Krijg je het wel warm van misschien.quote:
Gvdquote:
Ik kan er niet bij met mijn kapmesquote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Denk je dat je dat vanzelf bent als je je rughaar laat staan ja?
Kusje erop?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou zoveel echte mannen zijn er niet meer tegenwoordig, ik voel me uit aan het sterven en eenzaam
Doe ik ook. Dus ik ben een eckte man. Vet :$quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Denk je dat je dat vanzelf bent als je je rughaar laat staan ja?
Misschien wilt Dqod het wel doen, gecombineerd met koekjes en chocola.quote:
als je daar al niet bij kanquote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kan er niet bij met mijn kapmes
Dat is te veel voor een dinsdagavond.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:53 schreef aeque het volgende:
[..]
Misschien wilt Dqod het wel doen, gecombineerd met koekjes en chocola.
Ah joh, doe eens gek.quote:
Ja probeer nu nog maar eens te beweren dat ik niks voor je overheb.quote:
anders wel een bruisende witte wijn nemen.. of die rose ala grapequote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:54 schreef UitStraling het volgende:
Gezellig hier, ik pak er een wit wijntje bij
Ooooh nee een fust bier en een hap everzwijn uiteraard
Nou, ik keek naar mijn plafond en zag toen dat ie nogal trippy was. Dus ik ga hardquote:
Ik zal haar laten blozen wat ik allemaal te vertellen heb over koekjes en dat ik die aan haar ga voeren zonder dat ik haar onzedelijk ga betasten, maar gewoon mijn liefde laat voelen door haar idd koekjes en chocola te voeren. Kan ik wel denk ik :$quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:53 schreef aeque het volgende:
[..]
Misschien wilt Dqod het wel doen, gecombineerd met koekjes en chocola.
50+ feestje.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:55 schreef Myraela het volgende:
Twi heeft zaterdag gewoon een feestje zonder mij.Zit ik helemaal eenzaam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |