Dit is Chinees voor me, Henk. Reken je voorrijkosten?quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:13 schreef fathank het volgende:
[..]
Interferentie van het 4g signaal dat op de dezelfde frequentie zit. Nieuwe kabels + dozen aanleggen.
Leedvermaak. Lekker man. Paar steken onder water links en rechts.quote:
Ik leef liever buiten mijn hokje. Maar het is al goed....I'm out. Zoveel autistische beta's bij elkaar werkt me teveel op mijn zenuwen.quote:
Ga naar radio piet en vraag om hirschmann spulquote:Op woensdag 13 mei 2015 22:14 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dit is Chinees voor me, Henk. Reken je voorrijkosten?
Wat is de procedure qua DM's en PM's? Wel? Niet? En ga je ze ook lezen?quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:14 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ik leef liever buiten mijn hokje. Maar het is al goed....I'm out. Zoveel autistische beta's bij elkaar werkt me teveel op mijn zenuwen.
Ga jullie goed stelletje randdebielen.
Ben hier wel blij om. Hoopte eigenlijk dat dit uiteindelijk notegate zou vervangen.quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:13 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
kk lachen
dit gaat echt NOOIT oud worden
als ik 78 ben ga ik dit nog posten
Als je interesse hebt kunnen we er een 'Vraag het Awesome_ en fathank..'-reeks van maken. Vind dat jij ook wel goede inzichten hebt altijd. Tot nu toe zijn ze welwillend. Kom ff R&P FB.quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:14 schreef fathank het volgende:
[..]
Leedvermaak. Lekker man. Paar steken onder water links en rechts.
Mag wel DM/PM'en lees ze toch nietquote:Op woensdag 13 mei 2015 22:15 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Wat is de procedure qua DM's en PM's? Wel? Niet? En ga je ze ook lezen?
Ik heb al eens een centraal whatsapp-struggles topic gemaakt. Zit nu mobiel, geen zin om een compleet betoog tegen aanstelleritus te schrijvenquote:Op woensdag 13 mei 2015 22:16 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Als je interesse hebt kunnen we er een 'Vraag het Awesome_ en fathank..'-reeks van maken. Vind dat jij ook wel goede inzichten hebt altijd. Tot nu toe zijn ze welwillend. Kom ff R&P FB.
lol hernandes is enkel ingebracht om een penalty te versierenquote:Op woensdag 13 mei 2015 22:23 schreef no1uknow het volgende:
Al die Spanjaarden die bij bosjes neergaan in het strafschopgebied
Jimmy's are rustled
Als je hier een professionele service van maakt, wil ik wel betalen denk ik.quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:16 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Als je interesse hebt kunnen we er een 'Vraag het Awesome_ en fathank..'-reeks van maken. Vind dat jij ook wel goede inzichten hebt altijd. Tot nu toe zijn ze welwillend. Kom ff R&P FB.
Bedankt voor de lieve woordjes.quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:26 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Als je hier een professionele service van maakt, wil ik wel betalen denk ik.
Hahha pounded into oblivionquote:Op woensdag 13 mei 2015 22:15 schreef VMSDKR het volgende:
'Real Doll' Maintenance - Guy repairs the vagina of a sex doll that has been pounded into oblivion. (NSFW)
Hahah gvddddd
quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:15 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Wat is de procedure qua DM's en PM's? Wel? Niet? En ga je ze ook lezen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |