Ik weet alleen hoe het niet moet helaas.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Doe jij het even voor dan, misschien heeft hij dan meer succes.
quote:
Kijk rival, zo moet het. Ohai gaat het niet redden gok ik.quote:
Ook niet met een handdoek?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:04 schreef HostiMeister het volgende:
Ik heb iets zo hard vastgedraaid dat ik het met geen mogelijkheid los kan krijgen
Wil je door mijn rughaar woelen, Lokje?quote:
Klinkt goedquote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:03 schreef aeque het volgende:
[..]
Terwijl Yv lief en schattig slaapt van alle chocola, koekjes, chocoladekoekjes en thee.
Ja. En terwijl ik zo nog even heel lief en voorzichtig haar mondhoekjes schoonveeg en ondertussen aan m'n jointje lurkquote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:03 schreef aeque het volgende:
[..]
Terwijl Yv lief en schattig slaapt van alle chocola, koekjes, chocoladekoekjes en thee.
Wanneer?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kunnen?
KUNNEN?!
Dat gaat goftedomme gebeuren
Bier en jointjes
Hahahah ja, dat je dat hebt onthouden johquote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:04 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Was jij dat niet, dat een oudere vrouw nog op je bucketlijst staat?
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:04 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Kijk rival, zo moet het. Ohai gaat het niet redden gok ik.
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:04 schreef rival het volgende:
[..]
Ik weet alleen hoe het niet moet helaas.
Niks sexy aan een vrouw met rughaar, ik heb wel eens het licht hoger gezet om dat te checken nadat ik wat dacht te voelenquote:
Vond dat een grappig iets om erop te hebben staan, daarom onthoudenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:06 schreef bamibij het volgende:
[..]
Hahahah ja, dat je dat hebt onthouden joh
staat er nog steeds op
Wat is het? Wij brengen tips.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:04 schreef HostiMeister het volgende:
Ik heb iets zo hard vastgedraaid dat ik het met geen mogelijkheid los kan krijgen
Wij kruipen er na ons zuip en blow festijn er wel bij dan he.quote:
NU! Verdomme! Yv, Aeque, hosti, verzamelenquote:
Wat voor vrouwen tref jijquote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niks sexy aan een vrouw met rughaar, ik heb wel eens het licht hoger gezet om dat te checken nadat ik wat dacht te voelen
Mag ik dan nog even door haar haren kroelen?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja. En terwijl ik zo nog even heel lief en voorzichtig haar mondhoekjes schoonveeg en ondertussen aan m'n jointje lurk
Hoax, geen mannen in Dqod haar bedquote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:06 schreef aeque het volgende:
[..]
Wij kruipen er na ons zuip en blow festijn er wel bij dan he.
Nee daarom in die van jou of mij.quote:
Whehe dat is zo'n altotent toch?quote:
In dit geval een behoorlijk dronken vrouw, ik wist het eigenlijk al toen ze wat liefs in mijn oren wilde zeggen maar een boertje liet dat naar mos rookquote:
Hij heeft er 1 extra.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:08 schreef bamibij het volgende:
Faxie, die shit is al uitverkocht kerel maandag
Niet als jij daar in ligt iig nee :$quote:
Je kan niet meer draaien?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja, dat is ook wat het probleem is
Hey dat is een lastige!quote:
Wat is dit nu weer Dqod?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Niet als jij daar in ligt iig nee :$
/nolesbo, hooguit spoonen :$
Zit muurvast, ga dadelijk heet water proberenquote:
Jullie mogen gewoon hier liggen hoor. Is ook best chillquote:
Bohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!quote:
With our powers combinedquote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
NU! Verdomme! Yv, Aeque, hosti, verzamelen
Iedereen mag door mijn haren kroelenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jullie mogen gewoon hier liggen hoor. Is ook best chill
En ik weet niet of jij nog door Yv's haren mag kroelen, moet je haar even vragen
O hoi jijquote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In dit geval een behoorlijk dronken vrouw, ik wist het eigenlijk al toen ze wat liefs in mijn oren wilde zeggen maar een boertje liet dat naar mos rook
Ja hey. Als Yv in mijn bed ligt. Sorry hoor :$quote:
Ik heb kaartjes uiteraardquote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:08 schreef bamibij het volgende:
Faxie, die shit is al uitverkocht kerel maandag
Koelen niet een betere optie?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zit muurvast, ga dadelijk heet water proberen
Wowquote:
Ja maar niet bij jullie dus.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja hey. Als Yv in mijn bed ligt. Sorry hoor :$
Maar dat zeg ik, hier kun je ook heel chill liggen, vraag maar na :$
Da's awkward met zoveel mensen.quote:
Dat was dan ook een automatisch gegenereerd berichtquote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik dacht dat je het nooit zou durven vragen
Slaap lekker alvast.quote:
Ff dan, met z'n allen, tot we gaan slapenquote:
Kroelen is best geil eigenlijk, maar van het een komt het ander en na negen maanden loopt je wallerig borstvoeding te geven met een wit wijntje in je handen en een peuk in je mondquote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik dacht dat je het nooit zou durven vragen
quote:
Dit is wel heel erg van het 1 komt het anderquote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kroelen is best geil eigenlijk, maar van het een komt het ander en na negen maanden loopt je wallerig borstvoeding te geven met een wit wijntje in je handen en een peuk in je mond
Ik kan niet garanderen dat ik niet in slaap val...quote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ff dan, met z'n allen, tot we gaan slapen
Okay.quote:
Lange passen nemen om thuis te komen als het regent past wel bij mequote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:13 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dit is wel heel erg van het 1 komt het ander
Niks mis met een beetje Faxiequote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:13 schreef bamibij het volgende:
Wat een vrouwelijke hormonen hier weer!
En faxie
Ik zal je liefdevol naar de bank tillen, je erop leggen, kusje op je voorhoofd en dekentje over je heen leggen :$quote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:13 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik kan niet garanderen dat ik niet in slaap val...
[..]
Okay.
Omdat?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lange passen nemen om thuis te komen als het regent past wel bij me
horwattes?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:13 schreef bamibij het volgende:
Wat een vrouwelijke hormonen hier weer!
En faxie
Deze vrouw.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik zal je liefdevol naar de bank tillen, je erop leggen, kusje op je voorhoofd en dekentje over je heen leggen :$
Ik wou zeggen; nakend, maar ik weet niet of yv dat kan handelen :$
En net of jij mij kunt tillen!quote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Deze vrouw.
En doe maar niet nakend, dat kan ik zelf niet eens handelen.
Vooruit, ik hou m'n boxer wel aanquote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Deze vrouw.
En doe maar niet nakend, dat kan ik zelf niet eens handelen.
Van die andere dinges? Ojaquote:
Hoe vanille klinkt dit danquote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik zal je liefdevol naar de bank tillen, je erop leggen, kusje op je voorhoofd en dekentje over je heen leggen :$
Ik wou zeggen; nakend, maar ik weet niet of yv dat kan handelen :$
Doekzojungah :$quote:
jaquote:
Ik haakte af bij gezellig. Sorry.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik hou niet van schuifelen en thuis is het goed, warm, geil, gezellig en liefdevol
Je m.. nvmquote:
Whahahahaquote:
Ja, die daarnaast. Met die andere dingen erin.quote:
Ik zal jou eens vanillequote:
O wowquote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja, die daarnaast. Met die andere dingen erin.
*proest!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |