Gezien en bedankt!quote:
Eerste post was niet negatief, het antwoord daar op wel dus tegenreactiequote:Op zondag 19 juli 2015 11:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
Zou misschien iemand de reacties van hoas in dit topic LIF / Van avondmens naar ochtendmens kunnen wegmodereren? Afgezien van de negatieve vorm van zijn posts, gaan zijn beide reacties totaal niet in op de inhoud van de OP en lokken ze alleen maar meer (bagger)reacties uit.
Als tegenreactie had je maar een TR moeten plaatsen, want jouw 2e reactie bevestigt alleen maar dat jouw beide posts alleen maar een discussie uitlokken die totaal niks te maken heeft met het onderwerp van het topic en daar heb ik gewoon helemaal geen zin in.quote:Op zondag 19 juli 2015 12:31 schreef hoas het volgende:
[..]
Eerste post was niet negatief, het antwoord daar op wel dus tegenreactie
Actie-reactíe.
Gast, pleasequote:Op zondag 19 juli 2015 12:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
En ik heb geloof mijn hele fok!carriëre misschien 5 posts geplaatst in LIF? Dus ik heb geen idee wat de persoonlijke fitties zijn hiero, maar ik zou graag willen verzoeken jullie persoonlijke fitties buiten mijn topic te houden en dat desnoods maar per DM/PM of rooksignalen (whatever!) voort te zetten, dank jullie
Ik zie dat het je gelukt is een outfit te vinden, top!quote:Op donderdag 23 juli 2015 11:20 schreef zeefje het volgende:
LIF / Wat aan bij een sollicitatiegesprek
Kan een modje dit topic sluiten?
quote:Op donderdag 23 juli 2015 11:39 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Ik zie dat het je gelukt is een outfit te vinden, top!
In LIF sluiten we in principe geen topics, hij zakt bij voldoende inactiviteit vanzelf wel naar onderen toe
WTF is dit voor gezwamquote:Wellicht is het handig om gewoon de ware persoon prijs te geven achter de naam 'Matthijst'.
Maar nogmaals; dat is mijn mening. Ik zie achter teksten snel wanneer dit geschreven wordt vanuit reclame achtergronden.... ;-)
Omdat ze opvallend veel gelijkenis heeft met jouw posts?quote:Op donderdag 30 juli 2015 08:09 schreef BRZMR het volgende:
Enige opmerking; Waarom óók zo direct reageren over Peach2015 in dit topic. Omdat ze 24 uur geleden geregistreerd is heeft ze niets nuttigs te zeggen?
Maar je geeft helemaal niks aan: je komt met een heel verhaal waarom je voor Picosure kiest en vervolgens na een modbreak, waarin een post van je wordt verwijderd, kom je met een promotieverhaal over Picoway en dat je klaar bent met het Lasercentrum. Dát komt nogal over als: "shit, ze hebben me door ik probeer mijn verhaaltje nog ff snel te posten"...quote:Jullie ervaringen zijn belangrijk, maar hebben hun oorsprong vanuit 2013. Ik wil graag aangeven wat mij tot de keuze beweegt om voor een bepaalde laser en kliniek te kiezen. Hier is in 2015 weer een nieuwe keuze bijgekomen.
Zeker, dat is ook goed. Wat apart is is dat je opeens omslaat in een keus en dan promo's van een Picoway blog als feiten post. Als er dan gevraagd wordt om een bron dan blijft die eerst een tijd uit.quote:En inderdaad, komende tijd blijf ik zeker actief in dat topic! En ook mijn ervaringen ga ik zeker met jullie delen. Die ervaringen starten met het eerste contact met een kliniek.
Ik lees aardig goed en naar mijn mening liet je je in het begin positief uit over picosure om na een modbreak opeens een Picoway promoverhaal te beginnen en 't lasercentrum commercieel te noemen met "al die reclame". Op vragen van anderen om welke reclame dat ging komt dan natuurlijk geen antwoord.quote:Als je goed leest laat ik me óók positief uit over de PicoSure. Een mooie vooruitgang op de oudere lasers.
En nogmaals: áls dit zo is, post dan een bronvermelding, wat het zijn nogal stellingen die je post.quote:Ik vat samen wat verschillende artikelen schrijven, het KAN dat de PicoSure iets agressiever op de huid reageert bij zwarte inkt in vergelijking met een YAG.[quote]
Dit zei je, kan zo in een folder van Picoway:
[quote]Laat je niet enkel leiden door het feit dat men schrijft dat PicoWay en PicoSure beide picolasers zijn en dat er geen verschil is. Beide lasers zijn relatief gezien, zeker in vergelijking met de Q-Switched, erg nieuw en de eerste échte resultaten zijn dan ook op basis van wetenschappelijk onderzoek.
Al zijn de eerste resultaten zeer verbluffend met de PicoWay, al moet ik met name spreken op zwarte inkt tattoo's.
Hiernaast is de PicoWay ook het minst agressief voor de huid, zelfs met donkere huidskleuren. De laser is beter voor de huid aangezien er maar 30% warmte wordt gebruikt en 70% mechanische energie.
Nogmaals, zodra we de indruk krijgen dat het spam is grijpen wij echt wel. Danny, de baas van FOK!, volgt de reeks ook. Vertrouw er dus maar gewoon op dat het al onze aandacht heeft.quote:Op donderdag 30 juli 2015 10:55 schreef Shenk het volgende:
Brzmr, bedankt nu is het topic definitief verziekt!
WRH:quote:Ohja, ik vind het trouwens geen enkel probleem als je mij qoute hoor, men mag prima weten hoe ik er over denk. Het is vooral dat ik het niet prettig meer vind om in het topic zelf nog te reageren.
Wel knap dat WRH 100% zeker weet dat de opmerking die IK heb gemaakt afkomstig is van Peter van Veldhoven? De opmerking heb ik geplaatst op basis van eigen ervaring en inzicht. Ik woon 130 kilometer van de kliniek Veldhoven en nabij Lasercentrum Zoetermeer, dus een dergelijke opmerking is zeer kansloos. Mijn voorkeur ging uit naar het Lasercentrum ivm fijn mailcontact, tot ik gerichten vragen ging stellen op basis van mailverkeer met andere laserklinieken waarop een zeer tegenstrijdig antwoord kwam in vergelijking met eerder mailverkeer.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 12:49 schreef matthijst het volgende:
Nog een reactie van WRH (toestemming om te quoten):
[..]
WRH:
Het is inmiddels na alle jaren dat we hier schrijven en ervaringen delen helder wanneer iemand écht is of fake.
Wat er nu gebeurt is dat werkelijk niet 1 nieuw aangemeld persoon blijkbaar kan beschikken over foto's. Ofwel ze hebben geen camera, ofwel snappen niet hoe te uploaden of onzin over herkenbaarheid. Lijkt mij dat als iemand je kan herkennen aan een tatoeage, diegene dus al weet dat je er eentje hebt en waarom zouden mensen dan vervolgens niet mogen weten dat je er eentje weg laat halen?
Ik begrijp Fok dat ze daar niet heel veel mee kunnen maar het betekent voor mij in ieder geval dat ik gestopt ben met reageren. Het is te veel van dit soort onzin geworden en het ergert mij enorm.
Overigens oa de opmerking 'de persoon achter Matthijst' is voor mij 100% zeker Peter van de kliniek Veldhoven. Exact deze bewoordingen heeft hij eerder nl bij mij gebruikt [toen ik daar nog zat] dus voor mij geen twijfel mogelijk.
Het was nog wel net tijd om weer eens een flinke foto update te plaatsen maar ik ga het niet meer doen, het voelt niet goed meer.
BTW het gaat wel echt goed bij Jan / Laserkliniek. Zoals het er nu uitziet schat ik nog een behandeling of 3 a 4 en dan zou het echt wel weg moeten zijn.
Over 3 weken kan ik weer en het gaat echt de goede kant uit.
/WRH
Je maakt het vooral jezelf lastig: je leest ervaringen hier, maar gooit die "opeens" naast je neer op basis van een mailtje.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:49 schreef BRZMR het volgende:
Dat maakte voor mij de keus enorm lastig. Ook omdat ik al aangaf dat Veldhoven 130 kilometer verderop is.
Feedbacktopic?quote:Ik mocht niet wijzen van de hosters hier, waarom mag WRH dat wel. En dan nog via een achterdeur laten posten door Matthijst.
Echte ervaringen komen eind november toch, eerst ff 4 maanden aanzien? Ervaringen van vaste posters wordt vrolijk langsheen gepraat of afgedaan als verzonnen.quote:We kunnen ons ook gewoon bezig houden met ervaringen delen. Die aanvaring is dagen geleden en kan je ook járen over doorgaan. Onzin.
En toen ineens niet meerquote:Op maandag 10 augustus 2015 16:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vuige leugens
We waren er al aan begonnen
Kusjon erop?quote:Op maandag 10 augustus 2015 16:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het is ook ge-eindigt, prima, topactie. Maar dat verandert niks aan het begin![]()
Yep.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 20:08 schreef Voszje het volgende:
Kan dit topic bij de reeks? LIF / [hardlopen 0-10km]#4 Waar we beginnen met hardlopen!
Bij #3 stond er alleen de mogelijkheid om een nieuw topic te openen, geen nieuw deel. Vandaar.
NewBalance kon het niet via mobiel.
Omdat het nogal de boventoon voerde in de reeks. In de Iphone of iPad reeks is het ook niet wenselijk als men constant begint over de slechte werkomstandigheden en kinderarbeid voor het maken van deze producten.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 16:52 schreef Nielsch het volgende:
[..]
waarom moet dat in hemelsnaam in een apart topic?
Omdat je daarmee naar de huisarts moet, en net zo dom bent als het achtereind van een varken als je dat niet doet en in plaats daarvan diagnoses op het internet vraagt?quote:Op vrijdag 11 september 2015 17:18 schreef 1marcelfilms het volgende:
man man man wrm mijn spul weer sluiten, ik heb er last van ik wil gewoon even tips krijgen enzo
Het was een zooitje, vandaar opschonen, zoals vaker in de reeks. Misschien te grondig en heb ik jouw kennelijk ontopic reactie ook verwijderd. In dit geval mijn excuus.quote:
Oh, OK. Kon me niet voorstellen dat mijn reactie over de schreef ging namelijk.quote:Op dinsdag 22 september 2015 20:27 schreef Mylene het volgende:
[..]
Het was een zooitje, vandaar opschonen, zoals vaker in de reeks. Misschien te grondig en heb ik jouw kennelijk ontopic reactie ook verwijderd. In dit geval mijn excuus.
Ik ga de lopende OP niet aanpassen.quote:Op maandag 28 september 2015 22:14 schreef BRZMR het volgende:
Ik zit met een vraagje... Ik had een vervolg topic bij tattoo verwijderen verkeerd geopend.
Mylene heeft nu de standaard opening gekozen, echter staat daar nu in dat ik bv bij Het Lasercentrum zit, dat is niet correct.
Ik zou de post graag willen aanpassen en de specifieke onderwerpen eruit willen halen. Met name de "Het Lasercentrum" getinte teksten...
Eens. Heb ik ook al mijn excuses voor aangeboden!quote:Op woensdag 30 september 2015 13:59 schreef Mord_Sith het volgende:
Brzmr moet zich gewoon niet zo aanstellen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan ter zake. Kan iemand een quote-sluittag toevoegen in dit bericht:
LIF / Tatoeage verwijderen, deel 11, vrolijk verder
[ Bericht 2% gewijzigd door matthijst op 15-10-2015 09:33:33 ]Haters everywhere but I don't really care.
Jouw reactie is terecht verwijderd, niets opbouwend aan. Ik stel daarom voor dat je normaal doet met je 'autoritair gedrag is prima hoor, maar geef het dan ook toe'.quote:
Dank je. Zal vanavond iets in elkaar flanzen.quote:Op zondag 17 januari 2016 17:23 schreef Mylene het volgende:
Weet ik zo gauw niet, maar open gerust een nieuw topic hoor.
Ze postte eerst mee in het chronisch ziek topic maar daar was ze niet op haar plaats omdat ze niet echt chronisch ziek is. Toen is er gezegd dat ze beter een eigen topic kon maken.quote:Op donderdag 18 februari 2016 14:54 schreef Kreator het volgende:
LIF / Ik ben wie ik ben met mijn handicap #2
Wat een raar dagboek/slowchat topic. Had dat nou niet in 1 van de 1000 andere reeksen gekund?
Ah thanks, ik ga me daar melden. Hat helemaal niet aan F&F gedachtquote:Op woensdag 9 maart 2016 12:10 schreef Mylene het volgende:
Nee, F&F, deze reeks: F&F / Het Moestuintopic #20 Nu al dromen van de lente of apart topic openen.
Omdat je een post had gequoot welke ik heb verwijderd. Dan staat jouw reactie raar, ook al goed bedoeld. Ik wil voorkomen dat er een pittige kapsel discussie ontstaat. User in kwestie vond het ook niet leuk.quote:Op zondag 20 maart 2016 20:52 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
En waarom is mijn positieve reactie weggehaald?
Bij dezequote:Op woensdag 23 maart 2016 22:15 schreef Skeletor. het volgende:
Heeeelp, nieuw deel Crohn-Colitis geopend, maar topictitel niet gewijzigd! Mag het veranderd worden naar "Tussen Kunst en Werkelijkheid"?
Het enige écht objectieve topic over dit onderwerp dat NL zo ongeveer rijk was, nu compleet naar de maan geholpen door 1 kliniek / behandelaar.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 07:09 schreef matthijst het volgende:
Hey, waar zit jij, nou daar.
Oh echt waar? Is dat dezelfde die eerst ze heette?
Ja ik denk het wel, ik heb gedegen onderzoek gedaan. Oh ik ook. Goh.
Jiskefet.
Waarom haal je mijn foto weg?quote:Op maandag 16 mei 2016 18:08 schreef Mylene het volgende:
Probeer het nog eens, gewoon op een normale toon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |