abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_152547482
Hi! Ik ben 3 jaar gelukkig met m'n lieve vriend. Sinds januari wonen we samen. Ik ben stapelgek op hem en ik wil hem voor geen goud kwijt. Maar ik merk dat er meer irritaties zijn ontstaan tussen ons en ik denk dat het aan niemand anders dan mezelf ligt. Omdat ik altijd heb geweten wat de doelen van mijn vriend zijn.

Ik kan er een heel verhaal over schrijven, maar dat doe ik maar niet. Het komt er in het kort op neer dat ik vind dat mijn vriend mij te weinig aandacht geeft. Ik heb het daar regelmatig met hem over gehad en hij vindt dat ik teveel aandacht wil en teveel zeur. In zijn ogen ben ik de laatste tijd op zoek naar problemen. Omdat ik volgens hem te weinig onderneem. Terwijl ik dus aan het afstuderen ben. En dat gaat mij makkelijk af, maar ik kies er bewust voor om het wat rustiger aan te doen. En hij is dus van mening dat ik meer moet gaan doen en dat het hele probleem bij mij ligt.

Goed, dit is dus een dingetje waar we niet uit lijken te komen. In februari ben ik begonnen aan mijn afstudeerstage. Lekker rustig aan op mijn eigen tempo. Ondertussen bleef het niet goed tussen ons gaan. Ik vind het irritant dat hij nooit eens kan kijken naar een gezamenlijke oplossing, maar dat hij het hele probleem bij mij neerlegt. En dat blijft steeds door mijn hoofd spoken. Ik vind dan dat hij geen moeite voor mij doet, want wat is er moeilijk aan om gewoon wat meer aandacht te geven als je partner dat fijn vindt?

Dit is een heel gedoe tussen ons geweest. Uiteindelijk is het toch nog redelijk goed gekomen, dacht ik.

Ik ben laatst een weekje weggeweest met vriendinnen. Naar het buitenland. Op de eerste dag kreeg ik nog een berichtje: 'hoe gaat het? Leuk daar? Geniet ervan!' En daar antwoordde ik uitgebreid op, met nog duizend kusjes en ik mis je. En dan krijg ik terug: 'Mooi, geniet ervan. X' Dát zijn dingen waar ik echt niet tegen kan. En dat ligt dan waarschijnlijk helemaal aan mij, maar hij weet ook dat ik het niet kan hebben dat hij er zo kort op reageert. Maar doet het dan toch. Dus uit 'boosheid' besloot ik helemaal niets terug te sturen. Er viel immers niet veel te antwoorden.

Na dat berichtje hoorde ik 2 dagen helemaal niets van hem. Belt hij na die 2 dagen op (terwijl ik inmiddels al pissig ben) met de vraag hoe het is. Dus ik reageer daar weer wat afstandelijk op, hij had het meteen door en liet weten dat 'hij er zo geen zin in heeft en dat ik niet moet gaan zeuren'. Op zo'n moment kan ik het allemaal niet hebben en geef ik dus aan dat ik vind dat hij ook rekening kan houden met het feit dat ik het heel kut vind als hij helemaal niets laat horen of zo kortaf reageert op berichten.

En zijn reactie is dan dat het aan mij ligt dat ik er niet tegen kan en dat het beter is dat ik bij mezelf naga waar de onzekerheid vandaan komt dat ik steeds bevestiging nodig heb. Ik heb opgehangen, ben echt verdrietig geweest omdat ik het gevoel heb dat hij het hele punt mist. Ik heb het altijd gewaardeerd dat hij alles eerlijk zegt, maar op sommige momenten wil ik gewoon alleen maar lieve dingen horen.

Ik heb uit boosheid niets meer laten horen, hij heeft nog wel wat gestuurd. Tijdens mijn vakantie heb ik de hele tijd gezeten met onze ruzie. Het voelde niet goed om niks te laten horen, aan de andere kant wilde ik wraak omdat het probleem steeds terugkeert en hij steeds weer zo kut reageert.

De hele vakantie was ik dus sip. Op onze laatste avond ben ik meegesleurd naar een club. Ik wilde niet mee, maar ik wilde ook geen spelbreker zijn. Toch zat ik niet echt in de feeststemming. Ik heb daar een jongen leren kennen, we hebben erg lang (buiten) gepraat en ik heb helemaal niets met hem gedaan op die avond behalve een halfdronken afscheidskus. Daarmee bedoel ik dus gewoon 1 vluchtige kus op de mond.

Hij vroeg mijn nummer en ik zag er toen geen kwaad in. Die nacht rond 3 veel geappt en afgesproken om de volgende dag nog snel even af te spreken. Ik heb geen flauw idee waarom, maar de dag daarna heb ik hem nog snel 10 minuutjes gezien waar vriendinnen bij waren. We hebben eventjes gepraat over niets bijzonders en daarna afscheid genomen.

Ik weet niet waarom ik dat allemaal heb gedaan. Mijn vriendinnen zeggen dat het niet zo erg is, maar toch is het iets waarover ik niet open kan zijn naar mijn vriend toe. De jongen heeft nog contact gezocht, maar ik heb hem overal geblokkeerd. Normaal ga ik niet in op aandacht van jongens, nu dus wel en dat heeft wel een reden.

Bij terugkomst voelde ik me meteen schuldig tegenover mijn vriend. Onze ruzie weer bijgepraat en hij heeft ergens gelijk dat ik teveel aandacht wil. De wereld draait niet om mij. Ik zit verder heel erg met dat hele voorval dat ik soms echt stil ben omdat ik denk dat ik het moet vertellen. Dat heeft mijn vriend dan weer meteen door, waardoor hij weer lief gaat vragen wat er is. Terwijl ik dat dan eigenlijk helemaal niet 'verdien'.

Beste is om het te vergeten, maar we zijn een aantal weken verder en ik kan het niet vergeten lijkt het.

[ Bericht 100% gewijzigd door #ANONIEM op 13-05-2015 19:41:49 ]
  dinsdag 12 mei 2015 @ 23:51:16 #2
395200 deadprez
One more rail
pi_152547547
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 23:49 schreef _Minion het volgende:
De hele vakantie was ik dus sip. Op onze laatste avond ben ik meegesleurd naar een club. Ik wilde niet mee, maar ik wilde ook geen spelbreker zijn. Toch zat ik niet echt in de feeststemming. Ik heb daar een jongen leren kennen, we hebben erg lang (buiten) gepraat en ik heb helemaal niets met hem gedaan op die avond behalve een halfdronken afscheidskus. Daarmee bedoel ik dus gewoon 1 vluchtige kus op de mond.
:')

Ik wist gewoon dat er zoiets zou komen.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  dinsdag 12 mei 2015 @ 23:54:15 #3
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_152547638
Sorry, maar jij wordt dus boos als hij niet een bericht stuurt, precies zoals jij het wil? :')
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_152547658
Ja, het ligt aan jou. Die lieve vriend gunde je gewoon een fijne vakantie met je vriendinnen. Dat jij het allemaal zo overtrekt ligt aan je eigen onzekerheid. Tip: leg je erbij neer of zoek iemand die je constant bevestiging geeft en geen eigen leven erop na houdt.oh, en wees eerlijk tegen hem. Kennelijk ben je zo onzeker dat je het buiten de deur gaat zoeken.
pi_152547684
Jeetje.. Er is dus gewoon eigenlijk niks aan de hand :)
pi_152547724

[ Bericht 100% gewijzigd door _Minion op 13-05-2015 17:17:10 ]
pi_152547763

[ Bericht 100% gewijzigd door _Minion op 13-05-2015 17:17:23 ]
  dinsdag 12 mei 2015 @ 23:59:20 #8
395200 deadprez
One more rail
pi_152547793
troll
Stop the violence
Down with the hate
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  woensdag 13 mei 2015 @ 00:00:52 #9
277627 Seven.
We are Borg.
pi_152547831
Sorry dat ik het zeg maar wat een enorm aandachtsorgel ben je als je vriend je veel plezier wenst en je gaat gelijk over op negeermodus en vervolgens is je hele vakantie verziekt.

Hij heeft niet 'ergens gelijk', hij heeft gewoon gelijk. Je bent onvolwassen en als ik hem was, was ik hard weggerend van iemand die zo kinderachtig en onzeker is.
Resistance is futile.
pi_152547852

[ Bericht 50% gewijzigd door _Minion op 13-05-2015 17:17:34 ]
pi_152547881
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 23:59 schreef deadprez het volgende:
troll
quote:
7s.gif Op woensdag 13 mei 2015 00:00 schreef Seven. het volgende:
Sorry dat ik het zeg maar wat een enorm aandachtsorgel ben je als je vriend je veel plezier wenst en je gaat gelijk over op negeermodus en vervolgens is je hele vakantie verziekt.

Hij heeft niet 'ergens gelijk', hij heeft gewoon gelijk. Je bent onvolwassen en als ik hem was, was ik hard weggerend van iemand die zo kinderachtig en onzeker is.

[ Bericht 48% gewijzigd door #ANONIEM op 13-05-2015 00:02:44 ]
pi_152547975

[ Bericht 100% gewijzigd door _Minion op 13-05-2015 17:17:48 ]
  woensdag 13 mei 2015 @ 00:06:43 #13
177569 zomer86
graag verwijderen
pi_152547983
Je bent gewoon vreemdgegaan, ik ging naar Amerika nadat ik een week een relatie had, ging ook mis, gewoon me mond gehouden, in totaal bijna 4 jaar uitgehouden, dus zet je relatie niet op het spel, schuldgevoel verdwijnt snel genoeg.
graag verwijderen
  woensdag 13 mei 2015 @ 00:06:53 #14
277627 Seven.
We are Borg.
pi_152547986
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 00:02 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

[..]

En ja, slag om de arm voor de troll factor.
Resistance is futile.
pi_152547990

[ Bericht 100% gewijzigd door _Minion op 13-05-2015 17:17:57 ]
  woensdag 13 mei 2015 @ 00:08:10 #16
277627 Seven.
We are Borg.
pi_152548008
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2015 00:06 schreef _Minion het volgende:

[..]

Toen hij kortaf reageerde ging ik over op de negeermodus. Achteraf had ik dat niet moeten doen, maar dat is slechts achteraf.
Hij reageerde niet eens kortaf!
Resistance is futile.
  woensdag 13 mei 2015 @ 00:08:13 #17
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_152548009
Vertel hem lekker dat je een jongen met wie je straalbezopen een goed gesprek kon voeren (dat is namelijk best een prestatie ... ) als afscheidt een soort van kusje op zijn mondje hebt gegeven en dat je toen je hem daarna zag je even 10 minuten met elkaar gesproken hebt over van alles en nog wat want ja, het is inderdaad mogelijk om in zo'n korte tijd een hele emotionele band op te bouwen en vertel vervolgens je vriend dat je het tijd vind om iets te doen aan dat compleet achterlijke onzekere gedrag en schrijf je in voor een of andere workshop/praatsessie/psycholoog want als die vriend het nog langer dan 3 jaar met zo'n type zoals jou uithoudt dan verdiend hij een nobelprijs.
pi_152548016
quote:

dit. Sneu
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_152548045

[ Bericht 100% gewijzigd door _Minion op 13-05-2015 17:18:07 ]
  woensdag 13 mei 2015 @ 00:09:53 #20
177569 zomer86
graag verwijderen
pi_152548051
quote:
'Mooi, geniet ervan. X'
Ik ben een man en ik kan je garanderen dat dit een afkap berichtje is, min of meer van ja leuk voor je ik ga me ding doen laterrr.
graag verwijderen
  woensdag 13 mei 2015 @ 00:10:21 #21
395200 deadprez
One more rail
pi_152548064
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2015 00:09 schreef _Minion het volgende:
Vreemdgaan is zoenen of seks, maar er is niets gebeurd tussen ons.
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 23:59 schreef deadprez het volgende:
troll
Stop the violence
Down with the hate
  woensdag 13 mei 2015 @ 00:10:39 #22
203089 Scuidward
pi_152548074
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 00:09 schreef zomer86 het volgende:

[..]

Ik ben een man en ik kan je garanderen dat dit een afkap berichtje is, min of meer van ja leuk voor je ik ga me ding doen laterrr.
Als je in staat bent om iets uit geschreven tekst te destilleren ...
pi_152548093

[ Bericht 100% gewijzigd door _Minion op 13-05-2015 17:18:19 ]
  woensdag 13 mei 2015 @ 00:11:54 #24
277627 Seven.
We are Borg.
pi_152548096
quote:
7s.gif Op woensdag 13 mei 2015 00:06 schreef Seven. het volgende:

[..]

En ja, slag om de arm voor de troll factor.
Dit is gewoon een troll. Goeie wel, na een halve pagina pas door de mand.
Resistance is futile.
  woensdag 13 mei 2015 @ 00:11:59 #25
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_152548100
quote:

Ik kan er een heel verhaal over schrijven, maar dat doe ik maar niet.
:') :')
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_152548109
quote:
Hi! Ik ben 3 jaar gelukkig met m'n lieve vriend. Sinds januari wonen we samen. Ik ben stapelgek op hem en ik wil hem voor geen goud kwijt. Maar ik merk dat er meer irritaties zijn ontstaan tussen ons en ik denk dat het aan niemand anders dan mezelf ligt. Omdat ik altijd heb geweten wat de doelen van mijn vriend zijn.
Beetje tegenstrijdig, maar vooruit: Deze irritaties zijn pas ontstaan na het samenwonen? Daarvoor had je geen aandachtsissues met hem?

quote:
Ik vind het irritant dat hij nooit eens kan kijken naar een gezamenlijke oplossing, maar dat hij het hele probleem bij mij neerlegt. En dat blijft steeds door mijn hoofd spoken. Ik vind dan dat hij geen moeite voor mij doet, want wat is er moeilijk aan om gewoon wat meer aandacht te geven als je partner dat fijn vindt?
Jou meer aandacht geven, omdat jij dat fijn vindt is een gezamelijke oplossing?

quote:
Ik ben laatst een weekje weggeweest met vriendinnen. Naar het buitenland. Op de eerste dag kreeg ik nog een berichtje: 'hoe gaat het? Leuk daar? Geniet ervan!' En daar antwoordde ik uitgebreid op, met nog duizend kusjes en ik mis je. En dan krijg ik terug: 'Mooi, geniet ervan. X' Dát zijn dingen waar ik echt niet tegen kan. En dat ligt dan waarschijnlijk helemaal aan mij, maar hij weet ook dat ik het niet kan hebben dat hij er zo kort op reageert. Maar doet het dan toch. Dus uit 'boosheid' besloot ik helemaal niets terug te sturen. Er viel immers niet veel te antwoorden.
Is hij standaard kort in berichtjes?

quote:
Na dat berichtje hoorde ik 2 dagen helemaal niets van hem. Belt hij na die 2 dagen op (terwijl ik inmiddels al pissig ben) met de vraag hoe het is. Dus ik reageer daar weer wat afstandelijk op, hij had het meteen door en liet weten dat 'hij er zo geen zin in heeft en dat ik niet moet gaan zeuren'. Op zo'n moment kan ik het allemaal niet hebben en geef ik dus aan dat ik vind dat hij ook rekening kan houden met het feit dat ik het heel kut vind als hij helemaal niets laat horen of zo kortaf reageert op berichten.
Hij kan niet ruiken dat jij pissig bent, dus die hoe-is-het-vraag kan best onschuldig zijn. In zijn ogen straf je het dan af wanneer hij je wel belt en geïnteresseerd doet om dan "beloont" te worden met hetgeen waar je hem eigenlijk van beschuldigt: Te afstandelijk doen.

quote:
En zijn reactie is dan dat het aan mij ligt dat ik er niet tegen kan en dat het beter is dat ik bij mezelf naga waar de onzekerheid vandaan komt dat ik steeds bevestiging nodig heb. Ik heb opgehangen, ben echt verdrietig geweest omdat ik het gevoel heb dat hij het hele punt mist. Ik heb het altijd gewaardeerd dat hij alles eerlijk zegt, maar op sommige momenten wil ik gewoon alleen maar lieve dingen horen.
Misschien moet je dan ook even realistisch zijn en geen lieve dingen verwachten van je altijd eerlijke vriend als je afstandelijk en pissig doet.

quote:
Hij vroeg mijn nummer en ik zag er toen geen kwaad in. Die nacht rond 3 veel geappt en afgesproken om de volgende dag nog snel even af te spreken. Ik heb geen flauw idee waarom, maar de dag daarna heb ik hem nog snel 10 minuutjes gezien waar vriendinnen bij waren. We hebben eventjes gepraat over niets bijzonders en daarna afscheid genomen.

Ik weet niet waarom ik dat allemaal heb gedaan. Mijn vriendinnen zeggen dat het niet zo erg is, maar toch is het iets waarover ik niet open kan zijn naar mijn vriend toe. De jongen heeft nog contact gezocht, maar ik heb hem overal geblokkeerd. Normaal ga ik niet in op aandacht van jongens, nu dus wel en dat heeft wel een reden.
Oh please, je weet dondersgoed waarom je dit gedaan hebt en dat het niet ok is.

quote:
Bij terugkomst voelde ik me meteen schuldig tegenover mijn vriend. Onze ruzie weer bijgepraat en hij heeft ergens gelijk dat ik teveel aandacht wil. De wereld draait niet om mij. Ik zit verder heel erg met dat hele voorval dat ik soms echt stil ben omdat ik denk dat ik het moet vertellen. Dat heeft mijn vriend dan weer meteen door, waardoor hij weer lief gaat vragen wat er is. Terwijl ik dat dan eigenlijk helemaal niet 'verdien'.
Eerder vond je wel dat je het verdiende en nu jij je wraak hebt gedaan, kom je erachter dat je ook met ander gedrag je gewilde bevestiging c.q. moeite had kunnen krijgen. Laat dit een wijze les zijn.
  woensdag 13 mei 2015 @ 00:12:36 #27
277627 Seven.
We are Borg.
pi_152548119
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2015 00:11 schreef _Minion het volgende:

[..]

Ik denk soms inderdaad weleens dat ik naar een psycholoog moet vanwege het probleem dat ik steeds zoveel aandacht wil. Ik weet ook niet waar die drang vandaan komt en waarom het zo ver moet lopen dat ik mijn vriend er soms zo mee lastig val.
Misschien kan je psych je dan ook vertellen waarom je fokkers lastigvalt :*
Resistance is futile.
  woensdag 13 mei 2015 @ 00:12:52 #28
203089 Scuidward
pi_152548125
quote:

[..]

Ik denk soms inderdaad weleens dat ik naar een psycholoog moet vanwege het probleem dat ik steeds zoveel aandacht wil. Ik weet ook niet waar die drang vandaan komt en waarom het zo ver moet lopen dat ik mijn vriend er soms zo mee lastig val.
Wacht, ik pak even mijn glazen bol ...

Je bent misbruikt in je jeugd of kreeg nooit chocopasta op je brood. Ik zoek het in die hoek.
  woensdag 13 mei 2015 @ 00:13:39 #29
277627 Seven.
We are Borg.
pi_152548144
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 00:12 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Beetje tegenstrijdig, maar vooruit: Deze irritaties zijn pas ontstaan na het samenwonen? Daarvoor had je geen aandachtsissues met hem?

[..]

Jou meer aandacht geven, omdat jij dat fijn vindt is een gezamelijke oplossing?

[..]

Is hij standaard kort in berichtjes?

[..]

Hij kan niet ruiken dat jij pissig bent, dus die hoe-is-het-vraag kan best onschuldig zijn. In zijn ogen straf je het dan af wanneer hij je wel belt en geïnteresseerd doet om dan "beloont" te worden met hetgeen waar je hem eigenlijk van beschuldigt: Te afstandelijk doen.

[..]

Misschien moet je dan ook even realistisch zijn en geen lieve dingen verwachten van je altijd eerlijke vriend als je afstandelijk en pissig doet.

[..]

Oh please, je weet dondersgoed waarom je dit gedaan hebt en dat het niet ok is.

[..]

Eerder vond je wel dat je het verdiende en nu jij je wraak hebt gedaan, kom je erachter dat je ook met ander gedrag je gewilde bevestiging c.q. moeite had kunnen krijgen. Laat dit een wijze les zijn.
Zie ook pohi.
Resistance is futile.
pi_152548175

[ Bericht 100% gewijzigd door _Minion op 13-05-2015 17:15:45 ]
  woensdag 13 mei 2015 @ 00:15:43 #31
177569 zomer86
graag verwijderen
pi_152548195
quote:

[..]

Lijkt me verstandig, want je klinkt best als mijn ex en dat wijf sms'te ook om de 10 seconden en op een gegeven moment kun je dan korte berichtjes terug verwachten. Aandachttrekkers zijn fucking irritant, vooral na 3 jaar.
graag verwijderen
pi_152548223
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2015 00:01 schreef _Minion het volgende:

[..]

Klopt, dat weet ik zelf ook. Toch is mijn vriend echt een hork wat dat betreft en is het echt zo dat ik nooit op lieve berichtjes kan gaan wachten. Is niks voor hem.
Wacht wat?
De vriend waarmee je al drie jaar gelukkig bent is een hork die geen lieve berichtjes stuurt, maar omgekeerd moest hij jou maar wel accepteren als de aandachtsvragende vriendin die niet kan waarderen als hij wel contact opneemt.

Met twee maten meten much..
pi_152548231

[ Bericht 100% gewijzigd door _Minion op 13-05-2015 17:15:58 ]
pi_152548267
quote:

[..]

Kan het zijn dat het iets anders is?

Ik ken iemand die een ego-centrisch trekje heeft, en manipulatief gedrag vertoont. Het gaat die persoon (regelmatig) niet om aandacht, maar dat de ander "in de hoek gedwongen wordt" (bijna een beetje straf-achtig) omdat de ego-centrist daar voldoening uit haalt...

Die persoon heeft heel veel raakvlakken met jou verhaal. Het gaat in de relatie van ego-centrist niet om aandacht, maar een beetje "doe wat ik wil, anders wil ik dat je je minder gelukkig voelt. Tot je weer naar me luistert". Persoon is ook control freak en perfectionist, btw.
_-L'avenir est déja là
pi_152548282

[ Bericht 100% gewijzigd door _Minion op 13-05-2015 17:16:10 ]
pi_152548286
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2015 00:17 schreef _Minion het volgende:

[..]

Toen had ik ze minder. Ik weet niet waarom ik nu meer van hem ben gaan verwachten. Hij is vaker kortaf in berichten, maar ik werd boos omdat hij vroeg hoe het was en ik daar uitgebreid op antwoordde en ik dan als antwoord terugkrijg: oke, mooi, geniet ervan. Dat komt op mij over alsof het hem in principe niet interesseert.
Als je na drie jaar nog niet beter weet, wanneer dan wel..
pi_152548321
Ik werd naar dit topic verwezen in mijn zoektocht om een slecht topic eens flink af te branden. Meegaan in de back-fire, flink benadrukken dat het toch echt aan TS ligt en zulks. Een zeer rake edoch terechte opmerking, met een vleugje gemeenheid, maken. Je kent het wel ... De reden waarom sommige R&P topics zo vermakelijk zijn ..

Maar nu ik hier ben, en dit allemaal lees .. Ik weet niet, het voelt gewoon te makkelijk .. Dit is niet eens 'in open doel schieten', meer alsof er verder niet eens iemand op het veld staat en de scheidsrechter me de winst van te voren al toegezegd heeft. Alsof je een knakworst door een deuropening gooit (nee DP, dit keer geen verwijzing naar je moeder).

Ik voel me verloochend. Alsof me iets afgenomen wordt ...
"Pools are perfect for holding water"
  woensdag 13 mei 2015 @ 00:22:49 #38
203089 Scuidward
pi_152548327
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2015 00:20 schreef _Minion het volgende:
maar ik denk wel dat ik een probleem heb met bevestiging krijgen binnen mijn relatie. Ik wil steeds maar aandacht.
En dat komt niet uit de lucht vallen. Althans, er zal iets aan ten grondslag liggen. Zo is de menselijke psyche.
pi_152548389

[ Bericht 100% gewijzigd door _Minion op 13-05-2015 17:16:21 ]
pi_152548398
Meid , get over yourself
  woensdag 13 mei 2015 @ 00:27:42 #41
203089 Scuidward
pi_152548414
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2015 00:26 schreef _Minion het volgende:

[..]

Zoals ik al zei: ik heb nog nooit iets vervelends meegemaakt imijn hele leven niet.
Bofkont.
quote:
Ik heb het altijd wel fijn gevonden om veel aandacht te krijgen van mensen en in de picture te staan.
Kan ik mij nou helemaal niks bij voorstellen. Hoe lang speelt dit al?
pi_152548423

[ Bericht 100% gewijzigd door _Minion op 13-05-2015 17:16:30 ]
pi_152548432
quote:

[..]

Zoals ik al zei: ik heb nog nooit iets vervelends meegemaakt imijn hele leven niet. Ik heb het altijd wel fijn gevonden om veel aandacht te krijgen van mensen en in de picture te staan.
Goh, fijn dat je dat zelf inziet en je vriend gelijk geeft (of op zijn minst begrijpt), voordat je vervalt in uitermate kinderachtig gedrag.

Ow, wacht ...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_152548466
TS is toch wel een vrouw he?
pi_152548478
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2015 00:28 schreef _Minion het volgende:

[..]

Dat denk ik niet, maar het is wel het geval dat ik zodra ik boos ben, wil dat mijn vriend dat ook weet en het vervelend vind dat ik boos op hem ben. Dat klinkt gek zo, maar dat is dan mijn boosheid.
Ah ok, dus dat onredelijke als je boos bent is je sowieso niet vreemd ..
pi_152548494

[ Bericht 100% gewijzigd door _Minion op 13-05-2015 17:16:38 ]
pi_152548543

[ Bericht 100% gewijzigd door _Minion op 13-05-2015 17:16:48 ]
pi_152548552
Ah, de whatsappgeneratie hè. Altijd en overal met je telefoontje naartoe om iedereen op elk moment van de dag maar te laten weten wat er gaande is.

Verder ben je gewoon een slettebak met je vluchtige kus en hoop ik dat je vriend binnenkort het licht ziet en een leuke chick ontmoet. Hij klinkt wel als een laidback gast.
pi_152548564
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2015 00:36 schreef VMSDKR het volgende:
Ah, de whatsappgeneratie hè. Altijd en overal met je telefoontje naartoe om iedereen op elk moment van de dag maar te laten weten wat er gaande is.

Verder ben je gewoon een slettebak met je vluchtige kus en hoop ik dat je vriend binnenkort het licht ziet en een leuke chick ontmoet. Hij klinkt wel als een laidback gast.
Dit. Iig geen pussy die het zijn vriend(in)? niet durft te zeggen wanneer hij gewoon gelijk heeft.
pi_152548596
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2015 00:35 schreef _Minion het volgende:

[..]

Nee, dat is geen vreemdgaan. En misschien vind jij dat wel als jouw vriendin dat doet, maar dat is per relatie en individu weer anders. Ik weet wel dat mijn vriend een kusje geen vreemdgaan vindt, maar dat hij het wel heel achterlijk gaat vinden.
Is dit jouw manier om het voor hem te verzwijgen en het goed te praten?
  woensdag 13 mei 2015 @ 00:42:50 #51
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_152548632
quote:
Hahaha dit is niet serieus toch? :D _O- _O- Toch!? :')
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_152548658

[ Bericht 100% gewijzigd door _Minion op 13-05-2015 17:18:39 ]
pi_152548668

[ Bericht 100% gewijzigd door _Minion op 13-05-2015 17:18:49 ]
pi_152548669
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2015 00:44 schreef _Minion het volgende:

[..]

Ik ga het hem vertellen.
Doe dat dan voordat je je koffers hebt uitgepakt, want je kan gelijk weer inrukken.
pi_152548735

[ Bericht 100% gewijzigd door _Minion op 13-05-2015 17:19:01 ]
  woensdag 13 mei 2015 @ 00:51:04 #56
358523 IkStampOpTacos
pi_152548738
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2015 00:45 schreef _Minion het volgende:

[..]

Helaas wel. Maar denk wel dat ik mijn verhaal offline haal, want het is blijkbaar zo dom.
Wat verwacht je? Dat hij je de godganse dag gaat overladen met allemaal lange gesprekken via de mobiel? Man, toen ik een vriendin had en op vakantie was in Zuid-Amerika heb ik 2 weken niks van me laten horen. Gaat toch niet constant op je telefoon zitten als je op vakantie bent. :')
-
pi_152548930
SPOILER: Kopie-tje van de OP, mocht TS zich terecht kapot schamen en de OP weghalen. Hoeft men niet op een modje te wachten om dit vermakelijke werkje te lezen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_152549067
Als kinderen een jaar of 8 zijn wordt ze uitgelegd dat (heftige) emotionele gevoelens (verdrietig, blij, boos) iets is dat uit jezelf komt en niet door een ander komt. -jij- bent diegene met die gevoelens en het doen of laten van een ander is hier niet verwijtbaar in.

Helaas is dat iets dat TS niet geleerd is, een ander moet maar begrijpen/aanvoelen waarom/dat deze gevoelens er spontaan zijn. Ik zou m'n geld terug vragen en de opvoeding ergens anders overdoen.

Oh en doe je vriend een plezier en verbreek de relatie, hij verdient beter dan dit.
pi_152549493
Lekker dan :') tsjongejonge
pi_152549574
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2015 00:06 schreef _Minion het volgende:

[..]

Toen hij kortaf reageerde ging ik over op de negeermodus. Achteraf had ik dat niet moeten doen, maar dat is slechts achteraf.
Ben je onzeker?
  woensdag 13 mei 2015 @ 03:06:35 #61
187510 IrCute
Americunt
pi_152549620
Jezus, wat een dom afhankelijk schaap ben jij zeg :')
pi_152549668
Hoer worden een optie? Met voorkeur op de wallen. Krijgen je de hele dag aandacht en in de avond verdien je er geld mee.
AMG heten en dan een Volvo rijden...
  woensdag 13 mei 2015 @ 05:29:18 #63
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_152549706
Je bent op vakantie, dan ga je toch niet constant lullen?
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_152549786
Whahahauw :')
pi_152549914
Hij is geen hork. Wel heb je misschien meer een gebruiksaanwijzing nodig om je te begrenzen zonder dat je je tekort gedaan voelt.
Was hij kort omdat hij naar de plee moest? Dan zet hij dat erbij. Omdat hij denkt dat je je vakantie beter kan gebruiken dan met snappen, idem (of alle mogelijke varianten).
Dit is echter een noodgreep en het is maar de vraag of jullie hieraan kunnen wennen (of jij überhaupt accepteert dat hij X doet of zegt omdat Y). Gedraag je als iemand met een gebruiksaanwijzing, krijg je dat terug.

Dat je zijn toenaderingspogingen negeerde is enorm puberaal en instabiel.
  woensdag 13 mei 2015 @ 07:48:01 #66
409503 awiebo
bûter, brea en griene tsiis...
pi_152550150
OP gelezen, posts hierboven niet eens:
huilie huilie, jank jank jank.......

Beetje schuld van je af praten.

En jij wilt hele dagen contact terwijl je met vriendinnen weg bent???
Jouw vriend, dat is degene die snapt hoe t het werkt.
Wat moet het vervelend zijn jouw als vriendin te hebben. :{w
den Rijn neder quam ... inder wilder Neder Sassen lant ... ende om dattet soo couden lant is, soo dedent die Romeynen Vrieslant hieten
  woensdag 13 mei 2015 @ 07:50:15 #67
409503 awiebo
bûter, brea en griene tsiis...
pi_152550172
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2015 00:45 schreef _Minion het volgende:

[..]

Helaas wel. Maar denk wel dat ik mijn verhaal offline haal, want het is blijkbaar zo dom.
Dat is net zo klote, Meestal zetten de modjes het wel terug. ;)
den Rijn neder quam ... inder wilder Neder Sassen lant ... ende om dattet soo couden lant is, soo dedent die Romeynen Vrieslant hieten
  woensdag 13 mei 2015 @ 08:10:46 #68
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_152550369
Je bent toch weg met je vriendinnen en niet met je telefoon? Jouw vriend snapt hoe het werkt: op zo'n weekend moet je een beetje slap ouwehoeren en zuipen. Hij biedt jou die mogelijkheid, moet je niet pissig worden als tegenprestatie.
pi_152550627
En hoe was zijn relativeringsvermogen?
Fylax is op televisie geweest
  woensdag 13 mei 2015 @ 08:34:52 #70
421920 StefDeStuntpiloot
Vlieg toch op joh
pi_152550631
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 23:51 schreef deadprez het volgende:

Dit.

En verder: "boehoe wat heb ik een druk kutleven door mijn afstuderen en vriend houd geen rekening met me" en vervolgens een week op vakantie gaan waar je aandacht gaat lopen zoeken van anderen.

Ik hoop dat hij je er uit schopt.
pi_152550729
Complimenten voor vriendje trouwens, die gaat hiermee om zoals het hoort. Vooral niet meegaan in dat manipulatieve gejank, want daar wordt het alleen maar erger van. Op deze manier heeft TS alleen zichzelf ermee. Job well done! ^O^
  woensdag 13 mei 2015 @ 09:28:59 #72
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_152551375
quote:
14s.gif Op woensdag 13 mei 2015 08:45 schreef DonJames het volgende:
Complimenten voor vriendje trouwens, die gaat hiermee om zoals het hoort. Vooral niet meegaan in dat manipulatieve gejank, want daar wordt het alleen maar erger van. Op deze manier heeft TS alleen zichzelf ermee. Job well done! ^O^
Inderdaad. Dat die gozer er nog niet helemaal klaar mee is. 3 jaar lang een relatie met een uit de kluiten gewassen kleuter inclusief kleutergedrag zou mij dodelijk vermoeien en vervelen.

Hoe dan ook. Ik zou nog even twee keer nadenken voordat je hem over "die kus" vertelt TS. Die kus was niets anders dan het resultaat van jouw zwakte. Dat weet jij nu, en dat is de les die je geleerd hebt. Een pijnlijke les voor jou misschien, maar geen doodzonde.

Als je besluit die les met je vriend te delen dan zou hij zomaar tot de conclusie kunnen komen dat je zo emotioneel instabiel bent dat je, als je je zin niet krijgt, onmiddelijk aan de flirt gaat. Dat belooft nog wat voor de toekomst. Een toekomst waar hij misschien helemaal geen zin in heeft. En met dat perspectief in het achterhoofd zet je dus zelf de deur open voor het einde van je relatie.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_152551802
quote:

[..]

Zoals ik al zei: ik heb nog nooit iets vervelends meegemaakt imijn hele leven niet. Ik heb het altijd wel fijn gevonden om veel aandacht te krijgen van mensen en in de picture te staan.
En dat is je probleem imo. Je bent gewoon verwend (met aandacht). Nu woon je samen en zie dat je de wereld niet helemaal om jou draait.

Zoals iemand eerder zei, get over yourself.
ijs_beer fan!
  woensdag 13 mei 2015 @ 10:17:36 #74
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_152552485
Lol mijn moeder reageert standaard op mijn sms'jes met 'ok'. Het kan nog erger TS :D
  Moderator woensdag 13 mei 2015 @ 10:19:59 #75
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_152552548
Grappig TS. Geef hem anders een document waar in staat wat hij op welke manier moet reageren voor elke situatie waarin jij aandacht wil, zodat hijnooit meer de foute reactie kan geven en jouw probleem me thet willen van aandacht altijd bevredigt wordt.

Vind je dat raar? Dat is omdat het ook raar is!!! Je maakt van jouw probleem zijn probleem, wordt emotioneel en omdat je vindt dat je gelijk hebt ga je die aandacht bij een andere gozer zoeken. Dát is waarom je dat gedaan hebt, met je gelul van ik weet niet waarom :')
Breitling - Instruments for Professionals
pi_152552631
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 10:17 schreef Ceviche het volgende:
Lol mijn moeder reageert standaard op mijn sms'jes met 'ok'. Het kan nog erger TS :D
Ik kom ook nooit verder dan dat. ^O^
pi_152552704
O god TS is zo'n vriendin, dan ga je ermee een dagje weg of op vakantie en dan verpest ze alles omdat ze alleen maar loopt te kniezen en te zeiken over d'r vriend. Vakanties met mensen die een relatie hebben :r Of ze zeiken dat het niet goed gaat of ze zeiken dat het geweldig is, ze zitten hoe dan ook de hele vakantie aan de telefoon geklemd en er valt geen normaal gesprek mee te voeren :r

/verzuurd
Tap tap tap
pi_152552730
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 10:17 schreef Ceviche het volgende:
Mijn vader ook, ook naar m'n moeder, als hij überhaupt al iets stuurt :D
Tap tap tap
pi_152552774
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 08:10 schreef Richestorags het volgende:
Je bent toch weg met je vriendinnen en niet met je telefoon? Jouw vriend snapt hoe het werkt: op zo'n weekend moet je een beetje slap ouwehoeren en zuipen. Hij biedt jou die mogelijkheid, moet je niet pissig worden als tegenprestatie.
Ik werd juist helemaal geschift van een gozer die me de hele dag bleef sms'en toen ik een dagje winkelen was en later naar de bioscoop. Kreeg er echt de zenuwen van :@ 'Waarom sms je niet terug?' 'Niet te veel geld uitgeven he.' 'Is het gezellig?' 'Hallo?'
Rot op :')
Tap tap tap
pi_152552820
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 10:25 schreef CherryLips het volgende:
O god TS is zo'n vriendin, dan ga je ermee een dagje weg of op vakantie en dan verpest ze alles omdat ze alleen maar loopt te kniezen en te zeiken over d'r vriend. Vakanties met mensen die een relatie hebben :r Of ze zeiken dat het niet goed gaat of ze zeiken dat het geweldig is, ze zitten hoe dan ook de hele vakantie aan de telefoon geklemd en er valt geen normaal gesprek mee te voeren :r

/verzuurd
Het kan ook anders hoor ^O^

Als m'n vriendin (of ik) een week(end) weg ben, is het 'veel plezier' vantevoren, en misschien wat appjes vlak voor het slapengaan. Overdag niks, dan heeft de een gewoon een leuke tijd. Lijkt me eigenlijk niet meer dan normaal :')
  woensdag 13 mei 2015 @ 10:30:57 #81
399258 n0sferat2
houdt van vijgen
pi_152552867
De TT klopt ook niet. Die aandacht kreeg je wel, maar je vond het nodig om je kinderachtig te gedragen en dus de berichten te negeren. Goed gedaan ook, je eigen vakantie verpest. ^O^
Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.
pi_152552869
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 10:29 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

Het kan ook anders hoor ^O^

Als m'n vriendin (of ik) een week(end) weg ben, is het 'veel plezier' vantevoren, en misschien wat appjes vlak voor het slapengaan. Overdag niks, dan heeft de een gewoon een leuke tijd. Lijkt me eigenlijk niet meer dan normaal :')
Ja die ken ik ook wel hoor, of die belt alleen 's avonds even als ik sta te douchen of m'n rotzooi bij elkaar pak ofzo. O+
Tap tap tap
pi_152553210
Gevalletje bordeline, aan de OP te lezen. :') . Als ik hem was was ik al lang weg.
pi_152554918
Positieve aandacht van je vriend krijg je door hem aandacht te geven en negatieve aandacht krijg je door er om te zeuren.
  woensdag 13 mei 2015 @ 13:10:18 #85
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_152556597
Standaard vrouw, niks bijzonders, next.
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
  woensdag 13 mei 2015 @ 13:12:41 #86
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_152556665
Ik snap niet hoe sommigen mensen een relatie kunnen hebben. En dan ook nog eens voor een lange tijd.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  woensdag 13 mei 2015 @ 13:35:30 #87
365231 Fera
Fire & Blood
pi_152557379
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 00:19 schreef Paddo het volgende:

[..]

Kan het zijn dat het iets anders is?

Ik ken iemand die een ego-centrisch trekje heeft, en manipulatief gedrag vertoont. Het gaat die persoon (regelmatig) niet om aandacht, maar dat de ander "in de hoek gedwongen wordt" (bijna een beetje straf-achtig) omdat de ego-centrist daar voldoening uit haalt...

Die persoon heeft heel veel raakvlakken met jou verhaal. Het gaat in de relatie van ego-centrist niet om aandacht, maar een beetje "doe wat ik wil, anders wil ik dat je je minder gelukkig voelt. Tot je weer naar me luistert". Persoon is ook control freak en perfectionist, btw.
Dit klinkt een beetje als mezelf in de puberteit. Gelukkig ben ik daar vanaf. :')
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_152557866
Ja, nu ik nieuwgierig ben hoe hij reageerde laat TS niks meer horen :()
pi_152558340
Ik hoop dat hij haar dumpt. Hij weet nu wat voor type ze is. Volgende keer vergeet hij de vieze borden in de vaatwasser te zetten en laat ze zich door een paar bijlmernegers in een kelderbox uit elkaar scheuren :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-05-2015 14:08:08 ]
  woensdag 13 mei 2015 @ 14:08:53 #90
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_152558379
quote:

Dit ja.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  woensdag 13 mei 2015 @ 14:39:12 #91
430623 TheMechanic
Grote luilak
pi_152559440
Jammer dat de OP weg is.
pi_152559611
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 14:39 schreef TheMechanic het volgende:
Jammer dat de OP weg is.
Er is vast wel een modje dat hem terug wilt zetten O+
Tap tap tap
  woensdag 13 mei 2015 @ 14:47:38 #93
430623 TheMechanic
Grote luilak
pi_152559692
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 14:44 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Er is vast wel een modje dat hem terug wilt zetten O+
Dat hoop ik.
Ik wil deze woensdagmiddag wel vermaakt worden natuurlijk.
pi_152559754
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 01:05 schreef probeer het volgende:
SPOILER: Kopie-tje van de OP, mocht TS zich terecht kapot schamen en de OP weghalen. Hoeft men niet op een modje te wachten om dit vermakelijke werkje te lezen
Hiero. De OP :P
pi_152560231
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2015 14:49 schreef JedimindhaX het volgende:

[..]

Hiero. De OP :P
rugvuurtopic pur sang :')
pi_152564779
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 00:51 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Wat verwacht je? Dat hij je de godganse dag gaat overladen met allemaal lange gesprekken via de mobiel? Man, toen ik een vriendin had en op vakantie was in Zuid-Amerika heb ik 2 weken niks van me laten horen. Gaat toch niet constant op je telefoon zitten als je op vakantie bent. :')
Ik verwachtte oprechte interesse in hoe ik het heb en dagelijks kort contact. Niet dat ik dagen niks van hem hoor, dat werkt voor mij niet. Ik ben misschien te aanhankelijk, dat zal, maar ik vind het prettig om iedere dag iets te horen. Verder.. Ik heb mijn reacties weggehaald, want ik vind de meeste reacties niet respectvol. Ik heb heb er niks aan om uitgescholden te worden voor hoer of schaap en ik vind dat ik dat niet verdien. Het was een vergissing om dit te delen hier, want uiteindelijk heb ik zelf ook wel geweten dat het aan mezelf ligt.
  woensdag 13 mei 2015 @ 18:02:18 #97
358523 IkStampOpTacos
pi_152565892
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2015 17:24 schreef _Minion het volgende:

[..]

Ik verwachtte oprechte interesse in hoe ik het heb en dagelijks kort contact. Niet dat ik dagen niks van hem hoor, dat werkt voor mij niet. Ik ben misschien te aanhankelijk, dat zal, maar ik vind het prettig om iedere dag iets te horen. Verder.. Ik heb mijn reacties weggehaald, want ik vind de meeste reacties niet respectvol. Ik heb heb er niks aan om uitgescholden te worden voor hoer of schaap en ik vind dat ik dat niet verdien. Het was een vergissing om dit te delen hier, want uiteindelijk heb ik zelf ook wel geweten dat het aan mezelf ligt.
Je reacties weghalen heeft weinig nut. Modjes kunnen alles weer terugzetten. Naast het feit dat iedereen jou gewoon citeert. Als je zelf weet dat je zo onzeker bent dat je constant bevestiging nodig hebt van je vriend, moet je daar eens wat aan gaan doen, in plaats van mensen proberen sympathie voor jou op te laten brengen middels een topic hier.
-
  woensdag 13 mei 2015 @ 18:04:11 #98
358523 IkStampOpTacos
pi_152565959
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 10:30 schreef Voszje het volgende:
De TT klopt ook niet. Die aandacht kreeg je wel, maar je vond het nodig om je kinderachtig te gedragen en dus de berichten te negeren. Goed gedaan ook, je eigen vakantie verpest. ^O^
Hij eindelijk blij dat z'n mobiel een paar dagen niet wordt volgespamt met gezeik voor aandacht van z'n vriendin en zij maar denken dat ze hem daar mee terug pakt. _O- _O- Dat zal hem leren ja. :D
-
pi_152566053
En toch heb je te weinig zelfkritiek, want een wijf dat vreemdgaat omdat haar vriend even niet naar aan haar neediness voldoet verdient het zeer zeker wel om uitgescholden te worden voor hoer of schaap. Ik denk ook dat je er wel degelijk iets aan hebt dat wij je zo met je neus op de feiten drukken van dat jij degene bent die fout zit. Al lijkt t nog niet genoeg te zijn om je ervan te doen doordringen :') Je zegt wel dat je weet dat het aan jezelf ligt, maar je zegt tegelijkertijd nog steeds dat het "voor jou niet werkt", m.a.w. dat het eigenlijk toch wel zijn fout is.. Dat gevoel krijg ik heel sterk van je post iig. Dat je eigenlijk ergens alsnog wel vindt dat het terecht is hoe je hebt gehandeld. En dat je het ook onterecht vindt dat we respectloos tegen je zijn geweest. Nee meisje, je verdient t allemaal. Sterkte! :W

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-05-2015 18:08:34 ]
pi_152566222
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2015 17:24 schreef _Minion het volgende:

[..]

Ik begrijp je niet.
pi_152566292
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2015 18:14 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik begrijp je niet.
Wat begrijp je niet?
pi_152566418
Ah, weer niet de reacties die je wil, nodig hebt en gewoon verdiend ;(
  woensdag 13 mei 2015 @ 18:21:53 #103
399258 n0sferat2
houdt van vijgen
pi_152566424
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 18:04 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Hij eindelijk blij dat z'n mobiel een paar dagen niet wordt volgespamt met gezeik voor aandacht van z'n vriendin en zij maar denken dat ze hem daar mee terug pakt. _O- _O- Dat zal hem leren ja. :D
En dit inderdaad. :+
Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.
pi_152566500
Wat hebben sommige jongens het toch zwaar.
pi_152568289
Waar is de topic gebleven ?
pi_152569202
OP is terug.
pi_152570278
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2015 19:42 schreef zarGon het volgende:
OP is terug.
Thankyou ;D
pi_152570739
Ja maar hoe reageerde hij nou
pi_152571177
Je heb een lange relatie dat is niet niks. In het begin van je relatie is alles leuk, maar hoe langer je met elkaar heb hoe meer je dus aan elkaar irriteer. Helemaal als je bij elkaar woon. Zelf vind ik dat je best onredelijk doet tegen hem.. Ik bedoel hij reageerde wel lief toen je op vakantie zat. En omdat hij 2 dagen niet meer had gereageerd komt, omdat hij wist dat jij pissig op hem was dus dan dacht hij ook van laat maar. Je zou dan toch kortaf reageren en daar had hij ook geen zin in. Probeer niet iedere keer aandacht te vragen van hem. 'Verdien' je aandacht door minder zo te doen. Ga samen weer leuke dingen doen bijv. een weekendje weg of lekker uiteten of kook eens voor hem. En ja ik vind dat je het moet vertellen.. Als hij dit bij jou deed zou je het ook liever willen weten..
pi_152571405
Flauw.
pi_152571445
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 20:37 schreef _Minion het volgende:
Flauw.
krijg je een keer aandacht, is t nog niet goed!
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_152571474
Precies, verwijder het maar.
pi_152571757
Wtf hoezo nou weer flauw? Ik reageer toch normaal. Ik weet hoe kut het is als mensen zo dom tegen je doen hier op Fok!
pi_152571875
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 20:44 schreef bloodyhell het volgende:
Wtf hoezo nou weer flauw? Ik reageer toch normaal. Ik weet hoe kut het is als mensen zo dom tegen je doen hier op Fok!
Dat het hele verhaal is teruggezet, heb niet voor niets alles verwijderd! Bedankt voor je normale reacties.
pi_152572006
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2015 20:47 schreef _Minion het volgende:

[..]

Dat het hele verhaal is teruggezet, heb niet voor niets alles verwijderd! Bedankt voor je normale reacties.
Nou spijt me zeer, maar ik wilde je alleen maar helpen. Nu kan je het weer verwijderen.
pi_152572071
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2015 20:50 schreef bloodyhell het volgende:

[..]

Nou spijt me zeer, maar ik wilde je alleen maar helpen. Nu kan je het weer verwijderen.
Lukt niet meer, anders had ik dat uiteraard gedaan.
pi_152572106
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2015 20:47 schreef _Minion het volgende:

[..]

Dat het hele verhaal is teruggezet, heb niet voor niets alles verwijderd!
En jan en alleman hebben niet voor niets erop gereageerd.

Beter ga je accepteren dat mensen nu eenmaal niet zo hoeven te reageren als jij zo graag zou willen.
pi_152572286
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 20:53 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

En jan en alleman hebben niet voor niets erop gereageerd.

Beter ga je accepteren dat mensen nu eenmaal niet zo hoeven te reageren als jij zo graag zou willen.
Mij een zorg hoe mensen reageren. Ik lees het toch niet meer. Het gaat mij erom dat ik er klaar mee ben zodra mensen gaan schelden met hoer, schaap en meer van dat soort termen. Dan verwijder ik logischerwijs mijn verhaal, want dat is vrij respectloos.
pi_152572366
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2015 20:58 schreef _Minion het volgende:

[..]

Het gaat mij erom dat ik er klaar mee ben zodra mensen gaan schelden met hoer, schaap en meer van dat soort termen. Dan verwijder ik logischerwijs mijn verhaal, want dat is vrij respectloos.
Ja en het gaat Fok! erom dat de mensen die wel normaal reageerden dat niet voor piet snot hebben gedaan. Je hoeft niet alles op iedereen af te reageren, omdat bepaalde onderdelen je niet bevallen.
pi_152572477
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 21:00 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Ja en het gaat Fok! erom dat de mensen die wel normaal reageerden dat niet voor piet snot hebben gedaan. Je hoeft niet alles op iedereen af te reageren, omdat bepaalde onderdelen je niet bevallen.
Mag je vinden. Ik ben er klaar mee verder.
  woensdag 13 mei 2015 @ 21:03:24 #121
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_152572510
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 23:51 schreef deadprez het volgende:

[..]

pi_152572583
Nou mooi ge-etter dan. Hele climax opbouwen en dan zo laten eindigen op het moment supreme.
pi_152572670
quote:

[..]

Mij een zorg hoe mensen reageren. Ik lees het toch niet meer. Het gaat mij erom dat ik er klaar mee ben zodra mensen gaan schelden met hoer, schaap en meer van dat soort termen. Dan verwijder ik logischerwijs mijn verhaal, want dat is vrij respectloos.
Dat is ook respectloos, maar andere mensen willen je wel helpen. Dan vind ik het respectloos als je zo bot tegen mij doet terwijl ik je wil helpen.. Als je eenmaal dingen openbaar zet kan je zulke reacties verwachten..
  woensdag 13 mei 2015 @ 21:14:36 #124
441956 RaveNeef
Raven is leven
pi_152573099
quote:

[..]

Inderdaad heel zonde hoe je hier reageert. Het is makkelijk de mensen die je wel proberen te helpen op één hoop te schuiven met degenen die je uitschelden. Je behandelt deze mensen nu precies zoals die nare types jou behandelen, heel zonde. Uiteraard ben je niemand wat verschuldigd, maar bedank op zijn minst de mensen die wel wat voor je hebben proberen te doen i.p.v. alles en iedereen van FoK af te katten...
pi_152573369
quote:

[..]

Welkom bij 'Gevolgen van je daden'! *O*
pi_152573459
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 21:14 schreef RaveNeef het volgende:

[..]

Inderdaad heel zonde hoe je hier reageert. Het is makkelijk de mensen die je wel proberen te helpen op één hoop te schuiven met degenen die je uitschelden. Je behandelt deze mensen nu precies zoals die nare types jou behandelen, heel zonde. Uiteraard ben je niemand wat verschuldigd, maar bedank op zijn minst de mensen die wel wat voor je hebben proberen te doen i.p.v. alles en iedereen van FoK af te katten...
Had ik al gedaan, anders: nogmaals bedankt.
  woensdag 13 mei 2015 @ 21:25:15 #127
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_152573593
Haha. Dit zijn altijd de meest voorspelbare OP's. Typisch wel.
BEASTMODE
pi_152573732
Ik denk dat de strekking van het verhaal wel duidelijk is.. Je verwachtingen van je partner zijn buitenproportioneel hoog, dit gaat niemand waar maken.

En degene die dat wel kan, is een verschrikkelijke pussy en daar knap je waarschijnlijk weer op af :P

Dat incidentje op vakantie maakt het niet beter.
-nee-
pi_152573758
quote:

[..]

Je zou juist iets kunnen leren van dit topic, maar zelfs daar ben je te eigenwijs voor.
٩๏̯͡๏)۶
pi_152574132
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2015 21:29 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Je zou juist iets kunnen leren van dit topic, maar zelfs daar ben je te eigenwijs voor.
Wat precies? Dat ik fout zit? Dat wist ik zelf ook al. ;)
pi_152574177
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2015 21:36 schreef _Minion het volgende:

[..]

Wat precies? Dat ik fout zit? Dat wist ik zelf ook al. ;)
Alleen niet hoe erg je fout zit. Wat ben jij een vervelend wijf zeg :') Je was toch klaar ermee? Ga dan gewoon weg

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 13-05-2015 21:37:55 ]
pi_152574289
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 21:37 schreef JedimindhaX het volgende:

[..]

Alleen niet hoe erg je fout zit. Wat ben jij een vervelend wijf zeg :') Je was toch klaar ermee? Ga dan gewoon weg
In jouw ogen is het "vreemdgaan". Maar wat jij vindt doet er niet toe. ;) Je hebt gelijk!
  woensdag 13 mei 2015 @ 21:43:09 #133
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_152574484
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2015 21:39 schreef _Minion het volgende:

[..]

In jouw ogen is het "vreemdgaan". Maar wat jij vindt doet er niet toe. ;) Je hebt gelijk!
Laat je niet gek maken hier, meid ;) gewoon een stelletje internethelden. Sletjes moeten er ook gewoon zijn. Daar is echt helemaal niks mis mee.
BEASTMODE
  woensdag 13 mei 2015 @ 23:22:22 #134
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_152579450
In sommige gevallen is de handkar trekken een betere optie.
  woensdag 13 mei 2015 @ 23:26:35 #135
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_152579637
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 00:30 schreef probeer het volgende:
TS is toch wel een vrouw he?
Prototype
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_152584537
quote:

[..]

De OP wordt vrijwel altijd terug gezet, had je kunnen weten.

Maar aangezien je nu zit te mokken en te stampvoeten dat je wéér je zin niet krijgt, en dit toch niet meer leest.. :W
quote:

[..]

Ik denk, nee, ik weet het haast wel zeker dat wanneer je vriend zou doen wat jij gedaan hebt, jij compleet uit je dak zou gaan.
En als onze mening er niet toe doet, waarom dan überhaupt een topic openen?
pi_152584556
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2015 09:01 schreef Miracle_Drug het volgende:
Ik denk, nee, ik weet het haast wel zeker dat wanneer je vriend zou doen wat jij gedaan hebt, jij compleet uit je dak zou gaan.
En als onze mening er niet toe doet, waarom dan überhaupt een topic openen?
TS had graag haar mening even ook van anderen gehoord.
pi_152585212
quote:

[..]

Wat men hier er van vindt doet er niet toe, wat je vriend er van vindt des te meer.

In al je reacties lees ik nergens dat je je kan inbeelden waarom je vriend zo reageert of wat hij er van zou vinden, ga eens bij jezelf na waarom je dit niet kan. Dit patroon zet zich namelijk hier op het forum ook voort, je kan niet begrijpen waarom je al die 'onaardige' reacties krijgt.
Heb je dat vaker, dat je niet kan aanvoelen waarom mensen op bepaalde manieren reageren?
pi_152586144
Wat ben jij een vieze slet zeg. Één ietwat korte reactie en de vakantie van mevrouw is meteen verpest. Dat is al triest, maar om dan ook nog zo de fout in te gaan met een andere jongen...

Ik hoop dat je kapot gaat aan je schuldgevoel. Jouw vriend verdient beter.
pi_152586311
Hee maar ehm, wat heeft ze nu eigenlijk voor fout gemaakt met die andere jongen?
Ik snap het denk ik niet.
pi_152586343
quote:
6s.gif Op donderdag 14 mei 2015 10:46 schreef Bilzerian het volgende:
Wat ben jij een vieze slet zeg. Één ietwat korte reactie en de vakantie van mevrouw is meteen verpest. Dat is al triest, maar om dan ook nog zo de fout in te gaan met een andere jongen...

Ik hoop dat je kapot gaat aan je schuldgevoel. Jouw vriend verdient beter.
Enigzins ironisch om met de naam Bilzerian relationele trouw te prediken :')
  donderdag 14 mei 2015 @ 10:57:18 #142
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_152586351
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2015 10:55 schreef Lokasenna het volgende:
Hee maar ehm, wat heeft ze nu eigenlijk voor fout gemaakt met die andere jongen?
Ze heeft hem een kusje op zijn mond gegeven en is nu dus vreemdgegaan, of zoiets.
pi_152586399
quote:
15s.gif Op donderdag 14 mei 2015 10:57 schreef Helsinki het volgende:

[..]

Ze heeft hem een kusje op zijn mond gegeven en is nu dus vreemdgegaan, of zoiets.
Gekke boel. Het enige waarover ze zich schuldig moet voelen is dat afgrijselijke needy gedrag.
pi_152586519
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2015 11:00 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Gekke boel. Het enige waarover ze zich schuldig moet voelen is dat afgrijselijke needy gedrag.
Als mijn vriendin toch met een andere jongen zou zoenen omdat ik haar vakantie 'verpest' met een 'bot' appje, zou ik toch knakenharde ruzie hebben met d'r hoor :')
pi_152586541
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2015 11:06 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

Als mijn vriendin toch met een andere jongen zou zoenen omdat ik haar vakantie 'verpest' met een 'bot' appje, zou ik toch knakenharde ruzie hebben met d'r hoor :')
Maar ze heeft helemaal niet echt gezoend met een andere jongen.
pi_152586612
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2015 11:07 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Maar ze heeft helemaal niet echt gezoend met een andere jongen.
Kusje gegeven dan, whatever. Ik classificeer dat niet direct als vreemdgaan, maar er zal zeer zeker een stevige ruzie op volgen :')
  donderdag 14 mei 2015 @ 11:11:40 #147
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_152586615
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2015 11:00 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Eens. Het was geen zoen maar een vluchtig kusje op de mond en voor zover ik weet voelde ze daar niets bij dus om het meteen zo op te blazen? :').
pi_152586639
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2015 11:11 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

Kusje gegeven dan, whatever. Ik classificeer dat niet direct als vreemdgaan, maar er zal zeer zeker een stevige ruzie op volgen :')
Jeetje, ik vind het maar een nietszeggend incident.
Ruzie zou ik sowieso wel krijgen met iemand die op die manier irrationeel prinsessengedrag vertoont, vluchtig kusjesincident of niet.
pi_152586774
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2015 11:13 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Jeetje, ik vind het maar een nietszeggend incident.
Ruzie zou ik sowieso wel krijgen met iemand die op die manier irrationeel prinsessengedrag vertoont, vluchtig kusjesincident of niet.
Het gaat dan ook om het gehele gebeuren. "Ja je stuurde een te kort appje dus gaf ik een zoentje aan een andere jongen", kort samengevat.

Dan ga ik me ernstig afvragen wat m'n vriendin zou doen als we een volgende keer echt flinke ruzie hebben.
pi_152587009
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2015 11:19 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

Het gaat dan ook om het gehele gebeuren. "Ja je stuurde een te kort appje dus gaf ik een zoentje aan een andere jongen", kort samengevat.

Dan ga ik me ernstig afvragen wat m'n vriendin zou doen als we een volgende keer echt flinke ruzie hebben.
Zou dumpen omdat ze zich gedraagt als een vrouw. :)
pi_152587069
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2015 11:28 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Zou dumpen omdat ze zich gedraagt als een vrouwwijf. :)
Ik maak onderscheid tussen vrouwen en wijven :')
pi_152587441
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2015 11:31 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

Ik maak onderscheid tussen vrouwen en wijven :')
Ik niet.
pi_152589529
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2015 10:55 schreef Lokasenna het volgende:
Niks. Ik heb ook besloten om het niet te vertellen. Ik ga aan mezelf werken, besef mij zelf ook dat het geen volwassen gedrag is.
pi_152589587
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2015 13:04 schreef _Minion het volgende:

[..]

Niks. Ik heb ook besloten om het niet te vertellen. Ik ga aan mezelf werken, besef mij zelf ook dat het geen volwassen gedrag is.
:') !
pi_152590084
quote:

[..]

Lekker je vriend voorliegen. Ik hoop dat het je je gehele leven zal blijven achtervolgen.
pi_152590205
quote:

[..]

Niks.
Je weet vast wel beter dan dit.

quote:
Ik heb ook besloten om het niet te vertellen.
Als er niets is, dan valt er niets te verzwijgen toch? Desalniettemin een verstandige zet.

quote:
Ik ga aan mezelf werken, besef mij zelf ook dat het geen volwassen gedrag is.
Heel goed. Nooit stoppen met aan jezelf werken.
pi_152590518
quote:
2s.gif Op donderdag 14 mei 2015 13:27 schreef Gray het volgende:

[..]

Je weet vast wel beter dan dit.

[..]

Als er niets is, dan valt er niets te verzwijgen toch? Desalniettemin een verstandige zet.

[..]

Heel goed. Nooit stoppen met aan jezelf werken.
Ik vind het zelf ook verstandig, want het gaat alleen maar een ruzie(tje) veroorzaken en dat is zonde. Ik heb een fout gemaakt en maak de fout niet nog een keer. Nu is het vooral belangrijk dat ik dit gedrag ga veranderen.
pi_152590670
Mooie praatjes van een lafaard :z
pi_152590812
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2015 13:36 schreef _Minion het volgende:

[..]

Ik vind het zelf ook verstandig, want het gaat alleen maar een ruzie(tje) veroorzaken en dat is zonde. Ik heb een fout gemaakt en maak de fout niet nog een keer. Nu is het vooral belangrijk dat ik dit gedrag ga veranderen.
Communiceren leren. Wil je meer aandacht van je vriend, geef dat aan. Denkt hij er anders over, hoor hem dan aandachtig aan. Kom samen tot een compromis.

Lukt dan niet, dan kiezen voor geld of eieren. Oftewel, accepteren of stoppen.

Hoe dan ook, geen situatie rechtvaardigt vreemdgaan. Als er een situatie is die in het achterhoofd hangt op het moment dat vreemdgaan mogelijk is, maak dan geen grotere fout door vreemd te gaan, de eerste fout zijnde dat je de situatie niet op bevredigende wijze hebt aangepakt.
  donderdag 14 mei 2015 @ 18:18:43 #160
441956 RaveNeef
Raven is leven
pi_152597285
Gray, man man man, ik denk dat het niet beter verwoord had kunnen worden! ^O^ *O* _O_
  donderdag 14 mei 2015 @ 18:48:16 #161
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_152598052
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2015 00:36 schreef VMSDKR het volgende:

Dit is echt exact mijn gedachte. 'Ik zat met de ruzie, maar de laatste avond was ik dronken en heb ik iemand per ongeluk gekust.'

Echt wat een hoerengedrag.
Deathlift or Die.
pi_152598353
Ik vind het echt heel dom om het niet te vertellen. Nu is het nog relatief 'klein', wel vervelend maar goed jullie komen er wel overheen.

Als je het niet vertelt en hij komt er alsnog achter op wat voor manier dan ook, dan lijkt het ten eerste alsof het iets groots was (waarom zou je het anders verbergen) en is het een deuk in zijn vertrouwen naar jou toe dat jij een eerlijk persoon bent.
Meer schade dus dan wat je nu aanricht als je zou zeggen schat, het is niets dit en dit is er gebeurd maar het onderliggende probleem is zus en zo, kunnen we samen naar een oplossing zoeken ervoor.

Al is de leugen nog zo snel...
pi_152598448
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2015 19:00 schreef JackieBrown het volgende:
Ik vind het echt heel dom om het niet te vertellen. Nu is het nog relatief 'klein', wel vervelend maar goed jullie komen er wel overheen.

Als je het niet vertelt en hij komt er alsnog achter op wat voor manier dan ook, dan lijkt het ten eerste alsof het iets groots was (waarom zou je het anders verbergen) en is het een deuk in zijn vertrouwen naar jou toe dat jij een eerlijk persoon bent.
Meer schade dus dan wat je nu aanricht als je zou zeggen schat, het is niets dit en dit is er gebeurd maar het onderliggende probleem is zus en zo, kunnen we samen naar een oplossing zoeken ervoor.

Al is de leugen nog zo snel...
Hij komt er niet achter. Enkel vriendinnen weten het en die houden zich stil. Ik heb verder alles gewist en hij leest niet op fok.
pi_152598476
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2015 19:03 schreef _Minion het volgende:

[..]

Hij komt er niet achter. Enkel vriendinnen weten het en die houden zich stil. Ik heb verder alles gewist en hij leest niet op fok.
Goed bezig, leugenachtige teringsnol
pi_152598524
quote:
14s.gif Op donderdag 14 mei 2015 19:04 schreef JedimindhaX het volgende:

[..]

Issues? Maar hij kan er gewoon niet achtergekomen. En dat is ook niet nodig zoals Gray al goed uitlegt.
pi_152598885
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2015 19:06 schreef _Minion het volgende:

[..]

Issues? Maar hij kan er gewoon niet achtergekomen. En dat is ook niet nodig zoals Gray al goed uitlegt.
Hoe zou jij het vinden als je vriend dit soort dingen voor je achterhoudt?
pi_152598935
quote:
6s.gif Op donderdag 14 mei 2015 19:19 schreef Bilzerian het volgende:

[..]

Dat is een vraag die ze toch niet eerlijk gaat beantwoorden. Haar zucht naar aandacht verraadt ook een vorm van jaloezie.
pi_152599317
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2015 19:03 schreef _Minion het volgende:

[..]

Right, totdat je ruzie hebt met 1 van die vriendinnen. Of totdat die gast je zo een bitch vindt dat je hem zomaar negeert dat hij jou of hem een bericht stuurt over wat er gebeurd is. Bijvoorbeeld.
pi_152599490
quote:

[..]

"ik ga aan mezelf werken en begin daarmee door dingen te verzwijgen voor mijn vriend"

Dit gaat werken ja :')
pi_152599623
Ik heb altijd geleerd dat je niks moet geloven van wat iemand zegt als er een maar in de zin staat.
''and those who were seen dancing, were thought to be insane by those who couldn't hear the music''
pi_152599708
quote:
14s.gif Op donderdag 14 mei 2015 19:04 schreef JedimindhaX het volgende:

[..]

Nouja, ze liegt niet alleen verzwijgt ze wat. Dat zijn 2 verschillende dingen ;) Of het netjes is is een tweede, maar dat is TS haar zaak voor de rest.
  donderdag 14 mei 2015 @ 21:14:08 #172
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_152602790
Je bent een zeikwijf. Het zou terecht zijn als hij je inruilt voor een lekker strak wijf.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_152603012
quote:
6s.gif Op donderdag 14 mei 2015 19:19 schreef Bilzerian het volgende:

[..]

Ook niet leuk. Toch weet ik dat mijn vriend niet vreemdgaat, dus aan de andere kant hoef ik over zo'n situatie dan ook niet te weten.
pi_152603182
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2015 21:14 schreef Ticootje het volgende:
Je bent een zeikwijf. Het zou terecht zijn als hij je inruilt voor een lekker strak wijf.
Pfff. Wat een reacties.

Ik weet dat hij mij de allermooiste vindt en mijn lichaam net zo, dus daar denk ik niet eens over na.
pi_152603207
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2015 21:20 schreef _Minion het volgende:

[..]

Ook niet leuk. Toch weet ik dat mijn vriend niet vreemdgaat, dus aan de andere kant hoef ik over zo'n situatie dan ook niet te weten.
Tap tap tap
pi_152603256
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2015 19:21 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Dat is een vraag die ze toch niet eerlijk gaat beantwoorden. Haar zucht naar aandacht verraadt ook een vorm van jaloezie.
Ik ben niet jaloers. Ik wil vooral overladen worden met aandacht, maar zo werkt het niet in het leven.
pi_152603277
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2015 21:26 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Jup, schieten we niks mee op!
  donderdag 14 mei 2015 @ 21:46:29 #178
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_152604028
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2015 21:25 schreef _Minion het volgende:

[..]

Pfff. Wat een reacties.

Ik weet dat hij mij de allermooiste vindt en mijn lichaam net zo, dus daar denk ik niet eens over na.
Dat moet wel ja, voor je innerlijk zal 'ie niet zijn gegaan :') . Jezus, wat ben jij een vooringenomen prinsesje.

Maar onthoud: hoe mooi je ook bent, er zijn altijd meisjes die nóg mooier zijn. En dat weet jouw vriend ook.
Huilen dan.
  donderdag 14 mei 2015 @ 22:15:45 #179
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_152605251
quote:
10s.gif Op donderdag 14 mei 2015 21:46 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Dat moet wel ja, voor je innerlijk zal 'ie niet zijn gegaan :') . Jezus, wat ben jij een vooringenomen prinsesje.

Maar onthoud: hoe mooi je ook bent, er zijn altijd meisjes die nóg mooier zijn. En dat weet jouw vriend ook.
Mooier en minder lopen te zeiken.

Ts is net een renault. Leuk van de buitenkant, maar duur in onderhoud.
  donderdag 14 mei 2015 @ 22:19:05 #180
177569 zomer86
graag verwijderen
pi_152605394
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2015 22:15 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Mooier en minder lopen te zeiken.

Ts is net een renault. Leuk van de buitenkant, maar duur in onderhoud.
Welke Renault is mooi dan?
graag verwijderen
  donderdag 14 mei 2015 @ 22:22:47 #181
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_152605602
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2015 22:19 schreef zomer86 het volgende:

[..]

Welke Renault is mooi dan?
De grand scenic is best een mooie bak toch?
pi_152606127
Waarom wonen jullie samen als jullie elkaar niet begrijpen en de relatie niet stabiel is (en dan vooral jij). Niet rot bedoeld, maar dit gedrag is écht niet gezond en niet eerlijk naar je vriend toe.
Mijn advies: maak het uit, ga naar een psycholoog en neem weer een relatie als je daartoe in staat bent.
  vrijdag 15 mei 2015 @ 06:13:13 #183
315433 ZwartmetSuiker
Kennis = macht
pi_152612954
Wat ga je nu aan jezelf doen, TS?
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
  vrijdag 15 mei 2015 @ 11:16:13 #184
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_152616372
Pijp hem gewoon wat vaker, dan vindt hij het vast niet erg dat je die ander een klein kusje hebt gegeven.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_152616999
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2015 21:20 schreef _Minion het volgende:

[..]

Hoe weet je dat zo zeker? Wat al gezegd is, er zijn altijd wel meisjes die knapper zijn dan jij, en bovendien is dat vaak niet eens de norm. Was die gast waar je mee zoende dan knapper dan je vriend?

En trouwens, als je dat zo goed weet, kun je het ook anders bekijken. Want dan weet hij dat jij dat wel doet en kan het hem blijkbaar geen hol schelen. Win/win situatie toch? *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')