Lijkt me wel apart zo'n korte vlucht. Zeker met KLM die dan ook nog rond gaat met drinken en etenquote:Op zondag 10 mei 2015 01:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, maar vaak zit er geen mens in die fokker70 cityhoppers
pak je beter toch gewoon vliegtuig?quote:Op zondag 10 mei 2015 01:38 schreef Baconbus het volgende:
[..]
In China, van de ene grote stad naar de andere.
Ik vind dat ik de afgelopen drie maanden op untappd een goede score heb behaald.quote:Op zondag 10 mei 2015 01:35 schreef Sked het volgende:
Ik heb 1x dronken in vliegtuig gezeten toen ik vier uur vertraging had op Malaga
Als jij dat vindt ben ik trots op jequote:Op zondag 10 mei 2015 01:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind dat ik de afgelopen drie maanden op untappd een goede score heb behaald.
Ik overtref je met 20 uurquote:Op zondag 10 mei 2015 01:37 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik heb 1x dronken in een slaaptrein gezeten voor 18 uur
Zou ik echt niet kunnenquote:Op zondag 10 mei 2015 01:40 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Had geen haast, was weer eens wat anders, tussen Chinese families enzo.
Wagon zat aan locomotief vast met van die wegwerp kledinghangersquote:Op zondag 10 mei 2015 01:40 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Had geen haast, was weer eens wat anders, tussen Chinese families enzo.
Buitenlanders zijn niet eng joh. Of niet allemaal tenminste.quote:Op zondag 10 mei 2015 01:42 schreef Sked het volgende:
[..]
teringlang in een trein zitten met een stelletje enge buitenlanders
krijg er de kriebels van
Dan durf ik er helemaal niet meer in te zittenquote:Op zondag 10 mei 2015 01:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wagon zat aan locomotief vast met van die wegwerp kledinghangers
[ afbeelding ]
Was best tof. Achteraf 1 vd hoogtepunten. Onderweg wel paar keer flink lopen kankeren.quote:Op zondag 10 mei 2015 01:42 schreef Sked het volgende:
[..]
teringlang in een trein zitten met een stelletje enge buitenlanders
krijg er de kriebels van
Chinezen wel.quote:Op zondag 10 mei 2015 01:44 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Buitenlanders zijn niet eng joh. Of niet allemaal tenminste.
Pimp My Trainquote:Op zondag 10 mei 2015 01:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wagon zat aan locomotief vast met van die wegwerp kledinghangers
[ afbeelding ]
Zou uit de trein springenquote:Op zondag 10 mei 2015 01:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Dit uren achter elkaarMan man man dat was echt heel weinig genot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |