Ik ben niet jaloers. Ik wil vooral overladen worden met aandacht, maar zo werkt het niet in het leven.quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:21 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Dat is een vraag die ze toch niet eerlijk gaat beantwoorden. Haar zucht naar aandacht verraadt ook een vorm van jaloezie.
Dat moet wel ja, voor je innerlijk zal 'ie niet zijn gegaanquote:Op donderdag 14 mei 2015 21:25 schreef _Minion het volgende:
[..]
Pfff. Wat een reacties.
Ik weet dat hij mij de allermooiste vindt en mijn lichaam net zo, dus daar denk ik niet eens over na.
Mooier en minder lopen te zeiken.quote:Op donderdag 14 mei 2015 21:46 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat moet wel ja, voor je innerlijk zal 'ie niet zijn gegaan. Jezus, wat ben jij een vooringenomen prinsesje.
Maar onthoud: hoe mooi je ook bent, er zijn altijd meisjes die nóg mooier zijn. En dat weet jouw vriend ook.
Welke Renault is mooi dan?quote:Op donderdag 14 mei 2015 22:15 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Mooier en minder lopen te zeiken.
Ts is net een renault. Leuk van de buitenkant, maar duur in onderhoud.
De grand scenic is best een mooie bak toch?quote:
Hoe weet je dat zo zeker? Wat al gezegd is, er zijn altijd wel meisjes die knapper zijn dan jij, en bovendien is dat vaak niet eens de norm. Was die gast waar je mee zoende dan knapper dan je vriend?quote:Op donderdag 14 mei 2015 21:20 schreef _Minion het volgende:
[..]
Ook niet leuk. Toch weet ik dat mijn vriend niet vreemdgaat, dus aan de andere kant hoef ik over zo'n situatie dan ook niet te weten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |