abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_152501953
Mijn schoonmoeder vond het ook nodig om bij sac te zeggen dat ik nu echt een dikke tante werd.

Waarom kunnen sommige mensen niet gewoon hun mond houden?

Al vond ik die beveiliger nog best grappig. Hij vroeg het heel netjes
pi_152501989
Sommige opmerkingen komen inderdaad wel leuker over dan anderen, en van sommige mensen kun je soms ook meer hebben dan van anderen natuurlijk :+
Ik vond het dan ook wel grappig dat m'n oud-leidinggevende me op een gegeven moment standaard begroette met "Hee Dikkie Dik" :D

Maar ergens vind ik het altijd zo zonde om te horen/lezen dat vrouwen moeite hebben met hun groeiende buik ;( Ik heb er zelf totaal geen last van gehad en eigenlijk ook nooit gewichtsproblemen o.i.d. gehad, dus waarschijnlijk kan ik me er daarom niets bij voorstellen.

Ik wil ook niemand iets opleggen in de zin dat je er van 'moet' genieten, maar dat gun ik wel iedereen :* je bent een kindje aan het bouwen en daar is ruimte voor nodig O+
pi_152502413
Ik ben al stevig van mezelf en vk zat tijdens mijn zwangerschap ook steeds te zeuren over mijn gewicht. 1x vertelde ik dat de diëtiste het heel goed vond gaan... Toen zei de vk: nou ik zou het niet willen wegen!!!
Mijn vriend en ik zaten echt van :o
pi_152502576
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2015 20:50 schreef angelatje het volgende:
Ik ben al stevig van mezelf en vk zat tijdens mijn zwangerschap ook steeds te zeuren over mijn gewicht. 1x vertelde ik dat de diëtiste het heel goed vond gaan... Toen zei de vk: nou ik zou het niet willen wegen!!!
Wat lomp zeg!! :o :N
Ik kreeg gezanik dat ik niet genoeg aankwam...het is ook nooit goed bij die vk-en. :+ Ik kreeg trouwens wel een gezond kind.
Professioneel gifmenger.
pi_152502914
Oh vandaag een magische wisseldag week 14 en het tweede semester. Minder misselijk en meer hoofdpijn ;). *O*
pi_152503327
Ik heb geen probleem met m'n zwanger buik, maar sommige mensen komen gewoon heel dom en bot uit de hoek.
pi_152503519
Die beveiliger vroeg t ook netjes, hij durfde t niet te vragen. Andere mensen zijn wat lomper maar ik weet wie t zegt :')
pi_152503595
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2015 20:50 schreef angelatje het volgende:
en daarna heb je je verloskundige hoogstpersoonlijk een kunstgebit bezorgd. Toch?? :X kenonne...

Qua beweging, mja de een omschrijft een vlindertje, de ander plopjes de volgende een soort borreltjes en die daarna omschrijft het weer als het trillen van een spiertje zoals je soms bij je oog hebt.
Point is, als jij vermoedt dat het je baby is, dan is dat waarschijnlijk gewoon zo, ongeacht hoe je het omschrijft. Lekker bonden met die plopjes O+ (tenzij je bij 8 weken klacht over bont en blauw geschopt worden bij je ribben door de baby, dan krijg je een retourtje huisarts wegens gewelddadige lintworm :+ )
:)
pi_152503909
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 20:36 schreef pessie het volgende:

[..]

eigenlijk vind ik het best lief klinken :@

Hahaha FF! Buik van je schoonzusje wordt echt wel dikker :P
Ik vind dat ook lief!

Ach t is ook nooit goed hè, een kleine buik maakt onzeker, te groot krijg je weer drielingopmerkingen.
Mijn collega riep vorige week heel stellig dat het nog niet echt iets werd met die buik van mij. En bedankt hè.
Dezelfde dag vroeg een ander of ik gefeliciteerd mocht worden. Ik vind het wel leuk, die aandacht :)
pi_152504062
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2015 21:21 schreef Mineola het volgende:

[..]

Ik vind dat ook lief!

Ach t is ook nooit goed hè, een kleine buik maakt onzeker, te groot krijg je weer drielingopmerkingen.
Mijn collega riep vorige week heel stellig dat het nog niet echt iets werd met die buik van mij. En bedankt hè.
Dezelfde dag vroeg een ander of ik gefeliciteerd mocht worden. Ik vind het wel leuk, die aandacht :)
Ik werd met 15 weken niet geloofd :+

Dat had misschien ook verband met mijn eerdere uitspraken dat ik echt nooit aan kinderen zou beginnen. :+
Professioneel gifmenger.
pi_152505401
Oh ja, 31 weken vandaag *O*

En plafonds! *O*
pi_152505550
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2015 19:38 schreef laziness het volgende:
Het verklaart wel een beetje waar de bijzondere blik van je vriend op dit soort zaken vandaan komt. Als ik zo vrij mag zijn om dat te zeggen :@

Laat ze lullen alsjeblieft :(
Ja, vriend heeft het van geen vreemde... En in vergelijking met mijn schoonfamilie ben ik de zeekoe (al moet je je afvragen of dat erg is, want ik vind het niet meer mooi als je al je rondingen mist :X ).

Magoed, weet je, ik leg het toch altijd af. Mijn werk is minder (kinderpsychologie is immers maar een cursus van een paar weken toch?
8)7 mbo is vééél lastiger). (Let wel; ik heb niks tegen MBO opleidingen, wel tegen mensen die mijn werk afdoen als "onbelangrijk" en "kan je met een cursusje".)
Ik ben dik, te blond, mn tanden zijn te geel ( :') ) en eigenlijk snappen ze ook niet waarom vriend op mij is gevallen. |:(
Gelukkig moet ik het met die tak van de familie alleen op verjaardagen doen. Overigens heeft vriend na gisteren wel aangeven dat hij het snapt als ik een deel van de verjaardagen ga boycotten om dit gezeik. 8)7
pi_152505611
Het is inderdaad wat Twist zegt: afhankelijk van wie het zegt.

Een collega riep laatst in het voorbij gaan tegen mij 'zo je begint al lekker uit te dijen he!' Met een big smile erbij. (Ik wist wie het zei en ik kan hem ook altijd lekker zieken.) En mijn zwager begon gisteren over m'n gegroeide derrière om vervolgens te zeggen dat hij me prachtig zwanger vindt.

(Een vk die dergelijke rare gewichtsopmerkingen maakt is op z'n zachtst gezegd onprofessioneel..)
pi_152505925
Fijn dat je vriend dat iig inziet Sillie. Dat scheelt voor jezelf wsl ook veel frustraties.
pi_152506623
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2015 21:16 schreef mignonne het volgende:

[..]

en daarna heb je je verloskundige hoogstpersoonlijk een kunstgebit bezorgd. Toch?? :X kenonne...

in gedachten heel vaak :Y maar de rest van de zwangerschap ging ik niet met een prettig gevoel naar haar toe.
Gelukkig kan ik bij een eventuele volgende zwangerschap bij een andere praktijk terecht.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 11 mei 2015 @ 22:13:06 #266
147316 crew  DJMO
#trut
pi_152506696
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2015 21:16 schreef mignonne het volgende:
(tenzij je bij 8 weken klacht over bont en blauw geschopt worden bij je ribben door de baby, dan krijg je een retourtje huisarts wegens gewelddadige lintworm :+ )
ik lolde _O-
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_152507491
Klacht :') klaagt natuurlijk. Ik heb een zonnesteek geloof ik :+
pi_152508938
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2015 21:50 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Ja, vriend heeft het van geen vreemde... En in vergelijking met mijn schoonfamilie ben ik de zeekoe (al moet je je afvragen of dat erg is, want ik vind het niet meer mooi als je al je rondingen mist :X ).

Ah ik lees het al, je schoonfamilieleden zijn uit de categorie: 'ach ga eens op je rug liggen schatje. Oh wacht dat lig je al.'
:P

[ Bericht 34% gewijzigd door Estrys op 11-05-2015 23:11:11 ]
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_152510180
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2015 21:50 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Magoed, weet je, ik leg het toch altijd af. Mijn werk is minder (kinderpsychologie is immers maar een cursus van een paar weken toch?
8)7 mbo is vééél lastiger). (Let wel; ik heb niks tegen MBO opleidingen, wel tegen mensen die mijn werk afdoen als "onbelangrijk" en "kan je met een cursusje".)
Ik ben dik, te blond, mn tanden zijn te geel ( :') ) en eigenlijk snappen ze ook niet waarom vriend op mij is gevallen. |:(
Gelukkig moet ik het met die tak van de familie alleen op verjaardagen doen. Overigens heeft vriend na gisteren wel aangeven dat hij het snapt als ik een deel van de verjaardagen ga boycotten om dit gezeik. 8)7
Ik hoop dat er bij jou heeeeeel veel van die zwangerschapshormonen vrij komen waardoor je je niet meer in kan houden door ze een koekje van eigen deeg te geven >:) >:) >:)

Meid ik heb even de fotos terug gekeken en je ziet er werkelijk prachtig uit met die mooie buik van je! Echt helemaal niks mis mee! Lekker laten lullen dus :+ ... en je verschuilen achter je hormonen :+ >:)
pi_152510989
Kon je je schoonfamilie maar uitzoeken Sillie. :( stelletje eikels.

Sticker van de gynaecoloog gehad vandaag *O* . baby ligt mooi naar beneden. nog wel als sterrenkijkertje maar ze heeft nog even om zich om te draaien :) .
ze weegt een mooie 2750 gram en er waren zelfs al plukjes haar te zien op de echo dus ik ben benieuwd hoeveel haar erop zit straks :D
En tevens ook weekwissel *O* 36 weken exact *O* . toch maar eens ff de laatste hand aan de kinderkamer leggen :X
pi_152512830
LUDANNNNNNNNnnnnnnnnnnn en BN O+

Het is zover! Jullie dag is aangebroken *O*
Hopelijk ben je toch in de laatste 4 dagen niet weer uit je jurk gegroeid :9
Ik wens jullie een enorm mooie, fijne, hartverwarmende, liefdevolle en meer van dat zoets.. dag toe en een nog mooiere opvolgende dagen saampjes al man en vrouw :* O+

Dikke knuf van mij en mijn meneer :*
Schudden voor gebruik
pi_152512841
Sillie.. ik snap überhaupt niet waarom je nog naar je (schoon)familie luistert :')
Schudden voor gebruik
pi_152512843
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 00:07 schreef Quickie_Brat het volgende:
Kon je je schoonfamilie maar uitzoeken Sillie. :( stelletje eikels.

Sticker van de gynaecoloog gehad vandaag *O* . baby ligt mooi naar beneden. nog wel als sterrenkijkertje maar ze heeft nog even om zich om te draaien :) .
ze weegt een mooie 2750 gram en er waren zelfs al plukjes haar te zien op de echo dus ik ben benieuwd hoeveel haar erop zit straks :D
En tevens ook weekwissel *O* 36 weken exact *O* . toch maar eens ff de laatste hand aan de kinderkamer leggen :X
Mooie sticker *O*
Schudden voor gebruik
pi_152512881
Maar weer uit bed gegaan hier. De pizza zit nog al hoog zonder dat ik misselijk ben.. maar het wil niet echt zakken. Het gevoel dat je een mega boer moet laten, maar het niet lukt of zo :')

Misschien dat het strakjes beter gaat nu ik even recht op zit: zei zij hoopvol
Schudden voor gebruik
  dinsdag 12 mei 2015 @ 02:26:21 #275
409579 LuDann
All the way
pi_152513183
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 01:49 schreef Stippelrientje het volgende:
LUDANNNNNNNNnnnnnnnnnnn en BN O+

[ afbeelding ]

Het is zover! Jullie dag is aangebroken *O*
Hopelijk ben je toch in de laatste 4 dagen niet weer uit je jurk gegroeid :9
Ik wens jullie een enorm mooie, fijne, hartverwarmende, liefdevolle en meer van dat zoets.. dag toe en een nog mooiere opvolgende dagen saampjes al man en vrouw :* O+

Dikke knuf van mij en mijn meneer :*
:o :D Wat lief!

Dank je wel! O+ O+ O+ O+ O+

Lig ook wakker, tis bloedheet hier in mijn oude kinderkamer. BN komt mij hier ophalen 's morgens. Spannend! :D

Hoop dat je nog wat slaap kunt krijgen. :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')