Ik vind vooral Japanners echt knettergek.quote:Op zondag 10 mei 2015 01:49 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik woon in de buurt van een chinezenflat, wordt er echt knettergek van
quote:Op zondag 10 mei 2015 01:50 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik vind vooral Japanners echt knettergek.
Alleen die übertoeristenquote:Op zondag 10 mei 2015 01:50 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik vind vooral Japanners echt knettergek.
Ze moeten wel met zo weinig vakantiedagen. Rennen en vliegen om alles te zien.quote:
Nee maar dat ze dan de hele dag op hun werk zo van ja skedosan nee skedosan maar in 't weekend wel aan de buurman gaan vragen of ie 't tuutje van de skippybal wil ruiken en of die het ook zo naar poep vind ruiken.quote:
Vooroordelen.quote:Op zondag 10 mei 2015 01:52 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Nee maar dat ze dan de hele dag op hun werk zo van ja skedosan nee skedosan maar in 't weekend wel aan de buurman gaan vragen of ie 't tuutje van de skippybal wil ruiken en of die het ook zo naar poep vind ruiken.
Ik zit op 4gquote:Op zondag 10 mei 2015 01:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik bel je moeder of ze de wifi eruit trekt.
Ik vind het zelf al een hel om in Nederland 'op vakantie' te gaan, dan moeten die Japanners het helemaal een ramp vindenquote:Op zondag 10 mei 2015 01:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ze moeten wel met zo weinig vakantiedagen. Rennen en vliegen om alles te zien.
Lijkt me ook best wel hel om als Japanner in Nederland op vakantie te gaan
Teringasociaal volk, complete chaos in het verkeer, niks in het Japans en overal rotzooi en afval.quote:Op zondag 10 mei 2015 01:53 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik vind het zelf al een hel om in Nederland 'op vakantie' te gaan, dan moeten die Japanners het helemaal een ramp vinden
welke mac?quote:Op zondag 10 mei 2015 01:55 schreef Rickertman96 het volgende:
Iemand zin in een snelle meeting bij de mac, jij trakteert en vergeet je mobiel niet om te chatten via fok
#viesdikquote:Op zondag 10 mei 2015 01:55 schreef Rickertman96 het volgende:
Iemand zin in een snelle meeting bij de mac, jij trakteert en vergeet je mobiel niet om te chatten via fok
Is dit een uitnodiging voor een one night stand?quote:Op zondag 10 mei 2015 01:55 schreef Rickertman96 het volgende:
Dat niks in het Japans is vind ik tot daar aan toe, maar voor een buitenlander is Nederland voor de rest een ramp.quote:Op zondag 10 mei 2015 01:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Teringasociaal volk, complete chaos in het verkeer, niks in het Japans en overal rotzooi en afval.
Cultuurshock alsof wij naar de rimboe vliegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |