Een stacaravan is ook wel triest natuurlijk. Behalve als je 70+ bent.quote:Op maandag 11 mei 2015 22:53 schreef sp3c het volgende:
wij hadden gewoon een stacaravan vroeger tot we de wintersport ontdekten
dat was ook al kut man maar dan kon je de deur tenminste dicht doen en de verwarming aanknallen en bier uit je koelkastje halen
Behalve in Nederland dan. Dan krijg je gelijk een boete wegens het schenden van de APVquote:Op maandag 11 mei 2015 22:52 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens. Kamperen doe je gewoon in het bos.
Houd je depressieve hoofd dan ook eens.quote:
Gebruik je modskills om die visuele aanranding te verwijderen dan.quote:
beter dan met je tentje doen alsof je aan het kamperen bentquote:Op maandag 11 mei 2015 22:54 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Een stacaravan is ook wel triest natuurlijk. Behalve als je 70+ bent.
Neequote:Op maandag 11 mei 2015 22:55 schreef sp3c het volgende:
[..]
beter dan met je tentje doen alsof je aan het kamperen bent
ow dan mag het wel uitgebreid wordenquote:Op maandag 11 mei 2015 22:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Niet ineens.
Fred was hier boos om dus we laten het staan.
Dat maakt het lekker spannend.quote:Op maandag 11 mei 2015 22:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Behalve in Nederland dan. Dan krijg je gelijk een boete wegens het schenden van de APV.
Hier in het amsterdamse bos mag het dacht ik. Niet dat ik het doe natuurlijk.quote:Op maandag 11 mei 2015 22:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Behalve in Nederland dan. Dan krijg je gelijk een boete wegens het schenden van de APV.
Waar blijf je?quote:
Ja spannend, in een 'bos' in Nederland gaan slapen en dan wakker worden gemaakt door een teleurgestelde BOAquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |