Gefeliciteerd!! Kan ik eindelijk weer een supergoudenbabyglittersticker uitdelen!quote:Op dinsdag 12 mei 2015 03:35 schreef Luuksor het volgende:
Halve week te vroeg, maar ze is er. Eva Gerritsen is vanmiddag 13.40 uur lokale tijd geboren, 3 kilo en 47 cm
Dat was ik nog en je gaat al naar 9 door Luuksor en dan komen Twist, Klumsy en Selveria nog. Reken maar uitquote:Op dinsdag 12 mei 2015 09:21 schreef Lijnloos het volgende:
Luuksor van harte met jullie meisje!!
En LuDann heel veel plezier vandaag!!
Ok, wie heeft mij in die top10 gemikt? Ik ben toch net pas zwangert?!?! Hoewel ik het nu wel begin te merken aan wat beperkingen hier en daar, voelt het echt als heeeeel snel gegaan allemaal. Nog ff....
Als die baby's er zijn sta ik al in de top 5! Whuuuut.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 09:30 schreef Nikooos het volgende:
[..]
Dat was ik nog en je gaat al naar 9 door Luuksor en dan komen Twist, Klumsy en Selveria nog. Reken maar uit
Misschien een bloedvaatje gesprongen ofzo. Niet meteen druk maken en bij twijfel even bellen naar je VKquote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:29 schreef Cassandra87 het volgende:
Ehm.. Ik ben nou ruim zestien weken, geen sex gehad, geen rare dingen gedaan, en ik heb lucht bloedverlies? Wat is dit nou weer?? *paniek *
Als je wilt bellen bel dan gewoon de spoedlijn. Daar zijn ze voorquote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:47 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik heb een mail gestuurd, spreekuur is pas om twee uur, daarbuiten moet ik de spoedlijn bellen en weet niet of dit onder spoed valt..
Bloedverlies en/of ongerustheid is hier wel reden voor de spoedlijn hoor! Hoeft niks te zijn, maar ik snap je stressquote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:47 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik heb een mail gestuurd, spreekuur is pas om twee uur, daarbuiten moet ik de spoedlijn bellen en weet niet of dit onder spoed valt..
Of in het baby's voor dummies-topic.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:42 schreef twist02 het volgende:
Cassandra: inderdaad een geval van 'makkelijker gezegd dan gedaan', maar niet al te druk om maken en gewoon even je vk bellen
Vanmiddag afspraak in het ziekenhuis voor een CTG en bespreken van inleiding. Heeft iemand misschien nog tips om te vragen / te bespreken (buiten de info die ik van de gyn krijg)?
Hmm, zal het trouwens ook even in het babytopic vragen, daar zitten misschien nog meer ervaringsdeskundigen
Een beetje drempel snap ik ook wel weer (althans wel voor mijn praktijk met 2 VK's), ze zijn ook bij mensen voor controles of bevallingen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:55 schreef Stormqueen het volgende:
Dat woordje "spoed" moeten ze echt verbieden vind ikmaakt mensen onnodig gestresst (had ik zelf ook altijd). Gewoon bellen, daar zijn ze voor.
Bel je verloskundige evenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:29 schreef Cassandra87 het volgende:
Ehm.. Ik ben nou ruim zestien weken, geen sex gehad, geen rare dingen gedaan, en ik heb lucht bloedverlies? Wat is dit nou weer?? *paniek *
Tuurlijk. Je moet niet bellen om je afspraak van volgende week te verzetten, of om te vragen of salami mag. Maar voor zulke dingen echt wel. Spoed maakt het zo heftig. Dat klinkt alsof je alleen mag bellen als het bloed er met liters tegelijk uit spuit.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:01 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Een beetje drempel snap ik ook wel weer (althans wel voor mijn praktijk met 2 VK's), ze zijn ook bij mensen voor controles of bevallingen.
Maar bij ons werd ongerustheid wel heel specifiek benoemd. Als je je zorgen maakt moet je bellen. Of er is iets en er is actie nodig, of er is niks en dan moet je niet onnodig in de stress zitten. Heeft niemand iets aan.
Ja, eens. Kan zo 123 geen goede nieuwe term bedenkenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Tuurlijk. Je moet niet bellen om je afspraak van volgende week te verzetten, of om te vragen of salami mag. Maar voor zulke dingen echt wel. Spoed maakt het zo heftig. Dat klinkt alsof je alleen mag bellen als het bloed er met liters tegelijk uit spuit.
Dat is fijn, dat ze langskomt.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:37 schreef Cassandra87 het volgende:
Heb de spoedlijn gebeld, ze ging ervanuit dat het onschuldig was omdat het niet veel was en niet helder rood, maar ze komt vanmiddag even langs om het hartje te luisteren te geruststelling.
Je rug hol trekken.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:04 schreef kazy het volgende:
Fijn dat ze toch even langskomt, Cassandra!
Heeft er hier trouwens iemand nog tips voor een mini die de billen (gok ik) in mijn ribben heeft geplant (auw) en niet weg wil? Ik probeerde al (zachtjes) te duwen, maar de kleine blijft lekker liggen. Gisteren en eergisteren werden er ook al ledematen tegen mijn maag aan geduwd waardoor mijn avondeten ook weer bijna omhoog kwam, dus ik ben benieuwd of er iemand een geniale tip heeft?! Streng toespreken werkt ook niet
Hier werkt het om man z'n hand op m'n buik te laten leggen. Dan trekt ze zich terug.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:04 schreef kazy het volgende:
Fijn dat ze toch even langskomt, Cassandra!
Heeft er hier trouwens iemand nog tips voor een mini die de billen (gok ik) in mijn ribben heeft geplant (auw) en niet weg wil? Ik probeerde al (zachtjes) te duwen, maar de kleine blijft lekker liggen. Gisteren en eergisteren werden er ook al ledematen tegen mijn maag aan geduwd waardoor mijn avondeten ook weer bijna omhoog kwam, dus ik ben benieuwd of er iemand een geniale tip heeft?! Streng toespreken werkt ook niet
Dat je om twee uur 's nacht belt of je ossenworst magquote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:05 schreef mignonne het volgende:
[..]
Bel je verloskundige even![]()
in de regel geldt dat alles wat niet kan wachten tot een volgende controle daar kun je sowieso de 06 voor bellen. Dingen waar je direct voor MOET bellen zijn veel bloedverlies (als een menstruatie), je baby niet meer voelen, en als je je zorgen maakt. Voor vragen over welke vleeswaren je wel en niet mag of andere vragen kun je ook gewoon bellen, maar vragen we redelijkheid. als in niet om 2 uur snachts ajb
Goeie, thanks! Ik ben nu ipv achter mijn bureau op de bank gaan "hangen" met een kussen achter mijn rug. Als ik daartegen achterover leun wordt het vervelende gevoel inderdaad minder. (Gelukkig werk ik thuis vandaag..)quote:
Haha hier het tegenovergestelde. Zodra mijn man zijn hand op mijn buik legt, wordt er gedraaid en getrappeld. Enquote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:09 schreef Krisvc het volgende:
Hier werkt het om man z'n hand op m'n buik te laten leggen. Dan trekt ze zich terug.
32 weken vandaag.Het gaat zo hard.
Zo weinig maar? In de VS ligt dat percentage veel hoger.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:44 schreef -Spring het volgende:
Mariposas, als vrouwen al op voorhand horen dat er moeilijk wordt gedaan over een eventuele ruggenprik, besluiten ze om over te stappen naar een ziekenhuis in België. Daar bevalt 75% met een epiduraal.
Dat zei de vk.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:54 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Zo weinig maar? In de VS ligt dat percentage veel hoger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |