Dit is Chinees voor me, Henk. Reken je voorrijkosten?quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:13 schreef fathank het volgende:
[..]
Interferentie van het 4g signaal dat op de dezelfde frequentie zit. Nieuwe kabels + dozen aanleggen.
Leedvermaak. Lekker man. Paar steken onder water links en rechts.quote:
Ik leef liever buiten mijn hokje. Maar het is al goed....I'm out. Zoveel autistische beta's bij elkaar werkt me teveel op mijn zenuwen.quote:
Ga naar radio piet en vraag om hirschmann spulquote:Op woensdag 13 mei 2015 22:14 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dit is Chinees voor me, Henk. Reken je voorrijkosten?
Wat is de procedure qua DM's en PM's? Wel? Niet? En ga je ze ook lezen?quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:14 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ik leef liever buiten mijn hokje. Maar het is al goed....I'm out. Zoveel autistische beta's bij elkaar werkt me teveel op mijn zenuwen.
Ga jullie goed stelletje randdebielen.
Ben hier wel blij om. Hoopte eigenlijk dat dit uiteindelijk notegate zou vervangen.quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:13 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
kk lachen
dit gaat echt NOOIT oud worden
als ik 78 ben ga ik dit nog posten
Als je interesse hebt kunnen we er een 'Vraag het Awesome_ en fathank..'-reeks van maken. Vind dat jij ook wel goede inzichten hebt altijd. Tot nu toe zijn ze welwillend. Kom ff R&P FB.quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:14 schreef fathank het volgende:
[..]
Leedvermaak. Lekker man. Paar steken onder water links en rechts.
Mag wel DM/PM'en lees ze toch nietquote:Op woensdag 13 mei 2015 22:15 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Wat is de procedure qua DM's en PM's? Wel? Niet? En ga je ze ook lezen?
Ik heb al eens een centraal whatsapp-struggles topic gemaakt. Zit nu mobiel, geen zin om een compleet betoog tegen aanstelleritus te schrijvenquote:Op woensdag 13 mei 2015 22:16 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Als je interesse hebt kunnen we er een 'Vraag het Awesome_ en fathank..'-reeks van maken. Vind dat jij ook wel goede inzichten hebt altijd. Tot nu toe zijn ze welwillend. Kom ff R&P FB.
lol hernandes is enkel ingebracht om een penalty te versierenquote:Op woensdag 13 mei 2015 22:23 schreef no1uknow het volgende:
Al die Spanjaarden die bij bosjes neergaan in het strafschopgebied
Jimmy's are rustled
Als je hier een professionele service van maakt, wil ik wel betalen denk ik.quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:16 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Als je interesse hebt kunnen we er een 'Vraag het Awesome_ en fathank..'-reeks van maken. Vind dat jij ook wel goede inzichten hebt altijd. Tot nu toe zijn ze welwillend. Kom ff R&P FB.
Bedankt voor de lieve woordjes.quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:26 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Als je hier een professionele service van maakt, wil ik wel betalen denk ik.
Hahha pounded into oblivionquote:Op woensdag 13 mei 2015 22:15 schreef VMSDKR het volgende:
'Real Doll' Maintenance - Guy repairs the vagina of a sex doll that has been pounded into oblivion. (NSFW)
Hahah gvddddd
quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:15 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Wat is de procedure qua DM's en PM's? Wel? Niet? En ga je ze ook lezen?
doe eens lief tegen Corquote:Op woensdag 13 mei 2015 21:53 schreef Awesome_ het volgende:
Inschrijvingen zijn gesloten trouwens. Toch leuk, 4 man extra op de valreep. Ga ff plan de campagne verzinnen. Jullie horen van me. Doe de gemeenschappelijke zaken gewoon hier. Geen zin om iedereen los te dm'en en niet iedereen heeft whatsapp (je weet wie je bent, ga met de tijd mee opa).
vingeren bedoel je?quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Zijn er mogelijkheden tot manuele therapie?
Jup diMaria verkopen die echt in topvorm was bij real.quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:13 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Gewoon prestigeHernandes is geen Real niveau.
Zou 's nachts wel een schaar in dat haar zetten, maar pas na de seks.quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:49 schreef Sapstengel het volgende:
Sommige mannen ook nohummus
[ afbeelding ]
Word er niet warm vanquote:Op woensdag 13 mei 2015 22:44 schreef clumsy_clown het volgende:
Jezus, sommige vrouwen hebben écht vooraan gestaan toen esthetics werden uitgedeeld.
[ afbeelding ]
Serieus? Dat haar is juist baas.quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:51 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zou 's nachts wel een schaar in dat haar zetten, maar pas na de seks.
is te zielig nuquote:Op woensdag 13 mei 2015 22:47 schreef clumsy_clown het volgende:
Seto, sinds je terug bent, ben je nog niet asociaal gemeen geweest.
What going on? Gaat alles wel goed?
Okay Thijs.quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nah te lang. Mannelijk haar kan echt máx tot de schouders.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kk. dat was snel![]()
quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:01 schreef clumsy_clown het volgende:
Foto's van jouw wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kk. dat was snel
hey jackiequote:Op woensdag 13 mei 2015 23:02 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Vond m lollig, zou het zelf ook zo doen als ik actiever was hier
Hahahhah gvd man al die white knightsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kk. dat was snel![]()
Srs?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kk. dat was snel
Deuce? Artelligence?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kk. dat was snelBehulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
TR gezet heb liever niet dat je seto's DM openbaar maaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kk. dat was snelStats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kk. dat was snel
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
Lurken in een scquote:Op woensdag 13 mei 2015 23:07 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee art haat me. En leest hier mee trouwens, dus even zwaaien.
En ik dan?quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:07 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee art haat me. En leest hier mee trouwens, dus even zwaaien.
Wat voor een rare fout?quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:13 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jij zou nooit zo'n rare fout maken.
Ik was ook echt bezig met jouw vraagstuk.quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:16 schreef JackieBrown het volgende:
Nou kan dus wel fluiten naar een oplossing voor mn dilemma gvd
Bahbahquote:Op woensdag 13 mei 2015 23:16 schreef seto het volgende:
[..]
goed slotje vriend
topic sloeg nergens op
doe je ogen open en lees het nog een keer. Demense hebben behoefte aan zo'n topicquote:Op woensdag 13 mei 2015 23:16 schreef seto het volgende:
[..]
goed slotje vriend
topic sloeg nergens op
Jeetje.quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:16 schreef seto het volgende:
[..]
goed slotje vriend
topic sloeg nergens op
dit is een vraag voor feedbackquote:
Awesome en ik zouden het waarderen als je het plaatje waar we onze zelfrespect voor hebben verloren als mascotte zou gebruiken.quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:20 schreef VMSDKR het volgende:
Laat mij ff de nieuwe pakken. Maak ik een mooie OP.
Dit wel.quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Awesome en ik zouden het waarderen als je het plaatje waar we onze zelfrespect voor hebben verloren als mascotte zou gebruiken.
No pressure verder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |