quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:01 schreef clumsy_clown het volgende:
Foto's van jouw wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kk. dat was snel
hey jackiequote:Op woensdag 13 mei 2015 23:02 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Vond m lollig, zou het zelf ook zo doen als ik actiever was hier
Hahahhah gvd man al die white knightsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kk. dat was snel![]()
Srs?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kk. dat was snel
Deuce? Artelligence?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kk. dat was snelBehulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
TR gezet heb liever niet dat je seto's DM openbaar maaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kk. dat was snelStats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kk. dat was snel
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
Lurken in een scquote:Op woensdag 13 mei 2015 23:07 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee art haat me. En leest hier mee trouwens, dus even zwaaien.
En ik dan?quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:07 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee art haat me. En leest hier mee trouwens, dus even zwaaien.
Wat voor een rare fout?quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:13 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jij zou nooit zo'n rare fout maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |