abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_152533049
Jantina, 6 jaar geleden hebben wij dat in Egypte gedaan, ook in juni (was onze huwelijksreis) en flink resort idd... Was prima alleen heb ik wel 3 weken diarree gehad omdat ik perse toch wat groente/rauwkost wilde van het buffet... Man heeft dat niet gedaan en had nergens last van :+ Ik was toen 15/16 weken zwanger of zo...
pi_152533126
Hoe ver ben je dan 24 weken?

Kan toch prima? Wij gaan half juli op vakantie. Niet vliegen en all exclusive dat wel. ;)
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_152533257
Gefeliciteerd Selvaria! Mooie naam O+
pi_152533306
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 18:59 schreef JantinaGr het volgende:
Hoe denken jullie over een vakantie all inclusive 5-sterren resort in Egypte tijdens zwangerschap?
Of is een all inclusive griekenland 3-sterren een beter alternatief?

Wij willen in Juni nog op vakantie.
Mijn ervaring is dat die sterren niet zoveel zeggen. Ik ben vorige week in 5 sterren all inclusive Turkije geweest, maar menig 3 sterren hotel is een stuk beter, ondanks de 8en op zoover en tripadvisor. En verder is er weinig verschil tussen zwanger of niet zwanger op vakantie gaan. Ons resort lag op een berg dus wij moesten continu omhoog en omlaag lopen en mijn conditie is in de afgelopen weken verdwenen dus dat was zeker na het eten pittig. Een platter, en kleiner resort zou mijn voorkeur hebben. En een ruime badkamer is erg fijn, ik paste nog net door de douchedeurtjes, maar me in de douche afdrogen lukte echt niet :') en ook belangrijk: eet je liever Grieks of Egyptisch?
pi_152533510
Selvaria *G* *O* gefeliciteerd!!!
Born to Lose, but Built to Win.
  dinsdag 12 mei 2015 @ 19:22:18 #131
327807 Mariposas
יה&#14
pi_152533850
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 18:59 schreef JantinaGr het volgende:
Hoe denken jullie over een vakantie all inclusive 5-sterren resort in Egypte tijdens zwangerschap?
Of is een all inclusive griekenland 3-sterren een beter alternatief?

Wij willen in Juni nog op vakantie.
Lijkt me vreselijk. :D

Maar mijn idee van een vakantie is backpacken (ok, dat wordt m niet meer) of een Eliza was here achtige vakantie. :+

Of bedoel je of het geschikt is als zwangere?
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_152533927
Ik ben dan 21/22 weken, dus dat valt mee.
Rauwkorst/salade eten laat ik wel uit mijn hoofd. Ik eet ook geen salades op mijn werk meer. :+

Ben al een keer in Egypte geweest, zo ook Turkije en Tunesië. Ben nog nooit ziek geworden.

quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 19:22 schreef Mariposas het volgende:

[..]

Lijkt me vreselijk. :D

Maar mijn idee van een vakantie is backpacken (ok, dat wordt m niet meer) of een Eliza was here achtige vakantie. :+

Of bedoel je of het geschikt is als zwangere?
Ja, precies. Of het "verstandig" is qua hygiene. :+ Je leest ook dat het afgeraden wordt (maar dan wordt misschien op vakantie gaan sowieso afgeraden?).

Backpacken als zwangere. 8-)
  dinsdag 12 mei 2015 @ 19:30:24 #133
149959 SQ
snelle trees
pi_152534206
Sterren zeggen alleen iets over het aantal voorzieningen, niet over de kwaliteit daarvan. Dat is alleen bij restaurants ;)
disclaimer
  dinsdag 12 mei 2015 @ 19:33:45 #134
327807 Mariposas
יה&#14
pi_152534337
Nou neem ik het zelf echt niet nauw met voedingsvoorschriften voor zwangeren. Eigenlijk helemaal niet zeg maar, maar goed als vegetariër heb je geen vlees of vis waar je rekening mee moet houden. Maar van dat soort buffetten vermijd ik sowieso als de pest (1. Hygiene, 2. Niet te eten, 3. ik vind het altijd zulke schranspartijen, je schept altijd te veel op). Ik zou eerlijk gezegd naar een kleinschalig appartementencomplex of hotel gaan in Griekenland en dan uit eten bij restaurantjes. Maar goed, dat is ook persoonlijke smaak. Of je moet naar een complex waar ze ook a la carte hebben. Hoewel de buffetten in de echt goede en duurdere complexen wel goed schijnen te zijn en hygiënisch.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_152534358
Gewoon lekker met de caravan. :) en al jaaaaaren naar hetzelfde. Heerlijk!
pi_152534505
Met 36 weken raad ik de caravan iih zwaar af. In NL dan iig. In de regen.
pi_152534603
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 19:37 schreef -Spring het volgende:
Met 36 weken raad ik de caravan iih zwaar af. In NL dan iig. In de regen.
Ik ga met 36 weken nergens meer heen Spring. Dan is het ook geen schoolvakantie :+

We gaan met 28 weken en niet in NL ;)
pi_152536170
Ik ben met 32 weken nog tien nog naar Grienland gegaan. We zaten in een appartementencomplex waar ook all inclusief mogelijk was (hebben we niet gedaan). Het was een heerlijk luie vakantie: beetje eten, beetje zwemmen, met de auto het eiland rond, uitgebreid lunchen, 100 boeken lezen.. :9 O+
pi_152536701
Is dat wat ja? Grienland? ;)
pi_152536897
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 20:25 schreef Estrys het volgende:
Is dat wat ja? Grienland? ;)
Verbazingwekkend lekker weer! :+
pi_152538593
Selviria gefeliciteerd *O*
pi_152539592
Luuksor en selviria van harte gefeliciteerd!
pi_152540921
*O* Hooikoorts is a bitch!! *O*
Enorm slecht geslapen, geregeld raak getrapt van binnen uit, harde buik, pizza die niet wilde zakken, pukkel op het randje van mijn mond en dan ook nog eens een waanzinnig prachtig rood geïrriteerd oog en neuskramp op en top van de hooikoorts.

Maar niets kan de pret drukken ^^,
Onze O+ draagdoek is onderweg

*O* *O*

en zo.. echt knock out op bed met een koud washandje op mijn oog :')
want zo kijken => ;) is ook niet alles :')
Schudden voor gebruik
pi_152540932
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 19:24 schreef JantinaGr het volgende:
Ik ben dan 21/22 weken, dus dat valt mee.
Rauwkorst/salade eten laat ik wel uit mijn hoofd. Ik eet ook geen salades op mijn werk meer. :+

Ben al een keer in Egypte geweest, zo ook Turkije en Tunesië. Ben nog nooit ziek geworden.

[..]

Ja, precies. Of het "verstandig" is qua hygiene. :+ Je leest ook dat het afgeraden wordt (maar dan wordt misschien op vakantie gaan sowieso afgeraden?).

Backpacken als zwangere. 8-)
Ik ga ook. In juli dan, ook egypte all inclusive in 5* resort. Ik ben er vorig jaar ook geweest (zelde resort), beviel prima. Fruit en salade worden daar met bronwater uit fles bereid/schoongemaakt, nergens last van gehad dus. Mede door die ervaring durf ik gewoon weer. Ben dan 23-25 weken (we gaan 14 dagen).
pi_152541199
Van harte gefeliciteerd met je dochter Selvaria! Ik hoop dat je snel herstelt en jullie samen naar huis kunnen!
pi_152541839
Cassandra, was de vk al langs geweest? (of lees ik er weer s overheen, kan ook nog :+ )
  Moderator dinsdag 12 mei 2015 @ 22:07:41 #147
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_152542397
Ik heb me laatst ingelezen in Egypte en besloten er niet heen te gaan. Het wordt door het ministerie van buitenlandse zaken ook afgeraden en ze geven echt niet zomaar een negatief reisadvies af. Ik ben niet heel bang aangelegd maar islamitische landen in die regio lijken me momenteel niet fijn :N
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_152543105
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 21:57 schreef gestreeptestoel het volgende:
Cassandra, was de vk al langs geweest? (of lees ik er weer s overheen, kan ook nog :+ )
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 15:46 schreef Cassandra87 het volgende:

Vk is geweest, hartje klonk goed, ik was nog wat meer in paniek, vanochtend een klein stolsel verloren, donkerrood, maar ze zag geen reden tot zorgen.
Vrijdag had ik een pretecho met mijn schoonmoeder gepland, ben zo blij daarmee, kan ik vrijdag met eigen ogen zien dat ons jochie t goed doet.
:* tnx voor vragen
Bloeden is inmiddels weg gelukkig
pi_152544169
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 22:07 schreef MaJo het volgende:
Ik heb me laatst ingelezen in Egypte en besloten er niet heen te gaan. Het wordt door het ministerie van buitenlandse zaken ook afgeraden en ze geven echt niet zomaar een negatief reisadvies af. Ik ben niet heel bang aangelegd maar islamitische landen in die regio lijken me momenteel niet fijn :N
Ligt eraan waar je heen wilt, niet overal is het reisadvies negatief.
En zo ist overal wat. In griekenland zijn er pas aardbevingen geweest. Niet zo heftig als in Nepal, maar toch.
pi_152544205
Selvaria *O* Gefeliciteerd met jullie dochter!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')