Raamkant pakken. hoofd tegen raamquote:Op zondag 10 mei 2015 01:29 schreef Sked het volgende:
[..]
Hoe krijg je het voor elkaar te maffen in een Ryanair vliegtuig
hoequote:Op zondag 10 mei 2015 01:29 schreef MelvindeMasturbeer het volgende:
Middelste teennagels aan beide voeten doormidden
Probeerde ik ookquote:Op zondag 10 mei 2015 01:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Raamkant pakken. hoofd tegen raam
zo deed ik dat altijd
Ik slaap overal man. Moet soms ook mn best doen in de trein van mn werk.quote:Op zondag 10 mei 2015 01:29 schreef Sked het volgende:
[..]
Hoe krijg je het voor elkaar te maffen in een Ryanair vliegtuig
Te weinig ruimte heb ik daar. Beter aan het gangpad. Wel kut als je naast zo'n debiel zit die hele tijd gaat lopen.quote:Op zondag 10 mei 2015 01:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Raamkant pakken. hoofd tegen raam
zo deed ik dat altijd
Nooit lange vluchten met drank gedaan.quote:Op zondag 10 mei 2015 01:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Op die lange vluchten wel ook oxazepam met whisky
Tijdje terug was ik in slaap gevallen in zo'n 4 zitter, werd ik wakker van zo'n valdroom inclusief stuiptrekkingen alles. Iedereen lachenquote:Op zondag 10 mei 2015 01:31 schreef Sked het volgende:
Ik was keer met collega van stage naar Amsterdam, viel ie op de terugweg in slaap in de trein
dacht echt what the fuck
quote:Op zondag 10 mei 2015 01:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Tijdje terug was ik in slaap gevallen in zo'n 4 zitter, werd ik wakker van zo'n valdroom inclusief stuiptrekkingen alles. Iedereen lachen
Slaap je lekker. Smaakt in een vliegtuig nergens naar though.quote:Op zondag 10 mei 2015 01:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nooit lange vluchten met drank gedaan.
Wel ooit hele nacht zo gezopen in Portugal voor een vroege vlucht dat ik in London nauwelijks nog wakker werd
In een vlucht van London naar Amsterdam 4 bier drinken bij KLMquote:Op zondag 10 mei 2015 01:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Slaap je lekker. Smaakt in een vliegtuig nergens naar though.
Om een echte Saind te zijn moet je dat de komende drie maanden elke avond doenquote:Op zondag 10 mei 2015 01:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Net gesubsidieerd bier gehad, ik voel me net Saind.
quote:Op zondag 10 mei 2015 01:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In een vlucht van London naar Amsterdam 4 bier drinken bij KLM
Vervelende blikken waren dat altijd van de stewardes.
Gemeentepilsquote:Op zondag 10 mei 2015 01:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Net gesubsidieerd bier gehad, ik voel me net Saind.
Ik nooit dronken. Oxa met drank is wel trippy.quote:Op zondag 10 mei 2015 01:35 schreef Sked het volgende:
Ik heb 1x dronken in vliegtuig gezeten toen ik vier uur vertraging had op Malaga
Ja, maar vaak zit er geen mens in die fokker70 cityhoppersquote:
En heel slecht.quote:Op zondag 10 mei 2015 01:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik nooit dronken. Oxa met drank is wel trippy.
Ik heb 1x dronken in een slaaptrein gezeten voor 18 uurquote:Op zondag 10 mei 2015 01:35 schreef Sked het volgende:
Ik heb 1x dronken in vliegtuig gezeten toen ik vier uur vertraging had op Malaga
wat moet je in een slaaptrein gekquote:Op zondag 10 mei 2015 01:37 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik heb 1x dronken in een slaaptrein gezeten voor 18 uur
Dit had ik vandaag in een Duitse trein (echt) alleen Was het een tweezitterquote:Op zondag 10 mei 2015 01:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Tijdje terug was ik in slaap gevallen in zo'n 4 zitter, werd ik wakker van zo'n valdroom inclusief stuiptrekkingen alles. Iedereen lachen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |