Nou ik moet dus ook nog heel de tijd aan jullie denken en bedenken hoe je jurk eruit ziet en zulks...quote:Op dinsdag 12 mei 2015 02:26 schreef LuDann het volgende:
[..]![]()
Wat lief!
Dank je wel!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lig ook wakker, tis bloedheet hier in mijn oude kinderkamer. BN komt mij hier ophalen 's morgens. Spannend!![]()
Hoop dat je nog wat slaap kunt krijgen.
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 02:27 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
Nou ik moet dus ook nog heel de tijd aan jullie denken en bedenken hoe je jurk eruit ziet en zulks...
Zal wel niet zoveel slapen worden![]()
Hoop dat je een fantastische make-upper hebt ingeschakeld als je amper tot niet slaapt
Wat romantisch! In je oude kinderkamer slapen doen ze in films ook altijd! Heel veel plezier!!quote:Op dinsdag 12 mei 2015 02:26 schreef LuDann het volgende:
[..]![]()
Wat lief!
Dank je wel!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lig ook wakker, tis bloedheet hier in mijn oude kinderkamer. BN komt mij hier ophalen 's morgens. Spannend!![]()
Hoop dat je nog wat slaap kunt krijgen.
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 12 mei 2015 03:35 schreef Luuksor het volgende:
Halve week te vroeg, maar ze is er. Eva Gerritsen is vanmiddag 13.40 uur lokale tijd geboren, 3 kilo en 47 cm
Nou dat. Ik heb al best regelmatig hier opmerkingen van de schoonfamilie voorbij zien komen, (inmiddels) weet je denk ik wel dat hun opmerkingen kant noch wal raken. Dus echt hoor, ene oor in, andere oor uit. Of nog beter, volgende keer heel duidelijk maken dat je niet van dit soort opmerkingen gediend bent en er niets meer over wilt horen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 01:51 schreef Stippelrientje het volgende:
Sillie.. ik snap überhaupt niet waarom je nog naar je (schoon)familie luistert
Heb je gelijk in en ik moet het ook laten doen. En normaliter kan ik dat, maar nu ik zwanger ben komt alles 10x versterkt binnen. Zo heb ik gisteren ook staan janken om een doodgereden fazantje langs de wegquote:Op dinsdag 12 mei 2015 06:10 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Nou dat. Ik heb al best regelmatig hier opmerkingen van de schoonfamilie voorbij zien komen, (inmiddels) weet je denk ik wel dat hun opmerkingen kant noch wal raken. Dus echt hoor, ene oor in, andere oor uit. Of nog beter, volgende keer heel duidelijk maken dat je niet van dit soort opmerkingen gediend bent en er niets meer over wilt horen.
LuDann, een hele mooie dag toegewenst!
Luuksor, gefeliciteerd met je dochter! Veel geluk en een mooie tijd toegewenst!
Ik hoop dat er vannacht nog meer bevallingen hebben doorgezet!
Spannend Joycie. Geen SEO voor jou?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 06:41 schreef J0ycie88 het volgende:
Hier een mijlpaaltje vandaag, ik zit op de helft! 20 weken
Morgen de GUO, spannend!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |