Dit is wel heel erg van het 1 komt het anderquote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kroelen is best geil eigenlijk, maar van het een komt het ander en na negen maanden loopt je wallerig borstvoeding te geven met een wit wijntje in je handen en een peuk in je mond
Ik kan niet garanderen dat ik niet in slaap val...quote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ff dan, met z'n allen, tot we gaan slapen
Okay.quote:
Lange passen nemen om thuis te komen als het regent past wel bij mequote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:13 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dit is wel heel erg van het 1 komt het ander
Niks mis met een beetje Faxiequote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:13 schreef bamibij het volgende:
Wat een vrouwelijke hormonen hier weer!
En faxie
Ik zal je liefdevol naar de bank tillen, je erop leggen, kusje op je voorhoofd en dekentje over je heen leggen :$quote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:13 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik kan niet garanderen dat ik niet in slaap val...
[..]
Okay.
Omdat?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lange passen nemen om thuis te komen als het regent past wel bij me
horwattes?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:13 schreef bamibij het volgende:
Wat een vrouwelijke hormonen hier weer!
En faxie
Deze vrouw.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik zal je liefdevol naar de bank tillen, je erop leggen, kusje op je voorhoofd en dekentje over je heen leggen :$
Ik wou zeggen; nakend, maar ik weet niet of yv dat kan handelen :$
En net of jij mij kunt tillen!quote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Deze vrouw.
En doe maar niet nakend, dat kan ik zelf niet eens handelen.
Vooruit, ik hou m'n boxer wel aanquote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Deze vrouw.
En doe maar niet nakend, dat kan ik zelf niet eens handelen.
Van die andere dinges? Ojaquote:
Hoe vanille klinkt dit danquote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik zal je liefdevol naar de bank tillen, je erop leggen, kusje op je voorhoofd en dekentje over je heen leggen :$
Ik wou zeggen; nakend, maar ik weet niet of yv dat kan handelen :$
Doekzojungah :$quote:
jaquote:
Ik haakte af bij gezellig. Sorry.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik hou niet van schuifelen en thuis is het goed, warm, geil, gezellig en liefdevol
Je m.. nvmquote:
Whahahahaquote:
Ja, die daarnaast. Met die andere dingen erin.quote:
Ik zal jou eens vanillequote:
O wowquote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja, die daarnaast. Met die andere dingen erin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |