quote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:49 schreef _Minion het volgende:
De hele vakantie was ik dus sip. Op onze laatste avond ben ik meegesleurd naar een club. Ik wilde niet mee, maar ik wilde ook geen spelbreker zijn. Toch zat ik niet echt in de feeststemming. Ik heb daar een jongen leren kennen, we hebben erg lang (buiten) gepraat en ik heb helemaal niets met hem gedaan op die avond behalve een halfdronken afscheidskus. Daarmee bedoel ik dus gewoon 1 vluchtige kus op de mond.
quote:
quote:Op woensdag 13 mei 2015 00:00 schreef Seven. het volgende:
Sorry dat ik het zeg maar wat een enorm aandachtsorgel ben je als je vriend je veel plezier wenst en je gaat gelijk over op negeermodus en vervolgens is je hele vakantie verziekt.
Hij heeft niet 'ergens gelijk', hij heeft gewoon gelijk. Je bent onvolwassen en als ik hem was, was ik hard weggerend van iemand die zo kinderachtig en onzeker is.
Hij reageerde niet eens kortaf!quote:Op woensdag 13 mei 2015 00:06 schreef _Minion het volgende:
[..]
Toen hij kortaf reageerde ging ik over op de negeermodus. Achteraf had ik dat niet moeten doen, maar dat is slechts achteraf.
dit. Sneuquote:Op woensdag 13 mei 2015 00:00 schreef Seven. het volgende:
Sorry dat ik het zeg maar wat een enorm aandachtsorgel ben je als je vriend je veel plezier wenst en je gaat gelijk over op negeermodus en vervolgens is je hele vakantie verziekt.
Hij heeft niet 'ergens gelijk', hij heeft gewoon gelijk. Je bent onvolwassen en als ik hem was, was ik hard weggerend van iemand die zo kinderachtig en onzeker is.
Ik ben een man en ik kan je garanderen dat dit een afkap berichtje is, min of meer van ja leuk voor je ik ga me ding doen laterrr.quote:'Mooi, geniet ervan. X'
quote:Op woensdag 13 mei 2015 00:09 schreef _Minion het volgende:
Vreemdgaan is zoenen of seks, maar er is niets gebeurd tussen ons.
quote:
Als je in staat bent om iets uit geschreven tekst te destilleren ...quote:Op woensdag 13 mei 2015 00:09 schreef zomer86 het volgende:
[..]
Ik ben een man en ik kan je garanderen dat dit een afkap berichtje is, min of meer van ja leuk voor je ik ga me ding doen laterrr.
Dit is gewoon een troll. Goeie wel, na een halve pagina pas door de mand.quote:Op woensdag 13 mei 2015 00:06 schreef Seven. het volgende:
[..]
En ja, slag om de arm voor de troll factor.
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:49 schreef _Minion het volgende:
Ik kan er een heel verhaal over schrijven, maar dat doe ik maar niet.
Beetje tegenstrijdig, maar vooruit: Deze irritaties zijn pas ontstaan na het samenwonen? Daarvoor had je geen aandachtsissues met hem?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:49 schreef _Minion het volgende:
Hi! Ik ben 3 jaar gelukkig met m'n lieve vriend. Sinds januari wonen we samen. Ik ben stapelgek op hem en ik wil hem voor geen goud kwijt. Maar ik merk dat er meer irritaties zijn ontstaan tussen ons en ik denk dat het aan niemand anders dan mezelf ligt. Omdat ik altijd heb geweten wat de doelen van mijn vriend zijn.
Jou meer aandacht geven, omdat jij dat fijn vindt is een gezamelijke oplossing?quote:Ik vind het irritant dat hij nooit eens kan kijken naar een gezamenlijke oplossing, maar dat hij het hele probleem bij mij neerlegt. En dat blijft steeds door mijn hoofd spoken. Ik vind dan dat hij geen moeite voor mij doet, want wat is er moeilijk aan om gewoon wat meer aandacht te geven als je partner dat fijn vindt?
Is hij standaard kort in berichtjes?quote:Ik ben laatst een weekje weggeweest met vriendinnen. Naar het buitenland. Op de eerste dag kreeg ik nog een berichtje: 'hoe gaat het? Leuk daar? Geniet ervan!' En daar antwoordde ik uitgebreid op, met nog duizend kusjes en ik mis je. En dan krijg ik terug: 'Mooi, geniet ervan. X' Dát zijn dingen waar ik echt niet tegen kan. En dat ligt dan waarschijnlijk helemaal aan mij, maar hij weet ook dat ik het niet kan hebben dat hij er zo kort op reageert. Maar doet het dan toch. Dus uit 'boosheid' besloot ik helemaal niets terug te sturen. Er viel immers niet veel te antwoorden.
Hij kan niet ruiken dat jij pissig bent, dus die hoe-is-het-vraag kan best onschuldig zijn. In zijn ogen straf je het dan af wanneer hij je wel belt en geïnteresseerd doet om dan "beloont" te worden met hetgeen waar je hem eigenlijk van beschuldigt: Te afstandelijk doen.quote:Na dat berichtje hoorde ik 2 dagen helemaal niets van hem. Belt hij na die 2 dagen op (terwijl ik inmiddels al pissig ben) met de vraag hoe het is. Dus ik reageer daar weer wat afstandelijk op, hij had het meteen door en liet weten dat 'hij er zo geen zin in heeft en dat ik niet moet gaan zeuren'. Op zo'n moment kan ik het allemaal niet hebben en geef ik dus aan dat ik vind dat hij ook rekening kan houden met het feit dat ik het heel kut vind als hij helemaal niets laat horen of zo kortaf reageert op berichten.
Misschien moet je dan ook even realistisch zijn en geen lieve dingen verwachten van je altijd eerlijke vriend als je afstandelijk en pissig doet.quote:En zijn reactie is dan dat het aan mij ligt dat ik er niet tegen kan en dat het beter is dat ik bij mezelf naga waar de onzekerheid vandaan komt dat ik steeds bevestiging nodig heb. Ik heb opgehangen, ben echt verdrietig geweest omdat ik het gevoel heb dat hij het hele punt mist. Ik heb het altijd gewaardeerd dat hij alles eerlijk zegt, maar op sommige momenten wil ik gewoon alleen maar lieve dingen horen.
Oh please, je weet dondersgoed waarom je dit gedaan hebt en dat het niet ok is.quote:Hij vroeg mijn nummer en ik zag er toen geen kwaad in. Die nacht rond 3 veel geappt en afgesproken om de volgende dag nog snel even af te spreken. Ik heb geen flauw idee waarom, maar de dag daarna heb ik hem nog snel 10 minuutjes gezien waar vriendinnen bij waren. We hebben eventjes gepraat over niets bijzonders en daarna afscheid genomen.
Ik weet niet waarom ik dat allemaal heb gedaan. Mijn vriendinnen zeggen dat het niet zo erg is, maar toch is het iets waarover ik niet open kan zijn naar mijn vriend toe. De jongen heeft nog contact gezocht, maar ik heb hem overal geblokkeerd. Normaal ga ik niet in op aandacht van jongens, nu dus wel en dat heeft wel een reden.
Eerder vond je wel dat je het verdiende en nu jij je wraak hebt gedaan, kom je erachter dat je ook met ander gedrag je gewilde bevestiging c.q. moeite had kunnen krijgen. Laat dit een wijze les zijn.quote:Bij terugkomst voelde ik me meteen schuldig tegenover mijn vriend. Onze ruzie weer bijgepraat en hij heeft ergens gelijk dat ik teveel aandacht wil. De wereld draait niet om mij. Ik zit verder heel erg met dat hele voorval dat ik soms echt stil ben omdat ik denk dat ik het moet vertellen. Dat heeft mijn vriend dan weer meteen door, waardoor hij weer lief gaat vragen wat er is. Terwijl ik dat dan eigenlijk helemaal niet 'verdien'.
Misschien kan je psych je dan ook vertellen waarom je fokkers lastigvaltquote:Op woensdag 13 mei 2015 00:11 schreef _Minion het volgende:
[..]
Ik denk soms inderdaad weleens dat ik naar een psycholoog moet vanwege het probleem dat ik steeds zoveel aandacht wil. Ik weet ook niet waar die drang vandaan komt en waarom het zo ver moet lopen dat ik mijn vriend er soms zo mee lastig val.
Wacht, ik pak even mijn glazen bol ...quote:Op woensdag 13 mei 2015 00:11 schreef _Minion het volgende:
[..]
Ik denk soms inderdaad weleens dat ik naar een psycholoog moet vanwege het probleem dat ik steeds zoveel aandacht wil. Ik weet ook niet waar die drang vandaan komt en waarom het zo ver moet lopen dat ik mijn vriend er soms zo mee lastig val.
Zie ook pohi.quote:Op woensdag 13 mei 2015 00:12 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Beetje tegenstrijdig, maar vooruit: Deze irritaties zijn pas ontstaan na het samenwonen? Daarvoor had je geen aandachtsissues met hem?
[..]
Jou meer aandacht geven, omdat jij dat fijn vindt is een gezamelijke oplossing?
[..]
Is hij standaard kort in berichtjes?
[..]
Hij kan niet ruiken dat jij pissig bent, dus die hoe-is-het-vraag kan best onschuldig zijn. In zijn ogen straf je het dan af wanneer hij je wel belt en geïnteresseerd doet om dan "beloont" te worden met hetgeen waar je hem eigenlijk van beschuldigt: Te afstandelijk doen.
[..]
Misschien moet je dan ook even realistisch zijn en geen lieve dingen verwachten van je altijd eerlijke vriend als je afstandelijk en pissig doet.
[..]
Oh please, je weet dondersgoed waarom je dit gedaan hebt en dat het niet ok is.
[..]
Eerder vond je wel dat je het verdiende en nu jij je wraak hebt gedaan, kom je erachter dat je ook met ander gedrag je gewilde bevestiging c.q. moeite had kunnen krijgen. Laat dit een wijze les zijn.
Lijkt me verstandig, want je klinkt best als mijn ex en dat wijf sms'te ook om de 10 seconden en op een gegeven moment kun je dan korte berichtjes terug verwachten. Aandachttrekkers zijn fucking irritant, vooral na 3 jaar.quote:Op woensdag 13 mei 2015 00:11 schreef _Minion het volgende:
[..]
Wacht wat?quote:Op woensdag 13 mei 2015 00:01 schreef _Minion het volgende:
[..]
Klopt, dat weet ik zelf ook. Toch is mijn vriend echt een hork wat dat betreft en is het echt zo dat ik nooit op lieve berichtjes kan gaan wachten. Is niks voor hem.
Kan het zijn dat het iets anders is?quote:Op woensdag 13 mei 2015 00:11 schreef _Minion het volgende:
[..]
Als je na drie jaar nog niet beter weet, wanneer dan wel..quote:Op woensdag 13 mei 2015 00:17 schreef _Minion het volgende:
[..]
Toen had ik ze minder. Ik weet niet waarom ik nu meer van hem ben gaan verwachten. Hij is vaker kortaf in berichten, maar ik werd boos omdat hij vroeg hoe het was en ik daar uitgebreid op antwoordde en ik dan als antwoord terugkrijg: oke, mooi, geniet ervan. Dat komt op mij over alsof het hem in principe niet interesseert.
En dat komt niet uit de lucht vallen. Althans, er zal iets aan ten grondslag liggen. Zo is de menselijke psyche.quote:Op woensdag 13 mei 2015 00:20 schreef _Minion het volgende:
maar ik denk wel dat ik een probleem heb met bevestiging krijgen binnen mijn relatie. Ik wil steeds maar aandacht.
Bofkont.quote:Op woensdag 13 mei 2015 00:26 schreef _Minion het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: ik heb nog nooit iets vervelends meegemaakt imijn hele leven niet.
Kan ik mij nou helemaal niks bij voorstellen. Hoe lang speelt dit al?quote:Ik heb het altijd wel fijn gevonden om veel aandacht te krijgen van mensen en in de picture te staan.
Goh, fijn dat je dat zelf inziet en je vriend gelijk geeft (of op zijn minst begrijpt), voordat je vervalt in uitermate kinderachtig gedrag.quote:Op woensdag 13 mei 2015 00:26 schreef _Minion het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: ik heb nog nooit iets vervelends meegemaakt imijn hele leven niet. Ik heb het altijd wel fijn gevonden om veel aandacht te krijgen van mensen en in de picture te staan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Pools are perfect for holding water"
Ah ok, dus dat onredelijke als je boos bent is je sowieso niet vreemd ..quote:Op woensdag 13 mei 2015 00:28 schreef _Minion het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, maar het is wel het geval dat ik zodra ik boos ben, wil dat mijn vriend dat ook weet en het vervelend vind dat ik boos op hem ben. Dat klinkt gek zo, maar dat is dan mijn boosheid.
Dit. Iig geen pussy die het zijn vriend(in)? niet durft te zeggen wanneer hij gewoon gelijk heeft.quote:Op woensdag 13 mei 2015 00:36 schreef VMSDKR het volgende:
Ah, de whatsappgeneratie hè. Altijd en overal met je telefoontje naartoe om iedereen op elk moment van de dag maar te laten weten wat er gaande is.
Verder ben je gewoon een slettebak met je vluchtige kus en hoop ik dat je vriend binnenkort het licht ziet en een leuke chick ontmoet. Hij klinkt wel als een laidback gast.
Is dit jouw manier om het voor hem te verzwijgen en het goed te praten?quote:Op woensdag 13 mei 2015 00:35 schreef _Minion het volgende:
[..]
Nee, dat is geen vreemdgaan. En misschien vind jij dat wel als jouw vriendin dat doet, maar dat is per relatie en individu weer anders. Ik weet wel dat mijn vriend een kusje geen vreemdgaan vindt, maar dat hij het wel heel achterlijk gaat vinden.
Hahaha dit is niet serieus toch?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:49 schreef _Minion het volgende:
Ik ben laatst een weekje weggeweest met vriendinnen. Naar het buitenland. Op de eerste dag kreeg ik nog een berichtje: 'hoe gaat het? Leuk daar? Geniet ervan!' En daar antwoordde ik uitgebreid op, met nog duizend kusjes en ik mis je. En dan krijg ik terug: 'Mooi, geniet ervan. X' Dát zijn dingen waar ik echt niet tegen kan. En dat ligt dan waarschijnlijk helemaal aan mij, maar hij weet ook dat ik het niet kan hebben dat hij er zo kort op reageert. Maar doet het dan toch. Dus uit 'boosheid' besloot ik helemaal niets terug te sturen. Er viel immers niet veel te antwoorden.
Wat verwacht je? Dat hij je de godganse dag gaat overladen met allemaal lange gesprekken via de mobiel? Man, toen ik een vriendin had en op vakantie was in Zuid-Amerika heb ik 2 weken niks van me laten horen. Gaat toch niet constant op je telefoon zitten als je op vakantie bent.quote:Op woensdag 13 mei 2015 00:45 schreef _Minion het volgende:
[..]
Helaas wel. Maar denk wel dat ik mijn verhaal offline haal, want het is blijkbaar zo dom.
SPOILER: Kopie-tje van de OP, mocht TS zich terecht kapot schamen en de OP weghalen. Hoeft men niet op een modje te wachten om dit vermakelijke werkje te lezenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Pools are perfect for holding water"
Ben je onzeker?quote:Op woensdag 13 mei 2015 00:06 schreef _Minion het volgende:
[..]
Toen hij kortaf reageerde ging ik over op de negeermodus. Achteraf had ik dat niet moeten doen, maar dat is slechts achteraf.
Dat is net zo klote, Meestal zetten de modjes het wel terug.quote:Op woensdag 13 mei 2015 00:45 schreef _Minion het volgende:
[..]
Helaas wel. Maar denk wel dat ik mijn verhaal offline haal, want het is blijkbaar zo dom.
Dit.quote:
Inderdaad. Dat die gozer er nog niet helemaal klaar mee is. 3 jaar lang een relatie met een uit de kluiten gewassen kleuter inclusief kleutergedrag zou mij dodelijk vermoeien en vervelen.quote:Op woensdag 13 mei 2015 08:45 schreef DonJames het volgende:
Complimenten voor vriendje trouwens, die gaat hiermee om zoals het hoort. Vooral niet meegaan in dat manipulatieve gejank, want daar wordt het alleen maar erger van. Op deze manier heeft TS alleen zichzelf ermee. Job well done!
En dat is je probleem imo. Je bent gewoon verwend (met aandacht). Nu woon je samen en zie dat je de wereld niet helemaal om jou draait.quote:Op woensdag 13 mei 2015 00:26 schreef _Minion het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: ik heb nog nooit iets vervelends meegemaakt imijn hele leven niet. Ik heb het altijd wel fijn gevonden om veel aandacht te krijgen van mensen en in de picture te staan.
Ik kom ook nooit verder dan dat.quote:Op woensdag 13 mei 2015 10:17 schreef Ceviche het volgende:
Lol mijn moeder reageert standaard op mijn sms'jes met 'ok'. Het kan nog erger TS
Mijn vader ook, ook naar m'n moeder, als hij überhaupt al iets stuurtquote:Op woensdag 13 mei 2015 10:17 schreef Ceviche het volgende:
Lol mijn moeder reageert standaard op mijn sms'jes met 'ok'. Het kan nog erger TS
Ik werd juist helemaal geschift van een gozer die me de hele dag bleef sms'en toen ik een dagje winkelen was en later naar de bioscoop. Kreeg er echt de zenuwen vanquote:Op woensdag 13 mei 2015 08:10 schreef Richestorags het volgende:
Je bent toch weg met je vriendinnen en niet met je telefoon? Jouw vriend snapt hoe het werkt: op zo'n weekend moet je een beetje slap ouwehoeren en zuipen. Hij biedt jou die mogelijkheid, moet je niet pissig worden als tegenprestatie.
Het kan ook anders hoorquote:Op woensdag 13 mei 2015 10:25 schreef CherryLips het volgende:
O god TS is zo'n vriendin, dan ga je ermee een dagje weg of op vakantie en dan verpest ze alles omdat ze alleen maar loopt te kniezen en te zeiken over d'r vriend. Vakanties met mensen die een relatie hebbenOf ze zeiken dat het niet goed gaat of ze zeiken dat het geweldig is, ze zitten hoe dan ook de hele vakantie aan de telefoon geklemd en er valt geen normaal gesprek mee te voeren
/verzuurd
Ja die ken ik ook wel hoor, of die belt alleen 's avonds even als ik sta te douchen of m'n rotzooi bij elkaar pak ofzo.quote:Op woensdag 13 mei 2015 10:29 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Het kan ook anders hoor![]()
Als m'n vriendin (of ik) een week(end) weg ben, is het 'veel plezier' vantevoren, en misschien wat appjes vlak voor het slapengaan. Overdag niks, dan heeft de een gewoon een leuke tijd. Lijkt me eigenlijk niet meer dan normaal
Dit klinkt een beetje als mezelf in de puberteit. Gelukkig ben ik daar vanaf.quote:Op woensdag 13 mei 2015 00:19 schreef Paddo het volgende:
[..]
Kan het zijn dat het iets anders is?
Ik ken iemand die een ego-centrisch trekje heeft, en manipulatief gedrag vertoont. Het gaat die persoon (regelmatig) niet om aandacht, maar dat de ander "in de hoek gedwongen wordt" (bijna een beetje straf-achtig) omdat de ego-centrist daar voldoening uit haalt...
Die persoon heeft heel veel raakvlakken met jou verhaal. Het gaat in de relatie van ego-centrist niet om aandacht, maar een beetje "doe wat ik wil, anders wil ik dat je je minder gelukkig voelt. Tot je weer naar me luistert". Persoon is ook control freak en perfectionist, btw.
Dit ja.quote:Op woensdag 13 mei 2015 00:00 schreef Seven. het volgende:
Dat hoop ik.quote:Op woensdag 13 mei 2015 14:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er is vast wel een modje dat hem terug wilt zetten
quote:Op woensdag 13 mei 2015 01:05 schreef probeer het volgende:
Hiero. De OPSPOILER: Kopie-tje van de OP, mocht TS zich terecht kapot schamen en de OP weghalen. Hoeft men niet op een modje te wachten om dit vermakelijke werkje te lezenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik verwachtte oprechte interesse in hoe ik het heb en dagelijks kort contact. Niet dat ik dagen niks van hem hoor, dat werkt voor mij niet. Ik ben misschien te aanhankelijk, dat zal, maar ik vind het prettig om iedere dag iets te horen. Verder.. Ik heb mijn reacties weggehaald, want ik vind de meeste reacties niet respectvol. Ik heb heb er niks aan om uitgescholden te worden voor hoer of schaap en ik vind dat ik dat niet verdien. Het was een vergissing om dit te delen hier, want uiteindelijk heb ik zelf ook wel geweten dat het aan mezelf ligt.quote:Op woensdag 13 mei 2015 00:51 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Wat verwacht je? Dat hij je de godganse dag gaat overladen met allemaal lange gesprekken via de mobiel? Man, toen ik een vriendin had en op vakantie was in Zuid-Amerika heb ik 2 weken niks van me laten horen. Gaat toch niet constant op je telefoon zitten als je op vakantie bent.
Je reacties weghalen heeft weinig nut. Modjes kunnen alles weer terugzetten. Naast het feit dat iedereen jou gewoon citeert. Als je zelf weet dat je zo onzeker bent dat je constant bevestiging nodig hebt van je vriend, moet je daar eens wat aan gaan doen, in plaats van mensen proberen sympathie voor jou op te laten brengen middels een topic hier.quote:Op woensdag 13 mei 2015 17:24 schreef _Minion het volgende:
[..]
Ik verwachtte oprechte interesse in hoe ik het heb en dagelijks kort contact. Niet dat ik dagen niks van hem hoor, dat werkt voor mij niet. Ik ben misschien te aanhankelijk, dat zal, maar ik vind het prettig om iedere dag iets te horen. Verder.. Ik heb mijn reacties weggehaald, want ik vind de meeste reacties niet respectvol. Ik heb heb er niks aan om uitgescholden te worden voor hoer of schaap en ik vind dat ik dat niet verdien. Het was een vergissing om dit te delen hier, want uiteindelijk heb ik zelf ook wel geweten dat het aan mezelf ligt.
Hij eindelijk blij dat z'n mobiel een paar dagen niet wordt volgespamt met gezeik voor aandacht van z'n vriendin en zij maar denken dat ze hem daar mee terug pakt.quote:Op woensdag 13 mei 2015 10:30 schreef Voszje het volgende:
De TT klopt ook niet. Die aandacht kreeg je wel, maar je vond het nodig om je kinderachtig te gedragen en dus de berichten te negeren. Goed gedaan ook, je eigen vakantie verpest.
Ik begrijp je niet.quote:Op woensdag 13 mei 2015 17:24 schreef _Minion het volgende:
[..]
Ik verwachtte oprechte interesse in hoe ik het heb en dagelijks kort contact. Niet dat ik dagen niks van hem hoor, dat werkt voor mij niet. Ik ben misschien te aanhankelijk, dat zal, maar ik vind het prettig om iedere dag iets te horen. Verder.. Ik heb mijn reacties weggehaald, want ik vind de meeste reacties niet respectvol. Ik heb heb er niks aan om uitgescholden te worden voor hoer of schaap en ik vind dat ik dat niet verdien. Het was een vergissing om dit te delen hier, want uiteindelijk heb ik zelf ook wel geweten dat het aan mezelf ligt.
En dit inderdaad.quote:Op woensdag 13 mei 2015 18:04 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Hij eindelijk blij dat z'n mobiel een paar dagen niet wordt volgespamt met gezeik voor aandacht van z'n vriendin en zij maar denken dat ze hem daar mee terug pakt.![]()
Dat zal hem leren ja.
krijg je een keer aandacht, is t nog niet goed!quote:
Dat het hele verhaal is teruggezet, heb niet voor niets alles verwijderd! Bedankt voor je normale reacties.quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:44 schreef bloodyhell het volgende:
Wtf hoezo nou weer flauw? Ik reageer toch normaal. Ik weet hoe kut het is als mensen zo dom tegen je doen hier op Fok!
Nou spijt me zeer, maar ik wilde je alleen maar helpen. Nu kan je het weer verwijderen.quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:47 schreef _Minion het volgende:
[..]
Dat het hele verhaal is teruggezet, heb niet voor niets alles verwijderd! Bedankt voor je normale reacties.
Lukt niet meer, anders had ik dat uiteraard gedaan.quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:50 schreef bloodyhell het volgende:
[..]
Nou spijt me zeer, maar ik wilde je alleen maar helpen. Nu kan je het weer verwijderen.
En jan en alleman hebben niet voor niets erop gereageerd.quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:47 schreef _Minion het volgende:
[..]
Dat het hele verhaal is teruggezet, heb niet voor niets alles verwijderd!
Mij een zorg hoe mensen reageren. Ik lees het toch niet meer. Het gaat mij erom dat ik er klaar mee ben zodra mensen gaan schelden met hoer, schaap en meer van dat soort termen. Dan verwijder ik logischerwijs mijn verhaal, want dat is vrij respectloos.quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:53 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
En jan en alleman hebben niet voor niets erop gereageerd.
Beter ga je accepteren dat mensen nu eenmaal niet zo hoeven te reageren als jij zo graag zou willen.
Ja en het gaat Fok! erom dat de mensen die wel normaal reageerden dat niet voor piet snot hebben gedaan. Je hoeft niet alles op iedereen af te reageren, omdat bepaalde onderdelen je niet bevallen.quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:58 schreef _Minion het volgende:
[..]
Het gaat mij erom dat ik er klaar mee ben zodra mensen gaan schelden met hoer, schaap en meer van dat soort termen. Dan verwijder ik logischerwijs mijn verhaal, want dat is vrij respectloos.
Mag je vinden. Ik ben er klaar mee verder.quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:00 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ja en het gaat Fok! erom dat de mensen die wel normaal reageerden dat niet voor piet snot hebben gedaan. Je hoeft niet alles op iedereen af te reageren, omdat bepaalde onderdelen je niet bevallen.
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik wist gewoon dat er zoiets zou komen.
Dat is ook respectloos, maar andere mensen willen je wel helpen. Dan vind ik het respectloos als je zo bot tegen mij doet terwijl ik je wil helpen.. Als je eenmaal dingen openbaar zet kan je zulke reacties verwachten..quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:58 schreef _Minion het volgende:
[..]
Mij een zorg hoe mensen reageren. Ik lees het toch niet meer. Het gaat mij erom dat ik er klaar mee ben zodra mensen gaan schelden met hoer, schaap en meer van dat soort termen. Dan verwijder ik logischerwijs mijn verhaal, want dat is vrij respectloos.
Inderdaad heel zonde hoe je hier reageert. Het is makkelijk de mensen die je wel proberen te helpen op één hoop te schuiven met degenen die je uitschelden. Je behandelt deze mensen nu precies zoals die nare types jou behandelen, heel zonde. Uiteraard ben je niemand wat verschuldigd, maar bedank op zijn minst de mensen die wel wat voor je hebben proberen te doen i.p.v. alles en iedereen van FoK af te katten...quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:58 schreef _Minion het volgende:
[..]
Mij een zorg hoe mensen reageren. Ik lees het toch niet meer. Het gaat mij erom dat ik er klaar mee ben zodra mensen gaan schelden met hoer, schaap en meer van dat soort termen. Dan verwijder ik logischerwijs mijn verhaal, want dat is vrij respectloos.
Welkom bij 'Gevolgen van je daden'!quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:58 schreef _Minion het volgende:
[..]
Had ik al gedaan, anders: nogmaals bedankt.quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:14 schreef RaveNeef het volgende:
[..]
Inderdaad heel zonde hoe je hier reageert. Het is makkelijk de mensen die je wel proberen te helpen op één hoop te schuiven met degenen die je uitschelden. Je behandelt deze mensen nu precies zoals die nare types jou behandelen, heel zonde. Uiteraard ben je niemand wat verschuldigd, maar bedank op zijn minst de mensen die wel wat voor je hebben proberen te doen i.p.v. alles en iedereen van FoK af te katten...
Je zou juist iets kunnen leren van dit topic, maar zelfs daar ben je te eigenwijs voor.quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:58 schreef _Minion het volgende:
[..]
Wat precies? Dat ik fout zit? Dat wist ik zelf ook al.quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:29 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Je zou juist iets kunnen leren van dit topic, maar zelfs daar ben je te eigenwijs voor.
Alleen niet hoe erg je fout zit. Wat ben jij een vervelend wijf zegquote:Op woensdag 13 mei 2015 21:36 schreef _Minion het volgende:
[..]
Wat precies? Dat ik fout zit? Dat wist ik zelf ook al.
In jouw ogen is het "vreemdgaan". Maar wat jij vindt doet er niet toe.quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:37 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Alleen niet hoe erg je fout zit. Wat ben jij een vervelend wijf zegJe was toch klaar ermee? Ga dan gewoon weg
Laat je niet gek maken hier, meidquote:Op woensdag 13 mei 2015 21:39 schreef _Minion het volgende:
[..]
In jouw ogen is het "vreemdgaan". Maar wat jij vindt doet er niet toe.Je hebt gelijk!
Prototypequote:
De OP wordt vrijwel altijd terug gezet, had je kunnen weten.quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:58 schreef _Minion het volgende:
[..]
Ik denk, nee, ik weet het haast wel zeker dat wanneer je vriend zou doen wat jij gedaan hebt, jij compleet uit je dak zou gaan.quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:39 schreef _Minion het volgende:
[..]
In jouw ogen is het "vreemdgaan". Maar wat jij vindt doet er niet toe.Je hebt gelijk!
TS had graag haar mening even ook van anderen gehoord.quote:Op donderdag 14 mei 2015 09:01 schreef Miracle_Drug het volgende:
Ik denk, nee, ik weet het haast wel zeker dat wanneer je vriend zou doen wat jij gedaan hebt, jij compleet uit je dak zou gaan.
En als onze mening er niet toe doet, waarom dan überhaupt een topic openen?
Wat men hier er van vindt doet er niet toe, wat je vriend er van vindt des te meer.quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:39 schreef _Minion het volgende:
[..]
Enigzins ironisch om met de naam Bilzerian relationele trouw te predikenquote:Op donderdag 14 mei 2015 10:46 schreef Bilzerian het volgende:
Wat ben jij een vieze slet zeg. Één ietwat korte reactie en de vakantie van mevrouw is meteen verpest. Dat is al triest, maar om dan ook nog zo de fout in te gaan met een andere jongen...
Ik hoop dat je kapot gaat aan je schuldgevoel. Jouw vriend verdient beter.
Ze heeft hem een kusje op zijn mond gegeven en is nu dus vreemdgegaan, of zoiets.quote:Op donderdag 14 mei 2015 10:55 schreef Lokasenna het volgende:
Hee maar ehm, wat heeft ze nu eigenlijk voor fout gemaakt met die andere jongen?
Ik snap het denk ik niet.
Gekke boel. Het enige waarover ze zich schuldig moet voelen is dat afgrijselijke needy gedrag.quote:Op donderdag 14 mei 2015 10:57 schreef Helsinki het volgende:
[..]
Ze heeft hem een kusje op zijn mond gegeven en is nu dus vreemdgegaan, of zoiets.
Als mijn vriendin toch met een andere jongen zou zoenen omdat ik haar vakantie 'verpest' met een 'bot' appje, zou ik toch knakenharde ruzie hebben met d'r hoorquote:Op donderdag 14 mei 2015 11:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gekke boel. Het enige waarover ze zich schuldig moet voelen is dat afgrijselijke needy gedrag.
Maar ze heeft helemaal niet echt gezoend met een andere jongen.quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:06 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Als mijn vriendin toch met een andere jongen zou zoenen omdat ik haar vakantie 'verpest' met een 'bot' appje, zou ik toch knakenharde ruzie hebben met d'r hoor
Kusje gegeven dan, whatever. Ik classificeer dat niet direct als vreemdgaan, maar er zal zeer zeker een stevige ruzie op volgenquote:Op donderdag 14 mei 2015 11:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar ze heeft helemaal niet echt gezoend met een andere jongen.
Eens. Het was geen zoen maar een vluchtig kusje op de mond en voor zover ik weet voelde ze daar niets bij dus om het meteen zo op te blazen?quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gekke boel. Het enige waarover ze zich schuldig moet voelen is dat afgrijselijke needy gedrag.
Jeetje, ik vind het maar een nietszeggend incident.quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:11 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Kusje gegeven dan, whatever. Ik classificeer dat niet direct als vreemdgaan, maar er zal zeer zeker een stevige ruzie op volgen
Het gaat dan ook om het gehele gebeuren. "Ja je stuurde een te kort appje dus gaf ik een zoentje aan een andere jongen", kort samengevat.quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jeetje, ik vind het maar een nietszeggend incident.
Ruzie zou ik sowieso wel krijgen met iemand die op die manier irrationeel prinsessengedrag vertoont, vluchtig kusjesincident of niet.
Zou dumpen omdat ze zich gedraagt als een vrouw.quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:19 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Het gaat dan ook om het gehele gebeuren. "Ja je stuurde een te kort appje dus gaf ik een zoentje aan een andere jongen", kort samengevat.
Dan ga ik me ernstig afvragen wat m'n vriendin zou doen als we een volgende keer echt flinke ruzie hebben.
Ik maak onderscheid tussen vrouwen en wijvenquote:Op donderdag 14 mei 2015 11:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zou dumpen omdat ze zich gedraagt als een vrouwwijf.
Ik niet.quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:31 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik maak onderscheid tussen vrouwen en wijven
Niks. Ik heb ook besloten om het niet te vertellen. Ik ga aan mezelf werken, besef mij zelf ook dat het geen volwassen gedrag is.quote:Op donderdag 14 mei 2015 10:55 schreef Lokasenna het volgende:
Hee maar ehm, wat heeft ze nu eigenlijk voor fout gemaakt met die andere jongen?
Ik snap het denk ik niet.
quote:Op donderdag 14 mei 2015 13:04 schreef _Minion het volgende:
[..]
Niks. Ik heb ook besloten om het niet te vertellen. Ik ga aan mezelf werken, besef mij zelf ook dat het geen volwassen gedrag is.
Lekker je vriend voorliegen. Ik hoop dat het je je gehele leven zal blijven achtervolgen.quote:Op donderdag 14 mei 2015 13:04 schreef _Minion het volgende:
[..]
Niks. Ik heb ook besloten om het niet te vertellen. Ik ga aan mezelf werken, besef mij zelf ook dat het geen volwassen gedrag is.
Je weet vast wel beter dan dit.quote:
Als er niets is, dan valt er niets te verzwijgen toch? Desalniettemin een verstandige zet.quote:Ik heb ook besloten om het niet te vertellen.
Heel goed. Nooit stoppen met aan jezelf werken.quote:Ik ga aan mezelf werken, besef mij zelf ook dat het geen volwassen gedrag is.
Ik vind het zelf ook verstandig, want het gaat alleen maar een ruzie(tje) veroorzaken en dat is zonde. Ik heb een fout gemaakt en maak de fout niet nog een keer. Nu is het vooral belangrijk dat ik dit gedrag ga veranderen.quote:Op donderdag 14 mei 2015 13:27 schreef Gray het volgende:
[..]
Je weet vast wel beter dan dit.
[..]
Als er niets is, dan valt er niets te verzwijgen toch? Desalniettemin een verstandige zet.
[..]
Heel goed. Nooit stoppen met aan jezelf werken.
Communiceren leren. Wil je meer aandacht van je vriend, geef dat aan. Denkt hij er anders over, hoor hem dan aandachtig aan. Kom samen tot een compromis.quote:Op donderdag 14 mei 2015 13:36 schreef _Minion het volgende:
[..]
Ik vind het zelf ook verstandig, want het gaat alleen maar een ruzie(tje) veroorzaken en dat is zonde. Ik heb een fout gemaakt en maak de fout niet nog een keer. Nu is het vooral belangrijk dat ik dit gedrag ga veranderen.
Dit is echt exact mijn gedachte. 'Ik zat met de ruzie, maar de laatste avond was ik dronken en heb ik iemand per ongeluk gekust.'quote:Op woensdag 13 mei 2015 00:36 schreef VMSDKR het volgende:
Ah, de whatsappgeneratie hè. Altijd en overal met je telefoontje naartoe om iedereen op elk moment van de dag maar te laten weten wat er gaande is.
Verder ben je gewoon een slettebak met je vluchtige kus en hoop ik dat je vriend binnenkort het licht ziet en een leuke chick ontmoet. Hij klinkt wel als een laidback gast.
Hij komt er niet achter. Enkel vriendinnen weten het en die houden zich stil. Ik heb verder alles gewist en hij leest niet op fok.quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:00 schreef JackieBrown het volgende:
Ik vind het echt heel dom om het niet te vertellen. Nu is het nog relatief 'klein', wel vervelend maar goed jullie komen er wel overheen.
Als je het niet vertelt en hij komt er alsnog achter op wat voor manier dan ook, dan lijkt het ten eerste alsof het iets groots was (waarom zou je het anders verbergen) en is het een deuk in zijn vertrouwen naar jou toe dat jij een eerlijk persoon bent.
Meer schade dus dan wat je nu aanricht als je zou zeggen schat, het is niets dit en dit is er gebeurd maar het onderliggende probleem is zus en zo, kunnen we samen naar een oplossing zoeken ervoor.
Al is de leugen nog zo snel...
Goed bezig, leugenachtige teringsnolquote:Op donderdag 14 mei 2015 19:03 schreef _Minion het volgende:
[..]
Hij komt er niet achter. Enkel vriendinnen weten het en die houden zich stil. Ik heb verder alles gewist en hij leest niet op fok.
Issues? Maar hij kan er gewoon niet achtergekomen. En dat is ook niet nodig zoals Gray al goed uitlegt.quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:04 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Goed bezig, leugenachtige teringsnol
Hoe zou jij het vinden als je vriend dit soort dingen voor je achterhoudt?quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:06 schreef _Minion het volgende:
[..]
Issues? Maar hij kan er gewoon niet achtergekomen. En dat is ook niet nodig zoals Gray al goed uitlegt.
Dat is een vraag die ze toch niet eerlijk gaat beantwoorden. Haar zucht naar aandacht verraadt ook een vorm van jaloezie.quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:19 schreef Bilzerian het volgende:
[..]
Hoe zou jij het vinden als je vriend dit soort dingen voor je achterhoudt?
Right, totdat je ruzie hebt met 1 van die vriendinnen. Of totdat die gast je zo een bitch vindt dat je hem zomaar negeert dat hij jou of hem een bericht stuurt over wat er gebeurd is. Bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:03 schreef _Minion het volgende:
[..]
Hij komt er niet achter. Enkel vriendinnen weten het en die houden zich stil. Ik heb verder alles gewist en hij leest niet op fok.
"ik ga aan mezelf werken en begin daarmee door dingen te verzwijgen voor mijn vriend"quote:Op donderdag 14 mei 2015 13:04 schreef _Minion het volgende:
[..]
Nouja, ze liegt niet alleen verzwijgt ze wat. Dat zijn 2 verschillende dingenquote:Op donderdag 14 mei 2015 19:04 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Goed bezig, leugenachtige teringsnol
Ook niet leuk. Toch weet ik dat mijn vriend niet vreemdgaat, dus aan de andere kant hoef ik over zo'n situatie dan ook niet te weten.quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:19 schreef Bilzerian het volgende:
[..]
Hoe zou jij het vinden als je vriend dit soort dingen voor je achterhoudt?
Pfff. Wat een reacties.quote:Op donderdag 14 mei 2015 21:14 schreef Ticootje het volgende:
Je bent een zeikwijf. Het zou terecht zijn als hij je inruilt voor een lekker strak wijf.
quote:Op donderdag 14 mei 2015 21:20 schreef _Minion het volgende:
[..]
Ook niet leuk. Toch weet ik dat mijn vriend niet vreemdgaat, dus aan de andere kant hoef ik over zo'n situatie dan ook niet te weten.
Ik ben niet jaloers. Ik wil vooral overladen worden met aandacht, maar zo werkt het niet in het leven.quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:21 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Dat is een vraag die ze toch niet eerlijk gaat beantwoorden. Haar zucht naar aandacht verraadt ook een vorm van jaloezie.
Dat moet wel ja, voor je innerlijk zal 'ie niet zijn gegaanquote:Op donderdag 14 mei 2015 21:25 schreef _Minion het volgende:
[..]
Pfff. Wat een reacties.
Ik weet dat hij mij de allermooiste vindt en mijn lichaam net zo, dus daar denk ik niet eens over na.
Mooier en minder lopen te zeiken.quote:Op donderdag 14 mei 2015 21:46 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat moet wel ja, voor je innerlijk zal 'ie niet zijn gegaan. Jezus, wat ben jij een vooringenomen prinsesje.
Maar onthoud: hoe mooi je ook bent, er zijn altijd meisjes die nóg mooier zijn. En dat weet jouw vriend ook.
Welke Renault is mooi dan?quote:Op donderdag 14 mei 2015 22:15 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Mooier en minder lopen te zeiken.
Ts is net een renault. Leuk van de buitenkant, maar duur in onderhoud.
De grand scenic is best een mooie bak toch?quote:
Hoe weet je dat zo zeker? Wat al gezegd is, er zijn altijd wel meisjes die knapper zijn dan jij, en bovendien is dat vaak niet eens de norm. Was die gast waar je mee zoende dan knapper dan je vriend?quote:Op donderdag 14 mei 2015 21:20 schreef _Minion het volgende:
[..]
Ook niet leuk. Toch weet ik dat mijn vriend niet vreemdgaat, dus aan de andere kant hoef ik over zo'n situatie dan ook niet te weten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |