Scheelt ook weer een catfish afleveringquote:Op maandag 11 mei 2015 17:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gewoon lekker bellen of cammen met elkaar
Precies, gewoon niet opnemen als ik belquote:Op maandag 11 mei 2015 17:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je belt me nooit
Oh wacht, wel, maar toen had ik hem niet gehoord
Heel herkenbaar dit!quote:Op maandag 11 mei 2015 17:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
erg he
Doe wel Al een tijd Echt bewust super mn best om uit te gaan van een positieve insteek van de ander, ook als het voelt als een aanval, maar toch blijft het erg moeilijk
Klopt. Maar over het algemeen komen mijn dates / scharrels uit Nijmegen / Groningen omdat je daar vaker bent toch?quote:Op maandag 11 mei 2015 17:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Liefde overkomt je vaak he.
En vaak dus buiten je eigen stad/dorp.
Beviel de vorige keer goed hè?quote:Op maandag 11 mei 2015 17:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
0906-0911, lekker bellen met hem, lekker bellen met haar, OEHOEH, lekker bellen met elkaar.
Hard to get spelenquote:Op maandag 11 mei 2015 17:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Precies, gewoon niet opnemen als ik bel
Jij belt mij ook nooitquote:Op maandag 11 mei 2015 17:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Precies, gewoon niet opnemen als ik bel
Hangt natuurlijk ook af van hoe goed je iemand al kent, en hoe vaak je irl al sarcastische opmerkingen tegen die persoon hebt gemaakt.quote:Op maandag 11 mei 2015 17:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
sarcasme en de insteek van zinnen niet herkennen, dingen snel te negatief opvatten, Dan frustratie en daarmee paranoia de overhand laten krijgen, en zo kan je van "maar 1 x-je?" naar ruzie gaan in luttele minuten.
Ja, maar ik denk dat dus zeker in deze tijd van internet het steeds vaker voorkomt dat je de liefde wat verder weg vind.quote:Op maandag 11 mei 2015 17:57 schreef Californium het volgende:
[..]
Heel herkenbaar dit!
Ookal heb ik een hekel aan bellen, toch maar wel
[..]
Klopt. Maar over het algemeen komen mijn dates / scharrels uit Nijmegen / Groningen omdat je daar vaker bent toch?
Train ze!quote:Op maandag 11 mei 2015 17:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga trainenHopelijk houden die stomme kutgedachten dan op, want ik maak het alleen maar erger
Echt?quote:Op maandag 11 mei 2015 17:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, die Roy die kan er wat van. Stond ik daar super zielig en doorweekt in de regen..
Dat is waarquote:Op maandag 11 mei 2015 17:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, maar ik denk dat dus zeker in deze tijd van internet het steeds vaker voorkomt dat je de liefde wat verder weg vind.
Had ik gedaan op de middelbare school toen ik dolgek was van iemandquote:Op maandag 11 mei 2015 17:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Eigenlijk geen moeite mee. Maar ik ben niet iemand die heel snel belt met een ander, mannelijk of vrouwelijk. Maar soms is er zoiets van fuck it, ik bel.
Te laatquote:
Aaahwquote:Op maandag 11 mei 2015 17:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, die Roy die kan er wat van. Stond ik daar super zielig en doorweekt in de regen..
Aahhwwquote:Op maandag 11 mei 2015 17:59 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Had ik gedaan op de middelbare school toen ik dolgek was van iemand
Ik was toen nog superverlegen maar had ergens blijkbaar een zak met moed gevonden.
Dus ik bellen, naar de huistelefoon want mobiel was toen helemaal zo normaal niet.
Maar goed, met mijn geluk nam haar zus op, zij was er zelf niet. Dus probeerde iets te regelen. Zus deed op zich aardig maar wou alsnog niet echt.
Volgende dag zat ik in de kantine op school. Komen er van die stoere boys uit haar vriendengroep naar tafeltje van mij en mijn vrienden (die van niets wisten nog) even publiekelijk meedelen dat ik niet meer moest bellen![]()
![]()
That hurts....
Klinkt erg pijnlijk.quote:Op maandag 11 mei 2015 17:59 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik was toen nog superverlegen maar had ergens blijkbaar een zak met moed gevonden.
Dus ik bellen, naar de huistelefoon want mobiel was toen helemaal zo normaal niet.
Maar goed, met mijn geluk nam haar zus op, zij was er zelf niet. Dus probeerde iets te regelen. Zus deed op zich aardig maar wou alsnog niet echt.
Volgende dag zat ik in de kantine op school. Komen er van die stoere boys uit haar vriendengroep naar tafeltje van mij en mijn vrienden (die van niets wisten nog) even publiekelijk meedelen dat ik niet meer moest bellen![]()
![]()
That hurts....
Zoiets heb ik ook meegemaakt. Al ging het toen wat anders. Een meisje deed alsof ze me leuk vond en ik als gepeste knul vond dat dan wel leuk. En ja, het was 1 grote grap die ik nog heel lang heb moeten aanhoren dat schooljaar.quote:Op maandag 11 mei 2015 17:59 schreef xFriendx het volgende:
[..]
![]()
That hurts....
Hier ook zoietsquote:Op maandag 11 mei 2015 18:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zoiets heb ik ook meegemaakt. Al ging het toen wat anders. Een meisje deed alsof ze me leuk vond en ik als gepeste knul vond dat dan wel leuk. En ja, het was 1 grote grap die ik nog heel lang heb moeten aanhoren dat schooljaar.
quote:Op maandag 11 mei 2015 18:01 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik heb echt issues, wilde niet naar de winkel omdat ik bang was koekjes en chocolade te kopen, maar heb echt alles wat ik in huis heb al opgegeten. Nu zelfs aan de laatste augurkjes bezig
Damn yvquote:Op maandag 11 mei 2015 18:01 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik heb echt issues, wilde niet naar de winkel omdat ik bang was koekjes en chocolade te kopen, maar heb echt alles wat ik in huis heb al opgegeten. Nu zelfs aan de laatste augurkjes bezig
Augurkenpotten gaan bij mij sowieso binnen een dag leeg.quote:Op maandag 11 mei 2015 18:01 schreef Yvie_lu het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |