brand het een beetje?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:22 schreef JantinaGr het volgende:
Oeh Cassandra, ik snap dat je wat ongerust bent. Wacht je de mail af of ga je toch voor de spoedlijn?
Bloed je nog steeds licht of was het eenmalig?
Ik schrok net toen ik in de spiegel keek. Allemaal zichtbare rode adertjes in mijn ogen. Ik heb geen oogafwijkingen o.i.d. Herkenbaar voor iemand? Ik kon het via Google niet direct toewijzen aan zwangerschap.
Wat fantastisch! Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 12 mei 2015 03:35 schreef Luuksor het volgende:
Halve week te vroeg, maar ze is er. Eva Gerritsen is vanmiddag 13.40 uur lokale tijd geboren, 3 kilo en 47 cm
Nee helemaal niet.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:27 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
brand het een beetje?
Heb je geen last van hooikoorts of huismijtallergie of zoiets?
Omdat ik medisch ben, en er een erfelijke aandoening in de familie voorkomt krijg ik meteen een GUOquote:
Misschien heb je wel in je oog liggen prikken vannachtquote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:34 schreef JantinaGr het volgende:
[..]
Nee helemaal niet.
Heb nooit hooikoorts gehad en verder ook geen allergieën.
Ik houd het voor nu maar op moeheidi.c.m. hormoonschommelingen.
Ik weet het ja, van infoavonden. Maar naar de laatste konden we niet en de volgende gaan we ws niet meer redden. Daarom hadden we afgesproken dat ik vandaag de suites even te zien zou krijgen, want 'het gebeurt toch bijna nooit dat ze alle vier tegelijk bezet zijn.'quote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:55 schreef Zomerzon01 het volgende:
Gefeliciteerd Nikoos en Luuksor!! (even bijgelezen)
En een hele fijne dag voor Ludann!
En natuurlijk ook nieuwsgierig naar Selvaria![]()
!
Spring, ik ga ook in dat ziekenhuis bevallen. Ben al vanaf het begin onder begeleiding van de verloskundigen daar. Hele vriendelijke dames inderdaad. Een fijne no nonsense sfeer hangt daar. Er is ook elke maand een open avond van het ziekenhuis zelf voor aanstaande ouders waar je je voor in kunt schrijven. Dan krijg je ook een rondleiding in de kraamsuites en meer uitleg waar je je moet melden op dat moment. Wij staan er op voor volgende maand.![]()
Ik kom zelf wel van de zelfde kant van het water als het ziekenhuisdus voor ons was het logisch om daar voor te kiezen. Maar hoor inderdaad vaak dat het daar heel goed geregeld is en er veel mensen overstappen.
Je zult maar net moeten bevallen en ze zijn alle 4 bezet.....quote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:38 schreef -Spring het volgende:
[..]
Ik weet het ja, van infoavonden. Maar naar de laatste konden we niet en de volgende gaan we ws niet meer redden. Daarom hadden we afgesproken dat ik vandaag de suites even te zien zou krijgen, want 'het gebeurt toch bijna nooit dat ze alle vier tegelijk bezet zijn.'
Ook dan vind ik het prima. Als ik maar niet in Goes hoef te bevallen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:43 schreef Zomerzon01 het volgende:
[..]
Je zult maar net moeten bevallen en ze zijn alle 4 bezet.....Haha.
Dan hebben ze gelukkig altijd nog meer kamers op de kraam-afdeling.
Mag je nog een keer terug komen of ga je het zien als het echt begonnen is?
Ik overweeg geloof ik toch ook een overstap.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:47 schreef -Spring het volgende:
[..]
Ook dan vind ik het prima. Als ik maar niet in Goes hoef te bevallen.![]()
Ik heb over twee weken nog een afspraak staan, de 26e.
Ik heb nu gewoon bijna zin in de bevalling. Bíjna.
Wordt je kindje wel een Brabanderquote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:59 schreef -Spring het volgende:
Je kan trouwens ook eens in Bergen op Zoom informeren. Schijnt ook een fijn ziekenhuis te zijn. En stukken dichterbij voor jou.
N kwam er van de week ook achter dat er dan geboorteplaats Terneuzen op dr paspoort ed staat. Vreselijk vond ie het. 'Dat verkleint dr kansen op de arbeidsmarkt!'quote:Op dinsdag 12 mei 2015 15:04 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Wordt je kindje wel een Brabander
Ik vraag me nog steeds af of het percentage thuisbevallingen in Roosendaal en omgeving significant is gestegen sinds de sluiting van de afdeling verloskunde in het ziekenhuis daar. Ouders uit Roosendaal en dan een Bergenaar krijgen, dat kan natuurlijk niet![]()
Haha ja dat vraag ik mij ook steeds af (de nutteloze onderlinge strijd tussen krabben en tulpentoanenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 15:04 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds af of het percentage thuisbevallingen in Roosendaal en omgeving significant is gestegen sinds de sluiting van de afdeling verloskunde in het ziekenhuis daar. Ouders uit Roosendaal en dan een Bergenaar krijgen, dat kan natuurlijk niet![]()
Doen, Brabanders zijn leuk!quote:Op dinsdag 12 mei 2015 15:04 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Weet ikquote:
Ons stadje heeft ook gewoon een ziekenhuis, hoor.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 15:38 schreef tharealmb het volgende:
Pff als ik dat zo lees ben ik blij dat ons kleine stadje gewoon een ziekenhuis heeft
me vliezen?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 15:47 schreef -Spring het volgende:
[..]
Ons stadje heeft ook gewoon een ziekenhuis, hoor.![]()
Mn buikmeisje is trouwens nog niet ingedaald bleek vandaag. Dus áls me vliezen breken ff bellen. Maar dat zal wel loslopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |