En dit inderdaad.quote:Op woensdag 13 mei 2015 18:04 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Hij eindelijk blij dat z'n mobiel een paar dagen niet wordt volgespamt met gezeik voor aandacht van z'n vriendin en zij maar denken dat ze hem daar mee terug pakt.![]()
Dat zal hem leren ja.
krijg je een keer aandacht, is t nog niet goed!quote:
Dat het hele verhaal is teruggezet, heb niet voor niets alles verwijderd! Bedankt voor je normale reacties.quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:44 schreef bloodyhell het volgende:
Wtf hoezo nou weer flauw? Ik reageer toch normaal. Ik weet hoe kut het is als mensen zo dom tegen je doen hier op Fok!
Nou spijt me zeer, maar ik wilde je alleen maar helpen. Nu kan je het weer verwijderen.quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:47 schreef _Minion het volgende:
[..]
Dat het hele verhaal is teruggezet, heb niet voor niets alles verwijderd! Bedankt voor je normale reacties.
Lukt niet meer, anders had ik dat uiteraard gedaan.quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:50 schreef bloodyhell het volgende:
[..]
Nou spijt me zeer, maar ik wilde je alleen maar helpen. Nu kan je het weer verwijderen.
En jan en alleman hebben niet voor niets erop gereageerd.quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:47 schreef _Minion het volgende:
[..]
Dat het hele verhaal is teruggezet, heb niet voor niets alles verwijderd!
Mij een zorg hoe mensen reageren. Ik lees het toch niet meer. Het gaat mij erom dat ik er klaar mee ben zodra mensen gaan schelden met hoer, schaap en meer van dat soort termen. Dan verwijder ik logischerwijs mijn verhaal, want dat is vrij respectloos.quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:53 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
En jan en alleman hebben niet voor niets erop gereageerd.
Beter ga je accepteren dat mensen nu eenmaal niet zo hoeven te reageren als jij zo graag zou willen.
Ja en het gaat Fok! erom dat de mensen die wel normaal reageerden dat niet voor piet snot hebben gedaan. Je hoeft niet alles op iedereen af te reageren, omdat bepaalde onderdelen je niet bevallen.quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:58 schreef _Minion het volgende:
[..]
Het gaat mij erom dat ik er klaar mee ben zodra mensen gaan schelden met hoer, schaap en meer van dat soort termen. Dan verwijder ik logischerwijs mijn verhaal, want dat is vrij respectloos.
Mag je vinden. Ik ben er klaar mee verder.quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:00 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ja en het gaat Fok! erom dat de mensen die wel normaal reageerden dat niet voor piet snot hebben gedaan. Je hoeft niet alles op iedereen af te reageren, omdat bepaalde onderdelen je niet bevallen.
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik wist gewoon dat er zoiets zou komen.
Dat is ook respectloos, maar andere mensen willen je wel helpen. Dan vind ik het respectloos als je zo bot tegen mij doet terwijl ik je wil helpen.. Als je eenmaal dingen openbaar zet kan je zulke reacties verwachten..quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:58 schreef _Minion het volgende:
[..]
Mij een zorg hoe mensen reageren. Ik lees het toch niet meer. Het gaat mij erom dat ik er klaar mee ben zodra mensen gaan schelden met hoer, schaap en meer van dat soort termen. Dan verwijder ik logischerwijs mijn verhaal, want dat is vrij respectloos.
Inderdaad heel zonde hoe je hier reageert. Het is makkelijk de mensen die je wel proberen te helpen op één hoop te schuiven met degenen die je uitschelden. Je behandelt deze mensen nu precies zoals die nare types jou behandelen, heel zonde. Uiteraard ben je niemand wat verschuldigd, maar bedank op zijn minst de mensen die wel wat voor je hebben proberen te doen i.p.v. alles en iedereen van FoK af te katten...quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:58 schreef _Minion het volgende:
[..]
Mij een zorg hoe mensen reageren. Ik lees het toch niet meer. Het gaat mij erom dat ik er klaar mee ben zodra mensen gaan schelden met hoer, schaap en meer van dat soort termen. Dan verwijder ik logischerwijs mijn verhaal, want dat is vrij respectloos.
Welkom bij 'Gevolgen van je daden'!quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:58 schreef _Minion het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |