quote:Op woensdag 13 mei 2015 09:48 schreef Selvaria het volgende:
Eerste nacht overleefd, eindelijk weer wat langer slaap kunnen pakken! Wat kan je verliefd zijn op zo'n minimensje zeg.![]()
![]()
*Andere mei-baby's eruit rammelt*Bizar he? Zo'n fijn gevoelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Prachtig Selveria. Geniet ervan!
Ik kom me even bemoeien.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:59 schreef JantinaGr het volgende:
Hoe denken jullie over een vakantie all inclusive 5-sterren resort in Egypte tijdens zwangerschap?
Of is een all inclusive griekenland 3-sterren een beter alternatief?
Wij willen in Juni nog op vakantie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 59% gewijzigd door #ANONIEM op 13-05-2015 11:30:18 ]
Hoezo, het strand is hier om de hoek!quote:Op woensdag 13 mei 2015 11:31 schreef Krisvc het volgende:
O jongens, door al dat gepraat over vakanties wil ik nu zó graag op vakantie. Maar het enige strand dat ik zal zien dit jaar is de enorme stofbende in m'n huis.
Kraamintake was prima. Ze heeft niks over de zooi gezegd.Overigens ook niet gekeken naar babykamer of hoe hoog ons bed moest komen. Ze vond het voldoende dat er kratjes onder gingen.
Ze hebben 1 van de 3 mannelijke kraamverzorgers in Nederland in dienst. Collega van man heeft hem gehad en was laaiend positief, dus wij hebben aangegeven dat hij meer dan welkom is.
Ja, dat besefte ik ook toen ik het typte.quote:Op woensdag 13 mei 2015 11:49 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Hoezo, het strand is hier om de hoek!Ik ben juist van plan om er tijdens m'n verlof gebruik van te maken hoor! Baby goed uit de zon of gewoon lekker wandelen met draagdoek op 't strand.
Lekkerquote:Op woensdag 13 mei 2015 12:21 schreef MissBliss het volgende:
Ik ga over 2 weken op vakantie
Lekker een paar dagen naarRome
Haha, heerlijk he, zo'n verbouwing ;-)quote:Op woensdag 13 mei 2015 11:31 schreef Krisvc het volgende:
O jongens, door al dat gepraat over vakanties wil ik nu zó graag op vakantie. Maar het enige strand dat ik zal zien dit jaar is de enorme stofbende in m'n huis.
Kraamintake was prima. Ze heeft niks over de zooi gezegd.Overigens ook niet gekeken naar babykamer of hoe hoog ons bed moest komen. Ze vond het voldoende dat er kratjes onder gingen.
Ze hebben 1 van de 3 mannelijke kraamverzorgers in Nederland in dienst. Collega van man heeft hem gehad en was laaiend positief, dus wij hebben aangegeven dat hij meer dan welkom is.
Ja!quote:
Eigen inzet is het ook meer "eigen" toch? alleen maar leuk!quote:Op woensdag 13 mei 2015 10:04 schreef MissBliss het volgende:
Selvaria, wat mooi!
Hier zijn net het kledingkastje en de commode bezorgd![]()
Van de kringloop, kast was ¤90 en commode ¤25![]()
Ze moeten wel opgeknapt worden dus we hebben voorlopig wel wat te doen.
Mijn favoriete plek voor pizza was volgens mij Antico Forno Roscioli (effe gespiekt in boekje)quote:Op woensdag 13 mei 2015 12:45 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja!Daar kijk ik misschien nog het meest naar uit
Ja zeker! Wij zijn alleen allebei nogal losers op klusgebied, dus het is een uitdaging zal ik maar zeggenquote:Op woensdag 13 mei 2015 12:52 schreef tharealmb het volgende:
[..]
Eigen inzet is het ook meer "eigen" toch? alleen maar leuk!
Van het weekend gaan we ook even kijken bij een kinderkamer van Marktplaats. Is nog leuker dan in de winkel
Ik heb de naam genoteerdquote:Op woensdag 13 mei 2015 12:53 schreef Daui het volgende:
[..]
Mijn favoriete plek voor pizza was volgens mij Antico Forno Roscioli (effe gespiekt in boekje)
Veel beter dan die slappe hap in Napels
En Zomerzon hangmat zwembad stenen bbq! Klinkt goed
Ik vind veiligheidsrisico's niet hetzelfde als dat je gewoon ergens heen kanquote:Op woensdag 13 mei 2015 07:24 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Ik lees een ander advies dan jij denk ik, want ondanks dat ze overal waarschuwen dat je goed moet opletten, geven ze wel aan dat je gewoon naar alle toeristische kustplaatsen kan.
En inderdaad; als je naar de piramides of luxor wil kan je dat beter nu niet doen. Maargoed dat is ook wel waar je voor kiest. Ik was er een aantal jaar terug ook en ben toen wel naar luxor en de piramides gereist. Was ontzettend indrukwekkend, maar die reis erheen! We vertrokken om 01;00 's nachts, toen 9 tot 12 uur in een busje, continue door een woestijn met bijbehorend hobbelweggetje. Vervolgens hartstikke ziek daar aankomen (want ja, hobbelweggetje). Eten deden we toen daar in een restaurant en daar ben ik 4 weken ziek van geweest. Nu zie ik het absoluut niet zitten om dat mezelf aan te doen als ik zwanger ben, dus dan is die afweging anders..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |