Ik maak onderscheid tussen vrouwen en wijvenquote:Op donderdag 14 mei 2015 11:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zou dumpen omdat ze zich gedraagt als een vrouwwijf.
Ik niet.quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:31 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik maak onderscheid tussen vrouwen en wijven
Niks. Ik heb ook besloten om het niet te vertellen. Ik ga aan mezelf werken, besef mij zelf ook dat het geen volwassen gedrag is.quote:Op donderdag 14 mei 2015 10:55 schreef Lokasenna het volgende:
Hee maar ehm, wat heeft ze nu eigenlijk voor fout gemaakt met die andere jongen?
Ik snap het denk ik niet.
quote:Op donderdag 14 mei 2015 13:04 schreef _Minion het volgende:
[..]
Niks. Ik heb ook besloten om het niet te vertellen. Ik ga aan mezelf werken, besef mij zelf ook dat het geen volwassen gedrag is.
Lekker je vriend voorliegen. Ik hoop dat het je je gehele leven zal blijven achtervolgen.quote:Op donderdag 14 mei 2015 13:04 schreef _Minion het volgende:
[..]
Niks. Ik heb ook besloten om het niet te vertellen. Ik ga aan mezelf werken, besef mij zelf ook dat het geen volwassen gedrag is.
Je weet vast wel beter dan dit.quote:
Als er niets is, dan valt er niets te verzwijgen toch? Desalniettemin een verstandige zet.quote:Ik heb ook besloten om het niet te vertellen.
Heel goed. Nooit stoppen met aan jezelf werken.quote:Ik ga aan mezelf werken, besef mij zelf ook dat het geen volwassen gedrag is.
Ik vind het zelf ook verstandig, want het gaat alleen maar een ruzie(tje) veroorzaken en dat is zonde. Ik heb een fout gemaakt en maak de fout niet nog een keer. Nu is het vooral belangrijk dat ik dit gedrag ga veranderen.quote:Op donderdag 14 mei 2015 13:27 schreef Gray het volgende:
[..]
Je weet vast wel beter dan dit.
[..]
Als er niets is, dan valt er niets te verzwijgen toch? Desalniettemin een verstandige zet.
[..]
Heel goed. Nooit stoppen met aan jezelf werken.
Communiceren leren. Wil je meer aandacht van je vriend, geef dat aan. Denkt hij er anders over, hoor hem dan aandachtig aan. Kom samen tot een compromis.quote:Op donderdag 14 mei 2015 13:36 schreef _Minion het volgende:
[..]
Ik vind het zelf ook verstandig, want het gaat alleen maar een ruzie(tje) veroorzaken en dat is zonde. Ik heb een fout gemaakt en maak de fout niet nog een keer. Nu is het vooral belangrijk dat ik dit gedrag ga veranderen.
Dit is echt exact mijn gedachte. 'Ik zat met de ruzie, maar de laatste avond was ik dronken en heb ik iemand per ongeluk gekust.'quote:Op woensdag 13 mei 2015 00:36 schreef VMSDKR het volgende:
Ah, de whatsappgeneratie hè. Altijd en overal met je telefoontje naartoe om iedereen op elk moment van de dag maar te laten weten wat er gaande is.
Verder ben je gewoon een slettebak met je vluchtige kus en hoop ik dat je vriend binnenkort het licht ziet en een leuke chick ontmoet. Hij klinkt wel als een laidback gast.
Hij komt er niet achter. Enkel vriendinnen weten het en die houden zich stil. Ik heb verder alles gewist en hij leest niet op fok.quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:00 schreef JackieBrown het volgende:
Ik vind het echt heel dom om het niet te vertellen. Nu is het nog relatief 'klein', wel vervelend maar goed jullie komen er wel overheen.
Als je het niet vertelt en hij komt er alsnog achter op wat voor manier dan ook, dan lijkt het ten eerste alsof het iets groots was (waarom zou je het anders verbergen) en is het een deuk in zijn vertrouwen naar jou toe dat jij een eerlijk persoon bent.
Meer schade dus dan wat je nu aanricht als je zou zeggen schat, het is niets dit en dit is er gebeurd maar het onderliggende probleem is zus en zo, kunnen we samen naar een oplossing zoeken ervoor.
Al is de leugen nog zo snel...
Goed bezig, leugenachtige teringsnolquote:Op donderdag 14 mei 2015 19:03 schreef _Minion het volgende:
[..]
Hij komt er niet achter. Enkel vriendinnen weten het en die houden zich stil. Ik heb verder alles gewist en hij leest niet op fok.
Issues? Maar hij kan er gewoon niet achtergekomen. En dat is ook niet nodig zoals Gray al goed uitlegt.quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:04 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Goed bezig, leugenachtige teringsnol
Hoe zou jij het vinden als je vriend dit soort dingen voor je achterhoudt?quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:06 schreef _Minion het volgende:
[..]
Issues? Maar hij kan er gewoon niet achtergekomen. En dat is ook niet nodig zoals Gray al goed uitlegt.
Dat is een vraag die ze toch niet eerlijk gaat beantwoorden. Haar zucht naar aandacht verraadt ook een vorm van jaloezie.quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:19 schreef Bilzerian het volgende:
[..]
Hoe zou jij het vinden als je vriend dit soort dingen voor je achterhoudt?
Right, totdat je ruzie hebt met 1 van die vriendinnen. Of totdat die gast je zo een bitch vindt dat je hem zomaar negeert dat hij jou of hem een bericht stuurt over wat er gebeurd is. Bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:03 schreef _Minion het volgende:
[..]
Hij komt er niet achter. Enkel vriendinnen weten het en die houden zich stil. Ik heb verder alles gewist en hij leest niet op fok.
"ik ga aan mezelf werken en begin daarmee door dingen te verzwijgen voor mijn vriend"quote:Op donderdag 14 mei 2015 13:04 schreef _Minion het volgende:
[..]
Nouja, ze liegt niet alleen verzwijgt ze wat. Dat zijn 2 verschillende dingenquote:Op donderdag 14 mei 2015 19:04 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Goed bezig, leugenachtige teringsnol
Ook niet leuk. Toch weet ik dat mijn vriend niet vreemdgaat, dus aan de andere kant hoef ik over zo'n situatie dan ook niet te weten.quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:19 schreef Bilzerian het volgende:
[..]
Hoe zou jij het vinden als je vriend dit soort dingen voor je achterhoudt?
Pfff. Wat een reacties.quote:Op donderdag 14 mei 2015 21:14 schreef Ticootje het volgende:
Je bent een zeikwijf. Het zou terecht zijn als hij je inruilt voor een lekker strak wijf.
quote:Op donderdag 14 mei 2015 21:20 schreef _Minion het volgende:
[..]
Ook niet leuk. Toch weet ik dat mijn vriend niet vreemdgaat, dus aan de andere kant hoef ik over zo'n situatie dan ook niet te weten.
Ik ben niet jaloers. Ik wil vooral overladen worden met aandacht, maar zo werkt het niet in het leven.quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:21 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Dat is een vraag die ze toch niet eerlijk gaat beantwoorden. Haar zucht naar aandacht verraadt ook een vorm van jaloezie.
Dat moet wel ja, voor je innerlijk zal 'ie niet zijn gegaanquote:Op donderdag 14 mei 2015 21:25 schreef _Minion het volgende:
[..]
Pfff. Wat een reacties.
Ik weet dat hij mij de allermooiste vindt en mijn lichaam net zo, dus daar denk ik niet eens over na.
Mooier en minder lopen te zeiken.quote:Op donderdag 14 mei 2015 21:46 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat moet wel ja, voor je innerlijk zal 'ie niet zijn gegaan. Jezus, wat ben jij een vooringenomen prinsesje.
Maar onthoud: hoe mooi je ook bent, er zijn altijd meisjes die nóg mooier zijn. En dat weet jouw vriend ook.
Welke Renault is mooi dan?quote:Op donderdag 14 mei 2015 22:15 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Mooier en minder lopen te zeiken.
Ts is net een renault. Leuk van de buitenkant, maar duur in onderhoud.
De grand scenic is best een mooie bak toch?quote:
Hoe weet je dat zo zeker? Wat al gezegd is, er zijn altijd wel meisjes die knapper zijn dan jij, en bovendien is dat vaak niet eens de norm. Was die gast waar je mee zoende dan knapper dan je vriend?quote:Op donderdag 14 mei 2015 21:20 schreef _Minion het volgende:
[..]
Ook niet leuk. Toch weet ik dat mijn vriend niet vreemdgaat, dus aan de andere kant hoef ik over zo'n situatie dan ook niet te weten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |