Dat zou me ook niet verbazenquote:Op zondag 10 mei 2015 00:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen dat AZ nog punten verspeelt.
Morgen zou best nog kunnenquote:Op zondag 10 mei 2015 00:40 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat zou me ook niet verbazen
Maar ik zie het niet gebeuren dat Vitesse in de Kuip wint en Feyenoord niet van PEC wint en AZ ook nog punten verliest
AZ heeft het lot van NAC in handenquote:Op zondag 10 mei 2015 00:42 schreef Sked het volgende:
[..]
zou wel genot zijn op de laatste speeldag als AZ morgen gelijk speelt en Vitesse wint maandag
AZ - NAC, bamifiguurquote:Op zondag 10 mei 2015 00:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Overmorgen
Is afgelast. Schijnt door de politie te komen.
Nee heb nog geen prikjes. Was beetje ziek (keelontsteking) en had antibiotica dus ze zeiden dat ik beter even weekje kon wachtenquote:Op zondag 10 mei 2015 00:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
He inso
prikjes gehad? Heb je al beetje reisroute in je hoofd?
Weet je al welke ze willen doen? Hangt ook wel af van je route hoor. Als je rond bangkok blijft en drukke eilanden heb je weinig nodig.quote:Op zondag 10 mei 2015 00:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee heb nog geen prikjes. Was beetje ziek (keelontsteking) en had antibiotica dus ze zeiden dat ik beter even weekje kon wachten
Ja vrij veel bier.quote:Op zondag 10 mei 2015 00:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat bracht zaterdag bierdag vandaag?
wil ook sowieso naar chiang maiquote:Op zondag 10 mei 2015 00:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Weet je al welke ze willen doen? Hangt ook wel af van je route hoor. Als je rond bangkok blijft en drukke eilanden heb je weinig nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |