Wat lomp zeg!!quote:Op maandag 11 mei 2015 20:50 schreef angelatje het volgende:
Ik ben al stevig van mezelf en vk zat tijdens mijn zwangerschap ook steeds te zeuren over mijn gewicht. 1x vertelde ik dat de diëtiste het heel goed vond gaan... Toen zei de vk: nou ik zou het niet willen wegen!!!
Mijn vriend en ik zaten echt van
en daarna heb je je verloskundige hoogstpersoonlijk een kunstgebit bezorgd. Toch??quote:Op maandag 11 mei 2015 20:50 schreef angelatje het volgende:
Ik ben al stevig van mezelf en vk zat tijdens mijn zwangerschap ook steeds te zeuren over mijn gewicht. 1x vertelde ik dat de diëtiste het heel goed vond gaan... Toen zei de vk: nou ik zou het niet willen wegen!!!
Mijn vriend en ik zaten echt van
Ik vind dat ook lief!quote:Op maandag 11 mei 2015 20:36 schreef pessie het volgende:
[..]
eigenlijk vind ik het best lief klinken
Hahaha FF! Buik van je schoonzusje wordt echt wel dikker
Ik werd met 15 weken niet geloofdquote:Op maandag 11 mei 2015 21:21 schreef Mineola het volgende:
[..]
Ik vind dat ook lief!
Ach t is ook nooit goed hè, een kleine buik maakt onzeker, te groot krijg je weer drielingopmerkingen.
Mijn collega riep vorige week heel stellig dat het nog niet echt iets werd met die buik van mij. En bedankt hè.
Dezelfde dag vroeg een ander of ik gefeliciteerd mocht worden. Ik vind het wel leuk, die aandacht
Ja, vriend heeft het van geen vreemde... En in vergelijking met mijn schoonfamilie ben ik de zeekoe (al moet je je afvragen of dat erg is, want ik vind het niet meer mooi als je al je rondingen mistquote:Op maandag 11 mei 2015 19:38 schreef laziness het volgende:
Het verklaart wel een beetje waar de bijzondere blik van je vriend op dit soort zaken vandaan komt. Als ik zo vrij mag zijn om dat te zeggen![]()
Laat ze lullen alsjeblieft
in gedachten heel vaakquote:Op maandag 11 mei 2015 21:16 schreef mignonne het volgende:
[..]
en daarna heb je je verloskundige hoogstpersoonlijk een kunstgebit bezorgd. Toch??kenonne...
ik loldequote:Op maandag 11 mei 2015 21:16 schreef mignonne het volgende:
(tenzij je bij 8 weken klacht over bont en blauw geschopt worden bij je ribben door de baby, dan krijg je een retourtje huisarts wegens gewelddadige lintworm)
Ah ik lees het al, je schoonfamilieleden zijn uit de categorie: 'ach ga eens op je rug liggen schatje. Oh wacht dat lig je al.'quote:Op maandag 11 mei 2015 21:50 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Ja, vriend heeft het van geen vreemde... En in vergelijking met mijn schoonfamilie ben ik de zeekoe (al moet je je afvragen of dat erg is, want ik vind het niet meer mooi als je al je rondingen mist).
Ik hoop dat er bij jou heeeeeel veel van die zwangerschapshormonen vrij komen waardoor je je niet meer in kan houden door ze een koekje van eigen deeg te gevenquote:Op maandag 11 mei 2015 21:50 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Ja, vriend heeft het van geen vreemde... En in vergelijking met mijn schoonfamilie ben ik de zeekoe (al moet je je afvragen of dat erg is, want ik vind het niet meer mooi als je al je rondingen mist).
Magoed, weet je, ik leg het toch altijd af. Mijn werk is minder (kinderpsychologie is immers maar een cursus van een paar weken toch?
mbo is vééél lastiger). (Let wel; ik heb niks tegen MBO opleidingen, wel tegen mensen die mijn werk afdoen als "onbelangrijk" en "kan je met een cursusje".)
Ik ben dik, te blond, mn tanden zijn te geel () en eigenlijk snappen ze ook niet waarom vriend op mij is gevallen.
Gelukkig moet ik het met die tak van de familie alleen op verjaardagen doen. Overigens heeft vriend na gisteren wel aangeven dat hij het snapt als ik een deel van de verjaardagen ga boycotten om dit gezeik.
Mooie stickerquote:Op dinsdag 12 mei 2015 00:07 schreef Quickie_Brat het volgende:
Kon je je schoonfamilie maar uitzoeken Sillie.stelletje eikels.
Sticker van de gynaecoloog gehad vandaag. baby ligt mooi naar beneden. nog wel als sterrenkijkertje maar ze heeft nog even om zich om te draaien
.
ze weegt een mooie 2750 gram en er waren zelfs al plukjes haar te zien op de echo dus ik ben benieuwd hoeveel haar erop zit straks![]()
En tevens ook weekwissel36 weken exact
. toch maar eens ff de laatste hand aan de kinderkamer leggen
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 01:49 schreef Stippelrientje het volgende:
LUDANNNNNNNNnnnnnnnnnnn en BN![]()
[ afbeelding ]
Het is zover! Jullie dag is aangebroken![]()
Hopelijk ben je toch in de laatste 4 dagen niet weer uit je jurk gegroeid![]()
Ik wens jullie een enorm mooie, fijne, hartverwarmende, liefdevolle en meer van dat zoets.. dag toe en een nog mooiere opvolgende dagen saampjes al man en vrouw![]()
![]()
Dikke knuf van mij en mijn meneer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |