Ik ga een storing faken aan mijn facebook en aan mijn twitter, heb je wat te doen in goed gezelschapquote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Klantenservice op Twitter en Facebook.
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik kan jou niet overhalen om maandag naar Nijmegen te komen zeker?
quote:
Ach wij kunnen daarna altijd nog bier drinken en wiet roken toch?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, maar wat moet die arme drommel van een aeque dan, Yv.
Zit ik de hele avond zoetgevooisde woordjes in je oor te fluisteren met betrekking tot chocoladevoedsel en zit hij daar maar
Klantenservice op Facebook en Twitter, niet van Facebook of Twitter.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ga een storing faken aan mijn facebook en aan mijn twitter, heb je wat te doen in goed gezelschap
Erg gezellig jaquote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Beetje naar je zin gehad vanavond?
Ik ben blij dat je er vanuit gaat dat je dan in een goede bui bent, ook voor aequequote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nja aangezien ik dan waarschijnlijk toch in een goede bui ben zal ik wel een stukje chocolade delen met hem dan bij hoge uitzondering.
voorbeeld 1 in het boek, zo stel je geen vraag.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik kan jou niet overhalen om maandag naar Nijmegen te komen zeker?
Hij heeft dat boek niet.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:01 schreef rival het volgende:
[..]
voorbeeld 1 in het boek, zo stel je geen vraag.
Doe jij het even voor dan, misschien heeft hij dan meer succes.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:01 schreef rival het volgende:
[..]
Fuck, ik ben inmiddels te dom om het verschil te zienquote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Klantenservice op Facebook en Twitter, niet van Facebook of Twitter.
Kunnen?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:00 schreef aeque het volgende:
[..]
Ach wij kunnen daarna altijd nog bier drinken en wiet roken toch?
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Doe ik ook. Dus ik ben een eckte man. Vet :$
Ohaiquote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Misschien ook wel een goed idee. Afleiding
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Misschien ook wel een goed idee. Afleiding
quote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:01 schreef rival het volgende:
[..]
Terwijl Yv lief en schattig slaapt van alle chocola, koekjes, chocoladekoekjes en thee.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kunnen?
KUNNEN?!
Dat gaat goftedomme gebeuren
Bier en jointjes
Ik weet alleen hoe het niet moet helaas.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Doe jij het even voor dan, misschien heeft hij dan meer succes.
quote:
Kijk rival, zo moet het. Ohai gaat het niet redden gok ik.quote:
Ook niet met een handdoek?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:04 schreef HostiMeister het volgende:
Ik heb iets zo hard vastgedraaid dat ik het met geen mogelijkheid los kan krijgen
Wil je door mijn rughaar woelen, Lokje?quote:
Klinkt goedquote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:03 schreef aeque het volgende:
[..]
Terwijl Yv lief en schattig slaapt van alle chocola, koekjes, chocoladekoekjes en thee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |