Had ik al gedaan, anders: nogmaals bedankt.quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:14 schreef RaveNeef het volgende:
[..]
Inderdaad heel zonde hoe je hier reageert. Het is makkelijk de mensen die je wel proberen te helpen op één hoop te schuiven met degenen die je uitschelden. Je behandelt deze mensen nu precies zoals die nare types jou behandelen, heel zonde. Uiteraard ben je niemand wat verschuldigd, maar bedank op zijn minst de mensen die wel wat voor je hebben proberen te doen i.p.v. alles en iedereen van FoK af te katten...
Je zou juist iets kunnen leren van dit topic, maar zelfs daar ben je te eigenwijs voor.quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:58 schreef _Minion het volgende:
[..]
Mij een zorg hoe mensen reageren. Ik lees het toch niet meer. Het gaat mij erom dat ik er klaar mee ben zodra mensen gaan schelden met hoer, schaap en meer van dat soort termen. Dan verwijder ik logischerwijs mijn verhaal, want dat is vrij respectloos.
Wat precies? Dat ik fout zit? Dat wist ik zelf ook al.quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:29 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Je zou juist iets kunnen leren van dit topic, maar zelfs daar ben je te eigenwijs voor.
Alleen niet hoe erg je fout zit. Wat ben jij een vervelend wijf zegquote:Op woensdag 13 mei 2015 21:36 schreef _Minion het volgende:
[..]
Wat precies? Dat ik fout zit? Dat wist ik zelf ook al.
In jouw ogen is het "vreemdgaan". Maar wat jij vindt doet er niet toe.quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:37 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Alleen niet hoe erg je fout zit. Wat ben jij een vervelend wijf zegJe was toch klaar ermee? Ga dan gewoon weg
Laat je niet gek maken hier, meidquote:Op woensdag 13 mei 2015 21:39 schreef _Minion het volgende:
[..]
In jouw ogen is het "vreemdgaan". Maar wat jij vindt doet er niet toe.Je hebt gelijk!
Prototypequote:
De OP wordt vrijwel altijd terug gezet, had je kunnen weten.quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:58 schreef _Minion het volgende:
[..]
Mij een zorg hoe mensen reageren. Ik lees het toch niet meer. Het gaat mij erom dat ik er klaar mee ben zodra mensen gaan schelden met hoer, schaap en meer van dat soort termen. Dan verwijder ik logischerwijs mijn verhaal, want dat is vrij respectloos.
Ik denk, nee, ik weet het haast wel zeker dat wanneer je vriend zou doen wat jij gedaan hebt, jij compleet uit je dak zou gaan.quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:39 schreef _Minion het volgende:
[..]
In jouw ogen is het "vreemdgaan". Maar wat jij vindt doet er niet toe.Je hebt gelijk!
TS had graag haar mening even ook van anderen gehoord.quote:Op donderdag 14 mei 2015 09:01 schreef Miracle_Drug het volgende:
Ik denk, nee, ik weet het haast wel zeker dat wanneer je vriend zou doen wat jij gedaan hebt, jij compleet uit je dak zou gaan.
En als onze mening er niet toe doet, waarom dan überhaupt een topic openen?
Wat men hier er van vindt doet er niet toe, wat je vriend er van vindt des te meer.quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:39 schreef _Minion het volgende:
[..]
Enigzins ironisch om met de naam Bilzerian relationele trouw te predikenquote:Op donderdag 14 mei 2015 10:46 schreef Bilzerian het volgende:
Wat ben jij een vieze slet zeg. Één ietwat korte reactie en de vakantie van mevrouw is meteen verpest. Dat is al triest, maar om dan ook nog zo de fout in te gaan met een andere jongen...
Ik hoop dat je kapot gaat aan je schuldgevoel. Jouw vriend verdient beter.
Ze heeft hem een kusje op zijn mond gegeven en is nu dus vreemdgegaan, of zoiets.quote:Op donderdag 14 mei 2015 10:55 schreef Lokasenna het volgende:
Hee maar ehm, wat heeft ze nu eigenlijk voor fout gemaakt met die andere jongen?
Ik snap het denk ik niet.
Gekke boel. Het enige waarover ze zich schuldig moet voelen is dat afgrijselijke needy gedrag.quote:Op donderdag 14 mei 2015 10:57 schreef Helsinki het volgende:
[..]
Ze heeft hem een kusje op zijn mond gegeven en is nu dus vreemdgegaan, of zoiets.
Als mijn vriendin toch met een andere jongen zou zoenen omdat ik haar vakantie 'verpest' met een 'bot' appje, zou ik toch knakenharde ruzie hebben met d'r hoorquote:Op donderdag 14 mei 2015 11:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gekke boel. Het enige waarover ze zich schuldig moet voelen is dat afgrijselijke needy gedrag.
Maar ze heeft helemaal niet echt gezoend met een andere jongen.quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:06 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Als mijn vriendin toch met een andere jongen zou zoenen omdat ik haar vakantie 'verpest' met een 'bot' appje, zou ik toch knakenharde ruzie hebben met d'r hoor
Kusje gegeven dan, whatever. Ik classificeer dat niet direct als vreemdgaan, maar er zal zeer zeker een stevige ruzie op volgenquote:Op donderdag 14 mei 2015 11:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar ze heeft helemaal niet echt gezoend met een andere jongen.
Eens. Het was geen zoen maar een vluchtig kusje op de mond en voor zover ik weet voelde ze daar niets bij dus om het meteen zo op te blazen?quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gekke boel. Het enige waarover ze zich schuldig moet voelen is dat afgrijselijke needy gedrag.
Jeetje, ik vind het maar een nietszeggend incident.quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:11 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Kusje gegeven dan, whatever. Ik classificeer dat niet direct als vreemdgaan, maar er zal zeer zeker een stevige ruzie op volgen
Het gaat dan ook om het gehele gebeuren. "Ja je stuurde een te kort appje dus gaf ik een zoentje aan een andere jongen", kort samengevat.quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jeetje, ik vind het maar een nietszeggend incident.
Ruzie zou ik sowieso wel krijgen met iemand die op die manier irrationeel prinsessengedrag vertoont, vluchtig kusjesincident of niet.
Zou dumpen omdat ze zich gedraagt als een vrouw.quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:19 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Het gaat dan ook om het gehele gebeuren. "Ja je stuurde een te kort appje dus gaf ik een zoentje aan een andere jongen", kort samengevat.
Dan ga ik me ernstig afvragen wat m'n vriendin zou doen als we een volgende keer echt flinke ruzie hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |