She likes mequote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]
And that's why I like you
btw deis nog altijd beter dan de
![]()
Ik weet niet of ik het een fijn idee vind dat mijn balzak geplet wordt door jouw schaamlippen. Ow wacht, dat weet ik wel, geen fijn idee!quote:
Neehee... zucht... moet ik je nou alles uitleggen vanavond?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het een fijn idee vind dat mijn balzak geplet wordt door jouw schaamlippen. Ow wacht, dat weet ik wel, geen fijn idee!
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
She likes me!
Engel likes me!!!
Ja, maar deis schattig, just like me
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
okay, maar dat komt omdat jij hem gebruikt en niet een of andere meneerquote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
She likes me!
Engel likes me!!!
Ja, maar deis schattig, just like me
Nou zoveel echte mannen zijn er niet meer tegenwoordig, ik voel me uit aan het sterven en eenzaamquote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ow ik dacht dat dat vrouwen waren....
my bad
Wordt een lange nacht hoor ik alweer.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:50 schreef MissMSX het volgende:
Neehee... zucht... moet ik je nou alles uitleggen vanavond?
Want jij bent er wel een ja?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou zoveel echte mannen zijn er niet meer tegenwoordig, ik voel me uit aan het sterven en eenzaam
Wat ik allemaal wil zeggen zal je doen blozen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij wilt zeggen dat je het niet prima vindt?
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:50 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]Ik durf dat niet, straks komt ie verkeerd uit en geraak ik in een depressieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kiek dan!quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:50 schreef -Engel- het volgende:
[..]
okay, maar dat komt omdat jij hem gebruikt en niet een of andere meneer
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Vermoeiend vooralquote:
Ohw hou het dan maar voor je idd.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:51 schreef rival het volgende:
[..]
Wat ik allemaal wil zeggen zal je doen blozen.
Altijd nog beter dan erop gaan zitten toch!quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het een fijn idee vind dat mijn balzak geplet wordt door jouw schaamlippen. Ow wacht, dat weet ik wel, geen fijn idee!
Denk je dat je dat vanzelf bent als je je rughaar laat staan ja?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou zoveel echte mannen zijn er niet meer tegenwoordig, ik voel me uit aan het sterven en eenzaam
en jij beweert een echte man te zijnquote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Krijg je het wel warm van misschien.quote:
Gvdquote:
Ik kan er niet bij met mijn kapmesquote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Denk je dat je dat vanzelf bent als je je rughaar laat staan ja?
Kusje erop?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Doe ik ook. Dus ik ben een eckte man. Vet :$quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Denk je dat je dat vanzelf bent als je je rughaar laat staan ja?
Misschien wilt Dqod het wel doen, gecombineerd met koekjes en chocola.quote:
als je daar al niet bij kanquote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kan er niet bij met mijn kapmes
Dat is te veel voor een dinsdagavond.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:53 schreef aeque het volgende:
[..]
Misschien wilt Dqod het wel doen, gecombineerd met koekjes en chocola.
Ah joh, doe eens gek.quote:
Ja probeer nu nog maar eens te beweren dat ik niks voor je overheb.quote:
anders wel een bruisende witte wijn nemen.. of die rose ala grapequote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:54 schreef UitStraling het volgende:
Gezellig hier, ik pak er een wit wijntje bij
Ooooh nee een fust bier en een hap everzwijn uiteraard
Nou, ik keek naar mijn plafond en zag toen dat ie nogal trippy was. Dus ik ga hardquote:
Ik zal haar laten blozen wat ik allemaal te vertellen heb over koekjes en dat ik die aan haar ga voeren zonder dat ik haar onzedelijk ga betasten, maar gewoon mijn liefde laat voelen door haar idd koekjes en chocola te voeren. Kan ik wel denk ik :$quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:53 schreef aeque het volgende:
[..]
Misschien wilt Dqod het wel doen, gecombineerd met koekjes en chocola.
50+ feestje.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:55 schreef Myraela het volgende:
Twi heeft zaterdag gewoon een feestje zonder mij.Zit ik helemaal eenzaam.
Kom naar de BBQ danquote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:55 schreef Myraela het volgende:
Oh dan spring ik wel bij als er vunzige dingen gezegd moeten worden.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nou, ik keek naar mijn plafond en zag toen dat ie nogal trippy was. Dus ik ga hard
[..]
Ik zal haar laten blozen wat ik allemaal te vertellen heb over koekjes en dat ik die aan haar ga voeren zonder dat ik haar onzedelijk ga betasten, maar gewoon mijn liefde laat voelen door haar idd koekjes en chocola te voeren. Kan ik wel denk ik :$
op naar A'dam danquote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:55 schreef Myraela het volgende:
quote:
Dan zeg ik alvast welterustenquote:
Als ze daaraan toe is moet ze me maar aftikken, dan maak ik plaatsquote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:56 schreef aeque het volgende:
[..]
Oh dan spring ik wel bij als er vunzige dingen gezegd moeten worden.
Kijk, aan jou heb ik wat.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Als ze daaraan toe is moet ze me maar aftikken, dan maak ik plaats
Denken dat ik toe ben aan vuige dingenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Als ze daaraan toe is moet ze me maar aftikken, dan maak ik plaats
quote:
Niet?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:57 schreef bamibij het volgende:
Dan zit je toch ook niet alleen, dramaqueen
Niet toe zijn aan vuige dingenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Denken dat ik toe ben aan vuige dingen
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nou, ik keek naar mijn plafond en zag toen dat ie nogal trippy was. Dus ik ga hard
Ja, maar wat moet die arme drommel van een aeque dan, Yv.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
quote:
Dan doe ik het gewoon stiekem.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nou juist wel eigenlijkquote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:58 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
haha tsja net of jij nog zin hebt na gisteravond
Was wel ernstigquote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:58 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
haha tsja net of jij nog zin hebt na gisteravond
Wat is er maandag in Nijmegen?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik kan jou niet overhalen om maandag naar Nijmegen te komen zeker?
Nja aangezien ik dan waarschijnlijk toch in een goede bui ben zal ik wel een stukje chocolade delen met hem dan bij hoge uitzondering.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, maar wat moet die arme drommel van een aeque dan, Yv.
Zit ik de hele avond zoetgevooisde woordjes in je oor te fluisteren met betrekking tot chocoladevoedsel en zit hij daar maar
Ik ga een storing faken aan mijn facebook en aan mijn twitter, heb je wat te doen in goed gezelschapquote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Klantenservice op Twitter en Facebook.
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
quote:
Ach wij kunnen daarna altijd nog bier drinken en wiet roken toch?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, maar wat moet die arme drommel van een aeque dan, Yv.
Zit ik de hele avond zoetgevooisde woordjes in je oor te fluisteren met betrekking tot chocoladevoedsel en zit hij daar maar
Klantenservice op Facebook en Twitter, niet van Facebook of Twitter.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ga een storing faken aan mijn facebook en aan mijn twitter, heb je wat te doen in goed gezelschap
Erg gezellig jaquote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Beetje naar je zin gehad vanavond?
Ik ben blij dat je er vanuit gaat dat je dan in een goede bui bent, ook voor aequequote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nja aangezien ik dan waarschijnlijk toch in een goede bui ben zal ik wel een stukje chocolade delen met hem dan bij hoge uitzondering.
voorbeeld 1 in het boek, zo stel je geen vraag.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hij heeft dat boek niet.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:01 schreef rival het volgende:
[..]
voorbeeld 1 in het boek, zo stel je geen vraag.
Doe jij het even voor dan, misschien heeft hij dan meer succes.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:01 schreef rival het volgende:
[..]
Fuck, ik ben inmiddels te dom om het verschil te zienquote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Klantenservice op Facebook en Twitter, niet van Facebook of Twitter.
Kunnen?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:00 schreef aeque het volgende:
[..]
Ach wij kunnen daarna altijd nog bier drinken en wiet roken toch?
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Doe ik ook. Dus ik ben een eckte man. Vet :$
Ohaiquote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Misschien ook wel een goed idee. Afleiding
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Misschien ook wel een goed idee. Afleiding
quote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:01 schreef rival het volgende:
[..]
Terwijl Yv lief en schattig slaapt van alle chocola, koekjes, chocoladekoekjes en thee.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kunnen?
KUNNEN?!
Dat gaat goftedomme gebeuren
Bier en jointjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |