Sommige meer dan anderequote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, ze zijn gewoon aantrekkelijk. :$
Ik heb geen baardgroei, telt dat ook?quote:
I'm flabbergasted now.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:44 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Moest lachenTopjes hebben bijna hetzelfde idee en zitten veel lekkerder.
Polloiquote:
Als het past bij de persoon kan ik ze prima hebbenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in.
Maar goede baarden zijn wel pluspunt.
Sinterklaas en de Kerstman?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als het past bij de persoon kan ik ze prima hebben
Ja, daar staat het primaquote:
Gewoon dit soort zooi aan. Zit prima.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen mijn baard, op mijn rug en in mijn kruis laat ik het expres wildgroei a la seventies.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is niet aantrekkelijk als je je aanpast voor een vrouw.
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gewoon dit soort zooi aan. Zit prima.PrimaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Echt he?quote:
Ga je mee scharen?quote:
Rughaar.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alleen mijn baard, op mijn rug en in mijn kruis laat ik het expres wildgroei a la seventies.
Daar hoef je geen vrouw voor te zijn hequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |