Ja, jullie zijn soms net twee vrouwen. Ongelooflijk.quote:Op maandag 11 mei 2015 18:26 schreef artelligence het volgende:
[..]
We hebben zoveel gemeen. Ongelooflijk.
Tis voor mij dan ook vaak lastig om in te schatten hoe het voor sommigen hier was. Ik kan een poging doen, maar je moet het denk ik meegemaakt hebben om het echt te weten. Als ik soms hier de verhalen lees mag ik mijzelf echt gelukkig prijzen.quote:
Weet ik, dat vinden de meeste mensen.quote:Op maandag 11 mei 2015 18:26 schreef FrauMilena het volgende:
Ik zat er altijd tusseninHad alleen soms mot met mensen die opmerkingen maakten.
Loka, jou had ik lichtelijk irritant gevonden![]()
En dat is in zijn algemeenheid, betweterige mensen
quote:
Ach ik heb nooit ergens bij gehoord. En dat zal ik ook nooit gaan doen. En ja ik ben gepest. Heel vaak, buitengesloten.quote:
We hebben 'de klik'.quote:Op maandag 11 mei 2015 18:26 schreef artelligence het volgende:
[..]
We hebben zoveel gemeen. Ongelooflijk.
Geloof me, doe dat. Echtquote:Op maandag 11 mei 2015 18:27 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Tis voor mij dan ook vaak lastig om in te schatten hoe het voor sommigen hier was. Ik kan een poging doen, maar je moet het denk ik meegemaakt hebben om het echt te weten. Als ik soms hier de verhalen lees mag ik mijzelf echt gelukkig prijzen.
Nu kan ik me beter gedragen hoorquote:Op maandag 11 mei 2015 18:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Weet ik, dat vinden de meeste mensen.
Ik was een nerd, beste van de klas en een klein mager scharminkel.quote:Op maandag 11 mei 2015 18:24 schreef xFriendx het volgende:
Ik ben eigenlijk basis- en middelbare school redelijk neutraal doorgekomen. Was geen streber, was geen hottie, was geen nerd, was geen gepeste en was geen pester.
Oh Limburg, dat zegt genoegquote:
Ik denk dat het goed was dat ik op het gymnasium zat, daar gebeurt dat toch relatief weinig.quote:Op maandag 11 mei 2015 18:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Geloof me, doe dat. EchtAls ik je kon laten voelen wat ik al die tijd had moeten doorstaan had ik het niet gedaan.
Je hoort bij ons.quote:Op maandag 11 mei 2015 18:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach ik heb nooit ergens bij gehoord. En dat zal ik ook nooit gaan doen. En ja ik ben gepest. Heel vaak, buitengesloten.
Oh, ik ook hoor.quote:Op maandag 11 mei 2015 18:29 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Nu kan ik me beter gedragen hoorMiddeweg vinden en zo
Mavo hier. Merkte ook wel dat na de Mavo mijn cijfers aanzienlijk stegen.quote:Op maandag 11 mei 2015 18:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk dat het goed was dat ik op het gymnasium zat, daar gebeurt dat toch relatief weinig.
ik Ben niet verbaasdquote:Op maandag 11 mei 2015 18:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik was een nerd, beste van de klas en een klein mager scharminkel.
Maar wel 1 die niks pikte en er meteen op los sloeg. Dus daardoor redelijk ongeschonden er door heen gekomen.
in leiden? Mijn beste vriend uit mn klas is in de pauze in het gebouw in elkaar gebeukt door "de kakkers" die hockeysticks mee hadden genomenquote:Op maandag 11 mei 2015 18:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk dat het goed was dat ik op het gymnasium zat, daar gebeurt dat toch relatief weinig.
Als ik dat zou kunnen, zou ik het bij sommigen wel doen.quote:Op maandag 11 mei 2015 18:31 schreef Californium het volgende:
I do onto you now, what has been done to me
Toepasselijk hierbij
Ik ken je niet irl natuurlijk, maar hier vind ik je niet betweterig overkomen, laat staan irritantquote:Op maandag 11 mei 2015 18:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh, ik ook hoor.
Nu verpak ik mijn betweterigheid beter, zodat het minder irritant overkomt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |