Nja ze zijn prima als noodvoorziening. Mja die is dus nu ook bijna leeg.quote:Op maandag 11 mei 2015 18:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Augurkenpotten gaan bij mij sowieso binnen een dag leeg.En ik ben niet eens zwanger.
Zo gemeenquote:Op maandag 11 mei 2015 18:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zoiets heb ik ook meegemaakt. Al ging het toen wat anders. Een meisje deed alsof ze me leuk vond en ik als gepeste knul vond dat dan wel leuk. En ja, het was 1 grote grap die ik nog heel lang heb moeten aanhoren dat schooljaar.
Niks mis met restjes opeten. Economisch erg verantwoord.quote:Op maandag 11 mei 2015 18:01 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik heb echt issues, wilde niet naar de winkel omdat ik bang was koekjes en chocolade te kopen, maar heb echt alles wat ik in huis heb al opgegeten. Nu zelfs aan de laatste augurkjes bezig
Tegenwoordig zijn de augurken minder lekker dan vroeger. Te zachtquote:Op maandag 11 mei 2015 18:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Augurkenpotten gaan bij mij sowieso binnen een dag leeg.En ik ben niet eens zwanger.
Oh? Ik vind die ik altijd heb nog wel hard opzich.quote:Op maandag 11 mei 2015 18:04 schreef Californium het volgende:
[..]
Tegenwoordig zijn de augurken minder lekker dan vroeger. Te zachtNiet meer met een bite
Ook tienermoeders kunnen gelukkig zijn.quote:Op maandag 11 mei 2015 18:05 schreef El_Thijs het volgende:
Ben er inmiddels wel overheen gegroeid maar heel soms denk ik er nog wel eens aan. Ik haal enige voldoening uit het feit dat zij tienermoeder is geworden
Hebben ze mij ook nog geflikt ja. Alhoewel het niet zozeer was om dat ik een gepeste jongen was, dat was ik namelijk niet. Vriend van me had van ander meisje (ja, was op de middelbare nogal eens verliefd itt nu) pasfoto geregeld en die in envelop gedaan en dat zou van haar komen. Ik in de wolken dus, durfde enigszins te bekennen toen aan haar dat ik haar leuk vond. Bam.... droom in duigen enkele seconden laterquote:Op maandag 11 mei 2015 18:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zoiets heb ik ook meegemaakt. Al ging het toen wat anders. Een meisje deed alsof ze me leuk vond en ik als gepeste knul vond dat dan wel leuk. En ja, het was 1 grote grap die ik nog heel lang heb moeten aanhoren dat schooljaar.
welke heb je?quote:Op maandag 11 mei 2015 18:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh? Ik vind die ik altijd heb nog wel hard opzich.
Ik vind het ook wel per pot verschillen eigenlijk. Niet eens zo zeer per merk maar gewoon per oogst denk ik dan.quote:
meeste van mijn klasgenoten zijn behoorlijk lelijk geworden en geen steek veranderd (wonen nog in zelfde dorp / zelfde vrienden) en niet zo slim. Daar haal ik ook best voldoening uitquote:Op maandag 11 mei 2015 18:05 schreef El_Thijs het volgende:
Ben er inmiddels wel overheen gegroeid maar heel soms denk ik er nog wel eens aan. Ik haal enige voldoening uit het feit dat zij tienermoeder is geworden
De meeste van mijn oud-klasgenoten zijn veel knapper dan ik.quote:Op maandag 11 mei 2015 18:08 schreef Californium het volgende:
[..]
meeste van mijn klasgenoten zijn behoorlijk lelijk geworden en geen steek veranderd (wonen nog in zelfde dorp / zelfde vrienden) en niet zo slim. Daar haal ik ook best voldoening uit
Daar maar eens kijken binnenkortquote:Op maandag 11 mei 2015 18:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Van de jumbo. Weet zo even niet welk merk dat is.
Inderdaad! Ik had meestal die van de AH, maar had laatst weer behoorlijk zachtequote:Op maandag 11 mei 2015 18:08 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel per pot verschillen eigenlijk. Niet eens zo zeer per merk maar gewoon per oogst denk ik dan.
Ik heb nu goedland en deze lading is wel wat zacht ja.
Meeste van mijn klasgenoten zijn iets van dokter geworden.quote:Op maandag 11 mei 2015 18:08 schreef Californium het volgende:
[..]
meeste van mijn klasgenoten zijn behoorlijk lelijk geworden en geen steek veranderd (wonen nog in zelfde dorp / zelfde vrienden) en niet zo slim. Daar haal ik ook best voldoening uit
quote:Op maandag 11 mei 2015 18:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De meeste van mijn oud-klasgenoten zijn veel knapper dan ik.![]()
Dat is normaal, het heet honger.quote:Op maandag 11 mei 2015 18:01 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik heb echt issues, wilde niet naar de winkel omdat ik bang was koekjes en chocolade te kopen, maar heb echt alles wat ik in huis heb al opgegeten. Nu zelfs aan de laatste augurkjes bezig
Ik was vroeger nog lelijker.quote:Op maandag 11 mei 2015 18:09 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik was vroeger lelijk dus ik vind wel dat ik er prima uitgekomen ben
Ja datquote:Op maandag 11 mei 2015 18:10 schreef Harmankardon het volgende:
Mijn klasgenoten weet ik niets van en interesseert me ook geen hol eigenlijk, al hoop ik wel dat ze gelukkig zijn met hun leven
Jij bent nu niet echt lelijk toch (tenminste vind ik)?quote:
Nou nee, want heb echt gewoon alleen maar zin in chocolade, niet in de rest en eigenlijk ook geen trek zelfs want wel genoeg gegeten de afgelopen dagen.quote:
Ik heb nog een paar repenquote:Op maandag 11 mei 2015 18:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nou nee, want heb echt gewoon alleen maar zin in chocolade, niet in de rest en eigenlijk ook geen trek zelfs want wel genoeg gegeten de afgelopen dagen.
Zin om te snaaien dan.quote:Op maandag 11 mei 2015 18:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nou nee, want heb echt gewoon alleen maar zin in chocolade, niet in de rest en eigenlijk ook geen trek zelfs want wel genoeg gegeten de afgelopen dagen.
Klinkt 'gezellig'.quote:Op maandag 11 mei 2015 18:11 schreef xFriendx het volgende:
Hier in de dorpen binnen vriendenkring ook veel die kind hadden met A, dat ging uit (vaak jong al kind) en toen hokken met B, dat ging ook uit maar geen kind, maar ondertussen samen met C.
En D had met E, ging ook uit en ging toen uit nood maar met de veel oudere F waarna zij op een avond politie belde wegens huiselijk geweld en zo.
Echt, al die kris-kras-lijntjes in die groepen. Blij dat ik daar geen onderdeel van uit maak.
Ja datquote:Op maandag 11 mei 2015 18:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zin om te snaaien dan.
Maar het probleem komt me bekend voor.
Zou bijna jou kant op gaan om dan misschien maar te realiseren hoe stom dat is om chocolade zodat ik het misschien afleer.quote:
Niet echt lelijk, maar dat is bijna niemand.quote:Op maandag 11 mei 2015 18:11 schreef Californium het volgende:
[..]
Jij bent nu niet echt lelijk toch (tenminste vind ik)?
Tis ook niet dat ik mezelf nu knap vind maar ik ben vooruit gegaan, de rest vooral achteruit!
Voel me enigszins aangesproken met mijn gedate van mensen uit zelfde vriendengroepquote:Op maandag 11 mei 2015 18:11 schreef xFriendx het volgende:
Hier in de dorpen binnen vriendenkring ook veel die kind hadden met A, dat ging uit (vaak jong al kind) en toen hokken met B, dat ging ook uit maar geen kind, maar ondertussen samen met C.
En D had met E, ging ook uit en ging toen uit nood maar met de veel oudere F waarna zij op een avond politie belde wegens huiselijk geweld en zo.
Echt, al die kris-kras-lijntjes in die groepen. Blij dat ik daar geen onderdeel van uit maak.
quote:Op maandag 11 mei 2015 18:13 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja dat
[..]
Zou bijna jou kant op gaan om dan misschien maar te realiseren hoe stom dat is om chocolade zodat ik het misschien afleer.
quote:Op maandag 11 mei 2015 18:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet echt lelijk, maar dat is bijna niemand.
Maar ik zorg gewoon dat ik de oblasten van Rusland kan opnoemen, zo heb ik toch nog iets te bieden.
Haha, dat is waar ik vandaan kom ook. Ze zijn nu allemaal bezig met trouwen enzo (ja, dat doen ze daar op hun 20e) dus over een paar jaar verwacht ik de sappige verhaaltjes over wie met wie is vreemdgegaan enzo.quote:Op maandag 11 mei 2015 18:11 schreef xFriendx het volgende:
Gaat niet enkel om binnen de vriendengroep daten, tevens dat het niet altijd de meest snuggere waren met de niet meest snuggere acties.quote:Op maandag 11 mei 2015 18:13 schreef Californium het volgende:
[..]
Voel me enigszins aangesproken met mijn gedate van mensen uit zelfde vriendengroep
Dat is bijna alles wat ik van je vraagquote:Op maandag 11 mei 2015 18:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet echt lelijk, maar dat is bijna niemand.
Maar ik zorg gewoon dat ik de oblasten van Rusland kan opnoemen, zo heb ik toch nog iets te bieden.
Ach, dat zou je als positief punt kunnen zien ja. Hoewel het niet zoveel betekent verder natuurlijk.quote:Op maandag 11 mei 2015 18:14 schreef Californium het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ben je wel intelligenter dan je voormalig klasgenoten
Hamburgers met augurkquote:Op maandag 11 mei 2015 18:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wil je nog meer dan dat?quote:Op maandag 11 mei 2015 18:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is bijna alles wat ik van je vraag
Ik wel (nog steeds) maar zit wel op een leeftijd dat de kans op dat soort gekke acties een stuk kleiner is geworden. Plus doordat ik mobiel ben is de kans ook veel groter dat ik iemand ontmoet van verder (op werk, bij een museum, in ieder geval ergens niet zijnde hier in het dorp)quote:
Tuurlijk niet. Ik ben er ook vrij weinig mee bezig verder, maar ik ben behoorlijk gepest en middelbare school was voor mij echt niet leuk dus heel soms dan vind ik het wel leuk om even op facebook te kijken hoe het mijn pesters vergaan is en even te grinniken als ik het gevoel heb mijn leven beter voor elkaar te hebben.quote:Op maandag 11 mei 2015 18:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ach, dat zou je als positief punt kunnen zien ja. Hoewel het niet zoveel betekent verder natuurlijk.
Beetje liefde en klefheid.quote:
Mijn Nederlands is belabberdquote:
Eentje bij mij heeft iemand omgelegd in het circuit, die heeft levenslang en dat alles was geen verrassingquote:Op maandag 11 mei 2015 18:19 schreef Murdera het volgende:
Ik heb geen idee Wat er van mijn basisschool klasgenoten is geworden
Vast niet zo erg als mijn Nederlands.quote:Op maandag 11 mei 2015 18:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beetje liefde en klefheid.
[..]
Mijn Nederlands is belabberd
Ach, ik haal er voldoening uit dat ik ondanks alles nu werk heb, een auto en een motor kan rijden, en een sociale kring heb. De mensen die me inmiddels gemeet hebben zouden nooit geloven dat ik ooit een harteloze, gevoelloze persoon ben geweest die het allemaal geen ene fuck meer kon schelen mede door die streken van vroeger.quote:Op maandag 11 mei 2015 18:08 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik werd wel een beetje terecht getreiterd in die tijd, was een triestige betweter.quote:Op maandag 11 mei 2015 18:19 schreef Californium het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Ik ben er ook vrij weinig mee bezig verder, maar ik ben behoorlijk gepest en middelbare school was voor mij echt niet leuk dus heel soms dan vind ik het wel leuk om even op facebook te kijken hoe het mijn pesters vergaan is en even te grinniken als ik het gevoel heb mijn leven beter voor elkaar te hebben.
Misschien ene beetje sneu, maar zij deden destijds soort van hetzelfde, alleen dan in mijn gezicht!
dangquote:Op maandag 11 mei 2015 18:20 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Eentje bij mij heeft iemand omgelegd in het circuit, die heeft levenslang en dat alles was geen verrassing
Dat is heel normaal hoor in de Bijlmerquote:
Mijn vrienden geloven niet eens dat ik gepest ben geweestquote:Op maandag 11 mei 2015 18:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ach, ik haal er voldoening uit dat ik ondanks alles nu werk heb, een auto en een motor kan rijden, en een sociale kring heb. De mensen die me inmiddels gemeet hebben zouden nooit geloven dat ik ooit een harteloze, gevoelloze persoon ben geweest die het allemaal geen ene fuck meer kon schelen mede door die streken van vroeger.
Ik vond het ook wel terecht toen dat ze me dom en lelijk vonden; maar nuquote:Op maandag 11 mei 2015 18:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik werd wel een beetje terecht getreiterd in die tijd, was een triestige betweter.
Ja, maar dan 250 km zuidelijkerquote:Op maandag 11 mei 2015 18:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is heel normaal hoor in de Bijlmer
Dat klopt.quote:Op maandag 11 mei 2015 18:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vast niet zo erg als mijn Nederlands.
Ik zal nooit meer vragen dan je kunt geven.quote:Op maandag 11 mei 2015 18:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh, dan is het goed, dat kan ik je wel geven.
Ja, wel jammer als daardoor je schooltijd verpest is.quote:Op maandag 11 mei 2015 18:22 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik vond het ook wel terecht toen dat ze me dom en lelijk vonden; maar nu
Precies, tijden veranderen en mensen ook. Mede doordat ik bij de Efteling ging werken en daar ineens een boost qua zelfvertrouwen, sociaal contact en vriendschappen kreeg ben ik goed de andere kant op gedraaid. Heb er 10 seizoenen gewerkt en met heel veel plezier. Enkel mijn huidige werk komt er bij in de buurt en dat wil wat zeggenquote:Op maandag 11 mei 2015 18:22 schreef Californium het volgende:
[..]
Mijn vrienden geloven niet eens dat ik gepest ben geweest!
Zoveel anders
Jij boft, ik heb 12 jaar Hel gehadquote:Op maandag 11 mei 2015 18:24 schreef xFriendx het volgende:
Ik ben eigenlijk basis- en middelbare school redelijk neutraal doorgekomen. Was geen streber, was geen hottie, was geen nerd, was geen gepeste en was geen pester.
Antwerpen?quote:
Nou moet ik ook wel komen natuurlijk, om je te meetenquote:
Ja, jullie zijn soms net twee vrouwen. Ongelooflijk.quote:Op maandag 11 mei 2015 18:26 schreef artelligence het volgende:
[..]
We hebben zoveel gemeen. Ongelooflijk.
Tis voor mij dan ook vaak lastig om in te schatten hoe het voor sommigen hier was. Ik kan een poging doen, maar je moet het denk ik meegemaakt hebben om het echt te weten. Als ik soms hier de verhalen lees mag ik mijzelf echt gelukkig prijzen.quote:
Weet ik, dat vinden de meeste mensen.quote:Op maandag 11 mei 2015 18:26 schreef FrauMilena het volgende:
Ik zat er altijd tusseninHad alleen soms mot met mensen die opmerkingen maakten.
Loka, jou had ik lichtelijk irritant gevonden![]()
En dat is in zijn algemeenheid, betweterige mensen
quote:
Ach ik heb nooit ergens bij gehoord. En dat zal ik ook nooit gaan doen. En ja ik ben gepest. Heel vaak, buitengesloten.quote:
We hebben 'de klik'.quote:Op maandag 11 mei 2015 18:26 schreef artelligence het volgende:
[..]
We hebben zoveel gemeen. Ongelooflijk.
Geloof me, doe dat. Echtquote:Op maandag 11 mei 2015 18:27 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Tis voor mij dan ook vaak lastig om in te schatten hoe het voor sommigen hier was. Ik kan een poging doen, maar je moet het denk ik meegemaakt hebben om het echt te weten. Als ik soms hier de verhalen lees mag ik mijzelf echt gelukkig prijzen.
Nu kan ik me beter gedragen hoorquote:Op maandag 11 mei 2015 18:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Weet ik, dat vinden de meeste mensen.
Ik was een nerd, beste van de klas en een klein mager scharminkel.quote:Op maandag 11 mei 2015 18:24 schreef xFriendx het volgende:
Ik ben eigenlijk basis- en middelbare school redelijk neutraal doorgekomen. Was geen streber, was geen hottie, was geen nerd, was geen gepeste en was geen pester.
Oh Limburg, dat zegt genoegquote:
Ik denk dat het goed was dat ik op het gymnasium zat, daar gebeurt dat toch relatief weinig.quote:Op maandag 11 mei 2015 18:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Geloof me, doe dat. EchtAls ik je kon laten voelen wat ik al die tijd had moeten doorstaan had ik het niet gedaan.
Je hoort bij ons.quote:Op maandag 11 mei 2015 18:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach ik heb nooit ergens bij gehoord. En dat zal ik ook nooit gaan doen. En ja ik ben gepest. Heel vaak, buitengesloten.
Oh, ik ook hoor.quote:Op maandag 11 mei 2015 18:29 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Nu kan ik me beter gedragen hoorMiddeweg vinden en zo
Mavo hier. Merkte ook wel dat na de Mavo mijn cijfers aanzienlijk stegen.quote:Op maandag 11 mei 2015 18:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk dat het goed was dat ik op het gymnasium zat, daar gebeurt dat toch relatief weinig.
ik Ben niet verbaasdquote:Op maandag 11 mei 2015 18:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik was een nerd, beste van de klas en een klein mager scharminkel.
Maar wel 1 die niks pikte en er meteen op los sloeg. Dus daardoor redelijk ongeschonden er door heen gekomen.
in leiden? Mijn beste vriend uit mn klas is in de pauze in het gebouw in elkaar gebeukt door "de kakkers" die hockeysticks mee hadden genomenquote:Op maandag 11 mei 2015 18:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk dat het goed was dat ik op het gymnasium zat, daar gebeurt dat toch relatief weinig.
Als ik dat zou kunnen, zou ik het bij sommigen wel doen.quote:Op maandag 11 mei 2015 18:31 schreef Californium het volgende:
I do onto you now, what has been done to me
Toepasselijk hierbij
Ik ken je niet irl natuurlijk, maar hier vind ik je niet betweterig overkomen, laat staan irritantquote:Op maandag 11 mei 2015 18:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh, ik ook hoor.
Nu verpak ik mijn betweterigheid beter, zodat het minder irritant overkomt.
Laf zegquote:Op maandag 11 mei 2015 18:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
in leiden? Mijn beste vriend uit mn klas is in de pauze in het gebouw in elkaar gebeukt door "de kakkers" die hockeysticks mee hadden genomen
Lichamelijk niet nee. Geestelijk was het een redelijke aanlagquote:Op maandag 11 mei 2015 18:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |