Klinkt 'gezellig'.quote:Op maandag 11 mei 2015 18:11 schreef xFriendx het volgende:
Hier in de dorpen binnen vriendenkring ook veel die kind hadden met A, dat ging uit (vaak jong al kind) en toen hokken met B, dat ging ook uit maar geen kind, maar ondertussen samen met C.
En D had met E, ging ook uit en ging toen uit nood maar met de veel oudere F waarna zij op een avond politie belde wegens huiselijk geweld en zo.
Echt, al die kris-kras-lijntjes in die groepen. Blij dat ik daar geen onderdeel van uit maak.
Ja datquote:Op maandag 11 mei 2015 18:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zin om te snaaien dan.
Maar het probleem komt me bekend voor.
Zou bijna jou kant op gaan om dan misschien maar te realiseren hoe stom dat is om chocolade zodat ik het misschien afleer.quote:
Niet echt lelijk, maar dat is bijna niemand.quote:Op maandag 11 mei 2015 18:11 schreef Californium het volgende:
[..]
Jij bent nu niet echt lelijk toch (tenminste vind ik)?
Tis ook niet dat ik mezelf nu knap vind maar ik ben vooruit gegaan, de rest vooral achteruit!
Voel me enigszins aangesproken met mijn gedate van mensen uit zelfde vriendengroepquote:Op maandag 11 mei 2015 18:11 schreef xFriendx het volgende:
Hier in de dorpen binnen vriendenkring ook veel die kind hadden met A, dat ging uit (vaak jong al kind) en toen hokken met B, dat ging ook uit maar geen kind, maar ondertussen samen met C.
En D had met E, ging ook uit en ging toen uit nood maar met de veel oudere F waarna zij op een avond politie belde wegens huiselijk geweld en zo.
Echt, al die kris-kras-lijntjes in die groepen. Blij dat ik daar geen onderdeel van uit maak.
quote:Op maandag 11 mei 2015 18:13 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja dat
[..]
Zou bijna jou kant op gaan om dan misschien maar te realiseren hoe stom dat is om chocolade zodat ik het misschien afleer.
quote:Op maandag 11 mei 2015 18:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet echt lelijk, maar dat is bijna niemand.
Maar ik zorg gewoon dat ik de oblasten van Rusland kan opnoemen, zo heb ik toch nog iets te bieden.
Haha, dat is waar ik vandaan kom ook. Ze zijn nu allemaal bezig met trouwen enzo (ja, dat doen ze daar op hun 20e) dus over een paar jaar verwacht ik de sappige verhaaltjes over wie met wie is vreemdgegaan enzo.quote:Op maandag 11 mei 2015 18:11 schreef xFriendx het volgende:
Gaat niet enkel om binnen de vriendengroep daten, tevens dat het niet altijd de meest snuggere waren met de niet meest snuggere acties.quote:Op maandag 11 mei 2015 18:13 schreef Californium het volgende:
[..]
Voel me enigszins aangesproken met mijn gedate van mensen uit zelfde vriendengroep
Dat is bijna alles wat ik van je vraagquote:Op maandag 11 mei 2015 18:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet echt lelijk, maar dat is bijna niemand.
Maar ik zorg gewoon dat ik de oblasten van Rusland kan opnoemen, zo heb ik toch nog iets te bieden.
Ach, dat zou je als positief punt kunnen zien ja. Hoewel het niet zoveel betekent verder natuurlijk.quote:Op maandag 11 mei 2015 18:14 schreef Californium het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ben je wel intelligenter dan je voormalig klasgenoten
Hamburgers met augurkquote:Op maandag 11 mei 2015 18:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Augurkenpotten gaan bij mij sowieso binnen een dag leeg.En ik ben niet eens zwanger.
Wil je nog meer dan dat?quote:Op maandag 11 mei 2015 18:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is bijna alles wat ik van je vraag
Ik wel (nog steeds) maar zit wel op een leeftijd dat de kans op dat soort gekke acties een stuk kleiner is geworden. Plus doordat ik mobiel ben is de kans ook veel groter dat ik iemand ontmoet van verder (op werk, bij een museum, in ieder geval ergens niet zijnde hier in het dorp)quote:
Tuurlijk niet. Ik ben er ook vrij weinig mee bezig verder, maar ik ben behoorlijk gepest en middelbare school was voor mij echt niet leuk dus heel soms dan vind ik het wel leuk om even op facebook te kijken hoe het mijn pesters vergaan is en even te grinniken als ik het gevoel heb mijn leven beter voor elkaar te hebben.quote:Op maandag 11 mei 2015 18:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ach, dat zou je als positief punt kunnen zien ja. Hoewel het niet zoveel betekent verder natuurlijk.
Beetje liefde en klefheid.quote:
Mijn Nederlands is belabberdquote:
Eentje bij mij heeft iemand omgelegd in het circuit, die heeft levenslang en dat alles was geen verrassingquote:Op maandag 11 mei 2015 18:19 schreef Murdera het volgende:
Ik heb geen idee Wat er van mijn basisschool klasgenoten is geworden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |