Bij een topickaap niet.quote:Op zondag 10 mei 2015 21:57 schreef Njosnavelin het volgende:
Mag een mens geen 2 seconden de tijd nemen?
Johannes is mod dus hij kan het veranderen, welke TT had je in gedachten?quote:Op zondag 10 mei 2015 21:57 schreef Njosnavelin het volgende:
Mag een mens geen 2 seconden de tijd nemen?
Wat een rare quiche?quote:Op zondag 10 mei 2015 21:55 schreef Njosnavelin het volgende:
Zo dan:
[ afbeelding ]
Alles snel bij elkaar gegooid, was namelijk initieel naar de frituur gefietst omdat ik zin had in frietjes (door mani) maar daar bleek het rush hour te zijn. Dus uiteindelijk zonder buit naar huis gefietst en haastig een quiche in de oven geschoven.
Nou ja waarschijnlijk zijn de quiches die ik weleens eet van veel mindere kwaliteit en vind ik daarom deze raarquote:
Die kwam hard aan ja.quote:
Misschien kan je iets leuks met de OP doen.quote:Op zondag 10 mei 2015 22:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Voelt goed om voor het eerst in 1,5 jaar een topic te openen in deze reeks.
Wat heb jij gegeten, Karina.quote:Op zondag 10 mei 2015 21:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja waarschijnlijk zijn de quiches die ik weleens eet van veel mindere kwaliteit en vind ik daarom deze raar
Geen disrespect naar Aldi quiches.quote:Op zondag 10 mei 2015 21:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja waarschijnlijk zijn de quiches die ik weleens eet van veel mindere kwaliteit en vind ik daarom deze raar
Dat heb ik al gedaan, ik heb er patat in gezet.quote:Op zondag 10 mei 2015 22:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Misschien kan je iets leuks met de OP doen.
Wil je ook weten wat ik heb gegeten Tem?quote:
Nee, niet.quote:Op zondag 10 mei 2015 22:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wil je ook weten wat ik heb gegeten Tem?
Er zijn mensen die UI uitspreken als ui.quote:Op zondag 10 mei 2015 22:01 schreef Elfletterig het volgende:
Rode ui, niet te verwarren met rode UI:
[ afbeelding ]
Het is ook UI. En het is gif.quote:Op zondag 10 mei 2015 22:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Er zijn mensen die UI uitspreken als ui.
Het was patat met een broodje frikandel en een kipcorn, mijn moeder had een kwekkeboom kroket en raspatat en mijn vader patat met een loempia. En we hadden er mayo en pindasaus bij.quote:
Dat is pas raar.quote:Op zondag 10 mei 2015 22:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Heel raar ja, ik begrijp die mensen gewoon niet.quote:
Tjap Tjoy? klinkt goed.quote:Op zondag 10 mei 2015 22:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Iets met mihoen, kip en groente. Weet de naam niet meer. En aardbei meringueijs als toetje.
Familie tokkie zat aan hetzelfde dieet als jullie, klinkt heerlijk!quote:Op zondag 10 mei 2015 22:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het was patat met een broodje frikandel en een kipcorn, mijn moeder had een kwekkeboom kroket en raspatat en mijn vader patat met een loempia. En we hadden er mayo en pindasaus bij.
Bij de Flodders eten ze dat ook heel vaak.quote:Op zondag 10 mei 2015 22:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Familie tokkie zat aan hetzelfde dieet als jullie, klinkt heerlijk!
Je bent nog alleen geloof ik.quote:Op zondag 10 mei 2015 22:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
* johannes_vermeer steekt zijn hand op
Ik ook. Hoe moet je het anders uitspreken?quote:Op zondag 10 mei 2015 22:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
* johannes_vermeer steekt zijn hand op
Doe het voor Tem.quote:Op zondag 10 mei 2015 22:05 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik had nog een foto van mijn buik gemaakt voor specularium, maar die ga ik niet meer posten natuurlijk.
Jawel, dat hoor je toch duidelijk?quote:
Die had je al geplaatst.quote:Op zondag 10 mei 2015 22:05 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik had nog een foto van mijn buik gemaakt voor specularium, maar die ga ik niet meer posten natuurlijk.
Jij hebt niet twee gespleten persoonlijkheden, maar ontelbare.quote:Op zondag 10 mei 2015 22:09 schreef Mani89 het volgende:
Ik laat jullie gewoon lekker in je psychose.
Soms ben ik een vrouw.quote:Op zondag 10 mei 2015 22:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij hebt niet twee gespleten persoonlijkheden, maar ontelbare.
Ziet dat er net zo uit als die quiche?quote:Op zondag 10 mei 2015 22:05 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik doe dat ook. De UI-politie dient ook te worden uitgesproken als uipolitie.quote:Op zondag 10 mei 2015 22:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zit me niet te trollen.quote:Op zondag 10 mei 2015 22:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik doe dat ook. De UI-politie dient ook te worden uitgesproken als uipolitie.
Voor die politie zou de Engelse uitspraak nog wat hebben want Uwie klinkt net als een ambulance die je niet serieus neemt.quote:Op zondag 10 mei 2015 22:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik doe dat ook. De UI-politie dient ook te worden uitgesproken als uipolitie.
Wie weet.quote:Op zondag 10 mei 2015 22:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ziet dat er net zo uit als die quiche?
Annie's Boobs.quote:Op zondag 10 mei 2015 22:12 schreef Mani89 het volgende:
Ik snap gewoon niet waarom mensen dingen die ik leuk vind, niet leuk vinden, of dingen anders uitspreken dan ik, terwijl het overduidelijk is dat ze ongelijk hebben.
Doe gewoon allemaal even normaal.
Nee, waar denk je dat Wifi voor staat? Is een engelse term. Het is dus waaifaai.quote:
Ja.quote:Op zondag 10 mei 2015 22:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee, waar denk je dat Wifi voor staat? Is een engelse term. Het is dus waaifaai.
Nee want bifi komt van BEEF, dat spreek je dus ook zo uit.quote:
Zijn we in Engeland ofzo?quote:Op zondag 10 mei 2015 22:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee, waar denk je dat Wifi voor staat? Is een engelse term. Het is dus waaifaai.
Dan bedenk je maar een Nederlandse vertaling voor Wifi.quote:
Wifi is echt iets voor digibeten.quote:Op zondag 10 mei 2015 22:16 schreef Specularium het volgende:
Waaifaai is echt iets voor van die vieze hipsters met een mutsje.
Iedereen zegt dit, de hele wereld.quote:Op zondag 10 mei 2015 22:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
Er is toch niet serieus iemand die hier zegt: even checken over een waaifaai netwerk is?
Sowieso zou je zo'n iemand dan wel met 4 man moeten slaan als ie even naar de wc gaat.quote:Op zondag 10 mei 2015 22:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
Er is toch niet serieus iemand die hier zegt: even checken of er een waaifaai netwerk is?
En dan vervolgens dine & dashen.quote:Op zondag 10 mei 2015 22:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Sowieso zou je zo'n iemand dan wel met 4 man moeten slaan als ie even naar de wc gaat.
Beugelbekkie snapte ook helemaal nergens wat van, met haar domme hoofd.quote:Op zondag 10 mei 2015 22:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De hele wereld is gek volgens Beugelbekkie dus ik geloof dat.
Ja, dat dacht ik al wel ouwe viespeuk.quote:Op zondag 10 mei 2015 22:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Beugelbekkie snapte ook helemaal nergens wat van, met haar domme hoofd.
Die sateprikker vriendin van haar wilde ik wel doen.
Die ging ook naar de eerste hulp toen ze ongesteld werd. Dan heb je gewoon niks te zeggen.quote:Op zondag 10 mei 2015 22:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Beugelbekkie snapte ook helemaal nergens wat van, met haar domme hoofd.
Die sateprikker vriendin van haar wilde ik wel doen.
Ik daag je uit voor een potje yugioh. Ik pak mijn deck.quote:Op zondag 10 mei 2015 22:33 schreef Karina het volgende:
Dat is wel heel erg nerdy hoor, weten wat OP betekent...
quote:Op zondag 10 mei 2015 22:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ratjetoe wist niet eens wat rekt betekent, wat een dombo.
Ik moet bekennen dat ik OP ken uit WoWquote:Op zondag 10 mei 2015 22:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik daag je uit voor een potje yugioh. Ik pak mijn deck.
In het dagelijks leven kan dit ook.quote:Op zondag 10 mei 2015 22:37 schreef Mani89 het volgende:
In WOW kon je je gewoon als vrouw verkleden.
Ik doelde meer op de 'beelden' uit WoW. Niet op het broek poepen en zoquote:Op zondag 10 mei 2015 22:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij poept ook vaak in je broek tijdens het spelen?
Toevallig woont Maarten 't Hart woont hier om de hoek, wij beleven de gekste avonturen.quote:Op zondag 10 mei 2015 22:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In het dagelijks leven kan dit ook.
Het was ook gewoon hetzelfde. Moet je het wel spelen anders zou je het niet herkennen natuurlijk.quote:Op zondag 10 mei 2015 22:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die beelden uit WoW had ik ook herkend als beelden uit WoW.
Maartje.quote:Op zondag 10 mei 2015 22:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Toevallig woont Maarten 't Hart woont hier om de hoek, wij beleven de gekste avonturen.
Ja, dat is spannend.quote:Op zondag 10 mei 2015 22:39 schreef Karina het volgende:
Ik ga wel weer Studio vies dik kijken. Heb alweer teveel verteld geloof ik.
Kan me wel herinneren dat ik nogal faalde vooral doordat ik niet kan springenquote:Op zondag 10 mei 2015 23:01 schreef timmmmm het volgende:
Gewoon lekker met corrie guild wars 2 spelen. dat waren tijden
Sinds kort kun je gametime kopen met goldquote:Op zondag 10 mei 2015 23:02 schreef timmmmm het volgende:
Word of warchraft_!
lekker een vermogen betalen om een langzaam kutspel te spelen
Ik heb het wel eens gedaan. lekker via een illegale versie wel, kan je gewoon exp x2 downloaden. anders zit je dagenlang hetzelfde gebied te grinden. Ik snap niet dat mensen daar grof geld voor betalen joh.quote:Op zondag 10 mei 2015 23:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Kan me wel herinneren dat ik nogal faalde vooral doordat ik niet kan springen
[..]
Sinds kort kun je gametime kopen met goldHeb ik dus van de week gedaan. Maand gratis spelen
Je kunt nu legaal gametime kopen met gold http://www.wowhead.com/item=122284/wow-token. Anders was ik misschien wel weer even gestopt. Was sowieso een poosje gestopt en weer begonnen met de nieuwe expansion. Verder vond ik het niet zo een probleem om te betalen, ik geef verder toch amper geld uit. Andere hobbies kosten ook geld tenslotte.quote:Op zondag 10 mei 2015 23:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens gedaan. lekker via een illegale versie wel, kan je gewoon exp x2 downloaden. anders zit je dagenlang hetzelfde gebied te grinden. Ik snap niet dat mensen daar grof geld voor betalen joh.
Als ik met hetzelfde geld waar ik 3 maanden wow mee koop een game kan kopen die ik zovaak kan spelen als ik wil, doe ik dat zeker niet uitgeven aan wowquote:Op zondag 10 mei 2015 23:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Je kunt nu legaal gametime kopen met gold. Anders was ik misschien wel weer even gestopt. Was sowieso een poosje gestopt en weer begonnen met de nieuwe expansion. Verder vond ik het niet zo een probleem om te betalen, ik geef verder toch amper geld uit. Andere hobbies kosten ook geld tenslotte.
Ik vind het leuk om te spelen, zeker als je samen speelt. Maar ik snap wel wat je bedoelt. Verder koop ik eigenlijk zelden games. Laatste was denk ik Diablo 3. Daar was ik best wel snel op uitgekeken.quote:Op zondag 10 mei 2015 23:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als ik met hetzelfde geld waar ik 3 maanden wow mee koop een game kan kopen die ik zovaak kan spelen als ik wil, doe ik dat zeker niet uitgeven aan wow
Dat je steeds in dezelfde grot zit?quote:Op zondag 10 mei 2015 23:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens gedaan. lekker via een illegale versie wel, kan je gewoon exp x2 downloaden. anders zit je dagenlang hetzelfde gebied te grinden. Ik snap niet dat mensen daar grof geld voor betalen joh.
HALLO KARINA!quote:Op zondag 10 mei 2015 23:14 schreef Karina het volgende:
Jij bent meer van steeds een andere grot zeker.
Krijg je soa's van.quote:Op zondag 10 mei 2015 23:14 schreef Karina het volgende:
Jij bent meer van steeds een andere grot zeker.
En Helpmefok is ook terug, het zijn vermakelijke tijden op FOK!quote:
Nou, zoveel uur zit er bij mij niet in GW2, maar 500 durf ik toch wel te zeggen, wellicht schuur ik zelfs tegen de 1000 aan. Leuk spel. 1x 40 euro voor betaald.quote:Op zondag 10 mei 2015 23:14 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb zeker 5000 uur in Guild Wars zitten, zou het zo weer over doen.
Moet je je goed beschermen.quote:
Oh is dat zo had hem nog niet opgemerktquote:Op zondag 10 mei 2015 23:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En Helpmefok is ook terug, het zijn vermakelijke tijden op FOK!
quote:
Vinden jullie elkaar niet aardig?quote:Op zondag 10 mei 2015 23:17 schreef timmmmm het volgende:
rectale kanker. Dat soort dingen. Allemaal beduidend leuker
quote:Op zondag 10 mei 2015 23:17 schreef timmmmm het volgende:
rectale kanker. Dat soort dingen. Allemaal beduidend leuker
Ik probeer altijd een beetje te stoken. Ik moet altijd lachen om jouw gescheld op GGMM.quote:Op zondag 10 mei 2015 23:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hoe lang zitten we hier nou in de SC samen mani?
Welke kanker lijkt jou wel leuk?quote:
Ik zeg wiefie als je goed had opgelet. Het was alleen maar een tip. Geen ervaring mee natuurlijk.quote:Op zondag 10 mei 2015 23:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Mensen die fan zijn van condooms zeggen ook waaifaai.
Maar met hoe lang we hier zitten, moet je toch inmiddels wel weten dat ik maar vrij weinig mensen aardig vindquote:Op zondag 10 mei 2015 23:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik probeer altijd een beetje te stoken. Ik moet altijd lachen om jouw gescheld op GGMM.
Wie vind je leuker, GGMM, of honden.quote:Op zondag 10 mei 2015 23:22 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar met hoe lang we hier zitten, moet je toch inmiddels wel weten dat ik maar vrij weinig mensen aardig vind
Gaan we morgen bij jou bbq'en?quote:Op zondag 10 mei 2015 23:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan ben ik nu dood denk ik. Heel wat middagjes Amsterdam hiero.
GGMM. Die hoeft maar één keer voor de goeie koplampen te verschijnen, honden zijn met beduidend meer. Dus als ik moest kiezen, zou ik GGMM houdenquote:
Als dit het leukste was wat er momenteel in je leven gaande zou zijn dan zou het niet best zijn nee.quote:
Goeie come-back. Ik moet hier even van bijkomen jongensquote:Op zondag 10 mei 2015 23:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als dit het leukste was wat er momenteel in je leven gaande zou zijn dan zou het niet best zijn nee.
Gaat het weer?quote:Op zondag 10 mei 2015 23:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Goeie come-back. Ik moet hier even van bijkomen jongens
Ja gaat het over olijfolie dan?quote:Op maandag 11 mei 2015 08:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jammer dat Remlof er niet is om dit gesprek mee te maken.
quote:
geen idee welk spel we spelen maar hier scoor je sowieso 87 procent van de beschikbare puntenquote:
Uitleg? Van het spel dus?quote:Op maandag 11 mei 2015 16:08 schreef sp3c het volgende:
[..]
[..]
geen idee welk spel we spelen maar hier scoor je sowieso 87 procent van de beschikbare punten
elk spel
deze reeks is vanaf nu goedgekomen
quote:Op zondag 5 april 2015 04:42 schreef remlof het volgende:
Oh ja, deze baggercampingslowchat met "leuke" gifjes moest ik nog even ontvolgen.
Doei.
quote:
quote:
quote:
quote:
al zag ik relmof laatst ergens roepen dat hij quote alert uit heeft gezet maar dat geloofd natuurlijk niemand want deze man leeft van die shitquote:Op maandag 11 mei 2015 16:08 schreef sp3c het volgende:
[..]
[..]
geen idee welk spel we spelen maar hier scoor je sowieso 87 procent van de beschikbare punten
elk spel
deze reeks is vanaf nu goedgekomen
als je doet alsof remlof naar de camping gaat heb je gewonnenquote:
O Okay. Makkelijk spel!quote:Op maandag 11 mei 2015 16:12 schreef sp3c het volgende:
[..]
als je doet alsof remlof naar de camping gaat heb je gewonnen
verder zijn er geen regels
Wat heb ik nu gewonnen?quote:Op maandag 11 mei 2015 16:12 schreef sp3c het volgende:
[..]
als je doet alsof remlof naar de camping gaat heb je gewonnen
verder zijn er geen regels
feitelijk nix maar fredzjz gaat erover klagen dus is het toch nog een goed verhaalquote:Op maandag 11 mei 2015 16:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat heb ik nu gewonnen?
Hopelijk een partytent.
Ik vraag yoki wel even om te filmen.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:22 schreef Specularium het volgende:
Ik steek zo die tent van LTKDV in de fik.
quote:Op maandag 11 mei 2015 16:22 schreef Specularium het volgende:
met yoker kun je best kamperen denk ikquote:
En met mani heb je een soort Brokeback Mountain.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:27 schreef sp3c het volgende:
[..]
met yoker kun je best kamperen denk ik
bunkertjes bouwen tussen de tenten en alles
bermbommen zijn wel coolquote:Op maandag 11 mei 2015 16:33 schreef Mani89 het volgende:
Ik wil ook wel wat Duindorps vuurwerk meenemen, dat zijn net bermbommen.
Gewoon in het Zeeheldenkwartier gooienquote:Op maandag 11 mei 2015 16:33 schreef Mani89 het volgende:
Ik wil ook wel wat Duindorps vuurwerk meenemen, dat zijn net bermbommen.
Ja, dat dacht ik al.quote:Op maandag 11 mei 2015 17:23 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik sta dan altijd bij andere tentjes te luisteren hoe anderen wel seks hebben.
Mr. Miyoki is erg blij om dit te horen, Tim-San.quote:Op maandag 11 mei 2015 00:26 schreef timmmmm het volgende:
Voor een luttele 40 euro een boksbal, kettingen en spul om hem aan op te hangen en handschoenen op de kop getikt
Hoi Takkie.quote:Op maandag 11 mei 2015 17:21 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Gewoon in het Zeeheldenkwartier gooien
Battle of the e-peners.quote:Op maandag 11 mei 2015 17:20 schreef Mani89 het volgende:
Pittige discussies in NWS vandaag, niet genoeg popcorn.
Rasfriet?quote:
Nee, raspatat. Ik vind het wel lekker, satekroketje erbij. Niets mis mee.quote:Op maandag 11 mei 2015 17:54 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Rasfriet?
Dat vind ik dus echt niks he
Dan steek ik daar mijn joint wel mee op.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:22 schreef Specularium het volgende:
Ik ben er niet zo dol op. Geperste zooiquote:Op maandag 11 mei 2015 17:57 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, raspatat. Ik vind het wel lekker, satekroketje erbij. Niets mis mee.
Dat was helemaal geen comeback.quote:Op zondag 10 mei 2015 23:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Goeie come-back. Ik moet hier even van bijkomen jongens
Dit is wat Elflettering ook zou zeggen als hij klaar is met zijn splitsquotes overal.quote:Op maandag 11 mei 2015 18:09 schreef arjan1112 het volgende:
Ja het moet weer winter worden, dan hebben ze normale kleren aan.
Ik vind jou wel een lieve man hoor.quote:Op maandag 11 mei 2015 18:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was helemaal geen comeback.Ik zei gewoon wat.
Jammer dat het zo is dat omdat jij je constant aangevallen voelt nu net lijkt alsof ik een zwakke comeback heb.
Even over iets heel anders, ik heb zonet ons welbekende Mollema rondje gefietst door Groningen.quote:Op maandag 11 mei 2015 17:20 schreef Mani89 het volgende:
Pittige discussies in NWS vandaag, niet genoeg popcorn.
Ik ben jaloers, het Groningse bloed vloeit natuurlijk rijkelijk door mijn aderen. Gelukkig ga ik komend weekend mijn opa bezoeken. En ik heb van het weekend een soort van revanche kunnen nemen voor mijn gefaalde lammetjesfoto!quote:Op maandag 11 mei 2015 18:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Even over iets heel anders, ik heb zonet ons welbekende Mollema rondje gefietst door Groningen.
Wat een lekker weer, allemaal jonge lammetjes en velden die in bloei staan met lentebloemen. Zo mooi, zo mooi!
Zit er ook ananas op die pannenkoeken?quote:Op maandag 11 mei 2015 18:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
En daarvoor had ik nogal stevige Pannenkoeken à la Johannes gegeten, een echte sportersmaaltijd dus van een hongerklop was geen sprake.
Nee, wel kaas want dat heeft een melk connectie.quote:
Wel lezen he, ik had dat allemaal al op voordat ik ging fietsen.quote:
Ik kan je vertellen dat er hier hele bijzondere zwartwitte lammetjes waren.quote:Op maandag 11 mei 2015 18:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ben jaloers, het Groningse bloed vloeit natuurlijk rijkelijk door mijn aderen. Gelukkig ga ik komend weekend mijn opa bezoeken. En ik heb van het weekend een soort van revanche kunnen nemen voor mijn gefaalde lammetjesfoto!
[ afbeelding ]
Ik wilde nog wel de lammetjes fotograferen maar ik had mijn telefoon niet bij me.quote:Op maandag 11 mei 2015 18:55 schreef Mani89 het volgende:
Volgende keer wel pics maken Johannes, ik heb al te lang geen foto's van je prachtige creaties gezien.
Fietsen met pannenkoeken, het nieuwe EPO?quote:Op maandag 11 mei 2015 19:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wilde nog wel de lammetjes fotograferen maar ik had mijn telefoon niet bij me.
Wel jammer want volgens mij had ik een recordtijd op die brug! Ook al had ik wind tegen.
Schattig. Maar waarom ligt dat ene lammetje zo gek?quote:Op maandag 11 mei 2015 18:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ben jaloers, het Groningse bloed vloeit natuurlijk rijkelijk door mijn aderen. Gelukkig ga ik komend weekend mijn opa bezoeken. En ik heb van het weekend een soort van revanche kunnen nemen voor mijn gefaalde lammetjesfoto!
[ afbeelding ]
Stond toen windkracht 8 ofzo, ik denk dat hij was omgeblazen.quote:Op maandag 11 mei 2015 19:37 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Schattig. Maar waarom ligt dat ene lammetje zo gek?
quote:Op maandag 11 mei 2015 19:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Stond toen windkracht 8 ofzo, ik denk dat hij was omgeblazen.
Ik heb ze nog een paar stukjes banaan toegegooid, dat vonden ze vast lekker.quote:Op maandag 11 mei 2015 19:40 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Snel een foto gemaakt en weggefietst natuurlijk.
Ik zou willen dat ik zo stoer wasquote:Op maandag 11 mei 2015 18:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was helemaal geen comeback.Ik zei gewoon wat.
Jammer dat het zo is dat omdat jij je constant aangevallen voelt nu net lijkt alsof ik een zwakke comeback heb.
Dat zal ze wel redden van de wind, ja.quote:Op maandag 11 mei 2015 19:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb ze nog een paar stukjes banaan toegegooid, dat vonden ze vast lekker.
Ik zal jou eens serieus nemen.quote:Op maandag 11 mei 2015 19:36 schreef Njosnavelin het volgende:
Mensen die niet van kamperen houden kan ik gewoon niet serieus nemen.
Kun je daar kamperen? Lijkt me niet zo leuk eigenlijk.quote:
Als je daar niet kan kamperen weet ik niet wat ik daar al die jaren heb gedaan, maar het was altijd gezellig. Lekker met vriendjes alles op die camping in de hens proberen te zetten enzo. Je kent het wel.quote:Op maandag 11 mei 2015 19:46 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Kun je daar kamperen? Lijkt me niet zo leuk eigenlijk.
Dit is allemaal veel te mild, ga eens schelden tegen elkaar.quote:
Whehe, dat ken ik wel van vroeger ja. Mooie herinneringen, die kampeervakanties.quote:Op maandag 11 mei 2015 19:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als je daar niet kan kamperen weet ik niet wat ik daar al die jaren heb gedaan, maar het was altijd gezellig. Lekker met vriendjes alles op die camping in de hens proberen te zetten enzo. Je kent het wel.
In je eentje kamperen lijkt me wel een beetje eng.quote:Op maandag 11 mei 2015 19:53 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Whehe, dat ken ik wel van vroeger ja. Mooie herinneringen, die kampeervakanties.
Heb ook wel eens in mijn eentje gekampeerd, aan het Balatonmeer:
[ afbeelding ]
Zo trots toen ik mijn tentje had opgezet
Nee joh, dat is heerlijk. Maar dan niet op een camping of zo, gewoon in de natuur.quote:Op maandag 11 mei 2015 19:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
In je eentje kamperen lijkt me wel een beetje eng.
Waarom is dat enger dan met iemand anders?quote:Op maandag 11 mei 2015 19:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
In je eentje kamperen lijkt me wel een beetje eng.
Als dan een verkrachter ofzo je tent probeert binnen te komen heb je 2 mensen om hem weg te jagen.quote:Op maandag 11 mei 2015 19:59 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Waarom is dat enger dan met iemand anders?
Waarom dan?quote:Op maandag 11 mei 2015 19:59 schreef Karina het volgende:
Kamperen. 1x gedaan, echt noooit meer. Gadverdamme.
Nou het ergste was dat ik 's nachts naar de wc moest en naar zo een wc-gebouw moest lopen. Kon ik niet vinden natuurlijk dus toen heb ik maar in de bosjes geplastquote:
Ok dat zijn wel nare gebeurtenissen, ik had nooit zo'n moeite met het vinden van het wc-gebouw, maar ik ben dan ook niet van #TeamOpzij.quote:Op maandag 11 mei 2015 20:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou het ergste was dat ik 's nachts naar de wc moest en naar zo een wc-gebouw moest lopen. Kon ik niet vinden natuurlijk dus toen heb ik maar in de bosjes geplastDat was einde verhaal voor kamperen wat mij betreft.
Verder vond ik het ook gewoon kut in zo een klein tentje. Ik slaap liever in een bed.quote:Op maandag 11 mei 2015 20:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ok dat zijn wel nare gebeurtenissen, ik had nooit zo'n moeite met het vinden van het wc-gebouw, maar ik ben dan ook niet van #TeamOpzij.
Er is wel een beetje mannelijkheid voor nodig ja, beetje dat survival gevoel. Zelf vuur maken (met aanmaakblokjes) en jagen op je eigen voedsel (in de snackbar).quote:Op maandag 11 mei 2015 20:10 schreef Voorschrift het volgende:
Kamperen is voor arme mensen. Die het "geweldig" vinden zonder sanitair en een bed. Yeah right.
Klinkt uitermate eleverend inderdaad.quote:Op maandag 11 mei 2015 20:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Er is wel een beetje mannelijkheid voor nodig ja, beetje dat survival gevoel. Zelf vuur maken (met aanmaakblokjes) en jagen op je eigen voedsel (in de snackbar).
Goedkoop is duurkoop.quote:Op maandag 11 mei 2015 20:13 schreef Njosnavelin het volgende:
Lekker in de natuur luieren maar wel een kookstel hebben en een comfortabel luchtbed. Heerlijk. En goedkoop, zoals Voorschrift al aankaartte.
Ja inderdaad, maar niet in je eentje hoor.quote:Op maandag 11 mei 2015 20:13 schreef Njosnavelin het volgende:
Lekker in de natuur luieren maar wel een kookstel hebben en een comfortabel luchtbed. Heerlijk. En goedkoop, zoals Voorschrift al aankaartte.
Heb nu een vriendje die ook van kamperen houdt. Dus alleen doe ik voorlopig ook niet meerquote:Op maandag 11 mei 2015 20:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja inderdaad, maar niet in je eentje hoor.
Klinkt supergezellie!quote:Op maandag 11 mei 2015 20:15 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Heb nu een vriendje die ook van kamperen houdt. Dus alleen doe ik voorlopig ook niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |