SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Praat het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
LEES AUB HET MEET GEDEELTE IN DE SPOILER
Geďnteresseerden kunnen hun naam en ideeen (laten) toevoegenSPOILER: MEET MEET MEET MEETOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit account is niet meer in gebruik.
quote:
1.72 m, dat is klein. En je schoenmaat?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 17:10 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
Mijn collega's zijn gewoon langer, ik ben 1.72
Ik draai trage bassen nu.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 17:08 schreef MadMaster het volgende:
Ik kan Piet hier horen en ik heb niet eens de radio aan staan...
42. Als ik mijn grote tenen niet had gemist, 45 ongeveer thoughquote:Op dinsdag 5 mei 2015 17:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
1.72 m, dat is klein. En je schoenmaat?
Ben niet veel groter, 1,76 houdt het wel op.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 17:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn kleine broertje is 24 cm langer dan jij bent.
Ik meet mezelf nooit, maar ben langer dan 1.85 m dat weet ik wel.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 17:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben niet veel groter, 1,76 houdt het wel op.
Basketballer?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 17:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn kleine broertje is 24 cm langer dan jij bent.
Toen ie op de Havo zat heeft ie indd aan basketbal gedaan, niet omdat ie wilde, maar de leraar wilde hem graag in het team, dus deed ie het maar. OK hij vond het ook leuk.quote:
Die met die grote zijn de zolderkamer Fokkers.quote:
Ah, kun je die zo ontdekken.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 17:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die met die grote zijn de zolderkamer Fokkers.
Doe je best.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 17:40 schreef knokkels het volgende:
BBL, even richting winkel stiefelen... Ik heb momenteel ernstig weinig eetbaars in huis.
heb je dan ook wel verdiendquote:Op dinsdag 5 mei 2015 18:27 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik heb mijn best gedaan.
En nu wil ik een biertje!
[ afbeelding ]![]()
sláinte
Uiteraard heb ik het verdiend. Waarom, dat weet ik niet. Maar tochquote:
zwaar biertje hoor!quote:Op dinsdag 5 mei 2015 18:29 schreef knokkels het volgende:
[..]
Uiteraard heb ik het verdiend. Waarom, dat weet ik niet. Maar toch
Ajb: speciaal voor jou:quote:Op dinsdag 5 mei 2015 18:29 schreef just me het volgende:
shoot helemaal vergeten land of hope and glory aan te vragen
lief van je maar ik prefereer toch een ander versiequote:
veel plezier P.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 18:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
Zo, nu ff Grieks eten en dan richting Wageningen.
Bevrijd ze daar maar...quote:Op dinsdag 5 mei 2015 18:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
quote:
Have fun!quote:Op dinsdag 5 mei 2015 18:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
Albert Heijn was hier nog open, gelukkig. Anders had ik geen shag, en vlees gehadquote:Op dinsdag 5 mei 2015 18:39 schreef Deisyy het volgende:
Deze dwaas stond net voor de deur van de Jumbo, maar ze hadden de lichten al uitgedaan
Koekie!!quote:Op dinsdag 5 mei 2015 18:39 schreef Deisyy het volgende:
Deze dwaas stond net voor de deur van de Jumbo, maar ze hadden de lichten al uitgedaan
Hier de jumbo, moest toch nog echt cigaretten hebben en 'n flesje wijn want ik ga niet met een krat bier achter op de fiets imet deze windquote:Op dinsdag 5 mei 2015 18:40 schreef knokkels het volgende:
[..]
Albert Heijn was hier nog open, gelukkig. Anders had ik geen shag, en vlees gehad
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 18:40 schreef knokkels het volgende:
[..]
Albert Heijn was hier nog open, gelukkig. Anders had ik geen shag, en vlees gehad
Het is bij ons vaste prik om op dinsdagavond samen boodschappen te doen, zo ook vanavond. Gelukkig hadden we wel al gegeten, maar voor morgenavond heb ik niets in huis en ik haat het om overdag boodschappen te moeten doen, dan doe ik er 2 keer zo lang over door de bejaarden met hun rollators en scootmobiels.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 18:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Koekie!!
Als je een OV kaart hebt, kan je vast nog wel op het station boodschappen doen...
Gewoon 2 blikjes Guinness, die gast van de YT link hierboven wordt er bijvoorbeeld erg lolligquote:Op dinsdag 5 mei 2015 18:42 schreef just me het volgende:
[..]
Hier de jumbo, moest toch nog echt cigaretten hebben en 'n flesje wijn want ik ga niet met een krat bier achter op de fiets imet deze wind
Hebben ze bij jou in de buurt nog cigaretten of hebben de 90+ Canadezen die vandaag naar je gegooid...?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 18:42 schreef just me het volgende:
[..]
Hier de jumbo, moest toch nog echt cigaretten hebben en 'n flesje wijn want ik ga niet met een krat bier achter op de fiets imet deze wind
als ik Guiness drinkquote:Op dinsdag 5 mei 2015 18:44 schreef knokkels het volgende:
[..]
Gewoon 2 blikjes Guinness, die gast van de YT link hierboven wordt er bijvoorbeeld erg lollig hilarisch door
Gewoon een berg chocolade en sigaretten van de weg afruimenquote:Op dinsdag 5 mei 2015 18:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hebben ze bij jou in de buurt nog cigaretten of hebben de 90+ Canadezen die vandaag naar je gegooid...?
je bent soms zo lief MMquote:Op dinsdag 5 mei 2015 18:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hebben ze bij jou in de buurt nog cigaretten of hebben de 90+ Canadezen die vandaag naar je gegooid...?
Guinnessquote:Op dinsdag 5 mei 2015 18:46 schreef just me het volgende:
[..]
als ik Guiness drink
Vond net in een stoffige la nog 2 cd's "Sentimental Journey" gekocht voor 19,95 gulden
Belinda cigaretten.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 18:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zit aan de Van Nelle zware shag... Mijn AH verkoopt geen David & Goliath zware shag, wat een euro of 3 goedkoper is, en Ruba vind ik écht onrookbaar..quote:
quote:
Dat ken ik niet, ik rookte Barclays, dat waren tenminste gezonden sigaretten met van die luchtgaatjes in de filter.quote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 18:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat ken ik niet, ik rookte Barclays, dat waren tenminste gezonden sigaretten met van die luchtgaatjes in de filter.
Gezonde sigaretten bestaan toch nietquote:Op dinsdag 5 mei 2015 18:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat ken ik niet, ik rookte Barclays, dat waren tenminste gezonden sigaretten met van die luchtgaatjes in de filter.
Zat Tim Kuik vroeger in de sigaretten dan?quote:
Natuurlijk niet, maar het was mijn vaste lulverhaal als mijn merk ter sprake kwam.quote:
Waren dat die sigaretten met dat mentholblaasje dat je kapot kon knijpen en dan dus van een "normale" sigaret een mentholsigaret kon maken?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 18:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, maar het was mijn vaste lulverhaal als mijn merk ter sprake kwam.
Er is een tijd om mij serieus te nemen..quote:
Nee, mentholsigaretten vond ik smerig, in geval van nood rookte in dan liever zware shag dan mentholsigaretten.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 19:00 schreef knokkels het volgende:
[..]
Waren dat die sigaretten met dat mentholblaasje dat je kapot kon knijpen en dan dus van een "normale" sigaret een mentholsigaret kon maken?
Lekker, daar waar in mijn tuin de zon staat, waait het als een malle.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 19:01 schreef just me het volgende:
* just me had beschut plekje in de tuin gevonden, oogjes dichtgedaan, muziekje op, zo heerlijk
was een heerlijk beschut plekje tegen mijn schuur aan, had ik eerder moeten ontdekkenquote:Op dinsdag 5 mei 2015 19:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker, daar waar in mijn tuin de zon staat, waait het als een malle.
Er staat me ook iets van bij dat die claim qua gezondheid onderuit gehaald was.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 19:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, mentholsigaretten vond ik smerig, in geval van nood rookte in dan liever zware shag dan mentholsigaretten.
Barclays sigaretten hadden van die gaatjes in de filter, ik heb er al een plaatje van zitten zoeken, maar dat is niet te vinden, ze worden ook al jaren niet meer verkocht.
Ik heb alleen maar een balkon. Maar dan kan ik niet meedoen in het gebabbel over herequote:Op dinsdag 5 mei 2015 19:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker, daar waar in mijn tuin de zon staat, waait het als een malle.
http://www.hartvannederla(...)ewaaid-kalverstraat/quote:Op dinsdag 5 mei 2015 19:10 schreef chufi het volgende:
Ik kom net van mn balkon en geen wind gevoeld... Brandde zels bijna weg...
Ik kon de muziek van MM zn achtertuin horen...quote:Op dinsdag 5 mei 2015 19:10 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar een balkon. Maar dan kan ik niet meedoen in het gebabbel over here
capslock ninja edit gespotquote:Op dinsdag 5 mei 2015 19:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kon de muziek van MM zn achtertuin horen...
Natuurlijk, roken is gewoon ongezond, daarom ben ik er ook mee gestoptquote:Op dinsdag 5 mei 2015 19:09 schreef knokkels het volgende:
[..]
Er staat me ook iets van bij dat die claim qua gezondheid onderuit gehaald was.
Big duh
ja ik ook, wel 18 maanden en toen.... dom dom domquote:Op dinsdag 5 mei 2015 19:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Natuurlijk, roken is gewoon ongezond, daarom ben ik er ook mee gestopt
Er komen nog dagen zat dat jij van dat plekje kan genieten.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 19:08 schreef just me het volgende:
[..]
was een heerlijk beschut plekje tegen mijn schuur aan, had ik eerder moeten ontdekken
Stoppen met roken is niet makkelijk, maar gestopt blijven is nog moeilijker. Zelfs na 7 jaar heb ik heel af en toe nog wel trek in een sigaretje.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 19:14 schreef just me het volgende:
[..]
ja ik ook, wel 18 maanden en toen.... dom dom dom
kheb vakantie dus laat die zon maar komen!!quote:Op dinsdag 5 mei 2015 19:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er komen nog dagen zat dat jij van dat plekje kan genieten.
Ik ben een keer 1.5 jaar gestopt... En toen...........quote:Op dinsdag 5 mei 2015 19:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Stoppen met roken is niet makkelijk, maar gestopt blijven is nog moeilijker. Zelfs na 7 jaar heb ik heel af en toe nog wel trek in een sigaretje.
Volgens mij gaat dat er deze week nog wel van komen, lekker vitamine D opdoen!quote:Op dinsdag 5 mei 2015 19:16 schreef just me het volgende:
[..]
kheb vakantie dus laat die zon maar komen!!
Het gevaar blijft op de loer liggenquote:Op dinsdag 5 mei 2015 19:17 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik ben een keer 1.5 jaar gestopt... En toen...........
* knokkels reageert terwijl hij een hijs van zijn shaggie neemtquote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 19:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zag het en dacht ik gooi het maar weg/// Kut caps key
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Enjoy!quote:Op dinsdag 5 mei 2015 19:20 schreef knokkels het volgende:
[..]
* knokkels reageert terwijl hij een hijs van zijn shaggie neemt
Mij ook, scheelt weer..quote:Op dinsdag 5 mei 2015 19:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Enjoy!
Het lukt mij trouwens nog steeds om fatsoenlijke shaggies te draaien.
op werk kan ik niet roken, ik sneak af en toe naar buiten achter het fietsenhokquote:Op dinsdag 5 mei 2015 19:24 schreef knokkels het volgende:
Alhoewel, als ik aan het werk ben, dan vliegt de shag mijn pakje uit
"brommers kiek'n"quote:Op dinsdag 5 mei 2015 19:26 schreef just me het volgende:
[..]
op werk kan ik niet roken, ik sneak af en toe naar buiten achter het fietsenhok
Kostbare hobbyquote:Op dinsdag 5 mei 2015 19:24 schreef knokkels het volgende:
[..]
Mij ook, scheelt weer..
Pakje peuken per 1.5 dag is ook weer zoiets
Alhoewel, als ik aan het werk ben, dan vliegt de shag mijn pakje uit
er is geen maisveld daarquote:
Nog beterquote:
* knokkels ziet een leuke solexquote:
Ik ken het alleen als in die uitdrukkingquote:
Ik had nog nooit op een brommer gezeten, wel achterop maar nog nooit zelf op zo'n ding gereden, moest ik inene op een solexquote:
dan nog met lederen zadels aan weerskantenquote:
Ja had ik ook nog een foto van ergens..quote:Op dinsdag 5 mei 2015 19:50 schreef just me het volgende:
[..]
dan nog met lederen zadels aan weerskanten
Beer: checkquote:
koffie te sterk ?quote:
Koffie is mij nooit te sterk ... Marinekoffiequote:
quote:Heard about Bach a right old fart who couldn't play ska
Mozart thought he was really smart but he couldn't play ska
Benjamin Britten a right old cretin who couldn't play ska
Den Helder, Marine, MS Soembaquote:Op dinsdag 5 mei 2015 20:34 schreef knokkels het volgende:
[..]
Koffie is mij nooit te sterk ... Marinekoffie
Marinedagen/Sail 2013quote:
Heldquote:Op dinsdag 5 mei 2015 20:41 schreef MadMaster het volgende:
Dit is toch wat relaxter dan live de boel aan elkaar plakken.
Hoewel ik dat net zo lief doe...
Ik moest me nog inhouden...quote:Op dinsdag 5 mei 2015 20:44 schreef Kingstown het volgende:
Het nummer waarvan je wist dat het ging komen.
lang geledenquote:
Nummers zijn inderdaad vaak korter dan ik ze in gedachten heb...quote:Op dinsdag 5 mei 2015 20:50 schreef Kingstown het volgende:
![]()
Ik denk laat ik maar niet om 3 Minute Hero vragen. Held.
had net dochter aan de telefoon en ik zei dat ik Ska ging luisterenquote:
Gelukkig is dat te zien in je tijdswaarnemingsvenstertje op je draaiprogrammaquote:Op dinsdag 5 mei 2015 20:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nummers zijn inderdaad vaak korter dan ik ze in gedachten heb...
Dan moet alles wijken?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 20:51 schreef just me het volgende:
[..]
had net dochter aan de telefoon en ik zei dat ik Ska ging luisteren
![]()
ze zei dat is hele vrolijke muziek mamaquote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 20:57 schreef just me het volgende:
[..]
ze zei dat is hele vrolijke muziek mama
wist ik toch wel
hoor weinig verschilquote:
KT legt het wel uit...quote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:01 schreef just me het volgende:
[..]
hoor weinig verschilhet 1e kwam "zwoeler" over ?
Is dit de eerste keer dat ik jou iets uit ga leggen ja?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:02 schreef just me het volgende:
KT nee kan ik niet zeggen
KT wil je het mij uitleggen ajb ?
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:03 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Is dit de eerste keer dat ik jou iets uit ga leggen ja?
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 20:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De eerste keer is meestal het lastigste. Zoals met zoveel dingen.
Beetje simpel, maar ja, als je je haar blauw verft als toetsenist kan je ook niet veel verwachten...quote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 20:54 schreef just me het volgende:
Ik zal aan je denken als ik het voor de 1e keer doe
![]()
Familie van Gene Simmons?quote:
Bad Mannersquote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gene Simmons mocht willen dat hij bij Bad Manners zat.
Welk een tong zegquote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je hoort hem nu... niet zingen...
Even opletten just me. Dit is dus niet de film. Ik herhaal. NIET de film!quote:Op dinsdag 5 mei 2015 20:16 schreef just me het volgende:
The Bodysnatchers was toch ook 'n film *ril*
En voor de huiskamervraag:quote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Even opletten just me. Dit is dus niet de film. Ik herhaal. NIET de film!
Gelukkig maar, ik keek al onder de bankquote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Even opletten just me. Dit is dus niet de film. Ik herhaal. NIET de film!
Iko Ikoquote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:15 schreef MadMaster het volgende:
En voor de huiskamervraag:
Welke band kwam er voort uit The Bodysnatchers?
21:30?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:14 schreef tailfox het volgende:
Wanneer zal ik mijn top 12 lijstje houden heb de eerste al klaar
Je hebt het eerste lijstje toch al klaar?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:20 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik wil best zo draaien maar het lijstje weet ik nog niet
Eens. Bovendien is iedereen dat toch al vergeten.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:21 schreef MadMaster het volgende:
Eerder gedraaid een keer, maar dit is zo lekker...
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:21 schreef MadMaster het volgende:
Eerder gedraaid een keer, maar dit is zo lekker...
het is wel een super show he.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:22 schreef knokkels het volgende:
[..]
Je hebt het eerste lijstje toch al klaar?
Huh? Belle Stars kwamen toch voort uit de Bodysnatchers?quote:
En lekkere nummers mogen best vaker gedraaid worden, toch?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Eens. Bovendien is iedereen dat toch al vergeten.
Ow, op die manier.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Huh? Belle Stars kwamen toch voort uit de Bodysnatchers?Met Rhoda die later ook weer met The Specials meedeed.
it takes two to...quote:
Mijn moeder gaf me ooit een boekje en zei als je vragen hebt hoor ik het wel... toen ik vroeg hoe het eitje dan bevrucht werd zei ze.. dat vertel ik je nog wel.quote:
Veronica heeft daar zo'n trien voor, na de reguliere uitzendingen.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:29 schreef just me het volgende:
[..]
Mijn moeder gaf me ooit een boekje en zei als je vragen hebt hoor ik het wel... toen ik vroeg hoe het eitje dan bevrucht werd zei ze.. dat vertel ik je nog wel.
En nu kan ik niets meer vragen..
Ben bang dat het nu daarvoor te laat is, kheb toch 2 kinderen gekregen gebaardquote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:31 schreef knokkels het volgende:
[..]
Veronica heeft daar zo'n trien voor, na de reguliere uitzendingen.
Het is wel een ultiem eng wijf
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:32 schreef just me het volgende:
[..]
Ben bang dat het nu daarvoor te laat is, kheb toch 2 kinderen gekregen gebaard
De vrouw met de gebaard!quote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:32 schreef just me het volgende:
[..]
Ben bang dat het nu daarvoor te laat is, kheb toch 2 kinderen gekregen gebaard
Wat wat?quote:
kek nummertjequote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Just the same old show on my radio...
ik met de inhoudquote:
amsterdamquote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:57 schreef MadMaster het volgende:
Andere vraag als hint: Waar gaat dit over?
anarchisten die aan het rellen zijn (tijdens kroning Beatrix?)quote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:57 schreef MadMaster het volgende:
Andere vraag als hint: Waar gaat dit over?
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:59 schreef knokkels het volgende:
[..]
anarchisten die aan het rellen zijn (tijdens kroning Beatrix?)
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 22:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
Het zangkoor dat je hoorde:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
heb je 'n leuke dag gehad?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 22:00 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik tune weer in, ik heb vast een hoop gemist vandaag
quote:
quote:
Dank jullie wel.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 22:00 schreef Doedezemaar het volgende:
Ha, DDMquote:Op dinsdag 5 mei 2015 22:00 schreef Doedezemaar het volgende:
Dank voor je inspiratie met 'The Land Of Hope & Glory' vanmiddag...quote:Op dinsdag 5 mei 2015 22:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Thnx! Echt met heel veel plezier geluisterd.
ja, toen de regen stopte gingen we naar Wageningen. Defile was indrukwekkend, prachtig om die hoogbejaarden zo enthousiast en emotioneel te zien, krasse ouwetjes hoor. Daarna lekker Iraanse broodjes gegeten en nog wat muziek her en der meegepiktquote:
Wageningenquote:Op dinsdag 5 mei 2015 22:03 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ja, toen de regen stopte gingen we naar Wageningen. Defile was indrukwekkend, prachtig om die hoogbejaarden zo enthousiast en emotioneel te zien, krasse ouwetjes hoor. Daarna lekker Iraanse broodjes gegeten en nog wat muziek her en der meegepikt
kan me voorstellen dat een defilé indrukwekkend is! PP nog gevonden?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 22:03 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ja, toen de regen stopte gingen we naar Wageningen. Defile was indrukwekkend, prachtig om die hoogbejaarden zo enthousiast en emotioneel te zien, krasse ouwetjes hoor. Daarna lekker Iraanse broodjes gegeten en nog wat muziek her en der meegepikt
nope, maar in die herrie durfde vriendin zich ook niet te wagen ( en ik ook niet, was doodop)quote:Op dinsdag 5 mei 2015 22:06 schreef just me het volgende:
[..]
kan me voorstellen dat een defilé indrukwekkend is! PP nog gevonden?
nu lekker bijkomenquote:Op dinsdag 5 mei 2015 22:09 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nope, maar in die herrie durfde vriendin zich ook niet te wagen ( en ik ook niet, was doodop)
Ik hou nu een show.quote:
verzoekjes waar jij op losgaat dusquote:Op dinsdag 5 mei 2015 22:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe kan ik in hemelsnaam verzoekjes voor jouw lijst indienen
dit is mijn lijst en dalijk draai ik de lijst van de fans.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 22:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe kan ik in hemelsnaam verzoekjes voor jouw lijst indienen
verder is deze oldbie wel liev hoorquote:Op dinsdag 5 mei 2015 22:31 schreef just me het volgende:
sorry meneer mod
* just me kan soms een beetje onbeleefd zijn
de letter t ookquote:
Jij wil gewoon sex met die kale... Dit nummer is één grote Freudian Slipquote:Op dinsdag 5 mei 2015 22:41 schreef tailfox het volgende:
waar blijven de verzoekjes ?
kan er nog wel wat gebruiken mag best meerdere hoor.
quote:Soft lips are open
Them knuckles are pale
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 22:42 schreef MadMaster het volgende:
Ik hoorde een mama appelsap:
'And Knokkels, he failed...'
[..]
denk dat de buurvrouw zit mee te genietenquote:
Dat ken ik en daar word ik niet vrolijk van, zelfs niet na 3 flessen cask strength whisky...quote:Op dinsdag 5 mei 2015 22:45 schreef knokkels het volgende:
[..]
die bedoelde ik![]()
![]()
Alleen moet je daar meer bier voor binnenhebben
whehehehequote:Op dinsdag 5 mei 2015 22:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat ken ik en daar word ik niet vrolijk van, zelfs niet na 3 flessen cask strength whisky...
voorzichtig!quote:Op dinsdag 5 mei 2015 22:50 schreef just me het volgende:
* just me gaat de vlag binnen halen, ben ik niet binnen 3 minuten terug, ben ik uit het raam gevallen, moet over een bureau heenkruipen
* knokkels draait alvast 112quote:Op dinsdag 5 mei 2015 22:50 schreef just me het volgende:
* just me gaat de vlag binnen halen, ben ik niet binnen 3 minuten terug, ben ik uit het raam gevallen, moet over een bureau heenkruipen
quote:
welke idioot dat ooit verzonnen heeft, ow ja mijn exquote:
Volgende keer gewoon jezelf in een harnas gespenquote:Op dinsdag 5 mei 2015 22:55 schreef just me het volgende:
[..]
welke idioot dat ooit verzonnen heeft, ow ja mijn ex
![]()
tofjensquote:
verrassend!quote:
balladsquote:Op dinsdag 5 mei 2015 23:00 schreef tailfox het volgende:
Wat zal mijn volgende top show worden?
jullie kunnen kiezen tussen
* ballats
* party/drink muziek
*one hitters
iemand die 06 van tail heeft en kan appenquote:
Ahh, iemand die de VIP ingang gebruiktquote:Op dinsdag 5 mei 2015 23:02 schreef just me het volgende:
[..]
iemand die 06 van tail heeft en kan appen
intimiquote:Op dinsdag 5 mei 2015 23:02 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ahh, iemand die de VIP ingang gebruikt
sommige hier kunnen mij zelfs twitterenquote:Op dinsdag 5 mei 2015 23:02 schreef just me het volgende:
[..]
iemand die 06 van tail heeft en kan appen
Ja en die is zo actief op twitterquote:Op dinsdag 5 mei 2015 23:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik kan just me twitteren. De rest is onbelangrijk.
Dat...quote:Op dinsdag 5 mei 2015 23:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 23:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zoveel heb ik er dit jaar nog niet gedaan.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 23:05 schreef just me het volgende:
Ja en die is zo actief op twitter![]()
vandaag één tweet
hij dusquote:Op dinsdag 5 mei 2015 23:04 schreef slegtfunctionerenderouter het volgende:
Ja ik heb een vippas, kost 49,99
Dankjewel Tailfox
wat gaat er toch steeds mis met jouw inkopen?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 23:06 schreef knokkels het volgende:
Ahh nee! Ik had koffiefilters gekocht, en nu heb ik ze niet meer.
Morgenochtend geen koffie
Oké net nog eentjequote:Op dinsdag 5 mei 2015 23:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zoveel heb ik er dit jaar nog niet gedaan.
Steeds mis?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 23:07 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
wat gaat er toch steeds mis met jouw inkopen?
Pff te duur... ik tweet hem welquote:Op dinsdag 5 mei 2015 23:04 schreef slegtfunctionerenderouter het volgende:
Ja ik heb een vippas, kost 49,99
Dankjewel Tailfox
Ik kan de mute knop prima vinden...quote:Op dinsdag 5 mei 2015 23:09 schreef slegtfunctionerenderouter het volgende:
Ik ben trouwens degene die elke keer Halestorm nummers aanvraagt want ik maak misbruik van mijn macht om jullie mijn muzieksmaak op te leggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |