Slijmbal.quote:Op woensdag 13 mei 2015 00:53 schreef KaoloJoeka het volgende:
[..]
Mezelf van jouw aanwezigheid bewust zijn en het gaat weer helemaal top!
Gewoon morgen tot zondag vrij.quote:Op woensdag 13 mei 2015 06:22 schreef pluff het volgende:
Hoe zit het nu? Heeft iedereen nu vanaf vandaag vakantie of is dat pas volgende week?![]()
Lolaquote:Op woensdag 13 mei 2015 06:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gewoon morgen tot zondag vrij.
Vorige week was hier al vakantie
Heb je iets gedaan in de vakantie? Misschien is het weer van die zuid-midden-noord regio-dingen want ik dacht dat het volgende week pas vakantie was.quote:Op woensdag 13 mei 2015 06:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gewoon morgen tot zondag vrij.
Vorige week was hier al vakantie
Ik heb met de meet alleen met jou en yvie lu een beetje ruzie toch?quote:Op woensdag 13 mei 2015 06:30 schreef El_Thijs het volgende:
"Juridische pipo"
Ik moest lachen
Goedemorgen allen!
Behalve dat deze post van jou geen ene relevantie heeft met de mijne heb ik daarnaast geen idee waar je het over hebt knul.quote:Op woensdag 13 mei 2015 07:24 schreef pluff het volgende:
[..]
Ik heb alleen met jou en yvie lu van de meet een beetje ruzie toch?
Ik was in een flauwe bui en had je geappt gisterenquote:
Dus wij hebben geen ruzie? Mooi dan ga ik hier weg voordat het misgaatquote:Op woensdag 13 mei 2015 07:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Behalve dat deze post van jou geen ene relevantie heeft met de mijne heb ik daarnaast geen idee waar je het over hebt knul.
Duidelijkquote:Op woensdag 13 mei 2015 07:28 schreef pluff het volgende:
[..]
Dus wij hebben geen ruzie? Mooi dan ga ik hier weg voordat het misgaat
Niet echt.quote:Op woensdag 13 mei 2015 07:23 schreef pluff het volgende:
[..]
Heb je iets gedaan in de vakantie? Misschien is het weer van die zuid-midden-noord regio-dingen want ik dacht dat het volgende week pas vakantie was.
Ohja ff kijken.quote:Op woensdag 13 mei 2015 07:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik was in een flauwe bui en had je geappt gisteren
Ohw. Nothing too bad?quote:Op woensdag 13 mei 2015 07:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ohja ff kijken.
Had vanmorgen iets anders aan mijn hoofd toen ik mijn telefoon pakte
Dunnoo... Het is best eng als je je bed niet uit kan komen door duizeligheidquote:
Ai, inderdaad niet. Nu wel beter?quote:Op woensdag 13 mei 2015 07:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dunnoo... Het is best eng als je je bed niet uit kon komen door duizeligheid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |