Dat zou me ook niet verbazenquote:Op zondag 10 mei 2015 00:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen dat AZ nog punten verspeelt.
Morgen zou best nog kunnenquote:Op zondag 10 mei 2015 00:40 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat zou me ook niet verbazen
Maar ik zie het niet gebeuren dat Vitesse in de Kuip wint en Feyenoord niet van PEC wint en AZ ook nog punten verliest
AZ heeft het lot van NAC in handenquote:Op zondag 10 mei 2015 00:42 schreef Sked het volgende:
[..]
zou wel genot zijn op de laatste speeldag als AZ morgen gelijk speelt en Vitesse wint maandag
AZ - NAC, bamifiguurquote:Op zondag 10 mei 2015 00:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Overmorgen
Is afgelast. Schijnt door de politie te komen.
Nee heb nog geen prikjes. Was beetje ziek (keelontsteking) en had antibiotica dus ze zeiden dat ik beter even weekje kon wachtenquote:Op zondag 10 mei 2015 00:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
He inso
prikjes gehad? Heb je al beetje reisroute in je hoofd?
Weet je al welke ze willen doen? Hangt ook wel af van je route hoor. Als je rond bangkok blijft en drukke eilanden heb je weinig nodig.quote:Op zondag 10 mei 2015 00:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee heb nog geen prikjes. Was beetje ziek (keelontsteking) en had antibiotica dus ze zeiden dat ik beter even weekje kon wachten
Ja vrij veel bier.quote:Op zondag 10 mei 2015 00:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat bracht zaterdag bierdag vandaag?
wil ook sowieso naar chiang maiquote:Op zondag 10 mei 2015 00:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Weet je al welke ze willen doen? Hangt ook wel af van je route hoor. Als je rond bangkok blijft en drukke eilanden heb je weinig nodig.
Denk ook wel. Al weet ik niet precies wat thaise keuken allemaal isquote:
1e week bangkok en 2 of 3 dagen kanchanaburi.quote:Op zondag 10 mei 2015 00:44 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar nog niet echt man, alleen bangkok en chiang mai en chilling ergens op eiland
Maar misschien heb je nog suggesties
Zit er nu in éénquote:Op zondag 10 mei 2015 00:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
He melvin
laatste tijd nog treintje gepakt?
Aight, zal even opschrijven. Ga deze maand even goede route uitzoeken, duurt nog 2 maanden voordat ik gaquote:Op zondag 10 mei 2015 00:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
1e week bangkok en 2 of 3 dagen kanchanaburi.
Dan in een kleine week naar chiang mai. Stops in bv ayuthaya en sukhotai. In Chiang Mai scooterronde doen. Dan terugvliegen naar bangkok op vliegveld taxi pakken naar trat en dan nog weekje chillen op eilanden daar.
Of als je wil feesten vanaf chiang mai direct naar phuket ofzo
Doe normaal Stijnquote:Op zondag 10 mei 2015 00:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
James Blunt is echt debiel slecht, apenaids.
Dennis Bergkamp is jarig, 46 jaar.quote:Op zondag 10 mei 2015 00:47 schreef Sked het volgende:
Ik wil trouwens Civard Sprockel even feliciteren met zijn verjaardag
Dan is trat wel tof. Liggen paar mooie eilanden daar en nog niet bomvol resorts of hostelsquote:Op zondag 10 mei 2015 00:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Aight, zal even opschrijven. Ga deze maand even goede route uitzoeken, duurt nog 2 maanden voordat ik ga
Maar feesten hoef ik niet, want ik drink niet, en dan vind ik het best saai. Wil gewoon aan het einde weekje chillen op strand enzo
In 45 was Nederland weer in Nederlandse handen. Heel Nederland? Nee. In een klein dorpje op een eiland genaamd Schiermonnikoog bleven ze dapper weerstand bieden.quote:Op zondag 10 mei 2015 00:56 schreef Ajacied422 het volgende:
10 mei 1940 - Tweede Wereldoorlog: Nazi-Duitsland valt België, Nederland en Luxemburg binnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |