Precies mijn punt, maar Vanessa die kookte vaak wel voor gasten, dronken of niet.quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:55 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Wat vind jij werken? Utopia maken of tv maken?
Ik kom daar niet uit voor mijzelf.
Hoe dan ook, vorig jaar werd er minder genikst dan dit jaar...quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:56 schreef Punkman het volgende:
[..]
Precies mijn punt, maar Vanessa die kookte vaak wel voor gasten, dronken of niet.
Maar of dat nu werken was, tja, dat is inderdaad ook weer zoiets.
quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:56 schreef Prisha het volgende:
Noom gaat met een jurkje aan zwemmen.... Gio in een knalroze zwembroek.
Hij is nu net dat kreuepele kuiken T-rexquote:Op donderdag 14 mei 2015 19:58 schreef -sabine- het volgende:
Gio gebruikt zijn geopereerde arm niet goed. Dat wordt fysio.
Daar vroeg ze om. Bijna.quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:58 schreef Urb het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gio bied Naomi zn hand aan, als ze haar hand uitsteekt gooit hij haar de zwembad in, etterbak
Vind ik niet. T-rex vond ik wel leuk.quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:59 schreef Urb het volgende:
[..]
Hij is nu net dat kreuepele kuiken T-rex
niet aantrekkelijkquote:Op donderdag 14 mei 2015 19:58 schreef Urb het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gio bied Naomi zn hand aan, als ze haar hand uitsteekt gooit hij haar de zwembad in, etterbak
Ja die mocht lekker bij Ruud en Billy in bed slapen, en schijtenquote:Op donderdag 14 mei 2015 19:59 schreef Punkman het volgende:
[..]
Vind ik niet. T-rex vond ik wel leuk.
Erg jongensachtigquote:
Arm kuikentje...quote:Op donderdag 14 mei 2015 20:00 schreef Urb het volgende:
[..]
Ja die mocht lekker bij Ruud en Billy in bed slapen, en schijten
Bjorn doet dit ook goed.Hij heeft hier wel verstand van.quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:48 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het was best leuk. Nu leest ze best leuk voor. Over het besef van dat ze een groep moeten zijn maar soms frustraties de overhand hebben.
Stef ?quote:Op donderdag 14 mei 2015 20:03 schreef LLgetikt het volgende:
stef en gaby hebben elkaar gevonden
dat is nou leuk
Ze werken wel goed samen. Colinda mag daarentegen wel wieberen. Die draagt niets bij met haar geneuzel.quote:Op donderdag 14 mei 2015 20:03 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Bjorn doet dit ook goed.Hij heeft hier wel verstand van.
ja diequote:Op donderdag 14 mei 2015 20:04 schreef Punkman het volgende:
[..]
Stef ?![]()
Oh wacht, is dat die blauwe ?
Zie OPquote:Op donderdag 14 mei 2015 20:05 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ah ok, bedankt.
Ik volg het wat te weinig geloof ik
Gaby gaat zwemmen.....dan zullen de knieën goed zichtbaar zijnquote:Op donderdag 14 mei 2015 20:05 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ah ok, bedankt.
Ik volg het wat te weinig geloof ik
Vanmiddag was hij ook met Col en Anita bezig.En hij doet het goed hoor.quote:Op donderdag 14 mei 2015 20:04 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ze werken wel goed samen. Colinda mag daarentegen wel wieberen. Die draagt niets bij met haar geneuzel.
Die stream heb ik niet....quote:Op donderdag 14 mei 2015 20:06 schreef Prisha het volgende:
[..]
Gaby gaat zwemmen.....dan zullen de knieën goed zichtbaar zijn
stream 1 nuquote:
HIj is dan ook wel Acteur | Presentator | Model | Entertainer | Dj | Party fotografie | Gezellig | Vindingrijkquote:Op donderdag 14 mei 2015 20:07 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Vanmiddag was hij ook met Col en Anita bezig.En hij doet het goed hoor.
ze gaat morgen zwemmenquote:Op donderdag 14 mei 2015 20:08 schreef Punkman het volgende:
Oh, heb die stream wel denk ik, het rent nu ...![]()
quote:Op donderdag 14 mei 2015 20:09 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
ze gaat morgen zwemmen
vanavond heb je waarschijnlijk weer geluk
Mja dat, maar radio klinkt intressanter en daarom moeten ze het daar zo wss noemen hequote:Op donderdag 14 mei 2015 20:10 schreef rico80 het volgende:
Kunnen we aub kappen met dit een radioshow noemen. Het is een podcast. En zelfs dat is eigenlijk nog teveel credits voor dit gepruts.
Radio klonk in 1930 voor het laatst interessant.quote:Op donderdag 14 mei 2015 20:11 schreef Urb het volgende:
[..]
Mja dat, maar radio klinkt intressanter en daarom moeten ze het daar zo wss noemen he
fixedquote:Op donderdag 14 mei 2015 20:09 schreef Dotteke het volgende:
Col praat erg gemaakt in haar radio show,
Ik vind dat hele radio geneuzel niets aan.quote:Op donderdag 14 mei 2015 20:09 schreef Dotteke het volgende:
Col praat erg gemaakt in haar radio show,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |