*meld me bij deze club.quote:Op maandag 11 mei 2015 18:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zoiets heb ik ook meegemaakt. Al ging het toen wat anders. Een meisje deed alsof ze me leuk vond en ik als gepeste knul vond dat dan wel leuk. En ja, het was 1 grote grap die ik nog heel lang heb moeten aanhoren dat schooljaar.
Nja ze zijn prima als noodvoorziening. Mja die is dus nu ook bijna leeg.quote:Op maandag 11 mei 2015 18:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Augurkenpotten gaan bij mij sowieso binnen een dag leeg.En ik ben niet eens zwanger.
Zo gemeenquote:Op maandag 11 mei 2015 18:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zoiets heb ik ook meegemaakt. Al ging het toen wat anders. Een meisje deed alsof ze me leuk vond en ik als gepeste knul vond dat dan wel leuk. En ja, het was 1 grote grap die ik nog heel lang heb moeten aanhoren dat schooljaar.
Niks mis met restjes opeten. Economisch erg verantwoord.quote:Op maandag 11 mei 2015 18:01 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik heb echt issues, wilde niet naar de winkel omdat ik bang was koekjes en chocolade te kopen, maar heb echt alles wat ik in huis heb al opgegeten. Nu zelfs aan de laatste augurkjes bezig
Tegenwoordig zijn de augurken minder lekker dan vroeger. Te zachtquote:Op maandag 11 mei 2015 18:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Augurkenpotten gaan bij mij sowieso binnen een dag leeg.En ik ben niet eens zwanger.
Oh? Ik vind die ik altijd heb nog wel hard opzich.quote:Op maandag 11 mei 2015 18:04 schreef Californium het volgende:
[..]
Tegenwoordig zijn de augurken minder lekker dan vroeger. Te zachtNiet meer met een bite
Ook tienermoeders kunnen gelukkig zijn.quote:Op maandag 11 mei 2015 18:05 schreef El_Thijs het volgende:
Ben er inmiddels wel overheen gegroeid maar heel soms denk ik er nog wel eens aan. Ik haal enige voldoening uit het feit dat zij tienermoeder is geworden
Hebben ze mij ook nog geflikt ja. Alhoewel het niet zozeer was om dat ik een gepeste jongen was, dat was ik namelijk niet. Vriend van me had van ander meisje (ja, was op de middelbare nogal eens verliefd itt nu) pasfoto geregeld en die in envelop gedaan en dat zou van haar komen. Ik in de wolken dus, durfde enigszins te bekennen toen aan haar dat ik haar leuk vond. Bam.... droom in duigen enkele seconden laterquote:Op maandag 11 mei 2015 18:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
welke heb je?quote:Op maandag 11 mei 2015 18:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh? Ik vind die ik altijd heb nog wel hard opzich.
Ik vind het ook wel per pot verschillen eigenlijk. Niet eens zo zeer per merk maar gewoon per oogst denk ik dan.quote:
meeste van mijn klasgenoten zijn behoorlijk lelijk geworden en geen steek veranderd (wonen nog in zelfde dorp / zelfde vrienden) en niet zo slim. Daar haal ik ook best voldoening uitquote:Op maandag 11 mei 2015 18:05 schreef El_Thijs het volgende:
Ben er inmiddels wel overheen gegroeid maar heel soms denk ik er nog wel eens aan. Ik haal enige voldoening uit het feit dat zij tienermoeder is geworden
De meeste van mijn oud-klasgenoten zijn veel knapper dan ik.quote:Op maandag 11 mei 2015 18:08 schreef Californium het volgende:
[..]
meeste van mijn klasgenoten zijn behoorlijk lelijk geworden en geen steek veranderd (wonen nog in zelfde dorp / zelfde vrienden) en niet zo slim. Daar haal ik ook best voldoening uit
Daar maar eens kijken binnenkortquote:Op maandag 11 mei 2015 18:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Van de jumbo. Weet zo even niet welk merk dat is.
Inderdaad! Ik had meestal die van de AH, maar had laatst weer behoorlijk zachtequote:Op maandag 11 mei 2015 18:08 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel per pot verschillen eigenlijk. Niet eens zo zeer per merk maar gewoon per oogst denk ik dan.
Ik heb nu goedland en deze lading is wel wat zacht ja.
Meeste van mijn klasgenoten zijn iets van dokter geworden.quote:Op maandag 11 mei 2015 18:08 schreef Californium het volgende:
[..]
meeste van mijn klasgenoten zijn behoorlijk lelijk geworden en geen steek veranderd (wonen nog in zelfde dorp / zelfde vrienden) en niet zo slim. Daar haal ik ook best voldoening uit
quote:Op maandag 11 mei 2015 18:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De meeste van mijn oud-klasgenoten zijn veel knapper dan ik.![]()
Dat is normaal, het heet honger.quote:Op maandag 11 mei 2015 18:01 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik heb echt issues, wilde niet naar de winkel omdat ik bang was koekjes en chocolade te kopen, maar heb echt alles wat ik in huis heb al opgegeten. Nu zelfs aan de laatste augurkjes bezig
Ik was vroeger nog lelijker.quote:Op maandag 11 mei 2015 18:09 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik was vroeger lelijk dus ik vind wel dat ik er prima uitgekomen ben
Ja datquote:Op maandag 11 mei 2015 18:10 schreef Harmankardon het volgende:
Mijn klasgenoten weet ik niets van en interesseert me ook geen hol eigenlijk, al hoop ik wel dat ze gelukkig zijn met hun leven
Jij bent nu niet echt lelijk toch (tenminste vind ik)?quote:
Nou nee, want heb echt gewoon alleen maar zin in chocolade, niet in de rest en eigenlijk ook geen trek zelfs want wel genoeg gegeten de afgelopen dagen.quote:
Ik heb nog een paar repenquote:Op maandag 11 mei 2015 18:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nou nee, want heb echt gewoon alleen maar zin in chocolade, niet in de rest en eigenlijk ook geen trek zelfs want wel genoeg gegeten de afgelopen dagen.
Zin om te snaaien dan.quote:Op maandag 11 mei 2015 18:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nou nee, want heb echt gewoon alleen maar zin in chocolade, niet in de rest en eigenlijk ook geen trek zelfs want wel genoeg gegeten de afgelopen dagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |