She likes mequote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]
And that's why I like you
btw deis nog altijd beter dan de
![]()
Ik weet niet of ik het een fijn idee vind dat mijn balzak geplet wordt door jouw schaamlippen. Ow wacht, dat weet ik wel, geen fijn idee!quote:
Neehee... zucht... moet ik je nou alles uitleggen vanavond?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het een fijn idee vind dat mijn balzak geplet wordt door jouw schaamlippen. Ow wacht, dat weet ik wel, geen fijn idee!
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
She likes me!
Engel likes me!!!
Ja, maar deis schattig, just like me
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
okay, maar dat komt omdat jij hem gebruikt en niet een of andere meneerquote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
She likes me!
Engel likes me!!!
Ja, maar deis schattig, just like me
Nou zoveel echte mannen zijn er niet meer tegenwoordig, ik voel me uit aan het sterven en eenzaamquote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ow ik dacht dat dat vrouwen waren....
my bad
Wordt een lange nacht hoor ik alweer.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:50 schreef MissMSX het volgende:
Neehee... zucht... moet ik je nou alles uitleggen vanavond?
Want jij bent er wel een ja?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou zoveel echte mannen zijn er niet meer tegenwoordig, ik voel me uit aan het sterven en eenzaam
Wat ik allemaal wil zeggen zal je doen blozen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij wilt zeggen dat je het niet prima vindt?
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:50 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]Ik durf dat niet, straks komt ie verkeerd uit en geraak ik in een depressieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kiek dan!quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:50 schreef -Engel- het volgende:
[..]
okay, maar dat komt omdat jij hem gebruikt en niet een of andere meneer
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Vermoeiend vooralquote:
Ohw hou het dan maar voor je idd.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:51 schreef rival het volgende:
[..]
Wat ik allemaal wil zeggen zal je doen blozen.
Altijd nog beter dan erop gaan zitten toch!quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het een fijn idee vind dat mijn balzak geplet wordt door jouw schaamlippen. Ow wacht, dat weet ik wel, geen fijn idee!
Denk je dat je dat vanzelf bent als je je rughaar laat staan ja?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou zoveel echte mannen zijn er niet meer tegenwoordig, ik voel me uit aan het sterven en eenzaam
en jij beweert een echte man te zijnquote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Krijg je het wel warm van misschien.quote:
Gvdquote:
Ik kan er niet bij met mijn kapmesquote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Denk je dat je dat vanzelf bent als je je rughaar laat staan ja?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |