Kom naar de BBQ danquote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:55 schreef Myraela het volgende:
Twi heeft zaterdag gewoon een feestje zonder mij.Zit ik helemaal eenzaam.
Oh dan spring ik wel bij als er vunzige dingen gezegd moeten worden.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nou, ik keek naar mijn plafond en zag toen dat ie nogal trippy was. Dus ik ga hard
[..]
Ik zal haar laten blozen wat ik allemaal te vertellen heb over koekjes en dat ik die aan haar ga voeren zonder dat ik haar onzedelijk ga betasten, maar gewoon mijn liefde laat voelen door haar idd koekjes en chocola te voeren. Kan ik wel denk ik :$
op naar A'dam danquote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:55 schreef Myraela het volgende:
Twi heeft zaterdag gewoon een feestje zonder mij.Zit ik helemaal eenzaam.
quote:
Dan zeg ik alvast welterustenquote:
Als ze daaraan toe is moet ze me maar aftikken, dan maak ik plaatsquote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:56 schreef aeque het volgende:
[..]
Oh dan spring ik wel bij als er vunzige dingen gezegd moeten worden.
Kijk, aan jou heb ik wat.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Als ze daaraan toe is moet ze me maar aftikken, dan maak ik plaats
Denken dat ik toe ben aan vuige dingenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Als ze daaraan toe is moet ze me maar aftikken, dan maak ik plaats
quote:
Niet?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:57 schreef bamibij het volgende:
Dan zit je toch ook niet alleen, dramaqueen
Niet toe zijn aan vuige dingenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Denken dat ik toe ben aan vuige dingen
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nou, ik keek naar mijn plafond en zag toen dat ie nogal trippy was. Dus ik ga hard
Ja, maar wat moet die arme drommel van een aeque dan, Yv.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
quote:
Dan doe ik het gewoon stiekem.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nou juist wel eigenlijkquote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:58 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
haha tsja net of jij nog zin hebt na gisteravond
Was wel ernstigquote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:58 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
haha tsja net of jij nog zin hebt na gisteravond
Wat is er maandag in Nijmegen?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik kan jou niet overhalen om maandag naar Nijmegen te komen zeker?
Nja aangezien ik dan waarschijnlijk toch in een goede bui ben zal ik wel een stukje chocolade delen met hem dan bij hoge uitzondering.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, maar wat moet die arme drommel van een aeque dan, Yv.
Zit ik de hele avond zoetgevooisde woordjes in je oor te fluisteren met betrekking tot chocoladevoedsel en zit hij daar maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |