Die vrouw stond in de weg.quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:43 schreef Vanillekwark het volgende:
De grootste vraag die ik heb bij het lezen van deze OP is het volgende:
Waarom heb je de underscore achter je username niet in dat plaatje verwerkt?
Awesome misschien kan je mij helpen.quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:47 schreef stinkie het volgende:
Of beeld ze cc uit. Omdat die zo dik is dat ze overal voor staat?
Een goede vraag. Waar bij jou de spreekwoordelijke schoen knelt is dat je de kennis hoogstwaarschijnlijk te weinig in praktijk hebt gebracht. Dit gaat tegen je gevoel in, immers, 'waarom zou je niet goed kunnen worden met lezen-only, de schrijver heeft die ongemakkelijke fase toch al gemaakt?', maar ik denk dat er een wereld voor je opengaat wanneer je eens een negje in het echt gaat plaatsenquote:Op woensdag 13 mei 2015 22:46 schreef seto het volgende:
Hoe word ik beter met vrouwen? Ik heb nu al 23 PUA .pdfjes gelezen wat mij in feite een expert zou moeten maken maar het wil maar niet lukken.
Leven en laten leven. Laat ze lekker gaarkoken in hun eigen bitterheid. Jij weet wel beter.quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:47 schreef Kandijfijn het volgende:
Hoe kan ik omgaan met passief-agressieve mensen? Ik wordt er vooral agressief van
Ik weet zeker dat elke man weet dat jij niet enkel een cijfertje op de weegschaal bent, maar minstens drie cijfertjes.quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:50 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Awesome misschien kan je mij helpen.
Ik ben een wondervolle vrouw zoals ze dat tegenwoordig noemen, heb de nodige curves zeg maar, maar heb het idee dat ik daar nogal op word afgerekend. Ik weet dat het niet heel gezond is hoor, haha, maar in de huidige maatschappij lijk je niet meer mee te tellen als je niet in een maatje 36 past. Hoe toon ik mannen dat ik meer ben dan alleen maar het cijfertje op de weegschaal???
Ik geef leiding aan eentjequote:Op woensdag 13 mei 2015 22:51 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Leven en laten leven. Laat ze lekker gaarkoken in hun eigen bitterheid. Jij weet wel beter.
Wat jij niet snapt, en velen met jou, is dat dit soort posts door alle lagen heen snijden en me pijn doen in m'n binnenste ziel.quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:51 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat elke man weet dat jij niet enkel een cijfertje op de weegschaal bent, maar minstens drie cijfertjes.
Vraag het Fripsel.quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:48 schreef Deuce92 het volgende:
Lieve Awesome_,
Ik ben heel erg verliefd op een meisje, maar ik weet niet of zij mij ook leuk vindt. Wat moet ik doen?
Liefs,
Deuce92
Val af. Serieus. Dikke mensen zijn voor (bijna) niemand leuk. Het is niet alleen vervelend voor jezelf en slecht voor je gezondheid, anderen storen zich er ook aan. Leestipquote:Op woensdag 13 mei 2015 22:50 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Awesome misschien kan je mij helpen.
Ik ben een wondervolle vrouw zoals ze dat tegenwoordig noemen, heb de nodige curves zeg maar, maar heb het idee dat ik daar nogal op word afgerekend. Ik weet dat het niet heel gezond is hoor, haha, maar in de huidige maatschappij lijk je niet meer mee te tellen als je niet in een maatje 36 past. Hoe toon ik mannen dat ik meer ben dan alleen maar het cijfertje op de weegschaal???
Sorry hoor, maar ik vind dit een erg on-R&P-esque reactie.quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:56 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Val af. Serieus. Dikke mensen zijn voor (bijna) niemand leuk. Het is niet alleen vervelend voor jezelf en slecht voor je gezondheid, anderen storen zich er ook aan. Leestip
Maak je niet zo dik, man man man man...quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:53 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wat jij niet snapt, en velen met jou, is dat dit soort posts door alle lagen heen snijden en me pijn doen in m'n binnenste ziel.
Weet je, je moet je eens bedenken hoe je je zou voelen als je weet dat jij de reden bent dat mensen zichzelf gaan haten.
Praat niet over dikke mensen als je er geen klote vanaf weet. Praat niet over obesitas of mensen persoonlijk als je er godverdomme helemaal geen kut vanaf weet. Blijf weg van dat soort shit want anders kom je dat maar in mijn gezicht zeggen!!!!quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:56 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Val af. Serieus. Dikke mensen zijn voor (bijna) niemand leuk. Het is niet alleen vervelend voor jezelf en slecht voor je gezondheid, anderen storen zich er ook aan. Leestip
Klopt. Daarom dacht ik ook dat er misschien wel vraag was naar een andere visie. Een revolutie als het ware. De tijd zal leren of het aan gaat slaan.quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:57 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ik vind dit een erg on-R&P-esque reactie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |