Nee gewoon slecht signaal / blokken.quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:54 schreef no1uknow het volgende:
[..]
heb jij ook het probleem dat je ineens geen tv meer kan kijken zonder smartcard sinds de switch?
Van Real? Nee, was cadeautje van de FIFA.quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:54 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Bakt er niet zoveel van idd.
Penalty of niet?
Is niet gehuurd ofzo hoorquote:Op woensdag 13 mei 2015 22:02 schreef VMSDKR het volgende:
Haha, die Morata kankert z'n werkgever er gewoon uit straks.
Waarom. Ze was toch niet verliefd zei ze.quote:
Real heeft een terugkoopclausule op Morataquote:Op woensdag 13 mei 2015 22:04 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Oh shit. Wat een onzin dat hij niet juicht dan.
Damn, te laat...quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:53 schreef Awesome_ het volgende:
Inschrijvingen zijn gesloten trouwens. Toch leuk, 4 man extra op de valreep. Ga ff plan de campagne verzinnen. Jullie horen van me. Doe de gemeenschappelijke zaken gewoon hier. Geen zin om iedereen los te dm'en en niet iedereen heeft whatsapp (je weet wie je bent, ga met de tijd mee opa).
Snap ik sowieso niet morata was bij real al efficiënter als benzemaquote:Op woensdag 13 mei 2015 22:04 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Real heeft een terugkoopclausule op Morataverkocht voor 22 mil, terugkoop voor 30 mil.
Volgens de commentator that is.
kk lachenquote:Op woensdag 13 mei 2015 22:11 schreef VMSDKR het volgende:
Praat niet over rot op homo als je er geen klote vanaf weet. Praat niet over rot op of homo persoonlijk als je er godverdomme helemaal geen kut vanaf weet. Blijf weg van dat soort shit want anders kom je dat maar in mijn gezicht zeggen!!!!
Interferentie van het 4g signaal dat op de dezelfde frequentie zit. Nieuwe kabels + dozen aanleggen.quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:55 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nee gewoon slecht signaal / blokken.
Gewoon prestigequote:Op woensdag 13 mei 2015 22:11 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Snap ik sowieso niet morata was bij real al efficiënter als benzema
En dan halen ze ook nog dit seizoen die mislukte Mexicaan van manU voor waarschijnlijk een veelste hoog huurbedrag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |