abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 12 mei 2015 @ 22:59:50 #151
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_152545293
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 22:36 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Ligt eraan waar je heen wilt, niet overal is het reisadvies negatief.
En zo ist overal wat. In griekenland zijn er pas aardbevingen geweest. Niet zo heftig als in Nepal, maar toch.
Het ligt er inderdaad aan waar je heen gaat maar eigenlijk staat er dat alle toeristische gebieden afgeraden worden, met uitzondering van de kust in het oosten. Als je daar verder niet weggaat is het prima maar zodra je piramides en Luxor wil checken (en dat lijkt mij gaaf) wordt het weer afgeraden, dus daarom besloten om het niet te doen. Uiteindelijk gaan we helemaal niet meer op vakantie door andere redenen :') En klopt hoor dat overal wel wat is maar wilde Jantina er wel op wijzen want volgens mij gaan er veel mensen die kant op zonder zich echt in te lezen :)
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_152547260
oeh jantina, ik zou naar Marokko gaan denk ik O+
ik ben ooit naar Marrakech geweest en zo ontzettend aangenaam verrast door het land en de natuur. Er is van alles, van zandstranden tot eindeloos groen en van woestijn tot eeuwige sneeuw in de bergen van de Atlas O+ Er zitten daar veel van die Club Med resorts enzo waar je ook all in kan. Of juist in een Riad O+ O+

waar je ook heengaat, neem je zwangerschapskaart mee :) mocht er iets met je zijn dan komen ze ook daar wel uit bijvoorbeeld je lab gegevens en de notities over groei enz.
:)
pi_152549752
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 22:19 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

[..]

:* tnx voor vragen
Bloeden is inmiddels weg gelukkig
Ooh fijn zeg! En dan nu wachten tot de pretecho! :) en geen bloed meer graag.
pi_152549957
Morning!

Hier geen vakantie dit jaar. Want baby en al het geld zit in de verbouwing. Volgend jaar wil ik wel heel graag weg. Ben al jaren niet echt op vakantie geweest.

De kraamzorgmevrouw komt zo langs voor de intake. Als alle vrouwen zich druk maken over schone plinten en ze zulke huizen is gewend krijgt ze een rolberoerte bij ons. :') Alles is zeg maar 75% klusklaar en niet stofvrij te krijgen op het moment. :P
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_152549991
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 22:59 schreef MaJo het volgende:

[..]

Het ligt er inderdaad aan waar je heen gaat maar eigenlijk staat er dat alle toeristische gebieden afgeraden worden, met uitzondering van de kust in het oosten. Als je daar verder niet weggaat is het prima maar zodra je piramides en Luxor wil checken (en dat lijkt mij gaaf) wordt het weer afgeraden, dus daarom besloten om het niet te doen. Uiteindelijk gaan we helemaal niet meer op vakantie door andere redenen :') En klopt hoor dat overal wel wat is maar wilde Jantina er wel op wijzen want volgens mij gaan er veel mensen die kant op zonder zich echt in te lezen :)
Ik lees een ander advies dan jij denk ik, want ondanks dat ze overal waarschuwen dat je goed moet opletten, geven ze wel aan dat je gewoon naar alle toeristische kustplaatsen kan.
En inderdaad; als je naar de piramides of luxor wil kan je dat beter nu niet doen. Maargoed dat is ook wel waar je voor kiest. Ik was er een aantal jaar terug ook en ben toen wel naar luxor en de piramides gereist. Was ontzettend indrukwekkend, maar die reis erheen! We vertrokken om 01;00 's nachts, toen 9 tot 12 uur in een busje, continue door een woestijn met bijbehorend hobbelweggetje. Vervolgens hartstikke ziek daar aankomen (want ja, hobbelweggetje). Eten deden we toen daar in een restaurant en daar ben ik 4 weken ziek van geweest :') . Nu zie ik het absoluut niet zitten om dat mezelf aan te doen als ik zwanger ben, dus dan is die afweging anders..
pi_152550047
Haha Kris, hier t zelfde. Geen vakantie... Er komt in juli nog n flinke verbouwing.. :o
En we zijn al aan t verbouwd en overal ligt stof! Bah!
pi_152550086
Wij hadden een week voor de positieve test geboekt, maar we gaan naar Duitsland, uurtje van Groningen af. Is nog te doen :)
En ook hier klussen. Ze gaan netwerk aansluiting aanleggen in de babykamer en de stopcontacten verplaatsen /inbouwen. Dan kan hopelijk deze maand nog de stukadoor komen. Kunnen wij de definitieve kleuren uitzoeken O+ volgende week gaan we de baby meubels halen, die blijven tijdelijk bij mijn schoonouders
pi_152550129
Derde dag met hoofdpijn en ik krijg geen paracetamol weg. :( Moet steeds zo overgeven. Ook mooi he, een week vakantie om uit te rusten, daarna twee dagen werken en gelijk drie dagen hoofdpijn. Ik zie een verband :+

Dagje bikkelen vandaag vrees ik. Zijn er zetpillen paracetamol? Heb alleen die van 1000. Dat zal teveel zijn?
ti amo pił di ieri ma meno di domani
pi_152550165
Ja, gister nog 1 bij mijn dochter naar binnen geduwd. :Y)

Sterkte. Haat aan hoofdpijn. }:|
pi_152550171
Estrys, even vragen of iemand even zetpillen van paracetamol voor je haalt?
pi_152550180
Ja, hallo, spuitelf hier. Stond dat er net ook al? :P
pi_152550205
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 07:50 schreef Krisvc het volgende:
Estrys, even vragen of iemand even zetpillen van paracetamol voor je haalt?
Fiets er zelf wel even langs, moet toch oudste naar school brengen. In bed blijven behoort niet tot de opties vandaag helaas.

Of kan ik ook die 1000 gebruiken? Of 2x 240 van de kinderen ;)
pi_152550216
Je mag normaal ook 2 pillen van 500, dus 1 van 1000 qua zetpil lijkt me dan ook mogen.
  woensdag 13 mei 2015 @ 08:11:12 #164
105850 Fuente
mamamuts
pi_152550376
1000 mg mag Estrys, beterschap!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_152550444
Ik heb nu een gewone ingenomen. Vooralsnog binnengehouden. Zo even snel oudste naar school fietsen en dan met mini op de bank. Zet ik haar maar even aan een filmpje.
  woensdag 13 mei 2015 @ 08:27:30 #166
56471 pinquit
oh my lama!
pi_152550554
Je kan gewoon de 1000 nemen hoor, ik neem oraal ook altijd 1000 in.
Rot voor je Estrys ;( tis allemaal zo beperkend.

Wij gaan naar Texel :P O+ lekker kneut. Maar we zijn niet zo van de buitenlandreizen ook, ik wil een soort van zekerheid op vakantie :') :+ so far voor het avontuurlijke in mij, wat ik vroeger altijd juist wel heel erg had.
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  woensdag 13 mei 2015 @ 08:28:16 #167
56471 pinquit
oh my lama!
pi_152550561
Neem je normaal 500 in? Bij mij helpt dat niet eens meer ;(
pi_152550742
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 08:28 schreef pinquit het volgende:
Neem je normaal 500 in? Bij mij helpt dat niet eens meer ;(
Nee helpt ook niet. eerste obstakel is genomen. Kind 1 naar school. Onderweg op de fiets moeite moeten doen om niet te spugen. En nu zit ik het nog steeds op te houden. :') In de hoop dat die paracetamol verwerkt is.
pi_152551783
Eerste nacht overleefd, eindelijk weer wat langer slaap kunnen pakken! Wat kan je verliefd zijn op zo'n minimensje zeg. O+ *;

*Andere mei-baby's eruit rammelt*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_152551860
Baby zit nog lekker binnen, maar voor het einde van deze week gaan we d'r sowieso ontmoeten O+
Gek idee, krijg serieus bijna zin in de bevalling nu ;)
Ja, daar kom ik vast nog op terug! :P
pi_152551885
Ohh Selvaria wat een plaatje!! O+ O+
pi_152552096
Ooooo wat lief O+
pi_152552114
Alvast veel plezier (en succes ;)) twist! Bijna lekker babyknuffelen! *O*
  woensdag 13 mei 2015 @ 10:02:32 #174
56471 pinquit
oh my lama!
pi_152552116
Oh Sel O+ wat een prachtkind!
  woensdag 13 mei 2015 @ 10:04:06 #175
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_152552143
Selvaria, wat mooi! O+

Hier zijn net het kledingkastje en de commode bezorgd *O*
Van de kringloop, kast was ¤90 en commode ¤25 :') *O* Ze moeten wel opgeknapt worden dus we hebben voorlopig wel wat te doen.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')