Je bent ook heerlijkquote:
Gebruik dan chocolade, tssssquote:Op woensdag 13 mei 2015 09:32 schreef Dqod het volgende:
* Dqod gooit een koekje op Yv's oog
Doe het dan goed, mensen
Haat en haat gaan hand in hand.quote:Op woensdag 13 mei 2015 09:34 schreef aeque het volgende:
Ben ik de enige die geen ruzie met haar heeft? Of is er een reden dat ik dat wel moet hebben?
Jij meldt je ook voor dit one-time-only-special-offer? Nu alleen vandaag, ruzie met mij?quote:Op woensdag 13 mei 2015 09:32 schreef Dqod het volgende:
* Dqod gooit een koekje op Yv's oog
Doe het dan goed, mensen
Ja, ik weet niet waar dit over gaat, maar ach, ik doe gewoon ff meequote:Op woensdag 13 mei 2015 09:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij meldt je ook voor dit one-time-only-special-offer? Nu alleen vandaag, ruzie met mij?
Koekjesfeest
* Yvie_lu gooit een koekje terug
Wat een vermoeiende man ben je toch ook.quote:Op woensdag 13 mei 2015 09:35 schreef HeatWave het volgende:
Ook virtuele ruzies om niets doe ik niet aan.
In het echte leven maken mensen ook al ruzie om niks inderdaadquote:Op woensdag 13 mei 2015 09:35 schreef HeatWave het volgende:
Ook virtuele ruzies om niets doe ik niet aan.
Ik doe mijn bestquote:Op woensdag 13 mei 2015 09:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wat een vermoeiende man ben je toch ook.
En dat doe je goedquote:
Welkomquote:Op woensdag 13 mei 2015 09:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet waar dit over gaat, maar ach, ik doe gewoon ff mee
Cookiewar \m/
Ik doe mee, hand over some cookies to me damn it!quote:Op woensdag 13 mei 2015 09:37 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
En dat doe je goed
[..]
Welkom
* Yvie_lu eet alle koekjes op voordat je er nog meer mee gaat gooien.
Dat is gewoon zonde
Nee!quote:Op woensdag 13 mei 2015 09:38 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik doe mee, hand over some cookies to me damn it!
* El_Thijs gooit pakken koekjes naar Dqodquote:Op woensdag 13 mei 2015 09:38 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik doe mee, hand over some cookies to me damn it!
Kun je vooruit werken?quote:Op woensdag 13 mei 2015 09:38 schreef El_Thijs het volgende:
Zo, in nog geen 5 minuten al mijn werk gedaan voor vandaag
quote:
HAHquote:Op woensdag 13 mei 2015 09:39 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
* El_Thijs gooit pakken koekjes naar Dqod
Ja, QA voor het project maar er zitten nog bugs in waar een ander teamlid mee bezig isquote:
Staat er veel op de backlog?quote:Op woensdag 13 mei 2015 09:41 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja, QA voor het project maar er zitten nog bugs in waar een ander teamlid mee bezig is
Alvast voorbereiden op het volgende project danwel de backlog leegwerken
Lieve schat, ik heb geen ruzie met jequote:Op woensdag 13 mei 2015 09:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Artje, waarom heb je eigenlijk ruzie met mij?
quote:Op woensdag 13 mei 2015 09:12 schreef UitStraling het volgende:
Volle ziekenboeg, van ontstoken oogballen tot aan duizelingen, is die duizeling geen Ménière trouwens?
quote:Op woensdag 13 mei 2015 09:43 schreef artelligence het volgende:
[..]
Lieve schat, ik heb geen ruzie met jeSamen met Thijs ben je een van de aardigste in deze SC
quote:Op woensdag 13 mei 2015 09:25 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik heb wel een beetje ruzie met Yvie
quote:Op woensdag 13 mei 2015 09:43 schreef artelligence het volgende:
[..]
Lieve schat, ik heb geen ruzie met jeSamen met Thijs ben je een van de aardigste in deze SC
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |