quote:Op woensdag 13 mei 2015 07:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dunnoo... Het is best eng als je je bed niet uit kan komen door duizeligheid
Volgens de huisartsenpost een virus aan het evenwichtsorgaan. Ja want zo'n miep ben ik dan weer wel dat ik de HAP maar bel.quote:
Huuu, en nou, ff afwachten of wat?quote:Op woensdag 13 mei 2015 08:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Volgens de huisartsenpost een virus aan het evenwichtsorgaan. Ja want zo'n miep ben ik dan weer wel dat ik de HAP maar bel.
Dankjequote:Op woensdag 13 mei 2015 08:03 schreef HostiMeister het volgende:
Goedemorgen
Helemaal alleen in de disco niemand om de dansvloer mee te delen
En licht gaat aan de muziek gaat uit maar daar staat ie nog in zn eentje
Met een bierie in zn hand en een blik van waar the fuck is nou het feestje
Niemand die er thuis op hem wacht dus laat de muziek nog maar even spelen
Maar hij is een held
Rustig aan doen.quote:Op woensdag 13 mei 2015 08:05 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Huuu, en nou, ff afwachten of wat?
gelijk heb je. Met zulke dingen moet je heel voorzichtig zijnquote:Op woensdag 13 mei 2015 08:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Volgens de huisartsenpost een virus aan het evenwichtsorgaan. Ja want zo'n miep ben ik dan weer wel dat ik de HAP maar bel.
quote:Op woensdag 13 mei 2015 08:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Rustig aan doen.
Dat kan ik toch alleen maar als ik het niet moet![]()
Inmiddels zit ik. En daarmee is het wel even gezegd.quote:Op woensdag 13 mei 2015 08:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
gelijk heb je. Met zulke dingen moet je heel voorzichtig zijn![]()
Is het nu beter?
Begreep ik nou goed dat jij volgende week in Het Paard bent, met mij, als een baas?quote:Op woensdag 13 mei 2015 08:17 schreef FrauMilena het volgende:
In het ov, met Peter Fox, als een baas.
zo begon het bij mn pa ook. Ik hoop voor jou dat het Echt een ontsteking isquote:Op woensdag 13 mei 2015 08:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Inmiddels zit ik. En daarmee is het wel even gezegd.
Zodra ik te veel naar achter leun of naar beneden kijk gaat de boel weer als een malle draaien![]()
Kan er allemaal wel bij![]()
Wat voor een bazeniets is daar gaande volgende week?quote:Op woensdag 13 mei 2015 08:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Begreep ik nou goed dat jij volgende week in Het Paard bent, met mij, als een baas?
Als je die vraag moet stellen, dan ben je er waarschijnlijk gewoon helemaal niet.quote:Op woensdag 13 mei 2015 08:24 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Wat voor een bazeniets is daar gaande volgende week?
Wat begon er bij je pa?quote:Op woensdag 13 mei 2015 08:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
zo begon het bij mn pa ook. Ik hoop voor jou dat het Echt een ontsteking is
Inderdaadquote:Op woensdag 13 mei 2015 08:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je die vraag moet stellen, dan ben je er waarschijnlijk gewoon helemaal niet.
quote:
Goedemorgen! Knallende dag vandaag?quote:Op woensdag 13 mei 2015 08:31 schreef Barbusse het volgende:
Goedenmorgen deze IsurvivedMichaelBayday *rejoicing
Met uitzondering van het obligate vuurwerk hier is het weer lekker rustig.quote:
Even overleggen met de assistentequote:Op woensdag 13 mei 2015 08:42 schreef Californium het volgende:
Mijn oog is nogsteeds rood. Beetje dik en doet beetje pijn. HA bellen of niet. Morgen kan niet, en anders kan alleen vrijdag
Qua kleur niet, maar het voelt raarder /dikkerquote:Op woensdag 13 mei 2015 08:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Even overleggen met de assistente
Is het erger dan gister?
Vandaag ff bellen dus, al is het maar voor je eigen gemoedsrust.quote:Op woensdag 13 mei 2015 08:47 schreef Californium het volgende:
Morgen kan ik wel, morgen is de huisarts gesloten ivm hemelvaart enzoEn dan liever vandaag als het morgen erger is
Want ogen
Vind het altijd maar eng als daar iets mee gebeurd wat niet normaal is. Beetje een oog paranoia...
Awesome. Hier schijnt het zonnetjequote:Op woensdag 13 mei 2015 08:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Met uitzondering van het obligate vuurwerk hier is het weer lekker rustig.
Beterschap Lolaquote:
Pardon?quote:Op woensdag 13 mei 2015 07:24 schreef pluff het volgende:
[..]
Ik heb met de meet alleen met jou en yvie lu een beetje ruzie toch?
Blijkbaar dus gewoon verstandig in dit geval.quote:Op woensdag 13 mei 2015 08:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat zei ik ook al in een andere vorm.quote:
Hallo en welkomquote:Op woensdag 13 mei 2015 09:12 schreef UitStraling het volgende:
Volle ziekenboeg, van ontstoken oogballen tot aan duizelingen, is die duizeling geen Ménière trouwens?
Ik heb wel een beetje ruzie met Yviequote:Op woensdag 13 mei 2015 09:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat zei ik ook al in een andere vorm.
Probably a brainfart.
Jij ook al. Lekker bezig die Yvie.quote:Op woensdag 13 mei 2015 09:25 schreef artelligence het volgende:
Ik heb wel een beetje ruzie met Yvie
Wat heeft ze gedaan dan?quote:Op woensdag 13 mei 2015 09:25 schreef artelligence het volgende:
[..]
Je bent ook heerlijkquote:
Gebruik dan chocolade, tssssquote:Op woensdag 13 mei 2015 09:32 schreef Dqod het volgende:
* Dqod gooit een koekje op Yv's oog
Doe het dan goed, mensen
Haat en haat gaan hand in hand.quote:Op woensdag 13 mei 2015 09:34 schreef aeque het volgende:
Ben ik de enige die geen ruzie met haar heeft? Of is er een reden dat ik dat wel moet hebben?
Jij meldt je ook voor dit one-time-only-special-offer? Nu alleen vandaag, ruzie met mij?quote:Op woensdag 13 mei 2015 09:32 schreef Dqod het volgende:
* Dqod gooit een koekje op Yv's oog
Doe het dan goed, mensen
Ja, ik weet niet waar dit over gaat, maar ach, ik doe gewoon ff meequote:Op woensdag 13 mei 2015 09:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij meldt je ook voor dit one-time-only-special-offer? Nu alleen vandaag, ruzie met mij?
Koekjesfeest
* Yvie_lu gooit een koekje terug
Wat een vermoeiende man ben je toch ook.quote:Op woensdag 13 mei 2015 09:35 schreef HeatWave het volgende:
Ook virtuele ruzies om niets doe ik niet aan.
In het echte leven maken mensen ook al ruzie om niks inderdaadquote:Op woensdag 13 mei 2015 09:35 schreef HeatWave het volgende:
Ook virtuele ruzies om niets doe ik niet aan.
Ik doe mijn bestquote:Op woensdag 13 mei 2015 09:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wat een vermoeiende man ben je toch ook.
En dat doe je goedquote:
Welkomquote:Op woensdag 13 mei 2015 09:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet waar dit over gaat, maar ach, ik doe gewoon ff mee
Cookiewar \m/
Ik doe mee, hand over some cookies to me damn it!quote:Op woensdag 13 mei 2015 09:37 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
En dat doe je goed
[..]
Welkom
* Yvie_lu eet alle koekjes op voordat je er nog meer mee gaat gooien.
Dat is gewoon zonde
Nee!quote:Op woensdag 13 mei 2015 09:38 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik doe mee, hand over some cookies to me damn it!
* El_Thijs gooit pakken koekjes naar Dqodquote:Op woensdag 13 mei 2015 09:38 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik doe mee, hand over some cookies to me damn it!
Kun je vooruit werken?quote:Op woensdag 13 mei 2015 09:38 schreef El_Thijs het volgende:
Zo, in nog geen 5 minuten al mijn werk gedaan voor vandaag
quote:
HAHquote:Op woensdag 13 mei 2015 09:39 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
* El_Thijs gooit pakken koekjes naar Dqod
Ja, QA voor het project maar er zitten nog bugs in waar een ander teamlid mee bezig isquote:
Staat er veel op de backlog?quote:Op woensdag 13 mei 2015 09:41 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja, QA voor het project maar er zitten nog bugs in waar een ander teamlid mee bezig is
Alvast voorbereiden op het volgende project danwel de backlog leegwerken
Lieve schat, ik heb geen ruzie met jequote:Op woensdag 13 mei 2015 09:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Artje, waarom heb je eigenlijk ruzie met mij?
quote:Op woensdag 13 mei 2015 09:12 schreef UitStraling het volgende:
Volle ziekenboeg, van ontstoken oogballen tot aan duizelingen, is die duizeling geen Ménière trouwens?
quote:Op woensdag 13 mei 2015 09:43 schreef artelligence het volgende:
[..]
Lieve schat, ik heb geen ruzie met jeSamen met Thijs ben je een van de aardigste in deze SC
quote:Op woensdag 13 mei 2015 09:25 schreef artelligence het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 mei 2015 09:43 schreef artelligence het volgende:
[..]
Lieve schat, ik heb geen ruzie met jeSamen met Thijs ben je een van de aardigste in deze SC
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |