abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_152450066
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 01:36 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Ja, maar vaak zit er geen mens in die fokker70 cityhoppers
Lijkt me wel apart zo'n korte vlucht. Zeker met KLM die dan ook nog rond gaat met drinken en eten :')

UK snap je wel maar je hebt ook mensen die AMS-Brussel vliegen :') Zou verboden moeten zijn.
  zondag 10 mei 2015 @ 01:38:40 #227
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_152450069
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 01:37 schreef Sked het volgende:

[..]

wat moet je in een slaaptrein gek
In China, van de ene grote stad naar de andere.
wooblabalurg
pi_152450075
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 01:38 schreef Baconbus het volgende:

[..]

In China, van de ene grote stad naar de andere.
pak je beter toch gewoon vliegtuig?
pi_152450076
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 01:35 schreef Sked het volgende:
Ik heb 1x dronken in vliegtuig gezeten toen ik vier uur vertraging had op Malaga
Ik vind dat ik de afgelopen drie maanden op untappd een goede score heb behaald.
pi_152450084
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 01:39 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Ik vind dat ik de afgelopen drie maanden op untappd een goede score heb behaald.
Als jij dat vindt ben ik trots op je
pi_152450090
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 01:37 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Ik heb 1x dronken in een slaaptrein gezeten voor 18 uur
Ik overtref je met 20 uur :)
pi_152450096
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 01:39 schreef Sked het volgende:

[..]

Als jij dat vindt ben ik trots op je
Knut vindt dit ook.
  zondag 10 mei 2015 @ 01:40:38 #233
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_152450097
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 01:39 schreef Sked het volgende:

[..]

pak je beter toch gewoon vliegtuig?
Had geen haast, was weer eens wat anders, tussen Chinese families enzo.
wooblabalurg
pi_152450100
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 01:40 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Knut vindt dit ook.
Ik vind t helemaal top
pi_152450101
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 01:40 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Had geen haast, was weer eens wat anders, tussen Chinese families enzo.
Zou ik echt niet kunnen
  zondag 10 mei 2015 @ 01:41:59 #236
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_152450108
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 01:41 schreef Sked het volgende:

[..]

Zou ik echt niet kunnen
Wat dan?
wooblabalurg
pi_152450117
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 01:41 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Wat dan?
teringlang in een trein zitten met een stelletje enge buitenlanders

krijg er de kriebels van
pi_152450120
en ik kan ook niet slapen tijdens het reizen :r
pi_152450122
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 01:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Ik vind t helemaal top
Veel Japans bier ook
pi_152450137
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 01:40 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Had geen haast, was weer eens wat anders, tussen Chinese families enzo.
Wagon zat aan locomotief vast met van die wegwerp kledinghangers



:')
  zondag 10 mei 2015 @ 01:44:28 #241
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_152450143
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 01:42 schreef Sked het volgende:

[..]

teringlang in een trein zitten met een stelletje enge buitenlanders

krijg er de kriebels van
Buitenlanders zijn niet eng joh. Of niet allemaal tenminste. :D
wooblabalurg
pi_152450145
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 01:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Wagon zat aan locomotief vast met van die wegwerp kledinghangers

[ afbeelding ]

:')
Dan durf ik er helemaal niet meer in te zitten _O-
pi_152450147
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 01:42 schreef Sked het volgende:

[..]

teringlang in een trein zitten met een stelletje enge buitenlanders

krijg er de kriebels van
Was best tof. Achteraf 1 vd hoogtepunten. Onderweg wel paar keer flink lopen kankeren.
pi_152450148
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 01:44 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Buitenlanders zijn niet eng joh. Of niet allemaal tenminste. :D
Chinezen wel.
  zondag 10 mei 2015 @ 01:44:54 #245
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_152450151
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 01:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Wagon zat aan locomotief vast met van die wegwerp kledinghangers

[ afbeelding ]

:')
Pimp My Train :X
wooblabalurg
pi_152450185

Dit uren achter elkaar :') Man man man dat was echt heel weinig genot.
pi_152450204
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 01:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

Dit uren achter elkaar :') Man man man dat was echt heel weinig genot.
Zou uit de trein springen
  zondag 10 mei 2015 @ 01:48:32 #248
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_152450217
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 01:44 schreef Sked het volgende:

[..]

Chinezen wel.
:D
wooblabalurg
pi_152450229
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 01:48 schreef Baconbus het volgende:

[..]

:D
Ik woon in de buurt van een chinezenflat, wordt er echt knettergek van
pi_152450236
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 01:47 schreef Sked het volgende:

[..]

Zou uit de trein springen
Kon je m zo hardlopend weer inhalen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')