Terwijl Yv lief en schattig slaapt van alle chocola, koekjes, chocoladekoekjes en thee.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kunnen?
KUNNEN?!
Dat gaat goftedomme gebeuren
Bier en jointjes
Ik weet alleen hoe het niet moet helaas.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Doe jij het even voor dan, misschien heeft hij dan meer succes.
quote:
Kijk rival, zo moet het. Ohai gaat het niet redden gok ik.quote:
Ook niet met een handdoek?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:04 schreef HostiMeister het volgende:
Ik heb iets zo hard vastgedraaid dat ik het met geen mogelijkheid los kan krijgen
Wil je door mijn rughaar woelen, Lokje?quote:
Klinkt goedquote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:03 schreef aeque het volgende:
[..]
Terwijl Yv lief en schattig slaapt van alle chocola, koekjes, chocoladekoekjes en thee.
Ja. En terwijl ik zo nog even heel lief en voorzichtig haar mondhoekjes schoonveeg en ondertussen aan m'n jointje lurkquote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:03 schreef aeque het volgende:
[..]
Terwijl Yv lief en schattig slaapt van alle chocola, koekjes, chocoladekoekjes en thee.
Wanneer?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kunnen?
KUNNEN?!
Dat gaat goftedomme gebeuren
Bier en jointjes
Hahahah ja, dat je dat hebt onthouden johquote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:04 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Was jij dat niet, dat een oudere vrouw nog op je bucketlijst staat?
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:04 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Kijk rival, zo moet het. Ohai gaat het niet redden gok ik.
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:04 schreef rival het volgende:
[..]
Ik weet alleen hoe het niet moet helaas.
Niks sexy aan een vrouw met rughaar, ik heb wel eens het licht hoger gezet om dat te checken nadat ik wat dacht te voelenquote:
Vond dat een grappig iets om erop te hebben staan, daarom onthoudenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:06 schreef bamibij het volgende:
[..]
Hahahah ja, dat je dat hebt onthouden joh
staat er nog steeds op
Wat is het? Wij brengen tips.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:04 schreef HostiMeister het volgende:
Ik heb iets zo hard vastgedraaid dat ik het met geen mogelijkheid los kan krijgen
Wij kruipen er na ons zuip en blow festijn er wel bij dan he.quote:
NU! Verdomme! Yv, Aeque, hosti, verzamelenquote:
Wat voor vrouwen tref jijquote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niks sexy aan een vrouw met rughaar, ik heb wel eens het licht hoger gezet om dat te checken nadat ik wat dacht te voelen
Mag ik dan nog even door haar haren kroelen?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja. En terwijl ik zo nog even heel lief en voorzichtig haar mondhoekjes schoonveeg en ondertussen aan m'n jointje lurk
Hoax, geen mannen in Dqod haar bedquote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:06 schreef aeque het volgende:
[..]
Wij kruipen er na ons zuip en blow festijn er wel bij dan he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |