Oh, dat klinkt ook fijn! Daar ga ik is naar kijkenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 15:32 schreef twist02 het volgende:
[..]
Doen, Brabanders zijn leuk!![]()
Haha, ik ben anders ook heel blij dat het niet andersom is hoor!Niks 'nutteloze strijd', da's bloedserieus joh!
![]()
@sillie: in BoZ opent 26 mei een splinternieuw Moeder- en Kindcentrum, schijnt echt ontzettend mooi te worden. Dus da's inderdaad misschien ook het overwegen waard?
afbakhenkquote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:34 schreef Lijnloos het volgende:
Vanochtend weer groeiecho gehad en Henk zit nog prima binnen alle marges... Beetje groot hoofd (p85), beetje grote buik (p85) en kortige pootjes (p45) maar al met al heel gemiddeld. Ze schatten hem nu op 2700gram wat dan weer gelijk staat aan p54 met deze termijn. Dikke sticker dus!nu lekker afbakken en dan mag ie over een paar weekjes komen!
'Moet' je ook eerder bevallen in verband met je diabetes?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:34 schreef Lijnloos het volgende:
nu lekker afbakken en dan mag ie over een paar weekjes komen!
Mijn beeb werd ook geschat op ruim 2700 gramquote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:34 schreef Lijnloos het volgende:
Vanochtend weer groeiecho gehad en Henk zit nog prima binnen alle marges... Beetje groot hoofd (p85), beetje grote buik (p85) en kortige pootjes (p45) maar al met al heel gemiddeld. Ze schatten hem nu op 2700gram wat dan weer gelijk staat aan p54 met deze termijn. Dikke sticker dus!nu lekker afbakken en dan mag ie over een paar weekjes komen!
Mijn ervaring is dat die sterren niet zoveel zeggen. Ik ben vorige week in 5 sterren all inclusive Turkije geweest, maar menig 3 sterren hotel is een stuk beter, ondanks de 8en op zoover en tripadvisor. En verder is er weinig verschil tussen zwanger of niet zwanger op vakantie gaan. Ons resort lag op een berg dus wij moesten continu omhoog en omlaag lopen en mijn conditie is in de afgelopen weken verdwenen dus dat was zeker na het eten pittig. Een platter, en kleiner resort zou mijn voorkeur hebben. En een ruime badkamer is erg fijn, ik paste nog net door de douchedeurtjes, maar me in de douche afdrogen lukte echt nietquote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:59 schreef JantinaGr het volgende:
Hoe denken jullie over een vakantie all inclusive 5-sterren resort in Egypte tijdens zwangerschap?
Of is een all inclusive griekenland 3-sterren een beter alternatief?
Wij willen in Juni nog op vakantie.
Lijkt me vreselijk.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:59 schreef JantinaGr het volgende:
Hoe denken jullie over een vakantie all inclusive 5-sterren resort in Egypte tijdens zwangerschap?
Ja, precies. Of het "verstandig" is qua hygiene.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:22 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Lijkt me vreselijk.![]()
Maar mijn idee van een vakantie is backpacken (ok, dat wordt m niet meer) of een Eliza was here achtige vakantie.![]()
Of bedoel je of het geschikt is als zwangere?
Ik ga met 36 weken nergens meer heen Spring. Dan is het ook geen schoolvakantiequote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:37 schreef -Spring het volgende:
Met 36 weken raad ik de caravan iih zwaar af. In NL dan iig. In de regen.
Ik ga ook. In juli dan, ook egypte all inclusive in 5* resort. Ik ben er vorig jaar ook geweest (zelde resort), beviel prima. Fruit en salade worden daar met bronwater uit fles bereid/schoongemaakt, nergens last van gehad dus. Mede door die ervaring durf ik gewoon weer. Ben dan 23-25 weken (we gaan 14 dagen).quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:24 schreef JantinaGr het volgende:
Ik ben dan 21/22 weken, dus dat valt mee.
Rauwkorst/salade eten laat ik wel uit mijn hoofd. Ik eet ook geen salades op mijn werk meer.![]()
Ben al een keer in Egypte geweest, zo ook Turkije en Tunesië. Ben nog nooit ziek geworden.
[..]
Ja, precies. Of het "verstandig" is qua hygiene.Je leest ook dat het afgeraden wordt (maar dan wordt misschien op vakantie gaan sowieso afgeraden?).
Backpacken als zwangere.![]()
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:57 schreef gestreeptestoel het volgende:
Cassandra, was de vk al langs geweest? (of lees ik er weer s overheen, kan ook nog)
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 15:46 schreef Cassandra87 het volgende:
Vk is geweest, hartje klonk goed, ik was nog wat meer in paniek, vanochtend een klein stolsel verloren, donkerrood, maar ze zag geen reden tot zorgen.
Vrijdag had ik een pretecho met mijn schoonmoeder gepland, ben zo blij daarmee, kan ik vrijdag met eigen ogen zien dat ons jochie t goed doet.
Ligt eraan waar je heen wilt, niet overal is het reisadvies negatief.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:07 schreef MaJo het volgende:
Ik heb me laatst ingelezen in Egypte en besloten er niet heen te gaan. Het wordt door het ministerie van buitenlandse zaken ook afgeraden en ze geven echt niet zomaar een negatief reisadvies af. Ik ben niet heel bang aangelegd maar islamitische landen in die regio lijken me momenteel niet fijn
Het ligt er inderdaad aan waar je heen gaat maar eigenlijk staat er dat alle toeristische gebieden afgeraden worden, met uitzondering van de kust in het oosten. Als je daar verder niet weggaat is het prima maar zodra je piramides en Luxor wil checken (en dat lijkt mij gaaf) wordt het weer afgeraden, dus daarom besloten om het niet te doen. Uiteindelijk gaan we helemaal niet meer op vakantie door andere redenenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:36 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je heen wilt, niet overal is het reisadvies negatief.
En zo ist overal wat. In griekenland zijn er pas aardbevingen geweest. Niet zo heftig als in Nepal, maar toch.
Ooh fijn zeg! En dan nu wachten tot de pretecho!quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:19 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
[..]tnx voor vragen
Bloeden is inmiddels weg gelukkig
Ik lees een ander advies dan jij denk ik, want ondanks dat ze overal waarschuwen dat je goed moet opletten, geven ze wel aan dat je gewoon naar alle toeristische kustplaatsen kan.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het ligt er inderdaad aan waar je heen gaat maar eigenlijk staat er dat alle toeristische gebieden afgeraden worden, met uitzondering van de kust in het oosten. Als je daar verder niet weggaat is het prima maar zodra je piramides en Luxor wil checken (en dat lijkt mij gaaf) wordt het weer afgeraden, dus daarom besloten om het niet te doen. Uiteindelijk gaan we helemaal niet meer op vakantie door andere redenenEn klopt hoor dat overal wel wat is maar wilde Jantina er wel op wijzen want volgens mij gaan er veel mensen die kant op zonder zich echt in te lezen
Fiets er zelf wel even langs, moet toch oudste naar school brengen. In bed blijven behoort niet tot de opties vandaag helaas.quote:Op woensdag 13 mei 2015 07:50 schreef Krisvc het volgende:
Estrys, even vragen of iemand even zetpillen van paracetamol voor je haalt?
Nee helpt ook niet. eerste obstakel is genomen. Kind 1 naar school. Onderweg op de fiets moeite moeten doen om niet te spugen. En nu zit ik het nog steeds op te houden.quote:Op woensdag 13 mei 2015 08:28 schreef pinquit het volgende:
Neem je normaal 500 in? Bij mij helpt dat niet eens meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 mei 2015 09:48 schreef Selvaria het volgende:
Eerste nacht overleefd, eindelijk weer wat langer slaap kunnen pakken! Wat kan je verliefd zijn op zo'n minimensje zeg.![]()
![]()
*Andere mei-baby's eruit rammelt*Bizar he? Zo'n fijn gevoelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Prachtig Selveria. Geniet ervan!
Ik kom me even bemoeien.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:59 schreef JantinaGr het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 59% gewijzigd door #ANONIEM op 13-05-2015 11:30:18 ]
Hoezo, het strand is hier om de hoek!quote:Op woensdag 13 mei 2015 11:31 schreef Krisvc het volgende:
O jongens, door al dat gepraat over vakanties wil ik nu zó graag op vakantie. Maar het enige strand dat ik zal zien dit jaar is de enorme stofbende in m'n huis.
Kraamintake was prima. Ze heeft niks over de zooi gezegd.Overigens ook niet gekeken naar babykamer of hoe hoog ons bed moest komen. Ze vond het voldoende dat er kratjes onder gingen.
Ze hebben 1 van de 3 mannelijke kraamverzorgers in Nederland in dienst. Collega van man heeft hem gehad en was laaiend positief, dus wij hebben aangegeven dat hij meer dan welkom is.
Ja, dat besefte ik ook toen ik het typte.quote:Op woensdag 13 mei 2015 11:49 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Hoezo, het strand is hier om de hoek!Ik ben juist van plan om er tijdens m'n verlof gebruik van te maken hoor! Baby goed uit de zon of gewoon lekker wandelen met draagdoek op 't strand.
Lekkerquote:Op woensdag 13 mei 2015 12:21 schreef MissBliss het volgende:
Ik ga over 2 weken op vakantie
Lekker een paar dagen naarRome
Haha, heerlijk he, zo'n verbouwing ;-)quote:Op woensdag 13 mei 2015 11:31 schreef Krisvc het volgende:
O jongens, door al dat gepraat over vakanties wil ik nu zó graag op vakantie. Maar het enige strand dat ik zal zien dit jaar is de enorme stofbende in m'n huis.
Kraamintake was prima. Ze heeft niks over de zooi gezegd.Overigens ook niet gekeken naar babykamer of hoe hoog ons bed moest komen. Ze vond het voldoende dat er kratjes onder gingen.
Ze hebben 1 van de 3 mannelijke kraamverzorgers in Nederland in dienst. Collega van man heeft hem gehad en was laaiend positief, dus wij hebben aangegeven dat hij meer dan welkom is.
Ja!quote:
Eigen inzet is het ook meer "eigen" toch? alleen maar leuk!quote:Op woensdag 13 mei 2015 10:04 schreef MissBliss het volgende:
Selvaria, wat mooi!
Hier zijn net het kledingkastje en de commode bezorgd![]()
Van de kringloop, kast was ¤90 en commode ¤25![]()
Ze moeten wel opgeknapt worden dus we hebben voorlopig wel wat te doen.
Mijn favoriete plek voor pizza was volgens mij Antico Forno Roscioli (effe gespiekt in boekje)quote:Op woensdag 13 mei 2015 12:45 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja!Daar kijk ik misschien nog het meest naar uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |