Vast niet zo erg als mijn Nederlands.quote:Op maandag 11 mei 2015 18:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beetje liefde en klefheid.
[..]
Mijn Nederlands is belabberd
Ach, ik haal er voldoening uit dat ik ondanks alles nu werk heb, een auto en een motor kan rijden, en een sociale kring heb. De mensen die me inmiddels gemeet hebben zouden nooit geloven dat ik ooit een harteloze, gevoelloze persoon ben geweest die het allemaal geen ene fuck meer kon schelen mede door die streken van vroeger.quote:Op maandag 11 mei 2015 18:08 schreef Californium het volgende:
[..]
meeste van mijn klasgenoten zijn behoorlijk lelijk geworden en geen steek veranderd (wonen nog in zelfde dorp / zelfde vrienden) en niet zo slim. Daar haal ik ook best voldoening uit
Ik werd wel een beetje terecht getreiterd in die tijd, was een triestige betweter.quote:Op maandag 11 mei 2015 18:19 schreef Californium het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Ik ben er ook vrij weinig mee bezig verder, maar ik ben behoorlijk gepest en middelbare school was voor mij echt niet leuk dus heel soms dan vind ik het wel leuk om even op facebook te kijken hoe het mijn pesters vergaan is en even te grinniken als ik het gevoel heb mijn leven beter voor elkaar te hebben.
Misschien ene beetje sneu, maar zij deden destijds soort van hetzelfde, alleen dan in mijn gezicht!
dangquote:Op maandag 11 mei 2015 18:20 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Eentje bij mij heeft iemand omgelegd in het circuit, die heeft levenslang en dat alles was geen verrassing
Dat is heel normaal hoor in de Bijlmerquote:
Mijn vrienden geloven niet eens dat ik gepest ben geweestquote:Op maandag 11 mei 2015 18:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ach, ik haal er voldoening uit dat ik ondanks alles nu werk heb, een auto en een motor kan rijden, en een sociale kring heb. De mensen die me inmiddels gemeet hebben zouden nooit geloven dat ik ooit een harteloze, gevoelloze persoon ben geweest die het allemaal geen ene fuck meer kon schelen mede door die streken van vroeger.
Ik vond het ook wel terecht toen dat ze me dom en lelijk vonden; maar nuquote:Op maandag 11 mei 2015 18:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik werd wel een beetje terecht getreiterd in die tijd, was een triestige betweter.
Ja, maar dan 250 km zuidelijkerquote:Op maandag 11 mei 2015 18:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is heel normaal hoor in de Bijlmer
Dat klopt.quote:Op maandag 11 mei 2015 18:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vast niet zo erg als mijn Nederlands.
Ik zal nooit meer vragen dan je kunt geven.quote:Op maandag 11 mei 2015 18:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh, dan is het goed, dat kan ik je wel geven.
Ja, wel jammer als daardoor je schooltijd verpest is.quote:Op maandag 11 mei 2015 18:22 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik vond het ook wel terecht toen dat ze me dom en lelijk vonden; maar nu
Precies, tijden veranderen en mensen ook. Mede doordat ik bij de Efteling ging werken en daar ineens een boost qua zelfvertrouwen, sociaal contact en vriendschappen kreeg ben ik goed de andere kant op gedraaid. Heb er 10 seizoenen gewerkt en met heel veel plezier. Enkel mijn huidige werk komt er bij in de buurt en dat wil wat zeggenquote:Op maandag 11 mei 2015 18:22 schreef Californium het volgende:
[..]
Mijn vrienden geloven niet eens dat ik gepest ben geweest!
Zoveel anders
Jij boft, ik heb 12 jaar Hel gehadquote:Op maandag 11 mei 2015 18:24 schreef xFriendx het volgende:
Ik ben eigenlijk basis- en middelbare school redelijk neutraal doorgekomen. Was geen streber, was geen hottie, was geen nerd, was geen gepeste en was geen pester.
Antwerpen?quote:
Nou moet ik ook wel komen natuurlijk, om je te meetenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |