zou niet gevenquote:Op zondag 10 mei 2015 00:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo te zien heeft ze al flink geoefend.
Dat betekend dat jullie naar bed gaan?quote:Op zondag 10 mei 2015 00:19 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik kijk niet meer, mijn vrouw had er genoeg van.
Dat zal niet al te lang meer duren denk ik.quote:Op zondag 10 mei 2015 00:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat betekend dat jullie naar bed gaan?
Mwah, denk het niet eigenlijk. GP3 is sowieso een frotklasse.quote:
Hier ook niet. Al ligt mijn vriendin tegenwoordig al om 21.30 op bed vanwege die kleine in d'r buik.quote:Op zondag 10 mei 2015 00:20 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat zal niet al te lang meer duren denk ik.
ik hoop dat Villa wintquote:Op zondag 10 mei 2015 00:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
volgend weekend saints - aston villa
Mauritsstadquote:Op zondag 10 mei 2015 00:20 schreef napoleonfour het volgende:
Ik kwam er vandaag achter dat een deel van het huidige Brazilie een kolonie van Nederland is geweest.
Door de Portugezen is Nederland de slavernij ingezogen. Al die relnegertjes moeten daar hun gram maar gaan halenquote:
die gun ik Dickie welquote:Op zondag 10 mei 2015 00:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
sunderland - leicester is ook wel een aardige klesj
welke frankquote:Op zondag 10 mei 2015 00:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
Even interviews met Frank gekeken
Best leuk
Frank Kramerquote:
frank lammers?quote:Op zondag 10 mei 2015 00:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
Even interviews met Frank gekeken
Best leuk
Dit is extreem mannelijkquote:Op zondag 10 mei 2015 00:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]hou op man, zit naar een pisnicht te kijken
![]()
Anne Frank Visser in het echterhuis.quote:
Opperkleurder zet hier zijn tv niet meer voor aanquote:Op zondag 10 mei 2015 00:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is extreem mannelijk
- Elke glamrocker
gewaagdquote:Op zondag 10 mei 2015 00:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan speelt hij zich wel veilig.
hull city degradeert denk ik als 3e club
Dit is echt een van mijn favoriete foute rockersquote:Op zondag 10 mei 2015 00:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Opperkleurder zet hier zijn tv niet meer voor aan
lief liedjequote:
Ieder zijn dingquote:Op zondag 10 mei 2015 00:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is echt een van mijn favoriete foute rockers
Lekker hoorquote:Op zondag 10 mei 2015 00:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Topics vol sinds 7 mei:
[ afbeelding ]
Rickert is nu aan het doen alsof hij een leven heeftquote:Op zondag 10 mei 2015 00:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Eigenlijk hebben we nu Rickert hard nodig.
lekker hoor melvinquote:Op zondag 10 mei 2015 00:29 schreef MelvindeMasturbeer het volgende:
[..]
Vanaf nu doet Melvin weer mee
Dat wilde hij wel toen hij erachter kwam niet de meest actieve SC'er te zijnquote:Op zondag 10 mei 2015 00:30 schreef Pascalus het volgende:
Misschien kan klaasweetalles hier wat vaker posten.
Als Klaas alles weet, zijn we een waardig user rijkerquote:Op zondag 10 mei 2015 00:30 schreef Pascalus het volgende:
Misschien kan klaasweetalles hier wat vaker posten.
De mening van elk weldenkend mensquote:
Daar is geen speld tussen te krijgenquote:Op zondag 10 mei 2015 00:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als ze degraderen, dan degraderen ze.
That's football!quote:Op zondag 10 mei 2015 00:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De mening van elk weldenkend mens
MTV met classics.quote:
die van psv en sparta ookquote:Op zondag 10 mei 2015 00:39 schreef Ajacied422 het volgende:
de thuisshirts van burnley/whu en aston lijken heel erg op elkaar
Dat zou me ook niet verbazenquote:Op zondag 10 mei 2015 00:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen dat AZ nog punten verspeelt.
Morgen zou best nog kunnenquote:Op zondag 10 mei 2015 00:40 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat zou me ook niet verbazen
Maar ik zie het niet gebeuren dat Vitesse in de Kuip wint en Feyenoord niet van PEC wint en AZ ook nog punten verliest
AZ heeft het lot van NAC in handenquote:Op zondag 10 mei 2015 00:42 schreef Sked het volgende:
[..]
zou wel genot zijn op de laatste speeldag als AZ morgen gelijk speelt en Vitesse wint maandag
AZ - NAC, bamifiguurquote:Op zondag 10 mei 2015 00:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Overmorgen
Is afgelast. Schijnt door de politie te komen.
Nee heb nog geen prikjes. Was beetje ziek (keelontsteking) en had antibiotica dus ze zeiden dat ik beter even weekje kon wachtenquote:Op zondag 10 mei 2015 00:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
He inso
prikjes gehad? Heb je al beetje reisroute in je hoofd?
Weet je al welke ze willen doen? Hangt ook wel af van je route hoor. Als je rond bangkok blijft en drukke eilanden heb je weinig nodig.quote:Op zondag 10 mei 2015 00:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee heb nog geen prikjes. Was beetje ziek (keelontsteking) en had antibiotica dus ze zeiden dat ik beter even weekje kon wachten
Ja vrij veel bier.quote:Op zondag 10 mei 2015 00:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat bracht zaterdag bierdag vandaag?
wil ook sowieso naar chiang maiquote:Op zondag 10 mei 2015 00:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Weet je al welke ze willen doen? Hangt ook wel af van je route hoor. Als je rond bangkok blijft en drukke eilanden heb je weinig nodig.
Denk ook wel. Al weet ik niet precies wat thaise keuken allemaal isquote:
1e week bangkok en 2 of 3 dagen kanchanaburi.quote:Op zondag 10 mei 2015 00:44 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar nog niet echt man, alleen bangkok en chiang mai en chilling ergens op eiland
Maar misschien heb je nog suggesties
Zit er nu in éénquote:Op zondag 10 mei 2015 00:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
He melvin
laatste tijd nog treintje gepakt?
Aight, zal even opschrijven. Ga deze maand even goede route uitzoeken, duurt nog 2 maanden voordat ik gaquote:Op zondag 10 mei 2015 00:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
1e week bangkok en 2 of 3 dagen kanchanaburi.
Dan in een kleine week naar chiang mai. Stops in bv ayuthaya en sukhotai. In Chiang Mai scooterronde doen. Dan terugvliegen naar bangkok op vliegveld taxi pakken naar trat en dan nog weekje chillen op eilanden daar.
Of als je wil feesten vanaf chiang mai direct naar phuket ofzo
Doe normaal Stijnquote:Op zondag 10 mei 2015 00:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
James Blunt is echt debiel slecht, apenaids.
Dennis Bergkamp is jarig, 46 jaar.quote:Op zondag 10 mei 2015 00:47 schreef Sked het volgende:
Ik wil trouwens Civard Sprockel even feliciteren met zijn verjaardag
Dan is trat wel tof. Liggen paar mooie eilanden daar en nog niet bomvol resorts of hostelsquote:Op zondag 10 mei 2015 00:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Aight, zal even opschrijven. Ga deze maand even goede route uitzoeken, duurt nog 2 maanden voordat ik ga
Maar feesten hoef ik niet, want ik drink niet, en dan vind ik het best saai. Wil gewoon aan het einde weekje chillen op strand enzo
In 45 was Nederland weer in Nederlandse handen. Heel Nederland? Nee. In een klein dorpje op een eiland genaamd Schiermonnikoog bleven ze dapper weerstand bieden.quote:Op zondag 10 mei 2015 00:56 schreef Ajacied422 het volgende:
10 mei 1940 - Tweede Wereldoorlog: Nazi-Duitsland valt België, Nederland en Luxemburg binnen.
aight, zal even onthoudenquote:Op zondag 10 mei 2015 00:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dan is trat wel tof. Liggen paar mooie eilanden daar en nog niet bomvol resorts of hostels
Ko mak
[ afbeelding ]
Ko kut
[ afbeelding ]
Je zou ook nog tijd vrij kunnen maken om naar Ankor Wat te gaan. Kost je zeker wel een dag of 4 maar wel echt de moeite waard imo. 1 van de meest indrukwekkende dingen die ik ooit heb gezien.quote:Op zondag 10 mei 2015 00:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Aight, zal even opschrijven. Ga deze maand even goede route uitzoeken, duurt nog 2 maanden voordat ik ga
Maar feesten hoef ik niet, want ik drink niet, en dan vind ik het best saai. Wil gewoon aan het einde weekje chillen op strand enzo
twitter:FCBayernEN twitterde op zondag 10-05-2015 om 01:00:10Our new home kit for the 2015/16 season made its debut today. What do you guys think?
reageer retweet
Mooi shirt.quote:Op zondag 10 mei 2015 01:02 schreef Sked het volgende:
twitter:FCBayernEN twitterde op zondag 10-05-2015 om 01:00:10Our new home kit for the 2015/16 season made its debut today. What do you guys think? [ afbeelding ] reageer retweet
Zie nu dat koh chang wel heel erg is in juli ja.quote:Op zondag 10 mei 2015 00:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
aight, zal even onthouden
maar het is toch niet heel erg daar in regenseizoen?
Voor de duitsers doet adidas wel zn bestquote:Op zondag 10 mei 2015 01:02 schreef Sked het volgende:
twitter:FCBayernEN twitterde op zondag 10-05-2015 om 01:00:10Our new home kit for the 2015/16 season made its debut today. What do you guys think? [ afbeelding ] reageer retweet
Niks mis mee.quote:Op zondag 10 mei 2015 01:02 schreef Sked het volgende:
Was eigenlijk liever andere maanden gegaan. Maar kan helaas niet.quote:Op zondag 10 mei 2015 01:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zie nu dat koh chang wel heel erg is in juli ja.
Wij waren 1e keer ook in regenseizoen en dat viel erg mee. Maar alleen in Cambodja aan de kust geweest.
Ach, is alles mooi groen, watervallen doen het, niet zo overdreven warm als einde droge seizoen.quote:Op zondag 10 mei 2015 01:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Was eigenlijk liever andere maanden gegaan. Maar kan helaas niet.
waar zit iequote:Op zondag 10 mei 2015 01:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ach, is alles mooi groen, watervallen doen het, niet zo overdreven warm als einde droge seizoen.
Mn broertje zit ook nog steeds daar
Dat is wel genot ja. Terugkeer was pure hel, -1 op slippertjes en korte broek. Dacht dat ik het einde van de tunnel niet ging halen.quote:Op zondag 10 mei 2015 01:04 schreef Insomnia_ het volgende:
Is wel chiller opzich, als het hier kutweer is naar goed weer gaan
Laatste dat ik heb gehoord in china. Heeft nu indonesie, thailand, cambodja, vietnam, laos gedaan.quote:
Ga ik sowieso doen na studie enzo en niet gebonden aan schoolvakantiesquote:Op zondag 10 mei 2015 01:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat is wel genot ja. Terugkeer was pure hel, -1 op slippertjes en korte broek. Dacht dat ik het einde van de tunnel niet ging halen.
Lekker goedkope ticketsquote:Op zondag 10 mei 2015 01:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ga ik sowieso doen na studie enzo en niet gebonden aan schoolvakanties
Hoeveel ook alweer?quote:Op zondag 10 mei 2015 01:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
had nu ook wel goedkoop naar thailand met emirates
550 ongeveer, weet het niet meer precies.quote:Op zondag 10 mei 2015 01:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hoeveel ook alweer?
Prima maatschappij maar ik vind die vluchttijden meestal kut. Vertrek je laat uit NL en moet je nacht doorbrengen op t vliegveld daar. Ook beide vluchten te lang om wakker te blijven en te kort om te slapen.
Leuk hoor.quote:Op zondag 10 mei 2015 01:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
550 ongeveer, weet het niet meer precies.
maar had ook gezien na schoolvakanties dat je voor 450-500 kan (heb me aangemeld voor adioso.com price alert)
Wel vanaf dusseldorf, maar dan plak ik er een paar dagjes nederland naar mn ouders voor.
Duurt nog lang.quote:Op zondag 10 mei 2015 01:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Leuk hoor.
In Dusseldorf kan je lekker Japans eten![]()
Ben wel benieuwd naar je 1e indrukken van Bangkok
Nee man. Mei vliegt voorbij met al die vrije dagen. Dan Juni lekker weer, dat gaat altijd hard.quote:
dat is wel meest kuttequote:Op zondag 10 mei 2015 01:17 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar vliegtijden zijn inderdaad best vervelend, geloof laat in de middag vliegen, midden in de nacht overstap in Dubai en laat in de ochtend in bangkok
Hoe laat 2e vlucht dan? Want laat in de ochtend moet je wel bijna gelijk door. Meestal vertrekt Dubai - BKK pas vroeg in de morgen en dan land je eind van de middag.quote:Op zondag 10 mei 2015 01:17 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar vliegtijden zijn inderdaad best vervelend, geloof laat in de middag vliegen, midden in de nacht overstap in Dubai en laat in de ochtend in bangkok
zal even preciese tijden kijkenquote:Op zondag 10 mei 2015 01:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hoe laat 2e vlucht dan? Want laat in de ochtend moet je wel bijna gelijk door. Meestal vertrekt Dubai - BKK pas vroeg in de morgen en dan land je eind van de middag.
1 keer gehad dat we om 12 uur in de avond aankwamen en pas 5 uur verder. Godver dat was kut. Was ook niks open behalve suf cafe waar ik 35 moest betalen voor 2 bier.quote:
Dat is best een prima aankomsttijd. Kan je gelijk naar je hotel om in te checken.quote:Op zondag 10 mei 2015 01:20 schreef Insomnia_ het volgende:
Departure: 03:40
Arrival: 13:00
(lokale tijd)
Andere maatschappijen waren best veel duurder helaas.quote:Op zondag 10 mei 2015 01:22 schreef Sked het volgende:
Als ik moet overstappen ofzo met vliegtuig wil ik wel degelijke tijden anders word ik gek
Werd al gek toen ik om 5 uur 's ochtends naar Barcelona vloog
Ja kost altijd meteen meerquote:Op zondag 10 mei 2015 01:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Andere maatschappijen waren best veel duurder helaas.
Nogal. Ik zou proberen vol te houden niet slapen 1e vlucht en op vliegveld. Dan stort je 2e vlucht waarschijnlijk wel inquote:Op zondag 10 mei 2015 01:22 schreef Insomnia_ het volgende:
Wel kut, 3 uur 50 minuten layover op een vliegveld midden in de nacht.
Ik kan nooit slapen onderweg.quote:Op zondag 10 mei 2015 01:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nogal. Ik zou proberen vol te houden niet slapen 1e vlucht en op vliegveld. Dan stort je 2e vlucht waarschijnlijk wel in
Dubai is volgens mij wel wat te doen.
Ik ook als je dit soort plaatjes gaat postenquote:Op zondag 10 mei 2015 01:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Godver krijg weer zin in vakantie
Beter.quote:Op zondag 10 mei 2015 01:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb vorige keer midden op de dag in een vlucht van ryanair geslapen![]()
Genot wel
Hoe krijg je het voor elkaar te maffen in een Ryanair vliegtuigquote:Op zondag 10 mei 2015 01:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Genot wel
Lekker strandje.quote:Op zondag 10 mei 2015 01:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Genot wel
Raamkant pakken. hoofd tegen raamquote:Op zondag 10 mei 2015 01:29 schreef Sked het volgende:
[..]
Hoe krijg je het voor elkaar te maffen in een Ryanair vliegtuig
hoequote:Op zondag 10 mei 2015 01:29 schreef MelvindeMasturbeer het volgende:
Middelste teennagels aan beide voeten doormidden
Probeerde ik ookquote:Op zondag 10 mei 2015 01:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Raamkant pakken. hoofd tegen raam
zo deed ik dat altijd
Ik slaap overal man. Moet soms ook mn best doen in de trein van mn werk.quote:Op zondag 10 mei 2015 01:29 schreef Sked het volgende:
[..]
Hoe krijg je het voor elkaar te maffen in een Ryanair vliegtuig
Te weinig ruimte heb ik daar. Beter aan het gangpad. Wel kut als je naast zo'n debiel zit die hele tijd gaat lopen.quote:Op zondag 10 mei 2015 01:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Raamkant pakken. hoofd tegen raam
zo deed ik dat altijd
Nooit lange vluchten met drank gedaan.quote:Op zondag 10 mei 2015 01:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Op die lange vluchten wel ook oxazepam met whisky
Tijdje terug was ik in slaap gevallen in zo'n 4 zitter, werd ik wakker van zo'n valdroom inclusief stuiptrekkingen alles. Iedereen lachenquote:Op zondag 10 mei 2015 01:31 schreef Sked het volgende:
Ik was keer met collega van stage naar Amsterdam, viel ie op de terugweg in slaap in de trein
dacht echt what the fuck
quote:Op zondag 10 mei 2015 01:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Tijdje terug was ik in slaap gevallen in zo'n 4 zitter, werd ik wakker van zo'n valdroom inclusief stuiptrekkingen alles. Iedereen lachen
Slaap je lekker. Smaakt in een vliegtuig nergens naar though.quote:Op zondag 10 mei 2015 01:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nooit lange vluchten met drank gedaan.
Wel ooit hele nacht zo gezopen in Portugal voor een vroege vlucht dat ik in London nauwelijks nog wakker werd
In een vlucht van London naar Amsterdam 4 bier drinken bij KLMquote:Op zondag 10 mei 2015 01:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Slaap je lekker. Smaakt in een vliegtuig nergens naar though.
Om een echte Saind te zijn moet je dat de komende drie maanden elke avond doenquote:Op zondag 10 mei 2015 01:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Net gesubsidieerd bier gehad, ik voel me net Saind.
quote:Op zondag 10 mei 2015 01:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In een vlucht van London naar Amsterdam 4 bier drinken bij KLM
Vervelende blikken waren dat altijd van de stewardes.
Gemeentepilsquote:Op zondag 10 mei 2015 01:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Net gesubsidieerd bier gehad, ik voel me net Saind.
Ik nooit dronken. Oxa met drank is wel trippy.quote:Op zondag 10 mei 2015 01:35 schreef Sked het volgende:
Ik heb 1x dronken in vliegtuig gezeten toen ik vier uur vertraging had op Malaga
Ja, maar vaak zit er geen mens in die fokker70 cityhoppersquote:
En heel slecht.quote:Op zondag 10 mei 2015 01:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik nooit dronken. Oxa met drank is wel trippy.
Ik heb 1x dronken in een slaaptrein gezeten voor 18 uurquote:Op zondag 10 mei 2015 01:35 schreef Sked het volgende:
Ik heb 1x dronken in vliegtuig gezeten toen ik vier uur vertraging had op Malaga
wat moet je in een slaaptrein gekquote:Op zondag 10 mei 2015 01:37 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik heb 1x dronken in een slaaptrein gezeten voor 18 uur
Dit had ik vandaag in een Duitse trein (echt) alleen Was het een tweezitterquote:Op zondag 10 mei 2015 01:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Tijdje terug was ik in slaap gevallen in zo'n 4 zitter, werd ik wakker van zo'n valdroom inclusief stuiptrekkingen alles. Iedereen lachen
Lijkt me wel apart zo'n korte vlucht. Zeker met KLM die dan ook nog rond gaat met drinken en etenquote:Op zondag 10 mei 2015 01:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, maar vaak zit er geen mens in die fokker70 cityhoppers
pak je beter toch gewoon vliegtuig?quote:Op zondag 10 mei 2015 01:38 schreef Baconbus het volgende:
[..]
In China, van de ene grote stad naar de andere.
Ik vind dat ik de afgelopen drie maanden op untappd een goede score heb behaald.quote:Op zondag 10 mei 2015 01:35 schreef Sked het volgende:
Als jij dat vindt ben ik trots op jequote:Op zondag 10 mei 2015 01:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind dat ik de afgelopen drie maanden op untappd een goede score heb behaald.
Ik overtref je met 20 uurquote:Op zondag 10 mei 2015 01:37 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik heb 1x dronken in een slaaptrein gezeten voor 18 uur
Zou ik echt niet kunnenquote:Op zondag 10 mei 2015 01:40 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Had geen haast, was weer eens wat anders, tussen Chinese families enzo.
Wagon zat aan locomotief vast met van die wegwerp kledinghangersquote:Op zondag 10 mei 2015 01:40 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Had geen haast, was weer eens wat anders, tussen Chinese families enzo.
Buitenlanders zijn niet eng joh. Of niet allemaal tenminste.quote:Op zondag 10 mei 2015 01:42 schreef Sked het volgende:
[..]
teringlang in een trein zitten met een stelletje enge buitenlanders
krijg er de kriebels van
Dan durf ik er helemaal niet meer in te zittenquote:Op zondag 10 mei 2015 01:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wagon zat aan locomotief vast met van die wegwerp kledinghangers
[ afbeelding ]
Was best tof. Achteraf 1 vd hoogtepunten. Onderweg wel paar keer flink lopen kankeren.quote:Op zondag 10 mei 2015 01:42 schreef Sked het volgende:
[..]
teringlang in een trein zitten met een stelletje enge buitenlanders
krijg er de kriebels van
Chinezen wel.quote:Op zondag 10 mei 2015 01:44 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Buitenlanders zijn niet eng joh. Of niet allemaal tenminste.
Pimp My Trainquote:Op zondag 10 mei 2015 01:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wagon zat aan locomotief vast met van die wegwerp kledinghangers
[ afbeelding ]
Zou uit de trein springenquote:Op zondag 10 mei 2015 01:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Dit uren achter elkaarMan man man dat was echt heel weinig genot.
Ik vind vooral Japanners echt knettergek.quote:Op zondag 10 mei 2015 01:49 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik woon in de buurt van een chinezenflat, wordt er echt knettergek van
quote:Op zondag 10 mei 2015 01:50 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik vind vooral Japanners echt knettergek.
Alleen die übertoeristenquote:Op zondag 10 mei 2015 01:50 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik vind vooral Japanners echt knettergek.
Ze moeten wel met zo weinig vakantiedagen. Rennen en vliegen om alles te zien.quote:
Nee maar dat ze dan de hele dag op hun werk zo van ja skedosan nee skedosan maar in 't weekend wel aan de buurman gaan vragen of ie 't tuutje van de skippybal wil ruiken en of die het ook zo naar poep vind ruiken.quote:
Vooroordelen.quote:Op zondag 10 mei 2015 01:52 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Nee maar dat ze dan de hele dag op hun werk zo van ja skedosan nee skedosan maar in 't weekend wel aan de buurman gaan vragen of ie 't tuutje van de skippybal wil ruiken en of die het ook zo naar poep vind ruiken.
Ik zit op 4gquote:Op zondag 10 mei 2015 01:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik bel je moeder of ze de wifi eruit trekt.
Ik vind het zelf al een hel om in Nederland 'op vakantie' te gaan, dan moeten die Japanners het helemaal een ramp vindenquote:Op zondag 10 mei 2015 01:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ze moeten wel met zo weinig vakantiedagen. Rennen en vliegen om alles te zien.
Lijkt me ook best wel hel om als Japanner in Nederland op vakantie te gaan
Teringasociaal volk, complete chaos in het verkeer, niks in het Japans en overal rotzooi en afval.quote:Op zondag 10 mei 2015 01:53 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik vind het zelf al een hel om in Nederland 'op vakantie' te gaan, dan moeten die Japanners het helemaal een ramp vinden
welke mac?quote:Op zondag 10 mei 2015 01:55 schreef Rickertman96 het volgende:
Iemand zin in een snelle meeting bij de mac, jij trakteert en vergeet je mobiel niet om te chatten via fok
#viesdikquote:Op zondag 10 mei 2015 01:55 schreef Rickertman96 het volgende:
Iemand zin in een snelle meeting bij de mac, jij trakteert en vergeet je mobiel niet om te chatten via fok
Is dit een uitnodiging voor een one night stand?quote:Op zondag 10 mei 2015 01:55 schreef Rickertman96 het volgende:
Dat niks in het Japans is vind ik tot daar aan toe, maar voor een buitenlander is Nederland voor de rest een ramp.quote:Op zondag 10 mei 2015 01:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Teringasociaal volk, complete chaos in het verkeer, niks in het Japans en overal rotzooi en afval.
Cultuurshock alsof wij naar de rimboe vliegen.
als je een chick bent welquote:Op zondag 10 mei 2015 01:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Is dit een uitnodiging voor een one night stand?
ach je zou toch niet komenquote:Op zondag 10 mei 2015 01:56 schreef Sked het volgende:
[..]
ja dat is een beetje ver voor me op dit tijdstip
Is ook weinig te zien behalve wat veredelde dorpen.quote:Op zondag 10 mei 2015 01:56 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat niks in het Japans is vind ik tot daar aan toe, maar voor een buitenlander is Nederland voor de rest een ramp.
Giethoornquote:Op zondag 10 mei 2015 01:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is ook weinig te zien behalve wat veredelde dorpen.
zouden die leven!????quote:Op zondag 10 mei 2015 01:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)raat-35-a/fotos/?mna
wow kijk die 8e foto
zo verkoop je je huis toch nooitquote:Op zondag 10 mei 2015 01:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)raat-35-a/fotos/?mna
wow kijk die 8e foto
lekker naar een museum waar je geen fuck van begrijptquote:Op zondag 10 mei 2015 01:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
VolendamDan zou ik echt mn geld terug eisen.
Ben jij een beetje verliefd op Stijn?quote:Op zondag 10 mei 2015 01:58 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Voor ajacied dan he, ik houd het zakelijk
Hallo rickertquote:
Eerst 2 uur in de rij staan bij het rijks.quote:Op zondag 10 mei 2015 01:59 schreef Sked het volgende:
[..]
lekker naar een museum waar je geen fuck van begrijpt
Een voorbeeld voor velen.quote:Op zondag 10 mei 2015 02:00 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
hij is gewoon cool was ik maar zoals hem
Ik vind je nieuwe PI wel een hele verbetering.quote:Op zondag 10 mei 2015 02:00 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
hij is gewoon cool was ik maar zoals hem
Wat was de oudequote:Op zondag 10 mei 2015 02:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik vind je nieuwe PI wel een hele verbetering.
minimaal jaquote:Op zondag 10 mei 2015 02:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hallo rickert
[..]
Eerst 2 uur in de rij staan bij het rijks.
Dat is lief van jequote:Op zondag 10 mei 2015 02:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik vind je nieuwe PI wel een hele verbetering.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |