abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_152523786
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 11:22 schreef JantinaGr het volgende:
Oeh Cassandra, ik snap dat je wat ongerust bent. Wacht je de mail af of ga je toch voor de spoedlijn?
Bloed je nog steeds licht of was het eenmalig?

Ik schrok net toen ik in de spiegel keek. Allemaal zichtbare rode adertjes in mijn ogen. Ik heb geen oogafwijkingen o.i.d. Herkenbaar voor iemand? Ik kon het via Google niet direct toewijzen aan zwangerschap.
brand het een beetje?
Heb je geen last van hooikoorts of huismijtallergie of zoiets?
Schudden voor gebruik
pi_152523917
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 03:35 schreef Luuksor het volgende:
Halve week te vroeg, maar ze is er. Eva Gerritsen is vanmiddag 13.40 uur lokale tijd geboren, 3 kilo en 47 cm :)
Wat fantastisch! Gefeliciteerd! *O*

Prachtige naam vind ik het. :*
Schudden voor gebruik
pi_152524010
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 14:27 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

brand het een beetje?
Heb je geen last van hooikoorts of huismijtallergie of zoiets?
Nee helemaal niet.
Heb nooit hooikoorts gehad en verder ook geen allergieën.
Ik houd het voor nu maar op moeheid :z i.c.m. hormoonschommelingen.
pi_152524022
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 10:53 schreef Daui het volgende:

Omdat ik medisch ben, en er een erfelijke aandoening in de familie voorkomt krijg ik meteen een GUO :) Tenminste zo heb ik het begrepen.

Beetje spannend, en de zenuwen beginnen wel te komen ;)

Cassandra, fijn dat de VK even langskomt. Heb je misschien hard moeten hoesten/niesen?

Twist, spannend hoor. Krijg je straks ook een T.H.T datum ;) maar ik hoop dat jullie kindje zich gewoon zelf gaat laten horen!

Ben wel benieuwd naar Selvaria!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_152524030
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 14:34 schreef JantinaGr het volgende:

[..]

Nee helemaal niet.
Heb nooit hooikoorts gehad en verder ook geen allergieën.
Ik houd het voor nu maar op moeheid :z i.c.m. hormoonschommelingen.
Misschien heb je wel in je oog liggen prikken vannacht ;)
Schudden voor gebruik
pi_152524158
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 13:55 schreef Zomerzon01 het volgende:
Gefeliciteerd Nikoos en Luuksor!! (even bijgelezen :s) )
En een hele fijne dag voor Ludann! ^)
En natuurlijk ook nieuwsgierig naar Selvaria :7 *) !

Spring, ik ga ook in dat ziekenhuis bevallen. Ben al vanaf het begin onder begeleiding van de verloskundigen daar. Hele vriendelijke dames inderdaad. Een fijne no nonsense sfeer hangt daar. Er is ook elke maand een open avond van het ziekenhuis zelf voor aanstaande ouders waar je je voor in kunt schrijven. Dan krijg je ook een rondleiding in de kraamsuites en meer uitleg waar je je moet melden op dat moment. Wij staan er op voor volgende maand. :Y
Ik kom zelf wel van de zelfde kant van het water als het ziekenhuis ;) dus voor ons was het logisch om daar voor te kiezen. Maar hoor inderdaad vaak dat het daar heel goed geregeld is en er veel mensen overstappen.
Ik weet het ja, van infoavonden. Maar naar de laatste konden we niet en de volgende gaan we ws niet meer redden. Daarom hadden we afgesproken dat ik vandaag de suites even te zien zou krijgen, want 'het gebeurt toch bijna nooit dat ze alle vier tegelijk bezet zijn.' :D
  dinsdag 12 mei 2015 @ 14:43:34 #57
382026 Zomerzon01
Lekker warm!
pi_152524322
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 14:38 schreef -Spring het volgende:

[..]

Ik weet het ja, van infoavonden. Maar naar de laatste konden we niet en de volgende gaan we ws niet meer redden. Daarom hadden we afgesproken dat ik vandaag de suites even te zien zou krijgen, want 'het gebeurt toch bijna nooit dat ze alle vier tegelijk bezet zijn.' :D
Je zult maar net moeten bevallen en ze zijn alle 4 bezet..... 8)7 Haha.
Dan hebben ze gelukkig altijd nog meer kamers op de kraam-afdeling.
Mag je nog een keer terug komen of ga je het zien als het echt begonnen is?
Oost west, mij best.
pi_152524444
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 14:43 schreef Zomerzon01 het volgende:

[..]

Je zult maar net moeten bevallen en ze zijn alle 4 bezet..... 8)7 Haha.
Dan hebben ze gelukkig altijd nog meer kamers op de kraam-afdeling.
Mag je nog een keer terug komen of ga je het zien als het echt begonnen is?
Ook dan vind ik het prima. Als ik maar niet in Goes hoef te bevallen. :X

Ik heb over twee weken nog een afspraak staan, de 26e.

Ik heb nu gewoon bijna zin in de bevalling. Bíjna. :P
pi_152524547
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 14:47 schreef -Spring het volgende:

[..]

Ook dan vind ik het prima. Als ik maar niet in Goes hoef te bevallen. :X

Ik heb over twee weken nog een afspraak staan, de 26e.

Ik heb nu gewoon bijna zin in de bevalling. Bíjna. :P
Ik overweeg geloof ik toch ook een overstap.

Des te meer omdat ik nog steeds met een niet NL-verloskundige zit opgescheept in Goes en het communiceert echt voor geen meter. Ik weet alleen niet hoe ik het moet regelen gezien mijn medische indicatie. Misschien maar gewoon is naar Terneuzen bellen voor info.
pi_152524801
Gewoon bellen idd. Zij vertellen je zo hoe en wat. Je moet er wel ¤10,- tol per afspraak voor overhebben, kwam ik vanmorgen achter. :P
pi_152524846
Je kan trouwens ook eens in Bergen op Zoom informeren. Schijnt ook een fijn ziekenhuis te zijn. En stukken dichterbij voor jou.
  dinsdag 12 mei 2015 @ 15:04:46 #62
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_152525035
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 14:59 schreef -Spring het volgende:
Je kan trouwens ook eens in Bergen op Zoom informeren. Schijnt ook een fijn ziekenhuis te zijn. En stukken dichterbij voor jou.
Wordt je kindje wel een Brabander ;)

Ik vraag me nog steeds af of het percentage thuisbevallingen in Roosendaal en omgeving significant is gestegen sinds de sluiting van de afdeling verloskunde in het ziekenhuis daar. Ouders uit Roosendaal en dan een Bergenaar krijgen, dat kan natuurlijk niet :{w
pi_152525111
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 15:04 schreef mousemicky het volgende:

[..]

Ik vraag me nog steeds af of het percentage thuisbevallingen in Roosendaal en omgeving significant is gestegen sinds de sluiting van de afdeling verloskunde in het ziekenhuis daar. Ouders uit Roosendaal en dan een Bergenaar krijgen, dat kan natuurlijk niet :{w
N kwam er van de week ook achter dat er dan geboorteplaats Terneuzen op dr paspoort ed staat. Vreselijk vond ie het. 'Dat verkleint dr kansen op de arbeidsmarkt!' :')
pi_152525184
quote:

[..]

Haha ja dat vraag ik mij ook steeds af (de nutteloze onderlinge strijd tussen krabben en tulpentoanen :') )
Schudden voor gebruik
pi_152525869
quote:

[..]

Doen, Brabanders zijn leuk! *O* ;)

Haha, ik ben anders ook heel blij dat het niet andersom is hoor! ;) Niks 'nutteloze strijd', da's bloedserieus joh! :{w

@sillie: in BoZ opent 26 mei een splinternieuw Moeder- en Kindcentrum, schijnt echt ontzettend mooi te worden. Dus da's inderdaad misschien ook het overwegen waard?
pi_152525925
CTG was prima :) alleen het vruchtwater was al wel iets verminderd. Voor nu nog geen reden tot zorgen, maar wel iets om rekening mee te houden en in de gaten te houden volgens de gyn.

Straks even overleggen met de vk, of zij de vliezen eerst nog doorprikken om te zien of dat het laatste benodigde zetje geeft, en anders wordt het toch inleiden. Maar voor het einde van de week hebben we sowieso een baby! O+
  dinsdag 12 mei 2015 @ 15:35:33 #67
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_152525939
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 15:32 schreef twist02 het volgende:

Doen, Brabanders zijn leuk! *O* ;)

Weet ik ;), mijn zoon is geboren in hartje Brabant ^O^ Mijn Zeeuwse schoonfamilie denkt er alleen wat anders over, ookal wonen ze deels in BoZ ;)
pi_152525991
Pff als ik dat zo lees ben ik blij dat ons kleine stadje gewoon een ziekenhuis heeft :+
pi_152526269
Dat klinkt al snel twist,ben benieuwd naar jullie meisje!

Vk is geweest, hartje klonk goed, ik was nog wat meer in paniek, vanochtend een klein stolsel verloren, donkerrood, maar ze zag geen reden tot zorgen.
Vrijdag had ik een pretecho met mijn schoonmoeder gepland, ben zo blij daarmee, kan ik vrijdag met eigen ogen zien dat ons jochie t goed doet.
pi_152526294
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 15:38 schreef tharealmb het volgende:
Pff als ik dat zo lees ben ik blij dat ons kleine stadje gewoon een ziekenhuis heeft :+
Ons stadje heeft ook gewoon een ziekenhuis, hoor. :D

Mn buikmeisje is trouwens nog niet ingedaald bleek vandaag. Dus áls mn vliezen breken ff bellen. Maar dat zal wel loslopen. :)

[ Bericht 0% gewijzigd door -Spring op 12-05-2015 16:04:03 ]
  Moderator dinsdag 12 mei 2015 @ 15:48:20 #71
5428 crew  miss_sly
pi_152526315
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 15:47 schreef -Spring het volgende:

[..]

Ons stadje heeft ook gewoon een ziekenhuis, hoor. :D

Mn buikmeisje is trouwens nog niet ingedaald bleek vandaag. Dus áls me vliezen breken ff bellen. Maar dat zal wel loslopen. :)
me vliezen? :X
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_152526453
:W

Gisteren kwam de vk rond acht uur en constateerde nog geen ontsluiting. Ik had het steeds moeilijker met de weeën en toen ze om half 12 terugkwam was ik veranderd in een hulpeloos stuk ellende. :')

Naar het ziekenhuis gestuurd, 3 cm geconstateerd en lekker door de volgende 5 cm ontsluiting heengeslapen mbv een ruggenprik. O+ Niks van gevoeld!

Lang verhaal kort: na 1.5 uur persweeën wegpuffen tussen 8 & 10 cm ( :X ) is om 10.23 vanochtend onze dochter N.ora O.livia geboren m.b.v. een vacuüm. O+ O+ O+ Ze is perfect en prachtig. O+ O+ O+ Vacuüm ivm niet gunstige ligging in het bekken (zijkant van hoofdje voor ipv bovenkant geloof ik)

Het was allemaal erg heftig maar toch wel te handelen. Toen de Vk en gyn begonnen over een kz heb ik alles op alles gezet en kwam ze toch nog zo natuurlijk mogelijk ter wereld. Al met al heeft het vanaf de eerste pijnlijke oefenweeën tot ze er was zo'n 33 uur geduurd, maar ze is het zó waard! O+

Ik moet wel in het ziekenhuis blijven ivm duizelingen (ging tot 2x toe bijna tegen de vlakte) en niet kunnen plassen. Sowieso 24 uur met een katheter en dan verder kijken. Ik ben blij dat we moeten blijven door mij, ons meisje doet het verder perfect!

LuDann, fijne dag en alvast gefeliciteerd!

Luuksor, gefeliciteerd!! *O* *O* *O*
pi_152526514
Selvaria wat een aanloop! Maar je meisje is er dan toch, en wat een mooie namen! Gefeliciteerd!
  Moderator dinsdag 12 mei 2015 @ 15:55:29 #74
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_152526525
Gefeliciteerd Selvaria! Prachtige naam O+ Nu rustig bijkomen met z'n drietjes O+

Luuksor ook gefeliciteerd! Ook al zo'n mooie naam O+
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  dinsdag 12 mei 2015 @ 15:55:36 #75
149959 SQ
snelle trees
pi_152526527
Yay selvaria! Een dochter! Van harte gefeliciteerd, wat een zware bevalling, maar gelukkig gaat alles goed O+ *O*
disclaimer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')