Even overleggen met de assistentequote:Op woensdag 13 mei 2015 08:42 schreef Californium het volgende:
Mijn oog is nogsteeds rood. Beetje dik en doet beetje pijn. HA bellen of niet. Morgen kan niet, en anders kan alleen vrijdag
Qua kleur niet, maar het voelt raarder /dikkerquote:Op woensdag 13 mei 2015 08:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Even overleggen met de assistente
Is het erger dan gister?
Vandaag ff bellen dus, al is het maar voor je eigen gemoedsrust.quote:Op woensdag 13 mei 2015 08:47 schreef Californium het volgende:
Morgen kan ik wel, morgen is de huisarts gesloten ivm hemelvaart enzoEn dan liever vandaag als het morgen erger is
Want ogen
Vind het altijd maar eng als daar iets mee gebeurd wat niet normaal is. Beetje een oog paranoia...
Awesome. Hier schijnt het zonnetjequote:Op woensdag 13 mei 2015 08:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Met uitzondering van het obligate vuurwerk hier is het weer lekker rustig.
Beterschap Lolaquote:
Pardon?quote:Op woensdag 13 mei 2015 07:24 schreef pluff het volgende:
[..]
Ik heb met de meet alleen met jou en yvie lu een beetje ruzie toch?
Blijkbaar dus gewoon verstandig in dit geval.quote:Op woensdag 13 mei 2015 08:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Volgens de huisartsenpost een virus aan het evenwichtsorgaan. Ja want zo'n miep ben ik dan weer wel dat ik de HAP maar bel.
Dat zei ik ook al in een andere vorm.quote:
Hallo en welkomquote:Op woensdag 13 mei 2015 09:12 schreef UitStraling het volgende:
Volle ziekenboeg, van ontstoken oogballen tot aan duizelingen, is die duizeling geen Ménière trouwens?
Ik heb wel een beetje ruzie met Yviequote:Op woensdag 13 mei 2015 09:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat zei ik ook al in een andere vorm.
Probably a brainfart.
Jij ook al. Lekker bezig die Yvie.quote:Op woensdag 13 mei 2015 09:25 schreef artelligence het volgende:
Ik heb wel een beetje ruzie met Yvie
Wat heeft ze gedaan dan?quote:Op woensdag 13 mei 2015 09:25 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik heb wel een beetje ruzie met Yvie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |