Mijn ervaring is dat die sterren niet zoveel zeggen. Ik ben vorige week in 5 sterren all inclusive Turkije geweest, maar menig 3 sterren hotel is een stuk beter, ondanks de 8en op zoover en tripadvisor. En verder is er weinig verschil tussen zwanger of niet zwanger op vakantie gaan. Ons resort lag op een berg dus wij moesten continu omhoog en omlaag lopen en mijn conditie is in de afgelopen weken verdwenen dus dat was zeker na het eten pittig. Een platter, en kleiner resort zou mijn voorkeur hebben. En een ruime badkamer is erg fijn, ik paste nog net door de douchedeurtjes, maar me in de douche afdrogen lukte echt nietquote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:59 schreef JantinaGr het volgende:
Hoe denken jullie over een vakantie all inclusive 5-sterren resort in Egypte tijdens zwangerschap?
Of is een all inclusive griekenland 3-sterren een beter alternatief?
Wij willen in Juni nog op vakantie.
Lijkt me vreselijk.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:59 schreef JantinaGr het volgende:
Hoe denken jullie over een vakantie all inclusive 5-sterren resort in Egypte tijdens zwangerschap?
Of is een all inclusive griekenland 3-sterren een beter alternatief?
Wij willen in Juni nog op vakantie.
Ja, precies. Of het "verstandig" is qua hygiene.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:22 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Lijkt me vreselijk.![]()
Maar mijn idee van een vakantie is backpacken (ok, dat wordt m niet meer) of een Eliza was here achtige vakantie.![]()
Of bedoel je of het geschikt is als zwangere?
Ik ga met 36 weken nergens meer heen Spring. Dan is het ook geen schoolvakantiequote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:37 schreef -Spring het volgende:
Met 36 weken raad ik de caravan iih zwaar af. In NL dan iig. In de regen.
Ik ga ook. In juli dan, ook egypte all inclusive in 5* resort. Ik ben er vorig jaar ook geweest (zelde resort), beviel prima. Fruit en salade worden daar met bronwater uit fles bereid/schoongemaakt, nergens last van gehad dus. Mede door die ervaring durf ik gewoon weer. Ben dan 23-25 weken (we gaan 14 dagen).quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:24 schreef JantinaGr het volgende:
Ik ben dan 21/22 weken, dus dat valt mee.
Rauwkorst/salade eten laat ik wel uit mijn hoofd. Ik eet ook geen salades op mijn werk meer.![]()
Ben al een keer in Egypte geweest, zo ook Turkije en Tunesië. Ben nog nooit ziek geworden.
[..]
Ja, precies. Of het "verstandig" is qua hygiene.Je leest ook dat het afgeraden wordt (maar dan wordt misschien op vakantie gaan sowieso afgeraden?).
Backpacken als zwangere.![]()
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:57 schreef gestreeptestoel het volgende:
Cassandra, was de vk al langs geweest? (of lees ik er weer s overheen, kan ook nog)
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 15:46 schreef Cassandra87 het volgende:
Vk is geweest, hartje klonk goed, ik was nog wat meer in paniek, vanochtend een klein stolsel verloren, donkerrood, maar ze zag geen reden tot zorgen.
Vrijdag had ik een pretecho met mijn schoonmoeder gepland, ben zo blij daarmee, kan ik vrijdag met eigen ogen zien dat ons jochie t goed doet.
Ligt eraan waar je heen wilt, niet overal is het reisadvies negatief.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:07 schreef MaJo het volgende:
Ik heb me laatst ingelezen in Egypte en besloten er niet heen te gaan. Het wordt door het ministerie van buitenlandse zaken ook afgeraden en ze geven echt niet zomaar een negatief reisadvies af. Ik ben niet heel bang aangelegd maar islamitische landen in die regio lijken me momenteel niet fijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |