Hahaha dit is niet serieus toch?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:49 schreef _Minion het volgende:
Ik ben laatst een weekje weggeweest met vriendinnen. Naar het buitenland. Op de eerste dag kreeg ik nog een berichtje: 'hoe gaat het? Leuk daar? Geniet ervan!' En daar antwoordde ik uitgebreid op, met nog duizend kusjes en ik mis je. En dan krijg ik terug: 'Mooi, geniet ervan. X' Dát zijn dingen waar ik echt niet tegen kan. En dat ligt dan waarschijnlijk helemaal aan mij, maar hij weet ook dat ik het niet kan hebben dat hij er zo kort op reageert. Maar doet het dan toch. Dus uit 'boosheid' besloot ik helemaal niets terug te sturen. Er viel immers niet veel te antwoorden.
Wat verwacht je? Dat hij je de godganse dag gaat overladen met allemaal lange gesprekken via de mobiel? Man, toen ik een vriendin had en op vakantie was in Zuid-Amerika heb ik 2 weken niks van me laten horen. Gaat toch niet constant op je telefoon zitten als je op vakantie bent.quote:Op woensdag 13 mei 2015 00:45 schreef _Minion het volgende:
[..]
Helaas wel. Maar denk wel dat ik mijn verhaal offline haal, want het is blijkbaar zo dom.
SPOILER: Kopie-tje van de OP, mocht TS zich terecht kapot schamen en de OP weghalen. Hoeft men niet op een modje te wachten om dit vermakelijke werkje te lezenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Pools are perfect for holding water"
Ben je onzeker?quote:Op woensdag 13 mei 2015 00:06 schreef _Minion het volgende:
[..]
Toen hij kortaf reageerde ging ik over op de negeermodus. Achteraf had ik dat niet moeten doen, maar dat is slechts achteraf.
Dat is net zo klote, Meestal zetten de modjes het wel terug.quote:Op woensdag 13 mei 2015 00:45 schreef _Minion het volgende:
[..]
Helaas wel. Maar denk wel dat ik mijn verhaal offline haal, want het is blijkbaar zo dom.
Dit.quote:
Inderdaad. Dat die gozer er nog niet helemaal klaar mee is. 3 jaar lang een relatie met een uit de kluiten gewassen kleuter inclusief kleutergedrag zou mij dodelijk vermoeien en vervelen.quote:Op woensdag 13 mei 2015 08:45 schreef DonJames het volgende:
Complimenten voor vriendje trouwens, die gaat hiermee om zoals het hoort. Vooral niet meegaan in dat manipulatieve gejank, want daar wordt het alleen maar erger van. Op deze manier heeft TS alleen zichzelf ermee. Job well done!
En dat is je probleem imo. Je bent gewoon verwend (met aandacht). Nu woon je samen en zie dat je de wereld niet helemaal om jou draait.quote:Op woensdag 13 mei 2015 00:26 schreef _Minion het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: ik heb nog nooit iets vervelends meegemaakt imijn hele leven niet. Ik heb het altijd wel fijn gevonden om veel aandacht te krijgen van mensen en in de picture te staan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |